Jump to content

Stopuri B5.5 Pe Passat B5 variant


claudiu_83
 Share

Postare recomandată

Sunt curios daca se potrivesc triplele de pe passat B5 pe passat B5.5 si invers. Ma intereseaza pentru ca am vazut un model de triple de la FK care-mi plac foarte mult si pe site figureaza ca sunt pentru passat B5.

Vreo diferenta de forma din cate am vazut eu nu este, dar in modul in care se prinde pe masina stopul, este vreo diferenta?

Multumesc anticipat pentru raspunsuri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai de ce vrei sa pui stopuri de B5 in loc de ale tale? Eu le-as schimba ale mele cu de-alea de 5.5 :vaidecapulmeu:

Difera doar o gaura sau doua. Uite poate te ajuta asta:

Einbau_Linsenr_cklichter_Passat_Variant.pdf

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu vreau mai cosmine sa le schimb cu stopuri de B5, dar vreau sa-mi iau un model de stopuri cu led-uri de la fk... si aia zic ca sunt pentru B5... de aia eram curios, daca sunt compatibile cu masina mea.

Multumesc pentru pdf. :offtopic:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aaaaaa.... deci te-ai lasat de construit stopuri? :offtopic:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai... n-am renuntat definitiv la idee. Sa zicem ca e in asteptare proiectul ala. :icon_thumright:

Depinde cat am de mult de modificat la triplele astea care le-am gasit.... si se pare din pdf-ul care mi l-ai dat tu ca nu e asa de mult... e vorba de un surub de prindere si daca am inteles eu bine in mufa de alimentare a stopului trebuie facute ceva modificari

Modificat de claudiu_83
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, asa e. Nu e mare diferenta. Ca dimensiuni sant identice.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sunt aparent identice numai ca stopurile de B5 sunt terminate in partea de sus cu o linie paralela cu cea de jos, pe cand la B5.5 este un arc de cerc.

Eu am luat passatul B5 cu stopuri de B5.5 iar cine le-a pus a trebuit sa taie ceva din tabla laspate.

Daca vrei iti pun niste poze sa vezi cum arata.

Daca pui pe B5.5 pe cele de B5 va trebui sa acoperi o gaura in partea de sus a stopului cam de 2 cm.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu unul mi-as pune triple de B5.5, dar tocmai un document in Germana ai gasit si tu. M-a luat durerea de cap doar uitandu-ma la el. O sa ma uit la mine sa verific chestia cu rotundul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sunt aparent identice numai ca stopurile de B5 sunt terminate in partea de sus cu o linie paralela cu cea de jos, pe cand la B5.5 este un arc de cerc.

Cred ca te inseli. Asta e valabil la Sedan. La Variant sant identice ca forma. Tocmai asta explica acolo.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

asa cred si eu, ca nu sunt diferente ca forma, de fapt asa si zice tipul ala care a descris operatiunea in pdf-ul dat de cosmin.

adrg... foloseste si tu ma omule Google Translate, ca-ti traduce destul de bine... cel putin eu am inteles traducerea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred ca te inseli. Asta e valabil la Sedan. La Variant sant identice ca forma. Tocmai asta explica acolo.

Ma refeream la sedan, intradevar. la variant nu stiu exact...nu prea am vazut pe aci...decat 1 sau 2 de B5.5

Sorry :Driver:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 11 months later...

Salut. Vin si eu cu o rugaminte, poate primesc vreun raspuns azi sau maine, ca sambata vreau sa fiu pe treaba. As dori si eu sa stiu, diagrama firelor si pozitia lor la lampile de pe spate pentru Passat variant B5.5, precum si la cele de Passat variant B5. Cele doua scheme imi sunt necesare pt un upgrade. Daca tot ma voi stradui sa montez lampile de B5.5 pe a mea masina, vreau ca pe pozitie sa imi stea ambele cercuri aprinse complet. promit ca dupa finalizarea proiectului sa fac un DIY, asa ca schemele voastre vor fi folositoare urmasilor urmasilor nostri.......Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Razvan, iti multumesc foarte mult, dar, cum spun specialistii : Cititul nu este o operatie mecanica lipsita de participarea cititorului. Astfel, nu prea deslusesc schemele alea. Mi-ar fi de real folos, ceva de genul: pinul1, este..., pinul nr.2 ...si tot asa sau albastru cu negru reprezinta...... Oricum, mai incerc sa traduc schemele, dar daca e cineva ce poate sa ma scuteasca de acest chin, eu ii multumesc (imi trebuie si pt B5 si pt B5.5., pt ca am inteles ca difera amplasarea firelor in mufa).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sau incearca aici, vei fi uimit de cate chestii gasesti. http://www.passatplus.de/umbauten/rueckleuchten/adapter.htm Ai grija, noile stopuri se vor prinde doar in doua suruburi, cele din exterior, pentru celelalte doua va trebui sa-ti pui imaginatia la incercare si sa confectionezi niste bride metalice. Cele de B3 au trei suruburi iar astea de 3BG au 4.

post-2764-1238662245_thumb.jpg

Modificat de Nea Vizanu'
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nea Vizanu, stiam eu ca baza e in tine. Deci treaba ar fi ca in schema modificata de mine, nu?

mufalampi.th.png

Vad ca difera conexiunile pe stanga si dreapta. Acum daca ma inveti si cum sa fac schema sa lumineze ca cele de pe W8, ar fi treaba. La W8, pe pozitie stau ambele cercuri aprinse, nu? Multumesc mult pt raspunsuri.

