Jump to content

Demontare instrument cluster


Floddy
 Share

Postare recomandată

salutare,

cum spuneam, in weekend (azi) am desfacut Instrumental Cluster (IC)-ul, cu ajutorul lui ShMan, si am rezolvat si problema butonului 10. acum merg ambele (yupiee);

pe acesta cale inca odata, mersi ShMan :))

cu aceasta ocazie , am profitat ca am desfacut unitatea, si am facut 2 poze, pentru cei care inca nu stiu (daca mai sunt..) cum functioneaza butoanele respective, 7 si 10. (care sunt butoanele in discutie, ar tb sa vedeti in poza uploadata anterior).

butonul, 7, cel care serveste la setarea orei, functioneaza prin rotirea spre stanga, pt reglare ora, si spre dreapta pentru reglare minute. deci este un buton care functioneaza prin rotire, dupa cum se poate vedea in poza atasata.

butonul 10, care serveste la resetarea kilometrilor intermediari, se actioneaza prin apasare;(vedeti poza)

cele 2 butoane folosite in combinatie, se folosesc pentru resetarea intervalului de service, de preferat dupa efectuarea acestuia :)) acesta metoda a mai fost explicata intr-un topic al forumului, asa ca nu o voi mai repeta acum aici.

revenind la problema IC-ului meu, a 2-a, cea a indicatorului de carburant, azi am constatat ca este defect motorasul; .. deci va tb sa gasesc o solutie sa procur unu ... :P ..pentru inlocuire..

in speranta ca vor folosi cuiva precizarile din acest post, ...drum bun si fara peripetii, tuturor :P

post-16497-1207427830_thumb.jpg

post-16497-1207427887_thumb.jpg

Modificat de Floddy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...
  • Replies 88
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Floddy

    10

  • Al Bundy

    8

  • F l o r i n

    7

  • joky

    5

Top Posters In This Topic

Posted Images

Salut

Am si eu o problema legata de indicatorul de bord: geamul protector din fata indicatoarelor e crapat si vreau sa il schimb. Stie cineva daca se poate si unde gasesc acest gemuletz? Tare sper ca nu trebuie sa schimb tot ansamblul de pt acel geam!!! aaa..... si apropo si mie imi merge greu de tot butonul pt. ceas, cel din stanga.

Ma poate ajuta cineva va rog ???

Mersi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cauta la dezmembrari IC de golf IV/Bora fara computer de bord ca e mai ieftin

trebuie sa schimbi toata carcasa, fiindca e sensibil sa schimbi doar geamul, pe care oricum nu il gasesti separat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cum adica toata carcasa ??? :)) :D :question: ceva detalii pls ... :unsure:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Adica partea incercuita: :)

resizeofdscf3206lr4.th.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

asa cum arata COSMIN

IC-u arata asa

in spate ai 4 sau 2 suruburi

le desfaci si iti iese capacul

scoti placa cu circuitele electronice(cu cadranele si acele)si iti ramane doar carcasa

post-9400-1245957703_thumb.jpg

post-9400-1245957714_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...
offf

deci sa inteleg ca nu se poate scoate separat numai acel plastic transparent,

pentru ca eu vreau numai sa curat in interior de praf care s-a depus pe ceasuri si display...

decat sa mai fac vreo boacana, si sa ma apuc sa desfac tot clusterul, mai bine ma las :lol:

Salut,

Te poti inspira putin si din tutorialul colegul nostru despre montarea inelelor de bord in problema ta. Cu stima, Costel P.

inele_bord_vw_golf_4.word.doc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

exista vreun risc daca scot clusterul afara ? (asa cum e in tutorialul atasat de tine)

ma refer la riscuri de soft, sa inceapa sa dea erori sau ma rog, sincer nu am avut niciodata oportunitatea sa schimb sau sa demontez asa ceva.

pentru ca din DIY pare destul de simplu, am desfacut si alte lucruri mai complexe, dar care nu se legau in mod direct de comp de bord.

este singurul lucru de care ma feresc sa ma ating, adica componentele ce tin de comp de bord.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sincer nu stiu pentru ca nu am desfacut inca bordul pentru a-mi monta inelele. Cu stima, Costel P.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu exista riscuri. Atata timp cat nu te apuci sa bagi surubelnita pe la circuite. :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Pare usor, o sa incerc in curand.

