Jump to content

Scuturi plastic si metalice Fabia


Jacku
 Share

Postare recomandată

Salut!

Eu am masina din semnatura si am achizitionat un scut metalic la 250 ron de aici de pe forum. Montajul lui este ft simplu si vine cu tot ce trebuie pt montaj. Are insa un mare dezavantaj: MI-A SCAZUT GARDA LA SOL cu cca 4-5 cm, nu din cauza greutatii scutului, ci din cauza modului de prindere. Sunt doi suporti metalici care se prind de lonjeron si apoi pe ei se prinde scutul. Acum orice piatra cat de mica o lovesc si scoate un sunet specific. Daca iti mai aduci aminte si Dacia avea o versiune de scut metalic si lovea tot ce era mai inalt. Avantajul este ca ai baia de ulei protejata ft bine. Scutul este la cca 1-1,5 cm distanta de scut. Ventilatia este ft buna intrucat are fante de aerisire.

Cam atat. Uneori regret ca l-am cumparat, dar ca si la tine si eu rupsesm scutul de plastic. A, si mai e ceva, la iarna s-ar putea sa raman suspendat cu masina din cauza lui.

Modificat de dark_raider_ro
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...
  • Replies 84
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Carmina

    17

  • Sudsemnatu

    9

  • bluetux

    8

  • cipl

    7

Top Posters In This Topic

Posted Images

Salut, puteti va rog sa imi confirmati daca un scut de plastic de pe Fabia I cu motor 1.4 diesel se potriveste si pt motor 1.4 16V benzina ? :icon_bounce:

Modificat de gicaskoda
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu.

Daca doresti tu neaparat ca scutul sa acopere toata baia pana inspre caseta, gasesti scut de tabla care are acea decupare ptr. racordul flexibil.

post-25544-0-50531900-1352220861_thumb.j

post-25544-0-62092800-1352220868_thumb.j

post-25544-0-87625000-1352220898_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Wow, multumesc, un raspuns foarte util :icon_thumleft:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu.

Daca doresti tu neaparat ca scutul sa acopere toata baia pana inspre caseta, gasesti scut de tabla care are acea decupare ptr. racordul flexibil.

Carmina tu ce fel de scut ai ? Impresii?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Plastic....la Fabia.

Nu stiu ce sa iti raspund la intrebarea a doua....

Modificat de carmina
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este un comerciant si aici pe forum care comercializeza scut de tabla cu prindere in lonjeroane. Din cate am auzit la denivelari zdrangane. De aceea am intrebat. Dupa cum stiti si dupa cum a spus si carmina la motoarele pe benzina sunt si niste jumatati de scuturi. Intrebarea era sunt de folos sau sunt bani dati degeaba?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu.

Decizia iti apartine.

Modificat de carmina
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am schimbat parodia de scut original rupt de fabia 1.4 benzina cu unul "de diesel", decupat de mecanic in zona tubului flexibil - asta nou nu e original, dar e de 3 ori mai mare :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am schimbat parodia de scut original rupt de fabia 1.4 benzina cu unul "de diesel", decupat de mecanic in zona tubului flexibil - asta nou nu e original, dar e de 3 ori mai mare :)

Poti sa pui niste poze ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

n-am facut poze, dar seamana bine cu cel metalic de mai jos;

lungimea fantei decupate nu e asa de mare la mine;

nu are nevoie nici de bridele alea metalice de fixare din poza.

1300275908.jpg

Modificat de bluetux
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asa crezi tu Bluetux? Uita-te cu atentie, si compara acest scut metalic cu cel pe care il ai montat pe masina ( cel de plastic).

Lungimea fantei decupate la cel metalic este in spate catre caseta de directie, deoarece in fata daca te uiti cu atentie nu este decupat (cum ti-a decupat tie mecanicul) deoarece cel de tabla are acea ,,adancitura" (in poza postata de tine zona mai deschisa la culoare) pentru a nu se atinge de racordul flexibil, inclusiv de traseul evacuarii....unde atinge cel metalic...este decupat.

La cel de plastic decuparea ti-a facut-o in fata, chiar in zona racordului flexibil, dar iti spun sigur ca nu ajunge....cu timpul ai sa vezi ca se va topi plasticul....si va trebui decupat exact ca la cel metalic, aproape pana in spate...rezultatul? vei avea un scut de plastic taiat in doua...Daca nu vei decupa exact pana in locul unde este cel metalic....va atarna pe sub masina ca urechea elefantului . Crezi ca cei de la Skoda de ce au gandit pentru varianta ,,benzinare" acea jumatate de scut? Ok, sunt de acord ca vei gasi scutul ala cat jumate de masina pe net specificat ,,varianta 16v" dar asculta-ma este o gogoasa...exact ca butucul ala care l-ai achizitionat...suna-i si ai sa vezi cum incep s-o invarta ba ca e....ba ca nu e....dar se poate decupa....

Nu vreau sa influentez decizia nimanui....

