Jump to content

La Pornire, Se Aude Un Sunet Ciudat Timp De 2-3 Secunde, Ca Si Cum Ar Fi Diesel


Paul_GOLF_IV
 Share

Postare recomandată

G4 1.6 benzina al nevesti-mii nu scoate niciun sunet ciudat dimineata la pornire.Merge foarte frumos si rotund

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 116
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Deadly

    16

  • zebrocksky

    8

  • videosergiu

    6

  • Azazell

    5

Top Posters In This Topic

Posted Images

:rolleyes:

suna la toate turatiile, nu doar la relanti! sau asa se aude din video.

uleiul 5 w 40 e ok pt motorul tau, nu pune mai gros, si nici duralube.

din pacate cred ca doar desfacand motorul vei afla cauzele...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

prea subtire uleiul.5w40 e pt masini noi si de mers iarna

Cine te-a mintit? 5w-40 este ulei full sintetic pentru toate anotimpurile si nu numai pt.masini noi. Poate fi folosit cu succes si la masini cu 200.000 km la bord fara uzuri avansate la motor.

15W-40 este ulei mineral, care la rece are vascozitate mai mare, insa la cald are aceeasi vascozitate ca si 5W-40.

@deadly - problema ta sigur nu este datorata uleiului "prea subtire". Nu-ti mai bate capul cu QGO sau QG1, ca motoarele sunt exact la fel indiferent de intervalul de revizie (normal sau longlife). Si in consecinta trebuie sa functioneze la fel cu ambele tipuri de ulei recomandate.

Din ce am ascultat si eu pe filmuletele postate pe youtube, este posibil ca zgomotul sa fie de la tacheti. Jocul lor este reglat automat de catre compensatorii hidraulici prin intermediul presiunii de ulei. Daca unul sau mai multi nu mai lucreaza corespunzator, apare zgomotul specific.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@x-tremist

"http://www.ulei-sua.com/index.php?route=product/product&product_id=55" 10w40 FULL sintetic.

"Cons:Flows easily, therefore not recommend for use on high mileage engines; nor do I recommend using it in new engines during the break-in period because it is so slippery and dramatically limits the wearing of new mating parts within the engine.

A synthetic lubricant is used when there's a high performance engine with tight engine tolerances, high compression, and high operating temperatures." de la castrol citire.Totusi nu vorbim de masini noi.Odata ce a ajuns in acest stadiu ceva la un moment dat a stricat'o(un ulei prost,exploatare peste limite-1.4 16v pe o caroserie de1392kg-multi trag de ele,etc.Nu vreau sa fiu "gica-contra" dar tie ti se pare din filmulet a fi sunet de motor FARA uzura?Ma rog...discutia o ia pe campii.Pe forum si cu filmulete nu ai sa rezolvi mare lucru,dimpotriva ai sa fii si mai debusolat.Cauta BINE un meserias(daca ai fi in Iasi,te'as trimite la un service recunoscut pt VW) ca sa nu mai mergi pe bajbaite ca nu e de joaca cu tracaneala aia la motor.Mult succes si multa bafta!

Modificat de zebrocksky
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu are rost sa intram intr-o polemica pe subiectul uleiuri ca nu suntem in topic-ul potrivit...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

deadly..

da,conform sticker-ului , motorul tau are codul QG1 si este long life

uleiul pentru el este 5w30/507.00 - fiind upgrade-ul la 506.00

numai bine

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

tacaneli experimentez si eu la motorul meu, 1,4 16v AUA.......numai ca atunci cand masina este orientata cu botul intr-o vale nu mai bate la pornire; motorul meu bate la pornire (cand nu sta cu botul in vale), dupa care nu mai bate si revine batatie dar mult mai finuta dupa ce se incalzeste motorul si face ca o masina de cusut.....mecanicul unde am schimbat distributia spune ca sunt tachetii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am mai facut un filmulet cu sunetul motorului la diferite turatii, de la o distanta un pic mai mare. Poate ma mai ajutati cu ceva sfaturi pana maine, cand voi ajunge la service si voi face un test de compresie + ca voi mai cere niste pareri mecanicilor. Nu as vrea sa ma apuc sa schimb ce nu trebuie pe la motor, pentru ca fondurile sunt destul de limitate. :)) Multumesc din nou pentru ajutor. :(

Filmuletul:

http://www.youtube.com/watch?v=7kTNF2qGmdc

Din cate vad, din filmuletele postate de mine, se pare ca acest zgomot se aude si la turatii mai mari. Insa, in realitate, mi se pare ca dupa ~1500 RPM nu se mai aude acel zgomot. Nu stiu ce sa mai cred. :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nici nu vreau sa stiu ce fel de mecanici ai daca au spus ca asta e zgomot de tacheti?

zgomotul de la tacheti dispare dupa cativa km de forja, la turatii mari. tu ai spus ca ai tot timpul zgomotul asta!

din pacate nu o sa ti se repare masina singura, si nici rugaciunile nu cred ca ajuta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si la mine e acel mic tacanit pana urca uleiul in rampa culbutorilor (2-3 sec). O mica intrebare am si eu. Ce ulei ar fi cel mai indicat pentru motorul meu? Momentan folosesc un Mobil 10w40 TurboDiesel. Masina are 198.000 km (motor non PD). I-am bagat DuraLube acum vreo 50.000 km si vreau la urmatorul schimb sa mai bag odata. E bine? Multumesc anticipat pentru raspunsuri!!! Numai bine!!

