Jump to content

Compresie G 2


codres_ali
 Share

Postare recomandată

Salut!

Am si eu o intrebare, la testul de compresie rezultatul cat trebuie sa fie. Adica presiunea masurata, pt ca mie mi-a facut mecanicul testul si mi-a zis ca la a mea trebuie sa imi dea 15 bari. Eu am raportul 1:10.

Voi ce ziceti? La ale voastre cat da si ce raport aveti?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 6 months later...
Salut!

Am si eu o intrebare, la testul de compresie rezultatul cat trebuie sa fie. Adica presiunea masurata, pt ca mie mi-a facut mecanicul testul si mi-a zis ca la a mea trebuie sa imi dea 15 bari. Eu am raportul 1:10.

Voi ce ziceti? La ale voastre cat da si ce raport aveti?

<{POST_SNAPBACK}>

Am citit in cartea ei si scrie ca trebuie sa aiba de la 10-12 bari, iar in auto-data scrie 10 bari.Acum cateva zile mi-am luat-o si eu pt ca mi-am ars garnitura de chiulasa si vroiam sa vad daca merita sa-l mai fac.Fi atent:

1-10,7 ; 2-10,5 ; 3-10,4 ; 4-11,5.Eu sincer nu ma mai asteptam sa mai am sompresie(la cat am alerget-o pe HERBIE ;) )

Acum se explica acel 7 sec 0-100km :) ;) ;) fratele g60 stie B)

Modificat de eugen_zim
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

motor KR : raport compresie 1:10

presiune compresie 10-13 minim 7.5 bar

o carticica interesanta in limba romana pentru cei cu KR-uri :blink: :

http://www.scirocco.ro/ev_kr.pdf (11.5 Mb)

Modificat de scirocco
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Inseamna ca mecanicul zicea aiurea de 15-16 bari?

Si eu am citit in Haynes ca e 10-13 bari.

Eu tot nu-s lamurit daca a fost facut corect testul. Nu trebuie scoase toate bujiile si calcata acceleratia?

Mie nu mi-a facut asa si nici bateria nu stiu cat de bine a invartit. Cred ca au mare influenta toti factorii astia si de aia am indoieli.

Oricum testul e important, ca dupa el poti sa-ti dai seama in ce stare e motorul.

Voi cum ati testat?

Modificat de codres_ali
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Inseamna ca mecanicul zicea aiurea de 15-16 bari?

Si eu am citit in Haynes ca e 10-13 bari.

Eu tot nu-s lamurit daca a fost facut corect testul. Nu trebuie scoase toate bujiile si calcata acceleratia?

Mie nu mi-a facut asa si nici bateria nu stiu cat de bine a invartit. Cred ca au mare influenta toti factorii astia si de aia am indoieli.

Oricum testul e important, ca dupa el poti sa-ti dai seama in ce stare e motorul.

Voi cum ati testat?

<{POST_SNAPBACK}>

Da, mecanicul tau bate aiurea. Testul se face desfacand o bujie si insuruband in loc stiutzul unui manometru cu piedica (piedica va opri indicatorul la cea mai mare presiune inregistrata)

Dupa care se scoate fisa centrala sau alimentarea bobinei ( ca sa nu porneasca motorul) si se da la automat astfel incat sa se roteasca de cateva ori.

Dupa care se citeste pe manometru presiunea inregistrata. Intre 10 si 13 bari "tat ii die vis" :rolleyes:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

scuze de offtopic ! ce ai facut eugene ai belit garnit de chiulasa acu fara sa ma anunti ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

scuze de offtopic ! ce ai facut eugene ai belit garnit de chiulasa acu fara sa ma anunti ?

<{POST_SNAPBACK}>

Da frate am reusit-o si pe asta :D , o sa-i dau chiulasa jos duminica sa vad mai bine ce sa intimplat .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu o da jos ca e duminica...Se supara cel de Sus si ai alte probleme :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu o da jos ca e duminica...Se supara cel de Sus si ai alte probleme  :unsure:

<{POST_SNAPBACK}>

Ai dreptate frate.Dar duminica e singura mea zi libera si vreau sa o fac pina pe 24 ca sa plec si eu cu forumul la Cheia.

Ps. Am vazut ca pina la urma si-a luat inima-n dinti si a postat pt inscriere la Cheia si unul din familia nostra. Il felicit ( e vorba de fratele nostru SHA) Bravoo

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mah poate iti fac o vizita duminica daca sunt prin zona ! deci mergem la cheia pe 24 asa pe linga ?:lol: si ca sa nu fiu offtopic 100% in tomna aveam compresia 11 pe toti cei 4 cilindrei

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai la G60 oricum e mai mica, parca 8:1.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai la G60 oricum e mai mica, parca 8:1.

<{POST_SNAPBACK}>

Raportul de compresie este 8:1....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...
Raportul de compresie este 8:1....

Noua mea compresie cu chiulasa stok neplanata si mot 99% NOU

1-12,6

2-12,6

3-13

4-13

Dupa 1000km (o mai iau la 5000)

Pe aceasta cale vreau sa multumesc colegilor forumisti care au pus umarul si m-au ajutat sa pun motorul.

10x BUUM

10X Vali BVA

10x Laur BLR

Inaca o data Multumesc si ati dat dovada (cel putin fata de mine) CA SUNTEM O ADEVARATA FAMILIE GTI... :beerchug:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

asa trebuie baieti. ce compresie ai tu acolo ... e brici... sa te folosesti sanatos de motor

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Noua mea compresie cu chiulasa stok neplanata si mot 99% NOU

1-12,6

2-12,6

3-13

4-13

Dupa 1000km (o mai iau la 5000)

Pe aceasta cale vreau sa multumesc colegilor forumisti care au pus umarul si m-au ajutat sa pun motorul.

10x BUUM

10X Vali BVA

10x Laur BLR

Inaca o data Multumesc si ati dat dovada (cel putin fata de mine) CA SUNTEM O ADEVARATA FAMILIE GTI... :D

au fost cateva ore ( vreo 21 de ore :P ) de "divertisment" :P . Vom fi mereu prezentzi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

motorul meu 1,8, 8v, GX.Compresie masurata:

1-15

2-15

3-15

4-15

Il iubesc :) .

Modificat de Dasher
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

motorul meu 1,8, 8v, GX.Compresie masurata:

1-15

2-15

3-15

4-15

Il iubesc :icon_thumright: .

Cat o da fabricantul stok la mot tau? pt ca am mai luat o data cimpresia la un mot ca al tau si tot asa 15 pe toate.

Cred ca deja e vb de alt raport compresie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Conteaza si conditiile in care a fost facuta masurarea. Rezultatul este influentat de mai multi factori : motorul rece sau cald, daca bujiile au fost scoase toate, starea bateriei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:)

pfff, ai refacut motorul ? de ai compresiile alea pe GX ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu a fost deschis niciodata, e luat de pe o masina care a rulat 45000 km doar in Germania (a fost a unei batranici). :251: practic e ca nou, si minune: indiferent de forja nu iese fum :251:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la fel si la mine, si kat-u este golit, si fara toba intermediara :), absolut nici un fum :P

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sa ne traiasca motoarele :(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:P, al meu v-a deveni un hibrid, frankenstein :P , bloc GX si chiulasa de 16v :P

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

stiu, urmaresc cu sufletul la gura :screwy:. sa dea Dumnezeu sa reusesti, si sa-ti mearga si morisca la el.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

merci :))

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!