Sa cer o parere inainte totusi - motivul pentru care vreau sa demontez IC-ul este ca aud undeva in spatele lui un surub care se rostogoleste pe un fel de suprafata plana sau putin concava. Nu sunt foarte sigur ca de acolo vine dar alta idee nu mai am, si ma scoate din rabdari cateodata.

Cei care ati demontat IC-ul - ati vazut pe acolo prin spatele lui vreo zona plana unde sa se poata rostogoli un surub cazut de pe undeva?

Mersi mult

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu exista riscuri. Atata timp cat nu te apuci sa bagi surubelnita pe la circuite. :)

...sau pui contactul fara sa bagi mufele la loc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Apar erori, doar atat daca pui c ontactul fara mufe.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 6 months later...

Imi spuneti va rog si mie cum pot sa scot afara sticla de la bord pentru ca a intrat inauntru foarte mult praf. Si nu stiu cum sa o dau jos..

Multumesc mult!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In mare si pe scurt

1 deconectezi bateria

2 tragi volanul spre tine si in jos apoi

3 tragi de plasticu de sub volan care tine pielea aia de protectie

4 ai 2 suruburi pe care le desfaci

5 scoti mufele din spatele IC-ului

6 desfaci suruburile si clemele de pe IC

7 iti ramane partea din fata cu geamul si partea cu electronica

8 pui totul la loc in ordine inversa

daca dai cu search gasesti pe forum DIY schimbare IC si acolo gasesti si poze

toate cele bune

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

a schimbat cineva NUMAI geamul ?

la mine s-a crapat si incet incet crapatura urca :Driver: plus ca inauntru a intrat praf.. pe langa butoane.. etc

si ma bate gandul sa il schimb, dar inainte sa demontez, sunt curios daca se poate achizitiona numai geamul si daca se scoate relativ usor de restul carcasei.

stima.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se scoate usor, insa nu stiu de unde ieie doar geamul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ma gandeam ca e capsat cumva de restul carcasei...

si deci trebuie cumparata toata carcasa pe comanda ? ma poate ajuta cineva cu un cod ?

daca ma duc la un magazin de piese import si incep sa le zic ce vreau se uita ca mata in calendar la mine :offtopic:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mai mult ca sigur nu se gaseste geamul separat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Cu gandu' de a-mi schimba culoarea luminii acelor din bord, am desfacut bordul si, incercand sa stabilesc configuratia ledurilor in zona acelor de la temperatura si rezervor, mi s-au atins contactele a 2 leduri cat timp bordul era la tensiune.

S-a dat ceva peste cap si acum imi stau tot timpul aprinse ledurile de la ace (fara sa aprind pozitia), iar cand o aprind, ledurile de la ace se sting si se aprinde restul... :huh:

Nu inteleg ce s-a intamplat si cum as putea rezolva...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

hmm, daca ai sti cati alearga dupa optiunea asta. sa le stea acele aprinse la punerea contactului :icon_cheesygrin:. Alte probleme nu are ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mai rau e ca se sting cand aprinzi pozitia----

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

hmm, daca ai sti cati alearga dupa optiunea asta. sa le stea acele aprinse la punerea contactului :D. Alte probleme nu are ?

Faptul ca imi stau acele aprinse tot timpu 24h/zi si nu pot sa le opresc numai daca scot borna sau mufa de la bord.

Astea nu sunt probleme?

Tind sa cred ca si-au format doar acele un circuit separat sau nu stiu, o legatura...pentru ca ele par a fi independente de tot bordul... :)

Oare rezolv ceva prin rescrierea memorii EEprom a bordului ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ledurile rezista 100.000 de ore, calculeaza cat ar rezista la tine. Ca e vorba de cat ai pozitia sau motorul pornit.

Se rezolva doar cu modificarea unor parametri in eprom :huh:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!