Jump to content

A4 2004 Quattro Si Vw Passat 2006


KLAU
 Share

Postare recomandată

Dupa mult timp de stres am reusit sa imi iau ceva bani de la asigurari si din vanzarea masinii, am mai pus ceva si am ajuns la 16000 EUR. Acum problema e urmatoarea: Ce sa-mi iau?

A4 Quattro 2004 cu urmatoarele dotari:

Geamuri electrice fata

Oglinzi electrice

Concert

Neagra

Jante aluminiu

Xenon din fabrica

Culoare neagra

Cotiera

131 CP

6 trepte

Inscrisa ~120k KM dar inca nu stiu daca sunt reali de 1,5 ani in tara

Pret cerut de vanzator 16500 dar cred ca o lasa undeva la 16000 (sper)

SAU

Passat 2006

Geamuri electrice fata+spate

Oglinzi electrice

RCD 300 sau ...

Bc mic sau mare

Tempomat

Jante sau fara

Diverse culori

5-6 trepte

Majoritatea au 105 CP si peste 100k KM

Preturi intre 14500+ taxa de prima inmatriculare si 16500 deja inmatriculate.

Mentionez ca trebuie sa ma incadrez intr-un buget de maxim-maxim 16000 EUR

Ambele sunt limuzine deci nu mai vreau variant sau avant care sunt ceva mai ieftine

As dori cateva sfaturi pertinente referitoare la intretinere, consum, pret, devalorizare. Ma gandeam sa dau o fuga si prin DE, poate gasesc ceva mai ieftin dar m-au cam dezamagit anunturile si nu prea as vrea sa risc 1000 euro degeaba. Adevarul este ca mi s-a cam pus pata pe Quattro dar mi se pare totusi cam scump. E adevarat, am mai gasit si din 2003 cu toate geamurile electrice dar aveau piele si ma gandesc ca vara e destul de aiurea, volane sport, scaune sport, unele aveau si scaune electrice dar nu mi-a placut culoarea la niciuna. Mai erau si 2.5 dar am inteles ca mai devreme sau mai tarziu apar probleme la axele cu came, deci am renuntat. Astept sfaturile si sugestiile dvs :blink: pana maxim duminica pentru ca nu mai suport sa merg pe jos! :lol:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca vrei ceva sport , i-a A4. daca vrei ceva mai " lux " asa i-a passatu. Audi e cam vechi si ma gandesc ca o sa scazi foarte mult cand o sa il vinzi. plus ca a aparut al model. dar la passat , recomand 140 de cai ! minim :blink:

Modificat de Alecu_VW
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E adevarat dar Passat-urile la pretul meu au 105 CP si intr-adevar au mai aparut 2 modele la Audi. Ma gandesc ca fiind quattro nu va scadea mult pest 2 ani si oricum voi mai umbla pe la ea, voi pune BC, tempomat, s.a

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cu mine ai vorbit deja dar totusi o sa scriu si aici :) In primul rand Passat de 105CP NO WAY. E mult prea mare masina pentru puterea aia. Acum despre quattro... depinde ce vrei de la masina, ce stil de condus ai, etc. Sa le luam pe rand.

  • quattro e un pic mai greu ca un fwd lucru ce se traduce in consum un pic mai mare (cam 1% am inteles, oricum mai mult de-atat sigur nu).
  • Pentru comportamentul pe timp de iarna nu stiu daca mai e nevoie sa zic ceva, toata lumea stie avantajele unui 4x4 (mai ales unul permanent cu distributie 50-50 cum este Torsen-ul de pe A4) in astfel de conditii. Am mers si prin zapezi de peste 40cm iarna asta si nu am avut nici cea mai mica problema.
  • O alta chestie este plecarea de pe loc. Daca esti pe asfalt, nu stiu cat de mult conteaza (doar daca faci o cursa si conteaza fiecare secunda). Pe pietris/nisip/zapada, diferenta este ca de la cer la pamant (am un filmulet cu plecare de pe loc pe zapada intre quattro si rwd, daca te intereseaza).
  • Handling-ul in curbe este un alt lucru la care te ajuta enorm quattro. Pe langa siguranta pe care ti-o ofera, mai exista si elementul "fun". Ce vreau sa zic prin asta... daca intri tarisor intr-o curba iar in mijlocul curbei pui acceleratia la podea, o sa ai parte de un oversteer superb, un comportament similar RWD-ului (scos fundul in afara). Diferenta fata de RWD este ca masina este incredibil de usor de adus inapoi pe traiectoria dorita, volanul in opposite-lock, acceleratie si ai iesit.

Despre diferentele VW/Audi as prefera sa ma abtin pentru ca a mai existat acu' ceva vreme un astfel de versus si s-a lasat cu certuri aiurea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu sunt de parere ca daca se poate aduce in discutie 2.0 TDI pe Passat atunci chiar ca este destul de greu de ales. Daca in schimb ramine la 1.9 TDI vs A4 eu as alege A4 pentru toate argumentele aduse de Ice_2k. Bineinteles ca Passatul ramine cu niste avantaje (mai putin km, virsta mai mica, ultimul model spatiu mai mare, portbagaj mai mare) dar cu toate astea 1.9 TDI nu cred ca este cel mai potrivit motor pentru el.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc tuturor, mai ales lui Radu :) si tin sa va anunt ca am luat A4-ul in seara asta. L-a lasat pana la urma la 16000 mai putin nici nu voia sa auda. Va trebui sa-i mai fac o diagnoza asa ca pentru mine dar ce a iesit e ok chiar mai mult decat ok. Masina are 143k Km dar la motor sta exceptional. Inca odata mii de mutumiri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

Felicitari pt alegere! :)

Sa te duca bine!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Masina are 143k Km.

Mai sus spuneai ca are ~120k km. De unde rezulta diferenta?

Sa te bucuri de ea si sa-ti aduca doar veselie pe fata :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc mult. Diferenta de km rezulta din diagnoza :Driver:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

s-o stapanesti Sanatos ! :Driver:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Felicitari, n-o sa regreti alegerea :soare:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 months later...

O foarte buna alegere! Sa-l stapanesti sanatos!!!

Nu peste foarte mult timp o sa am si eu...:)

Modificat de NemeSys_xxl
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ice_2k scria: "Pe langa siguranta pe care ti-o ofera, mai exista si elementul "fun". Ce vreau sa zic prin asta... daca intri tarisor intr-o curba iar in mijlocul curbei pui acceleratia la podea, o sa ai parte de un oversteer superb, un comportament similar RWD-ului (scos fundul in afara)"... imi plac astia care confunda strazile patriei cu un traseu de WRC sau CNR.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ice_2k de asemenea nu mentiona ca face personal asta pe strazile circulate ale orasului, ci pur si simplu explica comportamentul unei masini cu tractiune integrala permanenta in anumite situatii cuiva care vroia sa afle diferentele intre FWD si quattro. Si mie imi plac astia care vorbesc ca sa se afle in treaba.

P.S. Am impresia ca pe undeva am explicat si de ce e nevoie ca o masina RWD sa aiba LSD ca sa poata face "cerculete" cum trebuie. Caut repede postul si-l editez, nu cumva sa mai sara careva sa creada ca fac asta in rondul de la Alba Iulia.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!