Modificat de Ady Man NFS
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

Deadly, te rog daca poti sa imi spui si mie cum ai rezolvat problema, ce a avut pana la urma, intampin aceeasi problema doar ca este vorba despre un vw golf 4.

multumesc.

Modificat de nyk_dany
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Inca nu am rezolvat-o, din pacate. :(

Dar, am mai cerut pareri si s-ar parea ca este bataie de bolt si nu de tacheti. Oricum, cand voi rezolva problema, voi posta si aici. :icon_thumleft:

Modificat de Deadly
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

presiunea la ulei ai masurat-o? Ascultand de mai aproape, iti poti da seama daca sunetul vine din partea superioara a motorului sau de dedesubt? Nu cred ca o sa-si dea seama cineva doar ascultand-o exact ce e de vina pana nu desface ceva la ea. Daca se aude de sus ar trebui sa verifici axele cu came si valvele. E posibil sa se fi starambat unele dintre ele foarte putin si sa bata. Daca e de jos s-ar putea sa fie cuzinetii. Succes.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bataie pe care o ai tu, din pacate o au destui de multi cu aceasta motorizare, inclusiv si eu. Din cate m-am documentat, fenomenul se numeste piston slap, iar aceste motorase sunt renumite pt aceasta problema. Pe forumurile straine se gasesc multe discutii despre problema aceasta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

BUNA ZIUA

unde gasesc un manual de utilizare in romana sau engleza ptr vw bora 1.6 automatic an fab 2001

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salut!Am si eu cam aceiasi problema ca a lui Deadly,a gasit cineva ce se intampla?

Cineva spunea ca ar fi tachetii,ca ar fi de la uleiul care nu intra la 1 , 2...mi-e cam greu sa cred!am investit ceva bani ptr sunetul asta!Supapele sunt ok,axul cu came e ok ,bujii , fise ok pistoane la fel.mentionez ca am aprins martorul check in bord si motorul are putina trepidatie.masina merge bine,nu a pierdut din performante.

Cineva mai inteligent ca mine sa ma ajute?!

Va multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stie cineva o pompa de inalta presiune pentru un Golf IV 1.6FSI ,81Kw,cod motor BAD,an2002?

sau pe cineva care aduce piese de afara,poate e mai ieftina in Germania

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Am Si eu I intrebare daca imi permiteti.am un golf 4 v5 2,3l si am aceiasi problema cu tacanitul Si as Vrea sa stiu daca distributia este pe lant sau nu. Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu am 1.4 benzina din 2002 Motor BCA. Si la mn cand e rece toti vecini de la bloc ma intreaba daca e diesel:)) rad si le zic ca da :D ce sa le fac. Daca nu ma doare dc sa ma leg la cap?? Motoru trage are viata in el np. SI am vb cu un mecanic si mia zis ca ma 1.4 asta e moartea lor tacheti. Mi pune noi si in timp si aia o sa faca asa chiar mai rau chica. Cand se incalzeste motoru nu mai tzacane rau. Inchid usa dau muzica mai tare si dai COX: :))) Fiare dale draq. (Nu mananca gram de ulei il verific zilnic)

Modificat de LuciaN90
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Toate fac asa :D. Si la varumiu cu Golf 3 1.6 tot asa face si mai facem misto unul de celalalt : "ce ba,ti-ai luat diesel?" :)) . Poate ca la mine nu face asa de tare ca la colegul deadly.

Modificat de 22Vik
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Salut!Am si eu cam aceiasi problema ca a lui Deadly,a gasit cineva ce se intampla?

Cineva spunea ca ar fi tachetii,ca ar fi de la uleiul care nu intra la 1 , 2...mi-e cam greu sa cred!am investit ceva bani ptr sunetul asta!Supapele sunt ok,axul cu came e ok ,bujii , fise ok pistoane la fel.mentionez ca am aprins martorul check in bord si motorul are putina trepidatie.masina merge bine,nu a pierdut din performante.

Cineva mai inteligent ca mine sa ma ajute?!

Va multumesc!

Bag mana in foc ca-i sonda lambda 1 de vina...aceeasi pb am avut eu...ai consum marit de combustibil?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si cam care ar fi legatura intre trancaneala din motor si un senzor de masurat gaze? :blink: :blink:

Daca spui ca supapele sunt ok,nu puteai sa verifici si tachetii?Cum stii ca sunt ok supapele?Ai facut test de compresie sau ai desfacut capacul chiulasei?

Modificat de zebrocksky
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred ca el se referea la faptul ca Yannis a mentionat de "Check Engine" aprins in bord. :icon_thumleft:

Insa, afirmatia "Bag mana in foc ca-i sonda lambda 1 de vina", fara a face macar o scanare, ma lasa fara cuvinte. "Check Engine" aprins in bord poate avea si alte cauze, nu doar Sonda Lambda 1. :nono:

Modificat de Deadly
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!