Jump to content

La Pornire, Se Aude Un Sunet Ciudat Timp De 2-3 Secunde, Ca Si Cum Ar Fi Diesel


Paul_GOLF_IV
 Share

Postare recomandată

la mine, ciudat dar eficient, fostul proprietar nu stiu ce i-a facut, dat cand deschid usa pe partea soferului pompa de benzina "pleaca" deja. cand pun contactul este deja amorsata. Imi convine :icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 116
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Deadly

    16

  • zebrocksky

    8

  • videosergiu

    6

  • Azazell

    5

Top Posters In This Topic

Posted Images

Asa sunt din fabrica si la mine la fel se amorseaza cand deschid usa la sofer!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Revin asupra postului #19 unde am atasat o foto pe care am marcat cu sageata cutia neagra de unde se aude un zgomot ciudat dupa pornirea motorului (si persista);din unele raspunsuri am inteles ca acest zgomot se aude la motoarele pe benzina (este normal).Daca e asa nu-mi fac probleme,dar poate totusi stie cineva sa-mi explice de ce se intimpla asa,ce se petrece de fapt cu motorul si ce este de fapt cutia neagra,ce rol are in functionarea motorului.As vrea sa-mi cunosc cit mai bine motorul si componentele lui.Poate atunci o sa inteleg si de ce suna :) Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Adica e vorba de canistra de carbon, nu de pompa de benzina! :rolleyes:

http://vwforum.ro/index.php?showtopic=4083

Voi chiar nu vedeti "semnele"? Cand intra careva si incepe sa indruge 'balarii' va isterizati, dar cand vine cineva si va 'arata calea' pur si simplu va incapatinati sa nu credeti/cititi. Niste ignoranti domne' ;)

...apropo, vreau si eu modding-ul ala sa se amorseze pompa de benzina cand deschid usa :offtopic:

LE:

http://www.mahle.com/C125705E004FDAF9/Curr...76LG9N631WEBBEN

Activated carbon canisters effectively reduce hydrocarbon emissions and hence curtail the release of pollutants. Fuel vapors escaping from the tank are stored in the filter and burnt during engine operation. Owing to the strict U.S. limits, activated carbon canisters have been developed for this market, which adsorb both vaporization and refueling losses, and which come with a leakage diagnosis. A differentiation is made between LEV2 and the even more stringent PZEV legislation. In countries outside the United States, RoW (Rest of World) activated carbon canisters are used. The Korean market uses a hybrid form with RoW activated carbon canisters and leakage diagnosis. Accordingly, activated carbon filter modules can be categorized as follows:

* RoW activated carbon canisters

* Korea: RoW activated carbon canisters with leakage diagnosis

* USA: LEV2 and PZEV activated carbon canisters with leakage diagnosis

Lower emission values call for the development of efficient adsorption materials as well as the reduction of external interfaces and result in complex modules manufactured with new production processes. Optionally, these modules can be turned into a system equipped with dust filter and a water separation feature. As one of the leading activated carbon canisters manufacturers worldwide, MAHLE offers optimized solutions for every market.

alte info:

http://engr.nmsu.edu/~etti/5_1/5_1e/5_1e.html

Daca vrei intr-adevar sa stii renumitul "gugal" face minuni dar voi chiar sunteti ignoranti si vreti orice raspuns servit pe tava a.k.a. la botul calului.

Asteptam in continuare multe intrebari diversificate pe tema asta, pentru ca sunt convins ca nu o sa cititi informatia servita.

Modificat de catalin_u
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

catalin_u

"Voi chiar nu vedeti "semnele"? Cand intra careva si incepe sa indruge 'balarii' va isterizati, dar cand vine cineva si va 'arata calea' pur si simplu va incapatinati sa nu credeti/cititi. Niste ignoranti domne' "