Bluetux, ia uita-te nitel la poza..si vezi unul original:

post-25544-0-45089100-1353707519_thumb.j

Modificat de carmina
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mecanicul m-a asigurat ca o topire e exclusa dupa ce a modificat scutul, o sa verific si eu saptamana viitoare la revizie, ca prea esti convinsa de esecul operatiunii :)

nu am fost atent la traseul esapamentului, dar poate ca si Blitz are dreptate in pagina 2 ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce a modificat mecanicul de te-a asigurat ca nu se va topi? L-a tratat ignifug Bluetux? Nu de esecul operatiunii...ai sa vezi ca nu va sta scutul ala pe masina nicicum....vei fi tot cu ochii pe el sa nu se topeasca ...daca vei face decuparea mai lunga va atarna scutul pe sub masina....se departeaza de esapament...dar va arata ca burta camilei... :lol:

La motorul tau de 1.4 traseul esapamentului trece pe sub baia de ulei....nu tot trage cu ochiul la nu stiu ce pagina, tu uita-te sub masina ta... :lol:

Daca nu ar fi trecut....nu l-ar fi decupat mecanicul intelegi? Banuiesc ca nu juca ,,x-o" cu caterul in mana pe scutul tau...

Am avut scutul acesta....stiu ce vorbesc, eu l-am achizitionat la acea vreme fiindca aveam eu un ,,fix " ...motorul imi placea sa fie bec...intelegi? Ei, nu mi-a iesit, cand a inceput sa se topeasca, s-a mai decupat nitel din el, dupa ce am vazut cum arata sub masina, l-am facut cadou celor de la salubrizare. De stiam ca vei achizitiona si tu unul din asta, il tineam....mai aplicai vreun ,,petec" pe ici-colo cand se prajea.... :winter:

La vara cand vei sta in coloana pe la Comarnic...vin sa prajim niste gratare pe Fabiuta ta.....foc avem, gratarele le aduc eu.... :lol: ce zici?

Modificat de carmina
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

gata, m-ai convins! dar tot nu ma las: o sa aplic pe suprafata scutului o izolatie termica non-azbest (hartie sau tesatura ceramica);

rezista la maxim 1200 grade, daca e buna ca bariera termica pt cuptoarele industriale si scuturile termice, o fi buna si pt esapamentul de fabie... :lol:

sau pot izola chiar teava cu ceva similar (un fel de patura ceramica non-azbest) :10[1]: aici e discutabil, si caldura tb evacuata totusi...

Modificat de bluetux
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Prima varianta in opinia mea, este cea corecta.

Modificat de carmina
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

bluetux devine interesant ceea ce faci tu. Eu unul te sustin, ma incapatanez si eu s-o cred pe carmina. Nu se poate! Trebuie sa existe o solutie! Chiar sa fie o scapare de fabricatie, sa nu se fi gandit ei la o solutie de protectie? Toata stima carmina, dar trebuie sa existe o solutie. Pe forum este un comerciant de scuturi metalice, l-am intrebat si i-am povestit cele sustinute de carmina, sunt curios ce va raspunde.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu este o scapare de fabricatie Cipl....acea jumatate de scut este varianta corecta pentru motorizarea la care traseul esapamentului trece chiar pe sub baia de ulei....daca voi doriti ca scutul sa acopere toata baia de ulei, si ati achizitionat....sau urmeaza sa achizitionati acel scut de plastic...va trebui sa faceti niste modificari scutului, altfel va riscati....cum doriti voi...

Cipl, acel comerciant vinde scuturi metalice ca cel din imaginea postata de Bluetux...nu este aceeasi treaba, cel metalic daca te-ai uitat cu atentie, are acea ,,adancitura" sa nu fie lipit de traseul evacuarii. Daca comercializeaza si scuturi de plastic, ma refer la cel care acopera toata baia...si iti va spune ca nu este nicio problema.....te rog frumos sa ma crezi, este o mare gogoasa....daca nu are aplicat pe toata suprafata scutului acea izolatie de care pomenea Bluetux.... tu ai vazut si cel original ce are aplicat? si la ce distanta este galeria de el....si totusi fabricantul a luat niste masuri de precautie...

Cum doriti voi.....tu ai noroc Cipl, in caz ca se va aprinde masinuta tu sari rapid cu ea in mare....dar Bluetux ce va face? o va stinge cu brazii din Poiana Brasovului? :winter:

E bine ca il sustii Cipl, fiindca si mie imi place sa scot castanele din foc cu mana altuia.... :lol:

Glumesc baieti...ce sa va spun: succes.

Modificat de carmina
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Uitati si raspunsul comerciantului

carmina comentarii..ceva?!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

,,Totusi producatorul ofera acelasi tip de scut metalic care este pentru ambele tipuri de motorizari."

Cipl....este vorba de un scut metalic care acopera toata suprafata baii de ulei, nu este de plastic.

..Problema legata de evacuare este data de faptul ca sunt slabite inelele de sustinere a tobei ceea ce face ca ea sa stea mai jos decat este recomandat": asa este, cu specificatia ca scutul de plastic (cel mare) nefiind gandit pentru motorizarea a carui traseu al esapamentului trece pe sub baia de ulei, va sta lipit de esapament, si daca inelele de sustinere ale tobei nu sunt slabite.....ok?...asa este forma lui..asa este gandit... daca nu decupezi, se va topi...

De ce ,,producatorul" nu i-a facut decuparea? De ce nu i-a aplicat acea izolatie termica? De ce cel de plastic se vinde fara distantoare? De ce cei care au gandit si proiectat masinuta (producatorul adevarat) .... nu le agreeaza pentru motorizarea 1.4 16v?

Modificat de carmina
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!