Jump to content

Audi A4 B8, 2.0tdi


maryuskkk

Postare recomandată

am luat masina azi si deja am aprox 80 km. sa va spun cateva despre aceasta masina despre partile ei rele si despre cele bune.

cele rele intai pt ca chiar daca este o masina premium masina are destule bube.

1. am mers un pic si pe autostrada deci, am avut ocazia sa trec de 100km/h. daca va mai aduceti voi aminte, toyota avensis avea o oglinda care "fluiera" A4-le avand la fel. cel putin la mine, oglinda stanga "fluiera" si o face tare . nu stiu daca este oglinda sau un cheder ceva, insa este suparator auzandu-se foarte foarte tare. practic este o problema de mers in service.

2. in cazul in care ai MMI, butonul de ASR off este pe consola centrala. eu neavand MMI, audi au pus acest buton in spatele schimbatorului de viteze la aprox 10 cm. schimbatorul de viteze fiind scurt, atingi butonul de "asr off" chiar cu incheietura mainii (antebrat /palma) si , m-am trezit ca am decuplat asr-ul involuntar de doua ori.

3. cu toate ca am un radio premium (Concert) pe masina pt care am platit suplimentar , receptia posturilor radio este execrabila

4. difuzoarele de pe fata sunt mult mai puternice decat cele de pe spate si, initial am crezut ca nu am difuzoare pe spate. ele sunt , dar sunt proaste(cele fata fiind aproape la fel). iar blestem ca nu mi-am pus difuzoare mai bune.

5. nu are iluminare in torpedou si pt a avea asa ceva trebuia sa iei un pachet suplimentar cu diverse spatii de depozitare. totusi, sa nu pui un bec in torpedou si sa te puna sa cumperi un pachet pt a avea asa ceva mi se pare absurd. pana si daciile au bec in torpedou.

6. consumul maricel. in plin trafic aveam 11.5 %. oricum , consumul se mai lasa.

cele bune:

1.nu exista nici o legatura din punct de vedere al rafinamentului actualului 2.0tdi cu ceea ce era pe vechea generatie. motorul este extrem de silentios indiferent ca este in sarcina sau la relanti avand impresia ca masina este una pe benzina. ma gandesc ca si antifonarea este f buna. acest 2.0tdi common rail are raport de compresie 16.5:1 ceea ce este super.

2.masina sta in curbe de parca e lipita cu super glue. am luat rondul din piata alba iulia cu 80 km/h ceea ce zic ca este mult.

3. spatiul interior si portbagajul sunt enorme

4. displayul color de 7 inch este fantastic si ceea ce este afisat de el de asemenea.pe display ai afisat totul: radio, climatronic, setarile masinii samd. nu ii dai nici o comanda masinii fara ca masina sa nu iti arate ceea ce ai facut si daca ai o setare care are un nivel maxim si unul minim masina iti arata la ce nivel esti. totul este original si la superlativ iar modul de afisare si grafica sunt de vis.

5.pe ecranul comp de bord (color de asemenea) sunt f multe informatii care sunt afisate in acelasi timp inclusiv viteza (ca la citroen C4). de asemenea este afisata si treapta de viteza in care te afli si masina iti recomanda cand sa treci intr-o treapta superioara sau cand sa retrogradezi. functia poate fi dezactivata.

6. ledurile din faruri sunt extraordinare, partenerii din trafic respectandu-le in sensul ca daca esti pe autostrada, lumea se da din proprie initiativa din fata ta. din ce spuneau cei de la audi ca aceste leduri se vad de la 1 km. de asemenea, in oras lumea se uita si le admira. chiar la o trecere de pietoni l-am auzit pe un tip exclamand.

7. designul exterior este fantastic si, de asemenea, lumea iti admira masina in trafic. cred ca audi au dat lovitura cu acest A4.

8. pozitia la volan este fff joasa de parca esti in cine stie ce masina sport dandu-ti o stare de siguranta in curbe. comenzile sunt extrem de accesibile si puse acolo cu cap.

9. finisarile, imbinarile, plasticul ; totul este de f mare calitate. pielea de pe volan de asemenea . totul este la superlativ.

