Jump to content

Golf4:schimbare Motor, Benzinar-diesel


Virinel
 Share

Postare recomandată

Salutarile mele stimabililor forumisti.

Vin catre voi cu o intrebare si cu o mica rugaminte: aceea de a ma lamuri in ceea ce priveste schimbarea motorului si ce implica asta.

Caz concret:Am un G4 1.6 16v din 2002 si mi-a picat pata sa schimb la un diesel din mai multe considerente:

1. m-am saturat de consumul de 10% :lol:

2. s-a cam luat sa faca toane motorul (cand trage cand imi da impresia ca e dacia lu' tataie) si decat sa stau sa il gadil peste tot sa ii dau de cap mai bine il schimb. :D

3. restul masinii imi place exact asa cum e si nici prin cap nu imi trece sa o schimb. :lol:

In principiu eu as fi interesat cu schimbarea motorului la un 1.9TDI varianta de 130cai(cod ASZ daca nu ma insel) :lol: si bineanteles cutia de viteze.

Intrebarea si in acelasi timp nedumerirea mea consta in ce implica asta mai exact(in afara de motor si anexe+cutia de viteze ce altceva mai trebuie schimbat), daca se poate face(d.p.d.v legal adica RAR ..etc) .

Va multumesc anticipat pt timpul acordat citirii acestui post si in ideea in care imi puteti da ceva informatii v-as fi recunoscator.

Cu respect ma inclin!

:icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

schimbarea de motor de la benzina la diesel nu e asa usoara cum pare si costa ff mult eu zic ca nu merita ! daca ar fi numai motor si cutie maine mi-as schimba motorul cu unul de 131 cp ! parerea mea vrei diesel! Schimba masina ! Si motorul de 131 de cp diesel cat crezi ca iti mananka 5 in oras ? niciodata ia 8 lejer asa ca nu vad mare diferenta tinand cont ca motorina acum e 42 de mii si benzina 37 ! deci unde e diferenta ? Diferena este de putere si de intretinere taxe mult mai mari de la 1,6 la 1, 9 ! Si din cate stiu eu nu poti omologa alt tip de motor !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu merita sa faci ce ti-ai pus in gand,nu esti multumit de masina,o vinzi si cumperi una cu motor diesel.Nu te astepta insa la consumuri de 5-6 in oras,mai ales la motorul de 131 cp.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Parerea mea ca nu ar cam trebui, eu ma chinui sa schimb un golf cum zici tu cu motorul de 131cp cu cutie tiptronic, consuma frate 11 in oras si nu e bucuresti, si reviziile care costa, problemele care apar la turbo dat fiind ca motorul e putin cam tras de coada cu 131cp din 1900cm3 serios, asa ca eu m-as mai gandi. mai bine un motor 1.8t benzina sau 2.0l.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O astfel de schimbare implica multe:

- cablaje motor

- planetare

- rezervor

- caseta directie

- portfuzete, etc

Parerea mea este ca va fi o investitie mare si nici nu cred ca va iesi asa cum iti doresti tu. Mai bine o vinzi si iti iei alta.

@alexfaq motorul ala nu e tras deloc de par, eu am 150cp de fabrica ... ideea este sa respecti cateva reguli si nu se va intampla nimic :banghead:

Modificat de .:bamse
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut! sunt foarte nou pe aici si poate ma lamuriti si pe mine

am un golfIV 1.6 16v si ma intreb daca se poate trece la o varianta de motor mai puternica (i-mi doresc un kit de r32)

ce inseamna asta ca si costuri si modificari la masina,nu doresc sa achizitionez un r32 ci doar sa-mi modific modelul meu

multumesc,

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pt motor nu stiu sa existe kit de R32. Diferenta e uriasa intre motorul V6 de pe R32 si cel in partu cilindri in linie pe care il ai tu.

Numai la exterior poti inlocui elemente ale caroseriei cu unele de la R32, care sunt diferite.

Numai bine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

merci de raspuns dar motorul v6 intra la fel de bine si in locul motorului 1.6

banuiesc ca trebuie schimbate suspendiile franele suportii........ma intereseaza un site de specialitate sau chiar niste persoane care i-mi pot da detalii despre conversia aceasta si ce inseamna ea ca si costuri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

scuze ca ma bag off-topic, dar oarecum legat de subiect: tu vrei motor V6 pe benzina, dar totusi zici ca ia 10% cel de 1,6i, pai V6-le probabil o sa te rupa la consum :icon_thumright: O logica ar fi doar in cazul in care vrei sa tii masina mai mult de week-end, sa mergi cu ea de placere, nu la consum :) .

Nu vreau sa fiu rau, ci doar obiectiv, nu ma intelegeti gresit!

L.E: pardon am vazut ca sunt 2 useri diferiti, legat de consumul de 10% si schmbare in V6 tot din 1.6i. My bad.