Cred ca de fapt postezi doar ca sa "te bagi in seama".Nu cred ca esti in masura sa judeci ce posteaza ceilalti,cred ca asta fac moderatorii care hotarasc daca am gresit ceva sau nu.Poti sa raspunzi,sau nu,intrebarilor puse pe forum (in cazul in care cunosti ceva despre subiect),nu te obliga nimeni,este facultativ;le poti ignora daca te deranjeaza.Cred ca tu te "isterizezi"pentru nimic de fapt."gugal" cum spui,corect Google (fara ironii) s-a inventat mai demult;daca nu posta-i poate nu stiam de el :lol: .De fapt putem afla cam totul de acolo oare ce rost mai are in acest caz forumul?Eu cred ca niste Oameni care doresc sa schimbe pareri,sa schimbe impresii despre experientele tehnice prin care au trecut si sa se ajute reciproc ( sa constituie o "familie" a posesorilor de masini ale acestei marci ) s-au gandit sa constituie acest forum;eu cam asa cred dupa ce am citit pe aici si de aceea am aderat,dar vad ca sunt si exceptii care daca au citeva luni vechime in plus si poate unele cunostinte tehnice luate de pe "gugal" se cred grozavi,pot ironiza si "lua peste picior" in limbaj "de cartier"pe oricine.Poate mai trebuie sa te maturizezi...Sa ma scuze moderatorii daca am gresit,dar cred ca am dreptul la o replica la acuzatiile aduse si nu doresc sa fac polemica pe marginea acestui subiect.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

este normal acel sunet... este asa zisa "inima" a golfuletzului. Nu stiu exact sa explic tehnic ce este. Suna ca niste tacheti si se aude din cand in cand. :) Nu iti face probleme. Si eu am crezut ca e ceva in neregula la inceput. Si mi s-a explicat apoi ca e normal. Sigur o sa iti mai raspunda si baietii cu explicatii tehnice
Imi permit si eu sa postez o intrebare, ca pe topicul acesta am vazut ca se discuta.

La masina din semnatura cand il pornesc la rece se aude un tacait 3-5 secunde, deci nu gen vilbrochen fara ungere ca la Dacie ci un tacait finut parca ar fi acurile din injectoare fara ungere.

Este normal, sugestii, ce poate fi defect?

Da am ajuns cu ea,si acuma ma cam streseaza problema sunetului acesta.In Germania fiind am citit chestia cu tachetii si credeam ca asta e,dar aici am asculatat mai atent cum sunetul vine de fapt din acea cutie neagra,care dupa cum am vazut se leaga printr-un furtun de partea de sus a radiatorului (as fi curios daca stie cineva de fapt ce este si ce rol are acea cutie neagra);de fapt sunetul tocmai ca nu se aude cind motorul e rece,el incepe sa se auda dupa ce s-a incalzit 2-3 minute si dupa aceea persista.Se mai opreste doar pentru citeva secunde in mod sporadic,am observat,sau cind motorul este turat.In rest e cam permanent cind motorul e la ralanti.Cum spunea colegul Balan Radu,poate imi explica cineva care e mai expert in partea tehnica,totusi ce e cu acest zgomot;imi place sa cunosc cit mai multe despre motor,mai ales ca in urma cu ceva ani am studiat electromecanica auto,aveam o masina de generatia anilor '80,doar ca de atunci tehnica a cam avansat si ar trebui sa ma mai "updatez si eu cu cunostintele" la noua masina achizitionata.Deci daca cineva ma ajuta cu ceva date tehnice,multumesc anticipat. ;)
la mine, ciudat dar eficient, fostul proprietar nu stiu ce i-a facut, dat cand deschid usa pe partea soferului pompa de benzina "pleaca" deja. cand pun contactul este deja amorsata. Imi convine :lol:
Asa sunt din fabrica si la mine la fel se amorseaza cand deschid usa la sofer!
Revin asupra postului #19 unde am atasat o foto pe care am marcat cu sageata cutia neagra de unde se aude un zgomot ciudat dupa pornirea motorului (si persista);din unele raspunsuri am inteles ca acest zgomot se aude la motoarele pe benzina (este normal).Daca e asa nu-mi fac probleme,dar poate totusi stie cineva sa-mi explice de ce se intimpla asa,ce se petrece de fapt cu motorul si ce este de fapt cutia neagra,ce rol are in functionarea motorului.As vrea sa-mi cunosc cit mai bine motorul si componentele lui.Poate atunci o sa inteleg si de ce suna :) Multumesc.
catalin_u

"Voi chiar nu vedeti "semnele"? Cand intra careva si incepe sa indruge 'balarii' va isterizati, dar cand vine cineva si va 'arata calea' pur si simplu va incapatinati sa nu credeti/cititi. Niste ignoranti domne' "