10.cand decuplezi, se decupleaza doar asr-ul iar esp-ul ramane cuplat. practic nu exista motive sa decuplezi esp-ul si audi a tinut cont de asta;decuplezi doar controlul tractiunii(asr) cand ramai in noroaie

11. masina are climatronic pe 3 . practic pasagerii fata isi fixeaza ce temperatura vor iar pt locurile din spate pasagerii de acolo isi pot seta o alta temperatura, aceasta nefiind ca la masinile cu clima "bizonica" adica o medie intre temperaturile setate de pasagerii fata.

12. cruise controlul este din ala care iti pastreaza si distanta fata de masina din fata. de ex, daca tu ai fixat o viteza de 130 km/h si doresti ca masina sa iti pastreze o distanta fat de cel din fata de minim 30 de m, masina va frana singura atunci cand se apropie de un vehicul mai lent si va accelera singura atunci cand vehiculul mai lent din fata ta se da la o parte.

ar mai fi o caracteristica pe care nu stiu daca sa o trec la lucruri pozitive sau la negative. oglinzile sunt mari, f mari si cred ca sunt comparative ca si dimensiuni cu cele ce la Q7 oferindu-ti o imagine panoramica la ceea ce se intampla in spatele tau insa, parca acele oglinzi sunt dizgratios de mari.

ultimile doua chestii enumerate de mine mi se par un plus f mare pt audi ata timp cat le ofera la clasa medie.

una peste alta este o masina super si cred ca nu se compara cu nici una din clasa ei si chiar de la clasele superioare.

de ex , m-am urcat intr-un C klasse modelul nou si , comparativ cu A4-le mi-a dat senzatia de ieftin, de lucru de mantuiala .

daca imi voi mai aduce aminte de una alta voi mai scrie editand acest post. poze peste o sapt.

Link către comentariu
  • Replies 54
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • maryuskkk

    17

  • Ice_2k

    6

  • crysty_cyc

    3

  • FLorin D

    3

Top Posters In This Topic

Posted Images

Salut, felicitari pentru masina si la cati mai multi km fara probleme. O masina de vis. Asteptam si poze interior, exterior.

Link către comentariu

Felicitari pentru masina. Foarte detaliat postul tau. Asteptam pozele cu nerabdare in special interior. :P

Link către comentariu

m-am inselat eu. difuzoarele sunt super ok si tinand cont ca sunt cele standard as putea sa spun ca sunt exceptionale. am facut proba cu un CD dar,totusi, receptia radio este DEZASTRUOASA. se aude fara nici cea mai mica exagerare cu aceeasi calitate ca la dacie. posibil sa fie niste setari pt radio peste care sa nu fi dat si astfel lucrurile sa se imbunatateasca. totusi boxele de pe spate sunt de doua ori mai slabe decat cele fata incat ai impresia ca nu ai difuzoare pe spate.

post-2674-1206209560_thumb.jpg

Link către comentariu

F tare masina, s-o stapanesti sanatos. Un singur lucru nu mi-e clar din ce-ai zis tu.... vrei sa zici ca nu se poate dezactiva ESP-ul??? Mi se pare inacceptabil daca asta e cazul.

Link către comentariu

pe buton scrie ESP off insa cand il apesi iti afiseaza pe computerul de bord doar ASR off. concluzionez ca se decupleaza doar controlul tractiunii , ceea ce te ajuta in noroaie si situatii extreme si ESP-ul ramane cuplat pt ca nu prea ai motive sa decuplezi esp-ul pe cand asr-ul DA.

cand apesi din nou butonul de esp off, pe comp de bord iti da un mesaj de genul ASR/ESP ON. posibil ca, in momentul in care apesi butonul , se decupleaza doar asr-ul si esp-ul ramane cuplat prin simplul motiv ca mesajul de pe bord este asr off.

de ce este inacceptabil sa nu poti decupla esp-ul? cu ce te ajuta un esp decuplat? atentie, sa nu confundam esp-ul(controlul stabilitatii) cu asr-ul(controlul tractiunii)

