Jump to content

Cum Se Regleaza Ambreiajul?


cristy_stefan
 Share

Postare recomandată

cristy_stefan

am o prob cu ambreiajul.! este hidraulic din cate stiu io, dar nu imi place cum se bruscheaza masina cand ridic piciorul repede de pe el.! se aude un sunt bocanit nush cum sa zic metalic, cand dau rpd drumul la ambreiaj,daca iau lent piciorul de pe acesta nu mai face.! se poate regla cumva? sau de ce face asta? ms mult

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 90
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • ALEKS

    11

  • lupo_bv

    9

  • iulius473

    5

  • mihai_urotiorc

    4

Top Posters In This Topic

Posted Images

De reglat nu stiu daca e posibil , dar poti sa aerisesti ambreiajul( cam ca la aerisitul franei). Aerisitorul e pe cilindrul receptor de pe cutia de viteze. Pentru reglare ar trebui sa ai o parghie intre cilindrul receptor si tija ce actioneaza rulmentul reglabila ca lungime, sau o tija reglabila intre pedala si cilindrul pompei de ambreiaj. Di ncate stiu astea se regleaza in fabrica si asa raman. daca dupa aerisire se comporta la fel atunci problema e din alta parte :icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la mine ambreiajul e clasic - cu cablu. zgomotul ala metalic se auzea si la mine. era de la bucsa mare de la bascula.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 6 months later...

Am si eu o problema cu pedala de ambreiaj,este foarte tare,tin sa mentionez ca,cablul de ambreiaj(cu reglaj manual) nu este foarte intins.

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

te-ai uitat la cablu poate e strangulat undeva sau a fost si poate ramane pt. ca are in compozitie otel ma refer la protectia lui......dar cel mai bine daca stii demonteazal iti iei o seringa cu ulei si dai dintr-un capat pana iese ulei in cealalt capat si tot il misti.La ambreiajuriile hidraulice se aeriseste de la pompa aflata pe capacul cutiei de viteze dar nu se face pedala ca si la frana,doar se deschide aerisitorul si se lasa lichidul sa curga.

Modificat de mihai_urotiorc
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Problema e ca pana la jumatea cursei pedalei,pedala este moale, de la jumatate in colo este tare,daca mai strang surubul de reglare pedala se mai inmoaie dar prima jumatate a cursei devine foarte moale cateodata nu mai revine inapoi decat ajutata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Imi cer scuze daca nu postez bine sau incalc vreo regula dar am incercat sa dau New Topic si nu imi da voie si am nevoie mare de ajutor pana maine dimineata in cel mai scurt timp posibil , va rog de la cunoscatori . Astazi m-a lasat ambreiajul pe Valea Oltului si am dus masina cu platforma pana la service ( m-a rupt de bani ) . Maine trebuie sa dau comanda de disc de ambreiaj si daca va fi nevoie si de placa de presiune . Ce firma producatoare imi recomandati ? Dintre Valeo si Luk ? Masina este un Golf 3 , 1.8 - 90 CP . Va multumesc anticipat si inca o data scuze daca postez aiurea .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

iaulix ...Sunt aproape la fel. Eu personal asi merge pe LUK.

iulius473 ... suna destul de rau, parerea mea este ca va ceda rulmentul. Asa facea la mine si am schimbat rulmentul si tija "agata ceva'" acolo. Ia incearca ce a spus colegul sa injectezi ulei pe cablu sau WD40 spray.

Modificat de CVA G3
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acum 3 luni sa rupt siguranta care tine cablul de ambreiaj,2 zile am mers fara siguranta si garnitura dinainte de siguranta aveam pedala sa zic vreo 10cm dar de intrat in viteze intra normal poate sa fi afectat asta cu ceva sau poate nu am reglat eu cablul cum trebuie?Apropos nu cred ca stiu sa demontez cablul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Inca ceva spuneti-mi macar unde trebuie sa tina ambreiajul pedala cat mai aproape de podea sau aproape de jumatatea cursei pedalei.Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cu cat ambreiajul este mai uzat cu atat pedala tine mai sus !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ambreiajul normal din fabrica prinde la 48 % din cursa pedalei in mod normal tinand cont ca e mai veche masina sa nu depaseasca cam 60- 65 % din cursa da e mai mult e ''tocit'' cum zicea colegu :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ambreiajul la mine tine foarte aproape de podea dar din reglaj pot sa il fac sa tina si la jumatea cursei de aici trag concluzia ca nu are nimic.de agatat nu agata nu caraie cind bag in viteza trage in toate vitezele se comporta absolut normal masina,doar pedala de ambreiaj este putin tare in genul celei de la daciile berline antice.Cand am schimbat siguranta care tine cablul nu am mai facut nimic altceva,trebuia reglat ceva?aerisit ceva,ca nu stiu.Daca era problema cu rulmentul nu ceda de 3-4 luni de cand merg asa?Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca problema era din rulmentul de presiune huruia!!! si iti dadeai seama si singur.Ca merge pedala greu e altceva ti-am zis incearca sa-l dai jos cablul si injecteaza ulei pe el.....sigur o sa mearga :-bd

