Jump to content

Motor distrus din cauza turbinei


liviuplaton
 Share

Postare recomandată

Au masurat presiunea uleiului, cat era?

Pompa ulei infundata, sau pe duca sau mai rau cuzineti dusi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Au masurat presiunea uleiului, cat era?

Pompa ulei infundata, sau pe duca sau mai rau cuzineti dusi.

nu mi-au masurat presiunea cu vreun aparat dar mi-au scos conducta de ulei care duce catre turbina si am pornit motorul cu ea asa. mi-au zis ca ar fi trebuit sa tzasneasca ulei cu presiune acolo iar la mine cateva fractiuni de secunda nici nu a iesit iar apoi de-abia curgea...

intrebari: cam cat costa o pompa de ulei? de ce e mai rau daca sunt cuzinetii dusi? sunt mai scumpi?

ps. masina e in service acum.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da in bord ti se aprinde vreun bec?Cu motorul cald.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da in bord ti se aprinde vreun bec?Cu motorul cald.

nu, nimic... inainte de incident mi se aprindea cand imi scadea uleiul... acum nimic...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Conducta de ulei pe care ti-au aratat ca nu iese ulei este in regula ? Nu cumva ti-au indoit teava respectiva ???

post-7988-1253893012_thumb.jpg

Modificat de cosad
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

se pare ca dintr-o problema minuscula (mi se parea mie ca nu trage masina), a aparut o probleme mult mai complicata... ideea e ca s-a busit tot motorul si trebuie sa-l schimb... dupa isprava cu bubuitul turbinei mi-au desfacut baietii de la service motorul si un piston era blocat, o supapa nu era liniata ok... ce mi se recomanda sa fac: sa cumpar un motor nou sau unul second-hand? si daca da, poate si niste sugestii....

merci

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

se pare ca dintr-o problema minuscula (mi se parea mie ca nu trage masina), a aparut o probleme mult mai complicata... ideea e ca s-a busit tot motorul si trebuie sa-l schimb... dupa isprava cu bubuitul turbinei mi-au desfacut baietii de la service motorul si un piston era blocat, o supapa nu era liniata ok... ce mi se recomanda sa fac: sa cumpar un motor nou sau unul second-hand? si daca da, poate si niste sugestii....

merci

Cel mai bine si mai ieftin e sa cumperi un motor second de la dezmzmbrari... unul nou e cam scump si nu merita cheltuiala.

Vezi ce gasesti in parcurile de dezmembrari sau poate gasesti sa iti aduce cineva un motor second din Germania... Mai poti cauta pe ebay. de motoare de golf 4. numai ca e problema cu adusue lor aici (merita daca ai pe cineva acolo).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va salut! am citit tot topicul dar tot nu am gasit remediul pt a mea.problema a aparut de curand,inainte de asta mentionez ca am schimbat si garnitura de chiulasa si chiulasa rectificata deoarece facea presiune pe instalatie si arunca antigelu pe la borcan.acum dimineata la pornire si in general cand e mai rece are o tentativa scurta de a porni,se opreste si apoi dau la cheie mult pana o ia cu greu.problema ca a aparut cu un fum alb-albastrui dens si dupa o vizita la mecanica am observa ca e plin de ulei in jurul turbinei.acum nu stiu ce sa cred,problemele astea 2 au aparut impreuna.am fost si la alti mecani insa nu stiu sa zica ce are,pe tester nu da nimic la turbina 0 erori.nu stiu cum sa procedez in continuare pt ca acum am de facut multe drumuri la bucuresti si nu as vrea sa stric mai mult decat este.astept un sfat de la voi poate a intalnit cnv asa cv.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca scoate fum albastru manaca ulei, vezi cum stai cu consumul de ulei sa nu ai surprize neplacute.

Cad sa dat jos chiulasa nu au verificat starea turbosuflantei??

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

in seara asta am ajuns acasa..am facut un drum de bucuresti si pot spune ca masina trage are aceleasi performante ca inainte,insa a inceput sa scada nivelul uleiului lucru care pana acum nu se intampla.problema cu pornirea nu sa remediat,fiind rece afara la fiecare pornire o lua ft. greu la a doua cheia.in stilu asta omor si bateria.cred ca o sa merg pana la urma la VW service sa faca cei de acolo un test mai amanuntit.cand s'a umblat la chiuloaso nu am verificat si turbina deoarece inainte n'am avut probleme deloc cu ea,nici nu mi'a dat prin cap.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Sunt putin speriat dupa ce am citit acest topic,problema este ca eu am curatat turbo din motivul lipsei de putere dar si de curios sa vad cat de dusa este trbina,mecanicul a spus ca totul este ok ca nu am joc la ax,etc.De curand am inlocuit distributia (la alt mecanic) si a gasit ceva ulei in intercular,mi-a recomandat sa schimb turbo ca este posibil sa fac motorul praf,in plus de asta masina scoate un fum albicios si miroase a ulei incis.In acest interval intre cele doua reparatii am inlocuit si uleiul,am pus Castrol magnatec in loc de Valvoline asa cu aveam in masina,ambele 10W40.Am ramas in continuare cu problema lipsei de putere a motorului si in plus cu teama ca pot face praf tot motorul.Rog sa-mi dati un sfat,ca de mecanici "priceputi" in VW m-am saturat,multumesc anticipat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca ai un consum mai mare de 1 litru la 10 000 de km atunci lagarul turbinei este uzat si trebuie umblat la turbina.

