Jump to content

Reglarea Avansului Din Calculator


gillio_24
 Share

Postare recomandată

stie careva daca este posibila reglarea avansului din calculator la un golf3 motor 1.6 abu?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu m-am jucat cu vag comul si am reusit sa maresc avansul cu el , doar de proba insa sa vad daca merge si a mers , accum nu stiu daca este indicat sa il reglezi de acolo .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

din cate am mai citit, nu trebuie sa reglezi avansul pentru ca ECU o face electronic dar asta nu stiu sigur... Sa ai in vedere dupa ce l-ai reglat ca in treapta a 5-a la 90km/h sa ai 2500rpm. Am acelasi motor si e reglat perfect :icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

din cate am mai citit, nu trebuie sa reglezi avansul pentru ca ECU o face electronic dar asta nu stiu sigur... Sa ai in vedere dupa ce l-ai reglat ca in treapta a 5-a la 90km/h sa ai 2500rpm. Am acelasi motor si e reglat perfect :icon_thumright:

multumesc pentru raspunsuri! in treapta a-5-a la 3000 ture fix are cam 115 km/h

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sunt totusi curios cum face ECU acest reglaj? La ABU nu vad in delco nici o piesa care ar putea fi controlata de ECU? Vacuum nu are pe delco..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Legat de avans, informatiile catre calculator vin de la senzorul Hall

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

chiar nu stie nimeni cum sta treaba cu reglatul avansului din calc, sau cum se pune delcoul pe zero?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

m-ar interesa o documentatie despre cum se pune la punct si cum se regleaza avansul la un motor 1.6 abu

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 7 months later...
eu m-am jucat cu vag comul si am reusit sa maresc avansul cu el , doar de proba insa sa vad daca merge si a mers , accum nu stiu daca este indicat sa il reglezi de acolo .

Poti sa dai mai multe detalii cum ai reusit acest lucru? Dupa cate stiu este imposibil la motoarele noastre, dar e posibil sa ma insel.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

nu te supara,dar in primul rand ar trebui sa inveti cum se pune la punct motorul mecanic si dupa aceea te joci cu vag-ul pe riscul si masina ta, sunt cateva principii care trebuie stiute si dupa aceea se fac si practic........parerea mea

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ma roade o dilema.. S-a spus mai sus ca dupa reglarea avansului masina trebuie sa aiba 90km/h la 2500rpm. Ce nu inteleg e de unde vine legatura intre avans, turatie si viteza masinii?

Daca motorul merge la 2500rpm si raportul de multiplicare a treptei a 5-a e menit sa miste masina cu 90km/h la acea turatie se va intampla asta indiferent de reglajul avansului. Corect?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca avansul nu e reglat corect masina nu va mai scoate puterea din fabrica la 3000rpm. Ecu modifica avansul la aprindere functie de turatie ,insa si delcoul trebuie pus in pozitia corecta. Altfel vei avea fie un avans mai mic fie un avans mai mare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai daca n-ai suficienta putere poate insemna cel mult ca masina nu poate ajunge la cele 2500rpm in treapta a 5-a. Odata ajunsa la 2500rpm va avea viteza dictata de raportul de multiplicare.. poate avea masina si 1CP ca nu mai conteaza in momentul ala.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dar fortele ce apar din cauza aerodinamicii unde sunt ? Sau astea se neglijeaza :Driver:? LOL NU .

Degeaba ai raport de demultiplicare daca n-ai motor. Nu?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ca sa nu mai deviem.. Nu are legatura cu nimic metoda de 'verificare' a avansului mentionata.

Dilema rezolvata, continuati :Driver:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ma roade o dilema.. S-a spus mai sus ca dupa reglarea avansului masina trebuie sa aiba 90km/h la 2500rpm. Ce nu inteleg e de unde vine legatura intre avans, turatie si viteza masinii?

Daca motorul merge la 2500rpm si raportul de multiplicare a treptei a 5-a e menit sa miste masina cu 90km/h la acea turatie se va intampla asta indiferent de reglajul avansului. Corect?

^_^ Asta numai daca e rezervorul plin. Daca e pe jumatate gol, poti avea si 2000 rot/min -_- E tare, ai dreptate

Serios acum: ECU comanda avansul in functie de multi senzori, inclusiv Hall, dar nu o face prin rotirea distribuitorului ci prin avansul/intarzierea aprinderii.

hd80gti, nu am gasit nimic relevant in linkul tau.

Repet rugamintea sa-mi spuna si mie cineva cum se regleaza avansul la motoarele mono-motronic (ABD, ABU etc) folosind VAG-COM. Eu nu cred ca se poate. Poate este vorba numai de motronic?

nu te supara,dar in primul rand ar trebui sa inveti cum se pune la punct motorul mecanic si dupa aceea te joci cu vag-ul pe riscul si masina ta, sunt cateva principii care trebuie stiute si dupa aceea se fac si practic........parerea mea

Postul tau mi-ar fi de foarte mult ajutor daca si as intelege ce vrei sa spui... care sunt principiile alea? Eu stiu unul: daca nu poti ajuta, macar nu incurca...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

Vreau sa intreb daca stie careva codul de login pentru grupul "Engine" din Vag-Com deoarece doresc sa modific cantitatea de benzina injectata in fiecare cilindru. Mentinonez ca am incercat cu codul "12233" care merge pentru masini mai noi dar nu am reusit sa ma loghez.

Problema este ca am fost cu masina la "Dyno Test" si cei de acolo mi-au spus ca masina mai scoate doar 80 de cai din 101 deoarece este "inecata", respectiv amestecul este prea bogat (trebuie reglata).

Merci anticipat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dar sonda de oxigen ai verificat-o? Daca da, cum ai facut?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu stiu unde este plasata aceasta sonda de oxigen. poti sa explici un pic mai detaliat la ce te-ai referit in postul de mai sus?

merci

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sonda de oxigen=sonda lambda

Pe evacuare, inainte de catalizator

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

aha am inteles. functioneaza in parametrii. am verificat-o cu vag-com-ul (measuring blocks). din ce spune acolo functioneaza in parametrii normali cu valoarea la undeva foarte aproape de media aritmetica dintre minimul si maximul admis.

testul de gaze l-am facut in septembrie si a fost ok. a trecut fara probleme.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu pre imi vine sa cred ca testul lambda + cel de gaze a iesit ok si totusi masina sa functioneze cu un amestec bogat. Pana sa ajungi la codul delogin (care apropo, este pt diesel) verifica debitmetrul (sau MPA), admisia cu aer, clapeta etc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!