Jump to content

Vw R32 Vs Audi S3


Ovir
 Share

Postare recomandată

Am luat topicurile la rand si nu am vazut aceasta comparatie sau daca mi-a scapat 'mi scuzi'.

In principiu doresc sa achizitionez un R32 dar si S3-u imi face cu ochiu datorita designului si calutilor in plus (+acceleratia 5,7s fata de 6,2 la R32), spuneti-mi cei care aveti sau care ati condus care este fiabilitatea, calitatea interiorului,confortul si care este diferenta/ele dintre 2.0 TFSI si 3.2l. Astept parerile voastre.Danke :D

Modificat de Ovir
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pot sa-ti raspund cu aceleasi motoare puse insa pe TT (cu care a3/s3-ul imparte multe piese). Le-am incercat binisor (4 test drive-uri, inchiriat masini cu motorizarea respectiva la Avis).

Depinde ce vrei sa faci cu ele.

2.0T-ul e mult mai "vulcanic" desi are putere mai mica. Masina se simte mai usoara de bot. Turbo lag-ul e minim insa e acolo. Masina trage trage trage fara jena.

Personal mi-a placut 3.2-ul din cauza a doua lucruri:

- e mult mai silentios la aceeasi viteza. Eu l-am luat pt drumuri lungi unde un vajait continuu (datorat turatiei, turbinei) e mai putin confortabil.

- e mai usor de intretinut (lipsa turbinei, fara schimbarea costisitoare de curea) iar aici preturile la schimbarea de distributie sunt cel putin considerabile.

- e mai elastic. E o parere strict subiectiva, insa motorul se chinuie mai putin. Unora li se pare mai putin "sportiv" din cauza asta.

Daca intentionezi insa sa umblii la motor (tuning, nu sunt fan), atunci din 3.2 te previn ca prea multe nu vei scoate fara a investi substantial (turbina, etc). 2.0-ul se preteaza mult mai bine pt asa ceva.

Consumul e tot in zona aia (cam 1L, 1-5L diferenta). Reviziile sunt usor mai scumpe la 3.2 (placute/discuri mai mari, ulei mai mult, cuplajul haldex peste ceva timp) si la fel si ecotaxa (aici cel putin) + asigurarea + impozitul (cred in tara? nu mai stiu), insa la ce suma de bani costa masina nu cred ca aici vei simti foarte mult diferenta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

S3 - per ansamblu e cea mai buna alegere. pt a explica de ce vezi si date de pe topicul S3 vs 135i + cateva subiecte la aria "masina mea".

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

S3 pentru cateva motive:

- motor turbo, nu e neaparat nevoie sa urci mult in ture ca sa-ti dea senzatii tari

- posibilitati de tuning mult mai mari (doar un cu soft ajunge la o putere cu peste 50CP mai mare ca a R32-ului)

- interior - clar mai frumos si mai bine lucrat ca la R32

- consum

- taxe (impozit, rca, etc)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am mers cu amandoua, si tot S3 as alege. parca e si mai bine lucrat la interior si materiale mai "atente". la design, tot S3 imi place mai mult, desi daca ar fi sa investec multi bani in masina as alege R32 pt ca poti scoate mai multi cai dar cu muuuult mai multi bani.

acum depinde de tine, cum iti place un motor. V6 e diferit la senzatii fata de 2.0TFSI.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu as alege S3-ul fara sa stau pe ganduri, este mult peste R32 din toate punctele de vedere si din cate stiu eu R32 nu scoate 6.2 pana la suta ci cam 6.6...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va multumesc pentru parerile voastre de pana acum, fara sa creez controverse as dori si parerile celor care detin R32:D pt ca mai mult ma trage inima la el.

Sunt de parere ca un motor cu turbina este solicitat mai mult decat unul fara, iar acum daca le comparam 3.2l -2.0l fata de cel de 2.0l cu turbina e intins mai mult spre limita de "cedare" fata decat este el construit. Unul de 3.2(fara supra-alimentare, iar daca-l tunezi la350cp are capacitate de rezistenta mai mare decat unul de 2.0l dus la 350cp) rezista la mai mult parerea mea nu sunt mecanic, spuneti-mi daca gresesc.Iar din pct de vedere financiar 'docman2' a zis bine ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

pe langa asta trebuie sa mai iei in calcul:

- cuplul este disponibil mult mai jos in ture la s3 fata de r32

- consumul din cate am citit e mai mare la R32 cu cativa litri

- nu am auzit pana acum de nici un S3 sau GTI cu turbina crapata

- finisajele si calitatea materialelor sunt net superioare la Audi

- taxele si impozitele peste 3000cmc sunt foarte mari comparativ cu un 2000cmc

@docman2

distributie la S3 este pe lant, ce costuri?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1. cuplu

ce inseamna mai jos la tine?

v6

1500 rpm = 260Nm

2000 rpm= 300Nm

2.0TFSI

1500 rpm = 200 Nm

2000 rpm = 280Nm

ambele au maximumul de cuplu incepand de la 2500 ture. Asa ca sincer nu vad deloc unde turbo-ul ar avea mai jos cuplul disponibil.