Cred ca de fapt postezi doar ca sa "te bagi in seama".Nu cred ca esti in masura sa judeci ce posteaza ceilalti,cred ca asta fac moderatorii care hotarasc daca am gresit ceva sau nu.Poti sa raspunzi,sau nu,intrebarilor puse pe forum (in cazul in care cunosti ceva despre subiect),nu te obliga nimeni,este facultativ;le poti ignora daca te deranjeaza.Cred ca tu te "isterizezi"pentru nimic de fapt."gugal" cum spui,corect Google (fara ironii) s-a inventat mai demult;daca nu posta-i poate nu stiam de el :blush: .De fapt putem afla cam totul de acolo oare ce rost mai are in acest caz forumul?Eu cred ca niste Oameni care doresc sa schimbe pareri,sa schimbe impresii despre experientele tehnice prin care au trecut si sa se ajute reciproc ( sa constituie o "familie" a posesorilor de masini ale acestei marci ) s-au gandit sa constituie acest forum;eu cam asa cred dupa ce am citit pe aici si de aceea am aderat,dar vad ca sunt si exceptii care daca au citeva luni vechime in plus si poate unele cunostinte tehnice luate de pe "gugal" se cred grozavi,pot ironiza si "lua peste picior" in limbaj "de cartier"pe oricine.Poate mai trebuie sa te maturizezi...Sa ma scuze moderatorii daca am gresit,dar cred ca am dreptul la o replica la acuzatiile aduse si nu doresc sa fac polemica pe marginea acestui subiect.

Uite aici posturi de bagare in seama(adica alea de mai sus).

Puteam sa explic si eu in romana ce face canistra de carbon, dar mi-a fost peste mana din cauza de ...lipsa de timp. Asa ca am dat o cautare si am afisat rezultatele, n-am facut pe grozavul (cum zici tu) adica pe desteptul. Si n-am facut din vechime (tot cum zici tu ...dar care vechime??) un atu al meu care sa ma scoata in fata ca fiind mai destept. Apropo, topicul parca era despre altceva, nu despre canistra de carbon... tot zici ca eu ma bag in seama?

Moderatorii s-au saturat sa va atraga voua atentia ca o luati pe aratura, si e posibil sa-mi dea mie warning ca "agit spiritele".

Explicatia s-a dat deja, daca vrea cineva sa vada raspunsul intrebarii topicului il gaseste daca citeste. Poate nu mirosi o gluma (gugal), nu cred ca are rost sa ne comparam cunostintele de limba, fonetica, gramatica engleza (sau romana). Si nici nu cred ca ar trebui sa ma mai maturizez, cel putin nu la indicatia ta.

Cred ca trebuie sa va pastrati voi ratiunea (sau sa o regasiti) si sa nu va mai inflamati si sa va asumati greselile comise.

Pacat ca unii oameni au ridicat comunitatea asta si o intretin si voi luati in ras munca lor si ma ridiculizati pe mine.

Respect pentru staff-ul Vwforum si cativa dintre membri!

Sustin ce declar!

LE: promit in fata natiunii ca nu ma mai leg de nimeni, n-o sa mai interferez cu opiniile nimanui, va doresc numai bine! :blink:

Modificat de catalin_u
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

catalin_u

Vad ca si cu altii ai ceva,nu incapi de intrebarile altora,acelasi stil arogant,ironic.Citez din posturile tale,gasite intimplator:

"Serios acum ma oameni buni!!

Daca nu aveti nici o inclinatie tehnica... lasati pe altii ...mai mult de 30 lei (cu spaga inclusa) nu costa, la orice service.

Eu nu sunt sustinatorul schimbarii oricarui surub in service, dar daca nu prea stii cum se foloseste o surubelnita mai bine te duci la un service.

Uite iti zic eu o solutie foarte buna: vino cu filtrul la o intalnire spontana, ca vad ca esti din Buc. Urmareste topicul, oamenii sunt priceputi, roaga unul din baieti la fata locului, da o bere/tuica fiarta/cola .

Ce naiba, DIY pt schimbare filtru??

In semnaturi sa ne batem, sau ciorapii sa ni-i mirosim?"

"Intr-adevar, pentru asta e forumul, dar cred ca a mai ramas sa intrebe cineva cum se pune benzina si sa apara zece reply-uri in care sa se povesteasca cum au bagat unii din greseala motorina... Cred ca intai ridici capota si vezi ce si cum, dupa aia intrebi. Dar daca ridici capota si vezi 4 suruburi nu stiu de ce ai mai fi in dubiu...

weekend placut!

