Jump to content

Demontare instrument cluster


Floddy
 Share

Postare recomandată

Daca a facut scurturi pe acolo, ce parametri sa mai rescrii ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 88
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Floddy

    10

  • Al Bundy

    8

  • F l o r i n

    7

  • joky

    5

Top Posters In This Topic

Posted Images

Rescrii ce a ars, leduri, rezistoare etc...eventual alt IC:P

Sau pui un dump de la alt IC..pe care il adaptezi sa mearga apoi cu alt login etc.

Modificat de magdalena
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

NU intelegi. Daca a facut scurt si s-au defectat fizic tranzistoarele sau buferele din integratele de comanda, cum sa le mai repari din soft ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Intelesesem de prima oara cand ai zis, dar asa a inteles si omul. ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 months later...

As vrea sa demontez IC-ul,risc ceva daca nu scot bornele de la baterie?Nu am codul de la radio,de asta nu as decupla bateria.Sau mai bine caut pe cineva sa decodeze radioul?As vrea sa schimb afisajul de la bord computer, si nu stiu daca dupa schimb ajunge sa-l montez la loc, sau am nevoie si de Vagcom pentru eventuale setari ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Depinde de ce fel de casetofon ai.Eu am patit la fel cand am fost curios sa vad daca are 2 sau 4 iesiri si am scos casetofonul.Cand l'am bagat inapoi mi'a cerut security code.Canci :) ca nu il aveam si am zis ca gata,trebuie musai altul.Totusi am apasat de vreo 4-5 ori pe butonul de pornire(nu aveam modelul mai vechi,cel pe care il pornesti rotind butonul),si si-a revenit cu toate setarile.Am avut noroc.Uita-te totusi in cartea masinii,pe prima COPERTA ar trebui sa ai un sticker cu codul.Oricum nu garantez metoda,poate doar am avut noroc.Daca umbli la cluster fara sa scoti bateria,te alegi cu ceva probleme la airbaguri(erori mai mult ca sigur).Mai asteapta o parere de la cineva mai avizat.Numai bine!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poti sa il scoti si fara sa deconectezi bateria

doar sa nu ai contactul pus

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 6 months later...

din tutorialul de pe primele pagini se intzelege ca ar fi nevoie sa faci o re-setare pe VAG-COM.

asta se face cand schimbi cu totul Clusterul?

sau ori de cate ori umblii pe acolo ( o schimbare de leduri .. BUzzer ) ??

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 9 months later...

Intrebare: la mine s-a stricat turometrul. am gasit pe un bassat b5 (tot motorina), din acelasi an cu a mea (2000), un cluster care arata absolut identic (nu l-am demontat inca, spun din exterior).

Merge demontat la fel de simplu ca si la golf-uri si montat pe bora mea oare? Va fi plug & play sau au coduri prin interior si se blocheaza, mai apar alte probleme?

Ar fi mai comod din punctul meu de vedere sa schimb tot cluster-ul decat sa incep sa-l desfac, sa schimb turometrul.

Thanks

PS: Legat de ce spune zebrocksky, mai imi da si mie niste un airbag fault dupa 2100 de ture si din cand in cand check oil level, care ramane asa uneori multe zile, desi uleuil e la nivel corect. E posibil sa fie tot din cluster, ca ala care a avut masina inaintea mea sa-l fi demontat aiurea? La tester mi-a spus ca e cablaju de la airbag de la scaunu din dreapta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

de montat - demontat, e aceelasi lucru - Golf, Bora. Doar ca, si la Bora si la Golf, ca sa pui cluster de Passat, trebuie sa-i pui soft de Golf - altfel, ramai cu becurile de la ASR/ESP si ABS, aprinse permanent.

Posteaza codul ceasurilor tale, sa fi sigur ca sunt cu CAN. Altfel, nu o sa mearga cum trebuie .... adica nu merge turometru si ai multe erori false... gen oil level, etc....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 11 months later...

Salut . Am cumparat si eu o masina si nu functioneaza esp din dotare si nici martoru in bord nu se aprinde nici la pornirea motorului. Banuiesc ca este stricat g200 si vanzatorul sa scape de cheltuieli a opturat orificiul prin care ajunge lumina la martor (acesta trebuind sa fie aprins permanent). As dori sa dau ic jos sa verific daca e opturat acel orificiu si ma interesesa daca trebuie sa scot limbile ceasurilor sau daca acestea se decalibreaza dupa demontare, si daca placa are leduri in loc de bec?

 

Va multumesc anticipat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

leduri sigur au

 

iar decat sa desfaci bordul.. nu mai bine faci o diagnoza si vezi acolo problemele ??

 

daca poti obtura un led in bord se poate... ca sa obturezi erorile stocare de ECU.. nu prea poti :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am niste erori stocate la g200. Nu am intrebat daca se poate optura ca asta e clar am intrebat  ''daca trebuie sa scot limbile ceasurilor sau daca acestea se decalibreaza dupa demontare, si daca placa are leduri in loc de bec?'' (fiind model din 2000)

Modificat de ovidiu94
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ovidiu - numai leduri - mai mult ca sigur, sunt obturate - banuiesc ca nu se aprind cand pui contactul.

 

mai rar - am vazut si leduri rupte de pe placa....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 months later...

Salut imi puteti spune si mie daca pot desface clusterul la un golf 4 fara sa scot bornele la baterie ? Apar erori ceva sau trebuie scoase neaparat ?

Si daca desfac si acele si folia sa ma uit sa vad ce are check engine ca nu se aprinde nici cand pun contactu mam uitat cu o lanterna asa se vad toti martorii in afara de el deci cred ca a fost desfacut bordu si bagat izolier in gaura acea sa nu mai lumineze si asta vreau sa vad .

Si sa va intreb dupa ce scot acele si le pun la loc am vaz pe youtube aici http://www.youtube.com/watch?v=Au4kT4WEP9c mai trebuie vro calibrare facuta la ace cu vrun aparat special sau nu ? Asta vreau sa stiu .

 

Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca scoti acele, trebuie recalibrate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si cum se recalibreaza ? cum arata in video acela care lam pus sau altfel ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

marius1982.11

Ca sa faci treaba ca-n fabrica, pui output test pe 17-instrumets(vag-com, vcds), iar acele de pe bord vor culisa tura completa si se vor opri la 100km/h 3000rpm si pe centru la banzina si temp., daca nu sunt asa, le mai misti dupa nevoie si retestezi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 7 months later...

Vreau sa schimb si eu displayul de la BC pentru ca nu mai afiseaza cand se incalzeste! De unde pot lua altul? Este minidot

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sunt site-uri in strainate de unde il poti cumpara - costa in jurul la 100 euro unul - cu sau fara transport.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu se poate face nimic pentru a-l readuce la viata? Nu cred ca merita 100 euro!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

marius1982.11

pai nici alta varianta nu ai, aia e mai trist.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si cu afisaj tipla.....mai rar. Cauta alt cluster bun si adapteaza-l pe masina

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!