Jump to content

Martor Frana Aprins. Defect Iremediabil ?


fusion_fx51
 Share

Postare recomandată

am verificat tot ce era omeneste posibil

1 - contact senzor pompa servo

2 - contact switch frana de mana

3 - verificat placute de frana (nu au senzori), saboti spate (nu au senzori ) inlocuit discuri + placute nu a fost necesara inlocuirea sabotilor

4 - diagnoza computer cu motor oprit eroare hal senzor + o eroare ciudata ' defectiune mecanica ' nu a stiut nici mecanicul sa imi spuna de la ce vine

ma gandesc ca am un scurt pe instalatia electrica, din schematics ( sunt electronist ) nu am putut sa depistez mare lucru si ca sa desfac masina sa verific continuitati o sa imi ia ceva timp

Cum a aparut problema? intr-o dimineata cand am pornit masina pur si simplu a ramas aprins dar si-a revenit (cred ca a fost vorba de contact imperfect la comutatorul de la frana de mana )

Problema a reaparut cand am inlocuit kitul de ambreiaj, dupa montare martorul a ramas aprins si nu s-a mai stins, cand trag frana de mana se aprinde si mai puternic

Am observat ca unul din cablurile de la frana de mana are un defect nu se mai trage la fel ca celalat si ori cat incerc sa il strang este tot slab (nu vad cum ar putea fi acel cablu de vina )

Ori ce idee imi este de folos , multumesc :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica lichidul de frana sa fie la nivel. Senzorul hall e normal sa de-a eroare cu motorul oprit. Poate ne spui mai exact ce e cu a doua eroare...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Plutitorul de la rezervorul cu lichid de frana

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Revin si va spun ca am verificat plutitorul respectiv, chiar am scos mufa de la locul ei si am pus un strap intre cele doua fire,

defectul nu s-a remediat, martorul este tot aprins !!!! va rog sa ma credeti ca imi vine sa il sparg, astept cu nerabdare inca o idee

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ia un spray de contacte, scoate pe rand toate mufele, verificale sa fie puse bine, vezi si papuceii pe la sondele de ulei, sa nu faca masa vrun fir pe undeva etc. Alta solutie nu ai decat prin eliminare... Bafta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

asta pregatesc astazi cand plec de la munca o sa dau si panoul cu ceasurile jos sa relipesc contacte

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

PROBLEMA REZOLVATA ......

Defectul a fost electronic si anume integratul ULQ2023A care comanda toate becurile din panoul de bord

Am inlocuit respectivul integrat cu un altul compatibil ULN2003 care este compatibil difera doar temperatura de lucru

ca sa evit o munca grea pe viitor am montat respectivul integrat pe un soclu pentru o mai usoara depanare

Oricum va multumesc pentru sfaturi si sper ca solutia sa fie de folos si altora pe viitor

post-14343-1207516475_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 years later...

Salutare..

Scuze ca redeschid topicul dupa atat timp..

problema mea este ca imi raman stopurile tot timpul aprinse. am umblat la comutatorul de frana si parca acum tija comutatorului pe care statea pedala e mai scurta cu 1cm.

In orice caz, am verificat si pedala de frana nu mai sta pe switch ci doar il atinge putin si nu mai deschide circuitul de semnalizare pt frana.

Comutatorul respectiv e inca functional, am verificat. E vreo metoda maresc cursa pedalei de frana cu 1 cm fara a afecta eficienta franei?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

trage de tija comutatorului mai tare ca e reglabila, asa am patit si eu

Modificat de S.Razvan
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

S-a rezolvat!

De tras am tras eu si inainte dar imi era frica sa trag mai tare sa nu o rup.. Acum e OK!

Multumesc mult!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

o preoblema daca ma poate ajuta cineva . de cateva zile cand accelerez mai agresiv mi se aprinde martorul de la frana de mana. si daca ma duc cu ia mult in lung ( nu accelerand normal ci mai brusc) licareste intruna . se stinge si se aprinde. ce sa fie ? mersi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nivelul de lichid frana

normal ca tu cand accelerezi din cauza fortei gravitationale lichidul din bidonas se strange catre spate si fiind nivelul pe minim se aprinde beculetul

verifica nivelul ,parerea mea :(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

wa. si de asta sa fie ? era undeva la jumate . intre maxim si minim . ala scade asa degeaba ? lichidu de frana ? cu ce model de lichid trebue sa complectez ? mersi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

DOT4 ar trebui sa ai in instalatie. Lichidul scade pe masura ce se uzeaza placutele/sabotii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

maine o sa cumpar niste lichid de frana sa vad daca se remediaza problema. mersi . revin cu informatii

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

maine o sa cumpar niste lichid de frana sa vad daca se remediaza problema. mersi . revin cu informatii

am fost de am cumparat lichid de frana DOT 4 . am pus pana aproape de maxim iar acum nu se mai amprinde deloc . multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!