In semnaturi sa ne batem, sau ciorapii sa ni-i mirosim?"

Or mai fi si altele,in care de fapt nu ai nimic de spus despre topicul respectiv,plus cele referitoare la mine,dar nu ma complac in astfel de polemici cu tine.Daca recitesti regulamentul scrie destul de clar:

"4. a) Nu jigni, nu declansa scandaluri (asa-zisele "flame-uri"). Faptul ca esti nervos, chiar daca ai dreptate, nu

Modificat de videosergiu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

:)

Incetati cu cearta altfel ma vad nevoit sa va sanctionez!

Va rog sa reveniti ON TOPIC! :)

On topic acum :

Am mai postat o data mai sus dar vad ca nimeni nu vrea sa CITEASCA nici macar postul anterior lui, daramite doua, trei posturi in urma.

Ca sa nu mai vorbesc de cititul unei pagini anterioare... :)

Acel tacanit este dat de canistra de carbon si aceasta are rolul descris/citat de catalin_u in postul 29.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am citit postul in care scria ca este vorba despre canistra de carbon,cind a aparut si daca nu a mai postat nimeni,am gasit si explicatia acelui sunet: http://vwforum.ro/index.php?showto...canistra+carbon. Am avut ceva de "rasfoit" dar in final am gasit :) Multumesc aryes 13.

Modificat de videosergiu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ma simt dator sa adaug foarte clar 2 lucruri:

1. Daca se aude zgomot de tacheti la pornire si nu dureaza mai mult de cateva secunde sau in cel mai nefericit caz pana motorul se incalzeste putin este foarte normal. Sunt tachetii care se amorseaza la randul lor cu ulei. Sunt tacheti hidraulici nu mecanici, deci nu necesita nici reglaj. Daca zgomotul persista si dupa incalzirea motorului atunci exista o problema si trebuie remediata prin schimbarea supapelor, ghidajelor de supapa, semeringurile de la supape sau arborele cu came.

2. Zgomotul de la canistra de carbon este foarte normal. Urmatoarea explicatie este pentru cei ce nu stiu ce face mai exact canistra si de ce se aude.

Deaorece rezervorul e sub presiune si benzina se evapora, vaporii sunt dirijati in canistra de carbon, unde are loc procesul invers vaporizarii (condensare) si apoi dirijat de computer, continutul canistrei este dat la ardere.

Ea mentine o presiune nu foarte ridicata in rezervor, si ajuta in cazul in care, daca injectoarele ar alimenta cu vapori ai avea intreruperi in functionare, deoarece amestecul nu e in proportiile corespunzatoare, si mai ajuta la economia de combustibil, doarece vaporii nu se pierd din cauza presiunii pe la "gaura de aerisire" din buson.

Deci zgomotul ala este de la mecanismul care aduce vaporii din rezervor, ca un fel de pompa. Daca o sa fiti atenti o sa vedeti ca zgomotul acela este mai des vara decat iarna.

Cu aceste 2 puncte sper ca s-a rezolvat problema acestor 2 zgomote si sper ca nu vor mai exista polemici pentru ca sunt foarte obositoare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

salut,

o intrebare ce tine de pct 1: daca zgomotul ce provine de la tacheti dureaza mai mult de cateva secunde, ce probleme pot aparea la motor in cazul in care nu se intervine? Tocmai am schimbat blocul motor si are un zgomot mai accentuat la pornire (ca de diesel), numai ca dureaza vreo 10-15 minute pana se amorseaza si oricum motorul e mult mai zgomotos decat intainte. Ce trebuie sa fac ca acel zgomot sa dispara?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu,nu si iar nu,nu este de la tachetii hidraulici.

Dupa cum vedeti si eu am 1.6FSI,si diferenta dintre o bataie de tacheti hidraulici si bataia de dimineata de la pornire,sau de dupa o stationare mai indelungata,este foarte mare.

Dupa mine ,zic ca face ca un motor alimentat cu benzina cu cifra octanica slaba(are clopotei,detonatii,etc),ECU restabileste avansul si gata motorul nu mai bate.

Cei care vreti sa schimbati tachetii,dati-mi si mie un PM va rog daca mai bate,sau nu.

