Jump to content

Instalare K&n Cold Air Intake


SandMan
 Share

Postare recomandată

Am un Golf III GT din '93, Motor ABS, 1.8L 90cp. Am o intrebare, din carcasa filtrului de aer (cel stock) ies 2 furtune, unul deasupra mai gros (intake-ul de aer) si inca unul mai subtire sub el (care banuiesc ca este furtunul pt. gaze carter - nu stiu sigur).

Asta vreau sa cumpar ca, ca sa stie toata lumea despre ce vorbesc, este vorba de un filtru conic+teava care merge la motor.

Ce fac cu furtunul mai subtire (cel de care spuneam mai devreme) ca filtrul nou nu o sa mai intre in cutie?.

Teava de la filtrul K&N are cumva un loc in care se monteaza si celalalt furtun?

Trebuie cumparat un filtru pt gaze carter si montat separat?

Pentru montare trebuie mers la service?

Merci!

Modificat de SandMan
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mai bine si mai simplu montezi filtrul sport in carcasa originala si nu mai ai probleme cu nici un furtun si nici aerul cald de la motor nu ajunge la filtru.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sau si mai bine iei filtru oem si faci asa - http://forums.vwvortex.com/zerothread?id=3063843

ai mare grija sa NU dai gauri in capacul de sus

sunetul o sa fie la fel - garantat - am eu pe mashina.

uite asa economisesti aprox 3 mil cat dai pe filtrul k&n.

spor la treaba si ai grija.

brgds,

edi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

in mod normal un filtru sport creste si puterea , putere mai mare = consum mai mare

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

permite-mi sa-mi dau si eu cu parerea. Daca ai filtru din fabrica si pui unu sport, nu crezi ca ajuti motorul sa nu depuna efort la admisie?? Cand motorul nu depune efort, scade consumul. Sau nu zic bine? :icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Totul este calculat... Nu depune efort. Cu un filtru sport (chiar si k&n) castigi max 2-3 cai putere... sunt destule teste facute cu filtrele sport pe net si arata clar cata mizerie (praf) permite sa intre intr-un filtru sport. Cel mai bine e sa schimbi filtrul mai des. La fiecare schimb de ulei sau la cel mult 2... pt praful de la noi...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Exact asa mi-am facut ei eu cutia filtrului de aer, sunet garantat, putere eh.....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!