Modificat de sorin_g
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

.:bamse Multumesc f mult de sfat, chiar nu credeam ca trebuie modificari atat de complexe.O sa analizez si vad ce fac.Ideea e ca masina imi place f mult, singurul lucru care ma deranjeaza e motorul si de aici a plecat toata ideea.Din pc de vedere legal stii ceva?S-ar putea omologa?

alexfaq Legat de motorul de 1.8t ce stii?Sunt constient ca ar consuma mai mult decat ce am eu acuma dar dca din pc de vedere al performantei ar fi cu mult peste as face un compromis.Daca ai putea sa imi dai ceva info, sau site-uri de unde le pot alfa ti-as fi tare recunoscator.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

golf r32

Nu cred sa fie cineva care sa fi facut asa ceva in lume.

Dupa cum spui si tu, trebuie schimbate prea mute, iar investitia ar fi mai mare decat in cazul achizitionarii unui R32 separat ... si nu cred ca se justifica.

Pe langa motor, mai difera suspensia, cutia de viteze, calculatorul masinii si cred ca multe altele. Practic sunt doua masini diferite pe aceeasi caroserie.

Modificat de WNS
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

golf r32

Nu cred sa fie cineva care sa fi facut asa ceva in lume.

Dupa cum spui si tu, trebuie schimbate prea mute, iar investitia ar fi mai mare decat in cazul achizitionarii unui R32 separat ... si nu cred ca se justifica.

Pe langa motor, mai difera suspensia, cutia de viteze, calculatorul masinii si cred ca multe altele. Practic sunt doua masini diferite pe aceeasi caroserie.

ok.......:icon_thumright:(( gata m-ati convins,nu se poate ce vreau eu(sau se poate cu foarte multi bani) atunci cum pot sa mai castig cativa caluti?de la 105 cati as putea sa mai pun?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

hammervanilla

La RAR inlocuirea unui motor 1.6 benzina cu unul de 2.0 benzina, acum un an, costa in jur de 10 milioane lei vechi -omologarea

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 years later...

Buna ziua!

Am intrat si eu aici ca am vazut ca e vorba de schimbarea motorului.

Am tot avut probleme cu pierderi de antigel la un VW Golf 4 2003, 1,9 TDI PD 101 CP cod AXR. Dupa o schimbare de garnitura de chiulasa care n-a rezolvat problema, mesterii au tras concluzia ca e vreo fisura in blocul motor. Am luat alt motor (un AXR de pe un Seat Ibiza, 2006, adus din Anglia), mi l-au inlocuit si dupa asta nu mai vrea sa "traga", de-abia mai plec de pe loc, daca nu accelerez puternic mi se opreste motoru, de-abia ajung la 100 km/h intr-a 4-a si a consumat 13% pe centura Bucurestiului, fara aglomeratie.

Ce probleme pot fi?

Pe tester nu da niciun cod de eroare.

La debitmetru am facut proba cu unul nou si parca cu greu se simtea ca trage unpic mai bine dar doar in treapta 1.

Turbina mergea inainte de schimbare, se invarte si-acum, dar mesteru a zis sa incercam totusi cu turbina de la motorul achizitionat (initial luasem doar motorul fara anexe). Acum turbina de la "noul" motor e montata, doar ca nu s-a potrivit un furtun, si-astept sa se faca luni sa facem rost de furtunul necesar si sa o putem pune in functiune. Sincer, eu dau mici sanse sa fie turbina de vina.

Alte idei?

Posibil sa fie vreo supapa, valva pe la egr, sau traseul spre turbina? Mie mi se pare ca noul motor are un zgomot diferit acum, mult mai redus in intensitate, dar asemanator cu cel pe care mi-l facea vechiul motor cand mi-a sarit colierul de la furtunul ala gros (cel mai gros de sub capota) din stanga motorului cum privesti din fata masinii, cam la fel, tractiunea varza, doar ca atunci fiind sarit de tot furtunul de-abia ajungeam la 40km/h (sper sa nu radeti, scuzati limbajul netehnic gen "cel mai gros furtun de sub capota", dar chiar nu ma pricep la motoare si nu stiu ce face furtunul ala gros) Mesteru' mi-a zis ca sigur nu e de-acolo, ca le-a pus bine si ca a verificat si nu se pierde aer pe nicaieri.

Alte posibilitati fara sa dea niciun cod de eroare?

Retur infundat?

Curea transmisie montata prost, la 1-2 dinti diferenta?

Injectoare?

Filtru motorina?

....?