Link către comentariu

ESP = Acesta are rolul de a asigura stabilitatea automobilelor

Modificat de DemenTZial
Link către comentariu

Excelenta expunerea ta si ar fi bine sa continui sa ne tii la curent cu ceea ce simti despre masina. Sa o utilizezi fara probleme atat timp cat vei dori. Ca si curiozitate cat a ajuns pretul final in aceasta configuratie? :icon_thumright:

Link către comentariu

salut am si eu un a4 b8 si vroiam sa imi dau si eu cu parerea despre problemele care le-ai gasit :

1. am mers cu 220 si nu mi-a fluierat nimik. zgomot la mres tare se stie ca exista ceva insa nimiik de genul celui descris de tine asa ca problema mai degraba e de cheder.

2. la mine am cotiera si nu ajung cu mana acolo iar daca ai mmi nu ai avea cum sa atingi acel buton fara sapui mana si pe mmi. cred ca e ceva mai degraba de pozitia de condus cu care te vei obisnui.

3. masina vine de la concert in sus cu un radio special adica are 2 antene,2 receptoare. in timp ce unul iti reda altul cauta postul. da vina pe r***tul de tara in care traim pentru ca in drumul din germania de unde am luat-o a prins genial fata de orice masina mi-am luat de acolo(sunt la a 4-a printre care golf4,golf5, si 2 passaturi). da vina pe antenele noastre din bucuresti care nu fac fata pentru ca sunt bruiate de cele ale firmleor de gsm care au emisii cu mult peste norma legala. (lucru care se va rezolva in 1-2 ani)

4. io unul am audi sound system si sunt extrem de multumit. la mine nu mi-am dat seama de ce spui tu. acum mai e problema faptului ca ai scaunele intre tine si spatiul de auditie din spate si sa fie mai mult ce ti se pare.

5. nu iti trebuie spatii de depozitare iti trebuie pachet lumini si nu era asa scump. asa am eu

6. stiu si 1,9 care consuma atat si chiar 12. motorul e nou dupa 9 mii de km iti va scadea consumul cu 1% chiar 1,5.

sa o stapanesti sanatos

Modificat de Rapier
Te rog nu mai folosi "quote". Mesajul tau se intelegea si fara, chiar mai bine. Am lasat doar raspunsurile date de tine la problemele ridicate. Multumesc
Link către comentariu
de ce este inacceptabil sa nu poti decupla esp-ul? cu ce te ajuta un esp decuplat? atentie, sa nu confundam esp-ul(controlul stabilitatii) cu asr-ul(controlul tractiunii)

Stiu ce este ESP si ASR, stai linistit :icon_thumright: Mi se pare inacceptabil pentru ca esp impiedica derapajele. Poate eu vreau sa fac derapaje (mai ales daca ar fi quattro masina, poti face niste derapaje f frumoase, dar nu cu ESP ON). Sau poate pur si simplu vreau sa merg tare pe serpentine. Si vreau sa merg EU, nu ESP-ul (nu vreau sa-mi corecteze eventualele derapaje). Dupa cum a zis Dementzial, sigur nu se decupleaza si ESP daca tii apasat mai mult pe ESP OFF? Asa mi s-ar parea normal.

Link către comentariu
12. cruise controlul este din ala care iti pastreaza si distanta fata de masina din fata. de ex, daca tu ai fixat o viteza de 130 km/h si doresti ca masina sa iti pastreze o distanta fat de cel din fata de minim 30 de m, masina va frana singura atunci cand se apropie de un vehicul mai lent si va accelera singura atunci cand vehiculul mai lent din fata ta se da la o parte.

scuze ca te contrazic dar din poza pe care ai pus-o rezulta ca ai cruise control normal. nu adaptive cruise control (asta pastreaza si distanta). Daca aveai adaptive cruise control, trebuia sa ai un senzor ca un proiector de ceata negru integrat in spoiler pe partea dreapta.

in rest ... felicitari pentru alegere.

Link către comentariu

audi , pun cruise controlul optional neexistand decat un singur tip de cruise control de achizitionat si, din cate spun ei acestr cruise control este unul adaptiv. asta scrie si in manualul de utilizare si, te si invata cum sa il folosesti. de asemenea, in cartea tehnica nu sunt exemplificate doua tipuri de cruise control: unul adaptiv si unul pt muritori, exista doar cel adaptive si atat.