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Care dintre Golfuri 3 au ambreiaj pe cablu si care hidraulic? Ma refer in special la cele cu an de fabricatie 94-95-96

Vreau sa cumpar pe viitor si de aia m-ar interesa. Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ambreiajul la mine tine foarte aproape de podea dar din reglaj pot sa il fac sa tina si la jumatea cursei de aici trag concluzia ca nu are nimic.de agatat nu agata nu caraie cind bag in viteza trage in toate vitezele se comporta absolut normal masina,doar pedala de ambreiaj este putin tare in genul celei de la daciile berline antice.Cand am schimbat siguranta care tine cablul nu am mai facut nimic altceva,trebuia reglat ceva?aerisit ceva,ca nu stiu.Daca era problema cu rulmentul nu ceda de 3-4 luni de cand merg asa?Multumesc

cum l-ai reglat ? un amic are aceeasi problema....ambreiajul prinde foarte jos....aproape de podea. Apasa 80% din pedala fara nici un efect ....merge in gol....iar la 85-90% din cursa totala incepe sa decupleze....

:icon_thumright: Aceeasi problema si la frana.....nu prinde decat atunci cand pedala e jos de tot.....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu stiu daca ajuta dar si la mine este hidraulic ambreiajul si prinde suspect de jos. Spre exemplu daca nu apas pana la fund pedala, nu intra in viteza a 2-a si caraie (doar viteza a 2-a). Celelalte totusi intra. Ma gandesc sa nu am suficient ulei in cutia de viteze si de asta face asa. Si eu cochetam cu ideea sa reglez pozitia de debraiere dar nu stiu cum fiindca este hidraulic nu stiu unde sunt suruburile pentru reglaj sau valve sau ce-o avea.

M-am obisnuit cu el, conducand masina asta aproape de 8.500km pe drumurile patriei.

Pentru cei carora nu le intra in viteza, suspectez ca trebuie completat ulei in cutie. Am sa va spun daca asta e cauza dupa ce am sa completez si eu. In primul rand sa aflu ce tip de ulei trebuie pus in cutie.

ALEKS

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

in cutie iti intra 1.9-2.0l ulei. s nu i pui prea mult. daca e hidraulic aeriseste . e bine sa iti tina in intervalul pedala apasata maxim-padala la jumatatea cursei. daca iti caraie nu neaparat ca nu ai ulei,poate fii din cauza ca nu debraiaza suficient,insa la o debraiere insuficienta caraie in vit I si marsarrier(nu are sincron).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce este mai ciudat e ca niciodata nu mi-a carait cutia in mars arriere sau in treapta I de viteza, chiar si la o debraiere "partial-incompleta". Probleme am avut doar cu treapta a 2-a. Ocazional mi se pare ca ar agata cutia de viteze in treptele de viteza I, II, eventual III.

Sper sa nu fie probleme la cutia de viteze.

ALEKS

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

skimba uleiul si daca face la fel desfa cutia,nu o lasa sa pice ca e mai costisitor de reparat-financiar vorbesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am schimbat eu uleiul si tot jos tine. Deci e alta problema.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am sa fac schimbul saptamana viitoare. Sper sa se rezolve. Nu stiu cum sa verific nivelul din cutie deci am sa cumpar ulei de transmisie (intai sa vad gradele de vascozitate pentru ca nu le stiu, nu cred ca merge T90 ca la Dacie) pentru a-l inlocui pe cel vechi care nu cred sa fie verificat sau completat vreodata.

ALEKS

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

atunci e posibil sa fie placa de presiune de vina. sunt niste lamele cu rol de a tine in tensiune placa pe ambreiaj(sunt 3 la nr). e suficient sa se rupa una din ele si deja ambreiajul tine mai jos si e mai moale.

Modificat de arabel
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am avut la Dacia veche o astfel de problema cu ruperea de lamela din placa de presiune. Scotea un zgomot ciudat totusi cand debraiam sau ambreiam iar la un moment dat n-a mai vrut deloc, atunci s-a rupt si unul din arcurile acelea echilibrate de pe discul de ambreiaj. Solutia: am schimbat complet sistemul placa de presiune - disc de ambreiaj.

Nu ma deranjeaza ca prinde jos, chiar m-am obisnuit cu ideea aceasta. Nu inteleg in schimb de ce caraie treapta a 2-a la o anumita apasare a ambreiajului (la care treapta a 3-a de exemplu ar intra fara probleme).

ALEKS

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!