Va multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

parerea mea este ca trebuie sa cauti un mecanic bun care sa se ocupe de masina ta, orice problema se rezolva daca ai un meserias ...asa de luat o piese de pe o masina si montata pe alta poate sa faca oricine acest lucru . imi pare rau pentru tine ca ai asemenea probleme !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sincer nu stiu cat de bine a fost facuta schimbarea. Cum spunea si colegul rokko, mai bine mergi la un mecanic bun sa faca o verificare completa a motorului. Poate sa fi fost ceva montat gresit sau uitat cu desavarsire. Si prin mecanic bun inteleg unul care a vazut masini din grupul vag si nu repara dupa ureche.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da...cam asa ar trebui, sa merg si pe la atii poate mai priceputi, desi si asta mi s-a parut ok...aiurea e ca nu da testeru' nicio eroare. Problema e ca de la dezmembrarile de la care am luat motorul, i-am zis sa mi-l monteze ei ca imi dau garantie 3 luni sau sa ma trimita la cineva in care are el incredere (eu fiind nou prin zona si nu cunosc pe nimeni in afara aluia care mi-a schimbat degeaba garnitura chiulasei), astfel incat in caz ca apar probleme sa nu arunce vina mesteru pe motor si ala de la dezmembrari pe mester. Teoretic, in cazu in care operatia nu reuseste, ar trebui sa-mi dea banii inapoi si eu sa nu platesc nici manopera... greu de crezut, fiind doar o intelegere verbala; bine ca macar nu i-am dat decat jumatate din banii pe motor (400 eur), restul urmand cand functioneaza masina. Mesteru s-a tot gandit la ce ar fi putut gresi,ce s-ar fi putut strica, dar nu-i mai da nimic prin cap. Sper sa functioneze maine (de fapt azi ca e tarziu) cu furtunu' ala si sa fi fost turbina, chiar daca e mai scump, dar macar sa scap ca m-am saturat.

In lipsa erorilor pe tester, astept in continuare sugestii de posibile defecte.

Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutarile mele stimabililor forumisti.

Vin catre voi cu o intrebare si cu o mica rugaminte: aceea de a ma lamuri in ceea ce priveste schimbarea motorului si ce implica asta.

Caz concret:Am un G4 1.6 16v din 2002 si mi-a picat pata sa schimb la un diesel din mai multe considerente:

1. m-am saturat de consumul de 10% :D

2. s-a cam luat sa faca toane motorul (cand trage cand imi da impresia ca e dacia lu' tataie) si decat sa stau sa il gadil peste tot sa ii dau de cap mai bine il schimb. :angry:

3. restul masinii imi place exact asa cum e si nici prin cap nu imi trece sa o schimb. :rolleyes:

In principiu eu as fi interesat cu schimbarea motorului la un 1.9TDI varianta de 130cai(cod ASZ daca nu ma insel) :Driver: si bineanteles cutia de viteze.

Intrebarea si in acelasi timp nedumerirea mea consta in ce implica asta mai exact(in afara de motor si anexe+cutia de viteze ce altceva mai trebuie schimbat), daca se poate face(d.p.d.v legal adica RAR ..etc) .

Va multumesc anticipat pt timpul acordat citirii acestui post si in ideea in care imi puteti da ceva informatii v-as fi recunoscator.

Cu respect ma inclin!

:cool:

Acum 2 ani si ceva eram posesorul unui golf motorina 101 axr.

In prezent am o bora benzina 1.6 16v azd

1 cosumul de 10 este doar in oras, in afara ia intre 6 si 7.

2. problema care o ai tu se poate rezolva poate e clapeta murdara filtru de aer invechit, trage aer fals, poate nu e stransa suficient caracasa de la filtru de aer, fise bujii cu probleme, bujii care trebuie schimbate.

Consumul la axr eu al aveam 7 in oras, ia iasi mai exact iar in afara 5.5. Colegii cu astfel de motor pot confirma. Motorul care il doresti tu ia in plus cam cu un litru cel putin pt consum urban.

Avantaj la diesel era cuplul in turatie mica si faptul cum urca dealul, cam atat.

Dezavantaj: costuri mari de intretinere, o simpla revizie e mai mare cu 2 mil lejer fata de un benzinar, taxe mai mari rca, impozit, zgomot mai mare, piese extrem de scumpe , debitmetre, turbina, egr, ambreiaj etc.

Sincer diferenta de consum dintre benzinar si diesel va intra cam dublu in intretinerea masinii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutari la toti membri forumului sunt noi pe aici si am si eu o mica problema. am un golf 4 din 2001 1.4 16v si as dori sal inlocuiesc cu 1.6 16v ..... aveti idee cam ce trebuie sa mai schimb inafara de motor??? si cam la ce pret aproximativ ma duce

Multumesc Anticipat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Laurentiu_LWR

cam mare investitia pentru ce?30 de caluti?nu se fac softuri si la benzinare?

si referitor la colegul care vrea asz-ul....intradevar in oras a mea ia cam 10.5...ideea este ca nu prea se poate si caluti multi si consum mic...adica trebuie sa iti alegi una din ele...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Andumoscaliuc

salutare.am si eu o intrebare la rar accepta schimbarea de la benzina la diesel?adica omologheaza motoare diesel pe masina care a fost pe benzina?am inteles ca rar-ul nu este deacort cu asa ceva.imi poate confirma cineva?

ID:Andumoscaliuc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu cred ca Rarul nu prea aceepta doar acelasi cod de motor. Nu cred ca accepta nici schimburi gen benzinar-diesel sau motoare de cilindree diferita. In trecut se putea, dar acum sau schimbat lucrurile.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Rar ul accepta schimbare de motor insa trebuie sa se incadreze in aceeiasi norma de poluare sau sa fie superior, si anume nu poti pune pe o masina care a avut euro 4 un motor euro 3. Se va verifica in functie de puterea motorului si sistemul de franare sa fie de acelasi ca al noului motor adaugat, diferente la discurile de frana la diametre.

Mai bine schimba masina decat motorul.

Modificat de possst
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!