Modificat de c o s m i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Off, hai ca daca vrei o facem impreuna. Sambata e bine? Si facem si un DIY, sa vada toata lumea. Conexiunile difera total, da, si la mine stau aprinse ambele cercuri. La W8 frana se aprinde in tot cercul superior. Primul post al topicului este edificator, omul a comis-o asa cum trebuie, numai ca eu as fi lipit un simplu fir pe un bec la borna corecta si apoi pe placa acolo unde trebuie. Atat. Becul, cand il schimbi, dureaza 20 secunde sa-i lipesti firul...

post-2764-1238741351_thumb.jpg

Modificat de Nea Vizanu'
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu e vb de facut impreuna, ca poate ai si tu treaba, doar ca nu stiam cum se aprind. Am verificat si la lampile pe care le am eu si, pe pozitie stau ambele cercuri aprinse. O sa vad maine ce solutie aleg, pt a face sa se aprinda tot cercul superior la frana.

Exista doua solutii:

Prima - nu o prea agreez, dar sigur ar face contact permanet cu soclul becului, este asa cum ai zis, lipirea firului direct la bec si gaurirea soclului pt ducerea firului direct pe spatele lampii si conectarea la lampa de frana; Avantaj - dureaza putin si contactul este perfect, Dejavantaje: nu e ca la mama ei m-ar enerva, sa trag prelungitorul din casa pt a incalzii pistolul de lipit, la schimbarea becului

Cea de a doua (citita pe forum parca) - gaura in soclu, introducerea unui papuc (am cumparat mai multe tipuri) pe post de lamela, in soclul lampii si conectarea lui la frana. Avantaje - "eleganta" modului de schimbare a becuri, Dejavantaj - In timp poate creea contact imperfect datorita proprietatilor metalice ale materialului din care e facut papucul, nefiind atat de elastic ca cel al lamelei originale.

Modificat de florinppp
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Florin, ca sa te descurci sigur cu conexiunile, eu zic sa conectezi prima data firul de masa care il gasesti cel mai usor, apoi le identifici pe toate celelalte aprinzand pe rand pozitia/frana/semnalizare/marsarier/ceata. E metoda cea mai simpla si cea mai eficienta. Asta daca nu cumva ai deja schema cu modificari, sau nu ti-e clara. :sbine:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cu ajutorul link-ului trimis de Nea Vizanu', am facut traducerea din germana si am identificat cum sunt aranjate firele in mufa si la B5 si la B5.5.. Maine vreau sa ma apuc de treaba, iar diseara ma apuc de lampi sa le fac sa se aprinda tot cercul de sus. Ce zici, sa facem un DIY cu toata operatiunea (adaptare conexiuni de la B5 la B5.5, adaptare lampi - look like W8, adaptare mecanica prindere lampi B5.5 in locul celor de B5) sa fie tot intr-un singur post?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da. Foarte bine. :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sau incearca aici, vei fi uimit de cate chestii gasesti. http://www.passatplus.de/umbauten/rueckleuchten/adapter.htm Ai grija, noile stopuri se vor prinde doar in doua suruburi, cele din exterior, pentru celelalte doua va trebui sa-ti pui imaginatia la incercare si sa confectionezi niste bride metalice. Cele de B3 au trei suruburi iar astea de 3BG au 4.

Precum spunea un alt coleg pe la inceputul topicului, nu se potrivesc cele de 3BG pe 3B fara mici modificari. Cea mai importanta problema va aparea cand se arde cate un bec. Trebuie scoasa lampa cu totul, caci fizic nu mai este loc pentru scoaterea prin interior a soclului becurilor. Atentie, ORICE bec, chiar si cel de semnalizare, care are soclu separat. La asta se expun cei care fac ca mine... In schimb pentru a pune pe 3BG lampi de 3B va mai trebui data o gaura de 5mm.

post-2764-1238759386_thumb.jpg

Modificat de Nea Vizanu'
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

AHA...cred ca am vazut pe un site cum a taiat un pic din buza de tabla din spatele lampii. O sa studiez maine problema ca sigur se poate face ceva, ca sa nu dai jos lampa pt schimbarea becului. Daca se poate ..se poate , daca nu, e bine si asa.....

Cu ce am gresit de apare suparatul ala sus la mine?

Nea Vizanu, platbanda de 5mm sau 0.5 mm, ca doar nu e tanc.. :biggrin:

Modificat de c o s m i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cu ce am gresit de apare suparatul ala sus la mine?

Ti l-am scos eu. Ai activat unul din iconitele de la Post Icons. :))

Gandeste-te ce sanse exista in realitate sa se arda vreun bec.

La mine cel putin, se mai arde cate unul la 2 ani. Cred ca iti poti permite sa scoti lampa asa "des".

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Platbanda e de 3 mm, cel putin asa am pus eu pentru ca asta am gasit prin curte in seara in care le-am montat. Cred ca fiind de aluminiu mergea de minim 2 mm ca sa nu se deformeze, cu toate ca nu strangi suruburile alea doua ca si cum ai fixa bara cu ele... Ai grija ca sunt si ele fixate in plasticul stopului si ar fi pacat sa spargi ceva. Gaurile sunt de 5 mm... Eu la stopurile vechi am schimbat 2 becuri in 4 ani asa ca media facuta de Cosmin e pe bune. Si daca se ard atat de greu, iti permiti sa lipesti firul ala pe bec, ca tot dai stopul jos... :icon_thumright:

Modificat de Nea Vizanu'
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!