Cred ca trebuie mers cu benzina cu CO 100 de la OMV,cel putin cu asta la mine a mers cel mai bine.

Modificat de docalucian
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:salut: @bede,cati km avea vechiul tau motor?

avea 125000 Km

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 6 months later...

Am si eu aceeasi problema! Acel tacanit de cateva secunde la pornire ! Chestia asta se intampla de foarte putin timp, nu de cand am luat masina, asa ca nu inteleg de ce as zice ca este normal ! :) Daca poate cineva sa ma lamureasca, as fi recunoscator !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...
Nu,nu si iar nu,nu este de la tachetii hidraulici.

Dupa cum vedeti si eu am 1.6FSI,si diferenta dintre o bataie de tacheti hidraulici si bataia de dimineata de la pornire,sau de dupa o stationare mai indelungata,este foarte mare.

Dupa mine ,zic ca face ca un motor alimentat cu benzina cu cifra octanica slaba(are clopotei,detonatii,etc),ECU restabileste avansul si gata motorul nu mai bate.

Cei care vreti sa schimbati tachetii,dati-mi si mie un PM va rog daca mai bate,sau nu.

Cred ca trebuie mers cu benzina cu CO 100 de la OMV,cel putin cu asta la mine a mers cel mai bine.

SALUT! tuturor, eu am schimbat tachetii la 1.6 fsi 110 cp si zgomotul "de disel" se aude in continuare.

Cineva dintr-o reprezentanta VW mi-a spus ca este pompa de ulei si care chiar daca o schimb dupa 2 000 - 3 000 km fave la fel.

Referitor la tacheti, aia "tacane" tot timpul daca sunt busiti si nu mai tin uleiul in ei, lucreaza prost si trimit miscarea prost si culbutoarelor care pot sa buseasca la randul lor supapele si asa mai departe.

Dupa schimbare tachetilor chiar mergea mai bine.

Si benzina cat mai mare la fsi.

Exista tacheti si la 24 Lei bucata pentru cine e interesat (la fsi de 110CP)

Inca ceva,(cam pe dinafara): dupa ce forjati masina in 4 000, 5 000 de ture, (mers mai sportiv), cand opriti roata masinii mai lasati-o sa mearga 3-5 min si d-abia dupa aceea opriti motorul la fel si dupa 100 km de mers continuu - scrie si la carte.

Toate cele bune!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ma simt dator sa adaug foarte clar 2 lucruri:

1. Daca se aude zgomot de tacheti la pornire si nu dureaza mai mult de cateva secunde sau in cel mai nefericit caz pana motorul se incalzeste putin este foarte normal. Sunt tachetii care se amorseaza la randul lor cu ulei. Sunt tacheti hidraulici nu mecanici, deci nu necesita nici reglaj. Daca zgomotul persista si dupa incalzirea motorului atunci exista o problema si trebuie remediata prin schimbarea supapelor, ghidajelor de supapa, semeringurile de la supape sau arborele cu came.

2. Zgomotul de la canistra de carbon este foarte normal. Urmatoarea explicatie este pentru cei ce nu stiu ce face mai exact canistra si de ce se aude.

Deaorece rezervorul e sub presiune si benzina se evapora, vaporii sunt dirijati in canistra de carbon, unde are loc procesul invers vaporizarii (condensare) si apoi dirijat de computer, continutul canistrei este dat la ardere.

Ea mentine o presiune nu foarte ridicata in rezervor, si ajuta in cazul in care, daca injectoarele ar alimenta cu vapori ai avea intreruperi in functionare, deoarece amestecul nu e in proportiile corespunzatoare, si mai ajuta la economia de combustibil, doarece vaporii nu se pierd din cauza presiunii pe la "gaura de aerisire" din buson.

Deci zgomotul ala este de la mecanismul care aduce vaporii din rezervor, ca un fel de pompa. Daca o sa fiti atenti o sa vedeti ca zgomotul acela este mai des vara decat iarna.

Cu aceste 2 puncte sper ca s-a rezolvat problema acestor 2 zgomote si sper ca nu vor mai exista polemici pentru ca sunt foarte obositoare.

Salut,

Sper sa nu fie tampita intrebarea mea dar daca motorul functioneaza 15 min. la relanti si aproximativ 15 km in mers normal ( fara turatii mari ) fara ca acea canistra de carbon sa mai functioneze se poate intamplat ceva grav la motor?

