Jump to content

Cum Se Regleaza Ambreiajul?


cristy_stefan
 Share

Postare recomandată

  • Replies 90
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • ALEKS

    11

  • lupo_bv

    9

  • iulius473

    5

  • mihai_urotiorc

    4

Top Posters In This Topic

Posted Images

asta-i cu autoreglaj

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut am un audi a4 1.9 tdi di 96 si mi s-a dus volant.are cineva una de pe un passat b5 1,9 tdi din 98 tot cu masa dubla, vreau sa stiu daca potriveste

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

asta-i cu autoreglaj

Deci nu il pot regla eu deoarece se regleaza singur...asta am inteles. Am inteles bine?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da,ai inteles bine,se autoregleaza si nu se poate regla manual.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

azi am ramas fara ambreiaj..pedala s-a dus la fund de tot...ce s-a intamplat oare ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cel mai probabil s-a rupt cablul.

Modificat de Dacro
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salutare. Am o problema mai delicata legata de cablul de ambreiaj (reglare automata).

Mi s-a rupt cablul in timpul mersului, am comandat altul conform codului de pe cel rupt. Am luat Sachs (180 RON) - este identic cu cel rupt care a fost pe masina. Acum constat ca imi cupleaza foarte sus, mult mai sus fata de cel de dinainte; nu mi se pare normal. Ce e de facut ? Nu imi pot explica de ce este diferenta asta, cablurile au absolut aceeasi lungime, sunt identice.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Posibil sa nu se fi respectat procedura de montare.

Daca iti permite sa faci verificarea autoreglorului conform manualului atunci nu este nici o problema (daca se permite jocul ala de vreo jumatate de centimetru sau cat zice manualul inseamna ca ambreierea este completa si nu este pericolul sa mergi cu el in patinare)

Si eu l-am inlocuit (sistemul este asemanator, doar pozitia autoreglorului difera) tot cu un Sachs dupa ce inainte pusesem o porcarie italiana la care nu functiona autoreglorul cum scrie la carte.

L-am montat personal si am facut si un DIY aici

unde poti vedea cam cum functioneaza si autoreglorul.

Modificat de lupo_bv
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc mult de raspuns. O sa vad ce pot sa fac si revin cu un reply cu rezultatul :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu i-am dat de cap...tot asa de sus tine. Pana la urma am rezolvat cumva, am scos siguranta si cauciucul de jos de la furca. Acum pare sa tina unde trebuie si nu sunt sanse sa scape cablul de acolo.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am uitat sa-ti zic sa verifici fixarea din firewall, presupun ca daca nu este bine introdus acolo opritorul ala de pe cablu poate duce la modificarea pozitiei unde tine pedala. Stiu ca eu m-am chinuit un pic si a trebuit sa dau jos vasul de expansiune ca sa am acces acolo.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

M-am uitat si sta destul de fix opritorul ala acolo. Nu cred sa fie asta problema. Am incercat sa il mai imping dar nu mai merge ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va salut.Problema mea este ca in treapta 4 la 60 km si 2000 turatii daca o calc brusc se tureaza in gol;daca accelerez usor nu are nimic.Care sa fie cauza? In orice treapta ar fi viteza sau turatie trage motorul,problema este cea mentionata mai sus.Astept parerile voastre

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Probabil patineaza ambreiajul. De ce numai in conditiile astea? Nu stiu sigur, doar imi dau cu parerea: de pe la 2000 ture in sus incepe sa creasca cuplul motorului, iar cutia se gaseste intr-o treapta de viteza (a 4-a)care opune o rezistenta mai mare la viteza de 60 kmh.

Acum de ce patineaza:

- poate fi din cauza cablului , mai precis al autoreglorului (daca este defect se poate intampla sa nu mai permita ambreierea completa). Daca permite verificarea lui cum am spus cateva posturi mai sus (jocul ala de la parghia de debreiere), atunci nu este din cablu;

- poate fi o piedica, ceva pe undeva pe la pedala care sa nu-i mai permita revenirea in pozitia de sus si atunci sa nu mai fie ambreierea totala (situatie putin probabila, dar trebuie verificat)

- ambreiaj uzat.