Mi-a mai zis cineva ca ar fi trebuit sa aiba ceva in partea fata insa nu am obs nimic nimic

Link către comentariu

LOA, nu stiu ce sa zic insa:

1.fluieratul ala nu este paranoia, este ceva de speriat si , incepe de pe la 80 km/h iar pe la 140 te tampeste.

2.nu am MMI si dupa cum am zis in prima zi am atins Butonul ESP off de doua ori. ieri (a doua zi) nu l-am mai atins. posibil sa iti trebuiasca un pic sa te obisnuiesti cu pozitia de condus si sa nu mai ating deloc. pt cei nemultuniti ca nu se poate decupla si ESP-ul voi verifica azi apasand prelung pe buton sa vad ce se intampla. Pe mine asa cum am spus nu ma deranjeaza ca nu s-ar putea declupa ESP. AM avut un S40 model 2006 si la acea masina nu aveai deloc butonul ESP off.

3.si eu am radio Concert si asa cum am spus receptia radio este super super naspa. curios pt ca pe vremuri am avut un astra classic si mi-am cumparat cel mai ieftin mp3 player soni de pe piata si receptia era aproape perfecta.

4. eu nu am audi sound system, am doar baza si asa cum am spus revenind, se aude pe cd player super bine, insa asa cum am spus difuzoarele spate (in varianta de baza a instalatiei audio) sunt cred la jumate din puterea celor fata. si, nu cred ca este problema cu scunele care opresc din sunet pt ca am avut pasageri in spate si ei au avut impresia ca nu sunt dif pe spate. una peste alta sunt super multumit de cum se aude in masina cu roadio concert si boxe standard dar, doar pe cd.

5. am fost prost

6. nu sunt ingrijoart cu consumul . sigur se mai lasa.

pt rdirectoru. masina a fost 36 ddp

Link către comentariu

eu vad senzorul pt CC in stg pozei cum ma uit la masina acolo langa duzele pt spalat farurile! e in culoarea caroseriei ... daca nu e ala scz :P)

Modificat de ghostman
Link către comentariu

mi-am citit si eu ultimul post. halal cursivitate in exprimare am avut si pot sa spun ca mi-a iesit o limba romana foarte "dulce"

revin la subiect: am facut in acest weekend jumatate din cei 150 km si consumul a scazut la 9,5%. parca aud si un rapsod de greieras care incepe si el sa cante pe la denivelari si/sau atunci cand dau muzica un pic mai tare.

Modificat de maryuskkk
Link către comentariu
5. am fost prost

nu tu ai fost prost ci ar fi trebuit sa te indrume dealer-ul de la care ai cumparat masina sa-ti achizitionezi pachetul de lumini.

si eu am avut probleme similare la achizitie, nu stiam exact toate optiunile, nu eram membru activ al forum-ului si dealer-ul ar fi putut sa ma indrume si catre alte optiuni pe care acum regret ca nu le am.

in orice caz, felicitari pt masina si sa te bucuri de ea cat mai mult, arata super.

ce tapiserie ai ales?

Link către comentariu

am ales combinatia de argintiu cu gri care mi se pare super faina, numai ca se va murdari usor.

revin: intr-adevar nu are adaptive cruise control. am citit capitolul respectiv din cartea tehnica si am vazut si poze cu partea frontala a masinii si cu maneta speciala pt comenzile adaptive cruise control. plus ca m-am uitat la maneta mea de la cruise control si nu se poate seta distanta. in romania noastra proasta se aduce doar varianta standard. asta este. m-am bucurat degeaba

dracul ala de oglinda nu mai fluiera. am mers si cu 180 km/h

consumul este ok. am mers pana la timisoara cu 6.4 si am alergat-o destul. consumul mediu de cand am masina este acum 7.3

am verificat: se poate decupla si esp-ul daca tii apasat lung pe butonul de esp off. daca apesi scurt se decupleaza doar asr-ul. cat despre derapaje si alte smecherii,se pare ca nu vor fi posibile atat timp cat frana de mana este un simplu buton.

