Jump to content

Despre Uleiuri


Stefan_B
 Share

Postare recomandată

SAlutare.

A folosit cineva Valvoline DuraBlend?As vrea sa fac schimbul .

Pand acum am folosit doar Castrol 10w40 a3/b4 sau b4 pentru diesel.Iar iarna 5w40 Turbodiesel(tot Castrol).

Toate astea cumparaate de la varu' ebay.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu de 25k toarce frumos si nu-l papa decit peste 3500-4000rpm :) da si atunci cite putin sa nu se ingrase ...

Recomand...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da'cum' chiar foarte frumos...spre deosebire de multi am grija de el d.t.p.d.v. inclusiv un reglaj bun...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 years later...

Salut baieti si eu trebuie sa schimb uleiul dar nu stiu ce sa iau.Am un vw transporter din anul 1995 cu motor de 1896 cmc serie motor 1x 139930 cu platforma si 5+1 locuri.As dori sa stiu care este cel mai bun si potrivit ulei de motor pt aceasta masina.Pot gasi un site sau ceva cu specificatii speciale?

Sun proaspat sofer si nu am mai facut nisiodata treaba asta. :tuktuk:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E bun orice ulei care sa respecte norma VW 505.00      5w40 sau 10w40.   

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

sal..bai baieti..daca  tot suntem in topic cu ulei, e normal ca uleiul sa sta mai jos cand  scot joja cand e frig afara? azi  am verificat si parca era mai  jos decat era de fel... ms ... 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dacă o să citeşti un manual de fizică de clasa a X-a o să vezi că orice material se dilată/contractă în funcţie de temperatură. Găseşti acolo în manual şi cum se calculează cât creşte/scade dacă vrei mai multă rigurozitate :) .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Fara a stirni polemici eu gindesc oarecum tehnic...orice masina generica are un plan de intretinere la ore de functionare...

Ca producatorul auto a convertit acestea in km parcursi e altceva...

 

ceea ce stabilesc producatorii de masini in legatura cu perioadele de service este ceva pur randomizat. parerea mea este ca adevarul trebuie sa se gaseasca undeva pe la mijloc, ducand la extrem functionarea motoarelor putem face o comparatie intre un motor ce este pornit si lasat sa ruleze 10.000 km dupa care oprit (deci un singur ciclu de pornire/oprire in tot acest timp) si un motor care tot in perioada asta este pornit de n-ori. Cu totii stim bineinteles ca motorul are un randament optim atunci cand ajunge la o anumita temperatura si mai mult de atat in cartile de specialitate se specifica clar ca in functie de motor un ciclu de pornire-oprire se poate tranforma in (exemplu) aproximativ 1 ora de uzura in timp si de aici se face alt calcul al varstei motorului.

 

-alt factor de influenta este mediul in care functioneaza motorul ( rece/cald/umed/uscat )

 

-si bineinteles daca primele doua criterii nu le putem prezice, un factor foarte important este uleiul folist la ungerea acestuia ( calitatea acestuia care este strict legata de uzura (km parcursi) si varsta (interval schimb fix)

 

Asta este gandirea mea tehnica pe care o sustin :D

 

A incercat cineva ulei motul pentru tsi-uri ? cum se comporta ? pana acum am avut Castrol dar am aflat ca ar fi cel mai contrafacut ulei de pe piata !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Motul si LMoly sant ok cam prin orice zona...

Intra pe site urile lor si vezi ce recomanda...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce se intampla daca se merge cu uleiul peste nivelul maxim pe joja ? Cu 1-2 cm ? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa ti se infunde catalizatorul, sa nu faca presiune corecta de ulei + multe altele. Numai merge asa cu masina, scoate repede surplusul.

 

Dar cum ai ajuns sa ai asa mult peste?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ZAC, scoate surplusul cu o seringa si furtun de la farmacie prin orificiul jojei si scapi elegant de problema

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

2cm pe joja e foarte mult. Poate reprezenta mai bine de 1L in plus.  Spre exemplu la o baie de ulei de 5.5L ( masina mea)  0.5cm pe joja reprezinta ~500ml .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Distanta de la minim la maxim pe joja reprezinta 1l.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am scos surplusul inainte sa plec cu masina...sa zic ca mecanicul mi-a pus uleiul ? Eu am fost plecat cu masina parintilor deoarece se stricase filetul la baia de ulei la masina mea. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Question:

Are ceva daca folosesc (pentru completare) ulei fabricat in iunie 2013? Am luat 1L de Motul de pe net si pe bidon asta pare sa fie data fabricatiei. Adica stiu ca e sigilat, dar ma intreb daca chiar nu ii sunt afectare proprietatile. Ma bate gandul sa il returnez.

 

LE: 

Există o dată pentru durata de valabilitate pe lubrifianţi?

Motul este certificată conform ISO 9001. În conformitate cu procedura noastră de calitate, produsele Motul sunt garantate doi ani după data producerii. Pentru a asigura valabilitatea acestei garanţii, se păstrează în mod sistematic o mostră de referinţă din fiecare lot de producţie şi se verifică regulat.

Modificat de Aditu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dupa cate stiu eu uleiul are garantie minim 3 ani pe raft, recomandat sa-l amesteci putin bidonul inainte de folosire, pentru a evita posibile depuneri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai am citit ca fiecare producator da valabilitatea lui. Astia la Motul pe site vad ca zic de 2 ani. Ori bidonul de mi l-au trimis mai are 4 luni si a expirat, iar eu vreau sa il tin de completare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

foloseste-l linistit.

garantat ca nu are nicio problema.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aditu - e bine ca orice ulei sa-l amesteci putin inainte de folosire deoarece aditivul se mai sedimenteaza, eu cumpar motul de la magazin direct pe comanda si intodeaunea e proaspat, incearca si tu metoda asta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

poate ajuta!

http://www.motoroiltests.com/

http://www.machinerylubrication.com/Read/28576/comparing-gasoline-diesel-engine-oils-

LE: motivul pt care am atasat link-urile nu este acela de a recomanda/promova un produs sau un producator ci pentru a se intelege mai bine cum sa me alegem uleiul de motor si care sunt caracteristicile si mai ales ordinea in care trebuie sa tinem cont de acestea!

Spre ex: un ulei care "spala" bine motorul si il mentine curat, nu este neaparat si cel mai bun in al proteja la uzura...

Cu alte cuvinte, prioritara ar trebui sa fie protectia la uzura in functie de conditiile si perioada de utilizare.

Modificat de nitro_od
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Cu alte cuvinte un motor jegos pe interior se uzeaza mai repede...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Si cum singurul rol al uleiului nu este doar de a fi mancat dde motor ci si de lubrifiere am gasit um clip FOARTE intereseant pe youtube, pacat ca este in rusa dar imaginile vorbesc de la sine, bine ca nu stim noi ce uleiuri contrafacute se gasesc la noi sau la ei dar oricum este interesant :

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!