La mine a fost schimbata turbina si tot este ulei la intercooler care se stringe prin condensare din EGR

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

Am o intrebare legata de fenomenul spargerii motorului din cauza pierderilor de ulei din turbina: la motoarele TD generatie mai veche (cu si fara intercooler) nu prea am auzit de aceasta problema indiferent de gradul de uzura a turbinei (si am vazut chiar turbine sparte/palete rupte care nu au afectat motorul); de ce apare asa frecvent la generatiile mai noi de motoare?

Merci.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

eu am schimabt turbina acum 20k iar cand m-am uitat astazi acolo am vazut ca este ulei peste tot...este vreo garnitura care trebuie inlocuita ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

depinde de unde vine uleiul... nu sunt garnituri care trebui schimbate.....

Cocoon: daca la o turbina se rupe axu obligatoriu uleiu o sa intre in admisie si o sa se auto aprinda in motor

astea mai noi sunt predispuse se se rupa axu din cauza performantelor fata de cele mai vechi ( din cauza turatie mare)

Modificat de Swat Cat
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Swat Cat, trebuie sa te contrazic. In manual scrie ca la demontare fiecare garnitura se inlocuitese inclusiv adaptarea de la teava de ulei la stutul care intra in turbo cat si cea de la iesire din turbo si cele pe care le mai demontezi ca sa ajungi la turbo, oring-uri, celel de al admisie, o-ring de alama etc... mai ales cea de la EGR care bag mana-n foc ca e carbonizata si se dezintegreaza cum o desfaci.

O data m-a impins pacatul sa nu o schimb si uite ca imi curgea pe la pompa de vid(acum o luna la o tentativa de schimb de curea de distributie :) ) . Nu merita pt bani marunti... sa murdaresti tot motorul si sa adaugi ulei in prostie mai ales daca tii sa ai un motor curat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

salut,

Am si eu un vw Bora 1.9. tdi si am probleme cu turbo. Acum o luna am parcat masina in stare foarte buna (fara probleme), nu am mai pornit-o vreo doua saptamani fiind plecat din localitate. Dupa aceasta perioada am pornit-o si am plecat , dar am constatat ca nu mai trage, am consultat un mecanit si mi-a spus ca este turbo defect, sa uitat el pe acolo a luat o cheie cu un plelugitor a introdus-o pe undeva in spatele motorului si a lovit usor cu podul palmei si mi-a comunicat ca a fost o tije blocata, a dat cu putin spray si a rez problema. acum pot spune ca lucreaza bine ...dar cateodata parca tot mai are tendinta de a nu mai trage . acesta mi-a spus ca daca mai am probleme sa fac acelasi lucru pe care l-a facut si el aratandu-mi tija undeva in spatele motorului langa galerie.

Sunt din Buc si as dori sa-mi recomandati si mie un mecanic bun sa ma pot consulta si eu cu el in aceasta problema . Multumesc mult de tot.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

Buna sambata trecuta am patit sa mi se duca turbina ca norocu ca nu so turat in mers, ajuns la service desfacut tot motoru, concluzia: turbina noua ce deja o am si mai am nevoie de un piston si o biela ca norocu meu numa 1 restu 3 is bune, mi-o invartit motoru manual sa fie sigur 100% asa ca va ntreb pe careva daca aveti un piston cu biela in stare buna pentru un golf 4 cod motor ATD.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am un suierat la motor care se aude intre 1500-2500 t/min(probabil ca doar atunci e sesizabil). e in functie de turatia motorului. sa fie turbina? de la ce turatie incepe sa actioneze turbina(1.9 tdi 90 cai)?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 months later...

Buna sambata trecuta am patit sa mi se duca turbina ca norocu ca nu so turat in mers, ajuns la service desfacut tot motoru, concluzia: turbina noua ce deja o am si mai am nevoie de un piston si o biela ca norocu meu numa 1 restu 3 is bune, mi-o invartit motoru manual sa fie sigur 100% asa ca va ntreb pe careva daca aveti un piston cu biela in stare buna pentru un golf 4 cod motor ATD.

Si eu am patit cam la fel dar s-a turat si motorul. Am desfacut, am pistonul 4 topit, nu stiu biela cum e. La tine ai gasit ulei in capul pistoanelor, la mine nu e nici o urma de ulei!!!! Te rog sa-mi spui si mie cam ce ai schimbat in el si cum merge acum!!!! pa pa!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

am un suierat la motor care se aude intre 1500-2500 t/min(probabil ca doar atunci e sesizabil). e in functie de turatia motorului. sa fie turbina? de la ce turatie incepe sa actioneze turbina(1.9 tdi 90 cai)?

Turbina functioneaza de cand ai dat prima cheie ;) Asa suna turbo cand accelerezi mai ales pe la acele turatii. :P

Modificat de C_R_I_S_T_I
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!