Merci anticipat de raspuns.

Numai bine,

Stefan

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca motorul functioneaza 15 min. la relanti si aproximativ 15 km in mers normal ( fara turatii mari ) fara ca acea canistra de carbon sa mai functioneze se poate intamplat ceva grav la motor?

Canistra tacane doar cand sunt vapori in rezervor si exista presiune. Nu tot timpul o auzi. Oricum zgomotul se aude cu capota deschisa, cu capota inchisa si mai ales in trafic sigur nu se aude. Daca auzi ceva cu capota inchisa sau in trafic sigur nu e canistra si sigur trebuie sa mergi la verificare ca ai ceva probleme.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am si eu o intrebare la dumneavoastra. Daca s-a mai discutat imi cer scuze, dar chiar am cautat ca lumea si nu am gasit (dupa ce am primit niste observatii bine meritate din partea moderatorilor m-am invatat sa caut mai bine :) ). Am si eu acest sunet de ,,Diesel" la masina din semnatura, dar problema e ca la mine nu dispare niciodata. Indiferent ca e rece motorul sau cald, ca merg 10 Km sau 2-300 Km, tot face ca un diesel in special la relanti. Am fost la un service si mi-au spus ca nu sunt tachetii de vina si ca asa se aude la VW pe benzina si la Skoda. :)

Am vazut ca la unii dispare acest sunet dupa un timp de la pornirea masinii, dar la mine nu. Puteti sa ma ajutati cu o parere, va rog ? Multumesc. :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai umblat la distributie cumva?

Sau e posibil sa fie uzat pinionul de pe vilbrochen si masina sa nu mai functioneze cu avansul normal.

Am intalnit asa ceva si mi-a dat f multa bataie de cap,era sa segmentez motorul degeaba!

Motorul cum se comporta?trage bine?,daca nu e problema de distributie,verific-o de urgenta!

Aia de la service te-au expediat...ca sa nu zic altfel.

Modificat de docalucian
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Motorul trage bine, numai ca uneori (nu tot timpul) mai intrerupe cand incerc sa o calc mai tare intr-o depasire sau ceva de genul acesta. Insa chestia asta cred ca se datoreaza faptului ca am defecta Sonda Lambda 2. Am sa fac tot posibilul sa ma duc sa verific distributia cat mai repede, pentru ca sincer nu stiu daca a fost schimbata vreodata si masina are 174.000 Km. Daca mai aveti pareri va rog sa le impartasiti, daca nu voi reveni eu cu detalii dupa ce voi face verificarea. :rolleyes:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Revin cu problema mea. :) Am fost azi la service, mi s-a verificat distributia si se pare ca totul e in regula cu ea. Cureaua e buna, la fel si intinzatorul si rolele. Poate e asa cum mi-a zis @docalucian, adica sa fie uzat pinionul de pe vilbrochen. Daca poate fi si altceva care sa cauzeze acel zgomot continuu de ,,Diesel", mai ales la relanti, va rog sa va dati cu parerea, ca nu-mi permit sa cheltui prea multi bani prin service pe la diferiti ,,meseriasi" care sa-mi spuna ca ,,asa fac toate".

Va rog mult sa ma ajutati daca puteti. Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Nu e nici o problema asa de grava cu acel zgomot.se mai intalneste si la alte motoare.ste de la compresorul de aer conditionat.are un fel de melc(ambreiaj,piesa de la gatura....cum vreti sa ii spuneti) si acela scoate sunetul ala.a mea face asa de 3 ani si nu e nici o problema!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E bine daca nu este asa de grav. :blink: Multumesc de raspuns. Oricum, am sa-i mai fac o verificare la un service insa abia peste vreo saptamana, deoarece nu-mi permite bugetul acum.

Am observat de vreo 4 zile ca dupa 1500 RPM dispare de tot acel zgomot de diesel, insa cand o las la relanti revine si este prezent permanent (numai la relanti). Sper sa nu am parte iarasi de vreun raspuns ,,meserias" de la service. Voi reveni cu detalii. :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am si eu o intrebare. La mine in general dimineata dupa ce masina a stat o noapte cand porneste pompa de benzina se aude si un scartait pe langa acel bazait normal. Trebuie sa ma ingrijorez cumva? Mentionez ca bazaitul respectiv dupa 2-3 secunde nu se mai aude.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!