Jump to content

Placute Frana Fata


Florin.
 Share

Postare recomandată

Flaviu....placutele pe spate se schimba putin mai greu decat pe fata. Ptr. a face loc placutelor noi, cilindrul trebuie impins si in acelasi timp rotit in sensul acelor de ceasornic. Vei vedea ca cilindrul are pe margini 2 canturi, pe suprafata ce calca pe placute, in care sa te "proptesti" ptr a-l putea rasuci. Cilindrul spate e mai complex, din cauza franei de mana. Eu am o flansa cu un surub ptr impingerea cilindrului,iar pe spate rotirea o fac cu o cheie de flex/polizor unghiular(cheia cu care stragi piulita ptr fixarea discului).Grija mare la rotire, ca poti ciupi foarte usor burduful anti-praf din jurul cilindrului.

La capitolul placute recomand TRW, sunt nemtesti si foarte bune raport pret/calitate, bune si Textar, dar cam scumpe. Cat despre discuri, recomand Brembo.

Modificat de ionuteljul
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

La marca... am folosit ATE cumparate la jumatate de pret de la un prieten ce nu a a mai apucat sa le schimbe la masina lui (a vandut-o). Extrem de multumit.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ptr. a face loc placutelor noi, cilindrul trebuie impins si in acelasi timp rotit in sensul acelor de ceasornic.

Esti sigur ca trebuie rotit ?! am schimbat la o multime de masini placutele , chiar si la octavia 1 , dar nici-odata nu am intilnit treaba asta . Pistonasul este perfect cilindric , deci de ce sa-l rotesti ?!

Modificat de lucian.1950
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sigur trebuie rotit si impins in acelasi timp. Normal treaba se face cu o presa speciala de etrier. Acelasi sistem am intalnit si la Opel, Renault cu frana disc spate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Esti sigur ca trebuie rotit ?! am schimbat la o multime de masini placutele , chiar si la octavia 1 , dar nici-odata nu am intilnit treaba asta . Pistonasul este perfect cilindric , deci de ce sa-l rotesti ?!

Era vorba de placutele de pe spate acolo. Tu tot despre asta vorbesti ?... sau te referi la placutele de pe fata. Pistoanele din etrierii de pe spate mai sunt actionati si prin cablul franei de mana de aceea trebuie si rotiti pentru a intra in etrier.

Modificat de dic
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ptr a schimba placutele pe spate da....trebuie rotit pistonasul in timp ce il impingi. Cine a mers intr-un sevice ce se respecta cat de cat sigur a vazut ca ptr impingerea pistonasului la etrierul spate se foloseste o presa ce are in capatul "surubului" o flasa cu doi "dintisori" pe margine ce se proptesc in degajarile facute de fabricant pe marginea pistonasul. Eu unul neavad acea presa care e cam scumpa, m-am ajutat cu o presa ce o foloseam la Dacie iar ptr rotire am folosit cheia de flex( ptr a roti de pistonas). Mi-a spus un mecanic ca in cazul care pistonasul spate se impinge fara a-l roti, mecanismul etrierului este uzat. Numai bine!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@seban07 Spuneai cu cateva posturi inainte ca ti-ai montat singur placutele de frana. Daca le montai la service iti faceau si ceva test. Tu ai facut vreun test la montare? Intreb asta fiindca sistemul de franare este deosebit de important si nu merita asumarea vreunui risc in ceea ce priveste functionarea la capacitate maxima a lui.

Placutele de frana de pe spate(la modele cu discuri) se schimba tot la fel de usor ca si cele de pe fata?

Merci,

Masina lui seban07 este acum a mea si pot sa spun ca el a facut o treaba foarte buna.Franele sunt foarte bune,pur si simplu ingheta cand apesi pedala.

El a folosit placute TEXAR.

Mentionez ca seban07 nu este de meserie(fara suparare :) )dar ia iesit foarte bine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

Acum ceva vreme cineva mi-a dezactivat senzorul de placute frana din motiv ca se tot aprindea iar acum dupa ce am pus discuri si placute noi vreaus a reactivez aceasta functie dar nu stiu cum se face. Am inteles pe aici pe undeva pe forum ca se poate cu vag-com la 17-Instruments dar nu vreau sa fac o prostie si mai bine va intreb.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aduni 1 la numarul format din primele 2 cifre de la coding.

Coding

??xxx: Options

+01 = Brakepad Warning active

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Aveti idee de un cod de placute de Skoda Octavia Tour 1,9 101CP?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!