=> fals

sursa:

http://www.vwvortex.com/artman/uploads/054...led_600_004.jpg pt turbo

si pdf-ul

http://www.axdn24.dsl.pipex.com/technical/...aining_pdf6.pdf pt v6

2. cativa litri?

Sincer mi se pare exagerat. Tinand cont ca intre 2.0T standard (200cp, motorul "mic" de pe tt) si v6 3.2 (250) e o diferenta de 1.5 l (discutie cu nabadai pe tt-forum.co.uk) iar cel de 265 cai ar trebui sa fie mai gurmand, mi se pare exagerat.

3. de acord, exceptand niste tuninguri nereusite (motor-talk.de).

4. e o diferenta de finisaje indeed.

@distributie,

nu stiu sincer la tfsi, cel de 200 cai are schimbare de curea in manualul de service. Fac mea culpa daca nu e asa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Testele de prin reviste straine zic ca R32 e mai atasant ca masina, in vreme ce S3 e destul de "soul-less"...

Oricum amindoua sunt foarte tari, probabil cele mai tari hot hatch-uri today. Eu as alege R32 doar daca e singura masina si as avea nevoie de 4 usi. Altfel S3...

acum intre 2 motoare de puteri si performante apropiate, unul benzina cilindree mai mare aspirat si unul benzina turbo cilindree mai mica, e chestie de gustibus... avind comparatia posibila in practica (BMW 325xi 3.0 aspirat 218 CP, Renault Megane RS Formula 1 Team R26 230 CP, Renault Laguna II 2.0T 205 CP) - si incercind sa judec doar motorul, eu personal prefer turbo... alti oameni prefera aspiratul...

Modificat de Frank SF
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
cu 16000 de euro pun pe asfalt mai multi cai decat S3 si R32 ... si mai mult cuplu decat amndoua la un loc ... si inca ceva

totusi daca nu ai nimic de spus despre masinile comparate in versus.... nu toti vrem Mercedes. si evzi ca un 4x4 pune caii mai bine pe sosea decat un RWD.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Imi pare rau daca iti va raspunde tot un posesor de motor turbo si nu de V6.

Eu conduc o Cupra despre care unele "guri rele" de pe forumuri straine spun ca are motorul configurat la fel ca la S3...altii spun ca sunt mici diferente...but anyway....am un amic care are R32...m-am dat cu el si nu mi-a spus nimic masina respectiva in afara de sunetul evacuarii. Interiorul, desi R32-ul costa destul de mult zic eu, nu se ridica la nivelul pretului platit...dupa vreo doua saptamini de mers cu ea, consola centrala a inceput sa scirtaie...nu stiu ce sa zic, tu esti cel care decide....insa parerea mea este ca raportul calitate/pret inclina net in favoarea motorului Turbo de 2.0l de la VAG, care dupa parerea mea este cea mai tare gaselnita in materie de motoare....intretinere relativ ieftina, posibilitati uriase de resoftare, impozit net mai mic (eu la Cupra platesc 400 lei/an, amicul meu cu R32 plateste 1900 lei/an)...de diferenta mai pun niste rezervoare bune de benzina......este o parere strict personala.

Succes in decizie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Un off-topic scurt...eu zic sa ne mai gandim la capitolul hot-hatch......Impreza WRX STI 300CP la 43K DDP adica exact cat un S3 sau R32 ....si credeti-ma pe cuvant.....un motor boxer supraalimentat e altceva :icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Totusi titlul topicului este R32 vs S3. Daca nu se tine cont de idee, cineva sigur va propune Mitsubishi Lancer Evo, BMW 135i etc. Ce are in comun S3 si R32 este faptul ca ambele masini sunt si comfortabile, pe linga faptul ca sunt puternice, lucru care chiar nu se poate spune despre Subaru Impreza (cunosc).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

te credem pe cuvant. nu neg ce poate un STI. dar exista si teste pe circuit unde un GTI bate un WRX.

si la interior, un WRX tot un cielo a cam ramas. depinde ce vrei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

R32 vs S3 pls.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am condus si GTI si R32 si S3 si intr-un final se vede la semnatura cu ce m-am ales.

3,2 litri de pe R32 desi e un motor foarte foarte ok nu iti ofera aceleasi senzatii ca un motor turbo ( spun asta fiind un turbo-fan, ca si Frank SF :)) ) Asta nu este un defect, dimpotriva poate e mai rafinat ca 2.0T , dar depinde mult ce vrei tu ....trebuie neaparat sa te plimbi cu cele doua motorizari (si masini) ca sa iti faci o idee clara.Teoria stearpa nu te va indruma nicodata catre adevarul pe care il cauti desi e utila in a-ti face o idee generala.

Consumul depinde extrem de mult de felul in care folosesti masina.Eu am avut si 7,9 % dar si 20%...

Succes :lol:

Modificat de DOOM
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

doom, deci alegerea ideala ar fi .:R32 turbo. :icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Adevaru asa e ca trebuie sa merg cu ele ca sa vad exact ce si cum, asa ca idee generala as vrea ceva "linistit" si doar in caz de ceva sa am de unde sa dau. Nici nu vreau sa merg cu o cisterna de benzina dupa mine, bine atunci cand as avea nevoie de calutii de sub capota n-ar mai conta consumu'(LMC):icon_cool:.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!