Modificat de lupo_bv
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

LUPO,cablul l-am verificat jocul este normal am probat toate vitezele in toate trage numai a 4 a face figura si asta nu mereu ,eu cred ca ar avea ulei pe disc pentru ca pe inbinarea dintre motor si cutie se observa putin ulei dar nu stiu daca intre acestea este garnitura sau nu si de ce numai la 2000 de ture?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salutare tuturor.

Problema mea la care sper sa gasesc rezolvare cu ajutorul vostru suna cam asa:

In capatul cablului de ambreiaj (spre cutie) exista o piesa de cauciuc si o siguranta metalica. Aceea siguranta metalica sa rupt in timp ce ruram cu masina si eram la o distanta apreciabila de casa iar pe deasupra era si tarziu. Pentru aputea ajunge acasa am improvizat eu un sistem dar nu am mai pus acel tampon de cauciuc.

Dupa ce am reusit sa gasesc o siguranta am montat si tamponul de cauciuc dar nu mai exista acel mic joc al cablului iar ambrejul prinde cam sus comparativ cum era inainte.

Cablul de ambreiaj este cu autoreglare iar masina un Golf 3 din 94, caroserie 1H0.

Are cineva vreo idee daca se poate face ceva sau trebuie schimbat cablul. Cablul este foarte bun , nu agata , nu scartaie.

In speranta ca voi gasi ajutor va multumesc anticipat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Intrebare: astazi am fost sa vad un vento, nu avea baterie si nu am putut porni motorul. Intra greu in viteze, asta e lucru stiu si rezorvabil, dar ambreiajul era foarte usor de apasat, ziceai ca e acceleratie, comanda fiinf pe cablu! Sa ma fi obisnuit eu cu ambreiaju de pe octavia tdi? De restu masinuta era impecabila!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

O problema si la mine... s-a rupt cablu de ambreiaj.. l`am inlocuit astazi numai ca acum tine sus de tot.. pun cateva poze cu vechiul cablu si cu noul..e cu autoreglaj cred deci nu am ce sa ii fac ?

(prima poza este cablul cel nou iar in cea de`a doua poza cel care s`a rupt)

post-77351-0-11733000-1322312757_thumb.j

post-77351-0-86588900-1322312851_thumb.j

Modificat de v1rushel
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In primul rand ca cel vechi nu era cu autoreglaj.

In al doilea rand asta nou arata foarte ciudat, eu nu am mai vazut pana acum asa model.

La golf 3 de obicei autoreglorul este chiar deasupra furcii, dar sunt si modele cu autoreglorul pe la jumatatea cablului. Oricum ar fi el are un burduf de cauciuc, ceea ce nu vad la tine. Ti-am atasat poze cu toate 3 modelele.

Ce marca este cablul nou si ce cod?

Oricum vezi ca mai sus cateva posturi am descris o procedura de verificare a autoreglorului, daca nu obtii jocul ala la furca schimba cablul pt ca este pericolul sa mergi cu discul in patinare (ambreiere incompleta) si sa strici ambreiajul.

post-40889-0-35241100-1322320813_thumb.j

post-40889-0-58631000-1322320830_thumb.j

post-40889-0-20668700-1322320839_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu stiu ce sa zic.. astazi am montat cablu si am mers putin cu masina.. dar oricum tine sus ambreiajul fatza dinainte.

M`am uitat pe cablu si am reusit sa citesc asta : Bowden U.K. Patented si mai jos scrie BCL 4.

Cablu de ambreiaj nu l`am cumparat nou, a fost luat de la dezmembrari dupa un golf 3 1.6 ABU acelas motor ca al meu.

post-77351-0-18306100-1322325021_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu conteaza ca tine putin mai sus, si eu l-am inlocuit pe al meu cu un Sachs si tine mai jos. Important este ca autoreglorul sa-si faca treaba adica sa permita jocul ala de pana la un centimetru la furca in sensul invers actionarii.

Citeste si postul asta

http://vwforum.vwfor...ost__p__1617199

in special pdf-urile postate acolo

ps

Bowden este numele celui care a inventat tipul asta de cablu cu miez si camasa, deci nu este o firma producatoare si in unele domenii asa se si numeste: cablu bowden.

Modificat de lupo_bv
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

o sa ma uit maine mai atent sa vad daca scrie si altceva pe el si sa incerc sa vad daca pot sa misc parghia in sens invers.

multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!