Modificat de maryuskkk
Link către comentariu
cat despre derapaje si alte smecherii,se pare ca nu vor fi posibile atat timp cat frana de mana este un simplu buton.

Derapaje se pot face si fara frana de mana :blink:

Link către comentariu
Derapaje se pot face si fara frana de mana :lol:

foarte corect ... doar ca trebuie sa sti si sa conduci pentru asta :icon_cheesygrin:

Link către comentariu

foarte frumoasa masina si sa o stapanesti sanatos si fara neplaceri!!

intr-adevar dealerul era dator sa iti explice mai mult si nu cred ca e vina ta dar tu te-ai ales cu masina fara sa ai o imagine completa asupra optiunilor .....

cat despre

una peste alta este o masina super si cred ca nu se compara cu nici una din clasa ei si chiar de la clasele superioare.

de ex , m-am urcat intr-un C klasse modelul nou si , comparativ cu A4-le mi-a dat senzatia de ieftin, de lucru de mantuiala .

sincer fara suparare nu cred ca un C-Klasse modelul nou poate parea ieftin si de mantuiala in orice versiune de echipare ! hai sa nu exageram

Link către comentariu

Daca un om cu simtul detaliului ca tine se arata, in mare, satisfacut, atunci putem trage concluzia ca Audi a dat lovitura :). Chiar incepuse sa se simta lipsa unui B8 pe forum, iar observatiile tale sunt cu atat mai mult binevenite. Eu inca nu m-am lasat convins de botul ala, care din profil arata usor turtit, insa per total e admirabil designul. Audi cu siguranta egaleaza si poate chiar depaseste impactul de brand-trademark a BMW-urilor (angel eyes) cu acele LED-uri intr-o linie sublima. Ar merge sa apelezi la mpa pentru un pictorial

Sa il stapanesti sanatos si sa il conduci cu placere !

Link către comentariu
pe buton scrie ESP off insa cand il apesi iti afiseaza pe computerul de bord doar ASR off. concluzionez ca se decupleaza doar controlul tractiunii , ceea ce te ajuta in noroaie si situatii extreme si ESP-ul ramane cuplat pt ca nu prea ai motive sa decuplezi esp-ul pe cand asr-ul DA.

cand apesi din nou butonul de esp off, pe comp de bord iti da un mesaj de genul ASR/ESP ON. posibil ca, in momentul in care apesi butonul , se decupleaza doar asr-ul si esp-ul ramane cuplat prin simplul motiv ca mesajul de pe bord este asr off.

de ce este inacceptabil sa nu poti decupla esp-ul? cu ce te ajuta un esp decuplat? atentie, sa nu confundam esp-ul(controlul stabilitatii) cu asr-ul(controlul tractiunii)

1. ca sa decuplezi si ESP-ul la masina ta, trebuie sa tii apasat lung butonul ASR/ESP si se va decupla si ESPu'

2. ai motive sa decuplezi ESP-ul... pentru condusul sportiv.. sunt care vor sa "piloteze" in loc sa conduca

3. ziceai mai devreme ca au pozitionat prost butonul ASR/ESP.. parerea mea este ca l-au pozitionat f bine... imagineaza-ti ca esti prin zapezi si trebuie sa te joci continuu cu ASR on/off... ei bine acolo cred ca e pozitia ideala pt butonul ala ca sa faci asta

de ex la mine la megane il caut undeva pe sub bord cu mana stanga ... de obicei mana stanga eu o tin pe volan cand ma dau prin noroaie si zapezi si nu ar trebui sa stau sa bajbai dupa butoane in momentele alea..

inca ceva...ca sa fie clar cum a gandit neamtu'.. daca dezactivezi involuntar ASR-ul in mers la viteze mari nu e nici un pericol...ala oricum te ajuta numai la viteze mici...numai daca dezactivai ESP-ul era

ps: frate-tu speaking :lol:

Link către comentariu

Un vis de al meu care a fost spulberat de pretul masini :icon_thumright:.Este tot ce iti poti dori de la o masina.Sa o stapanesti sanatos si la mai multi km fara incidente

Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!