Jump to content

Amortizoare


paulyca
 Share

Postare recomandată

Salutare!

Vreau sa schimb si eu amortizoarele fata la masina. De care si de unde trebuie sa cumpar ? Un service bun (in Bucuresti) recomandati la aceasta operatiune?

Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru ce si cat costa,un prim pas ar fi sa-l intrebi pe colegul Volksman AICI.

Pentru service-uri, citeste si tu prin aria Service-uri si incearca sa-ti faci o parere. :rolleyes:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cati km ai si de ce vrei sa le schimbi?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cati km ai si de ce vrei sa le schimbi?

Are 72000 km. Amortizorul din stanga are uleiul scurs si la trecerea peste gropi se aude un zgomot. Si la franare ( de la viteza mai mare) face zgomot tot pe partea stanga. Au fost schimbate niste bucse ( la Avia) acum cateva luni, dar nu si cele de la bara stabilizatoare.O fi de acolo?

As vrea sa stiu un service de incredere (nu reprezentanta ) unde sa ma duc , dar sa nu fie nici foarte scump - Ami auto center, augsburg. Care o fi mai bun...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Citeste si atasamentul de mai jos si vezi daca te ajuta in luarea deciziei de schimbare a amortizorului.

post-3949-1206079460_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Interesant. M-am gandit ca e stricat amortizorul si d-aia se aud zgomote (troncaneli). Ar fi mai bine sa ma duc la un service ,dar nu stiu care. O diagnoza si o reparatie, iar piesele as vrea sa la iau de la volksparts, unde as putea face?Am vazut ca multi comanda piese de la volksman,dar la ce service se pot monta ca sa beneficiez si de o garantie?

:banghead:

Modificat de xxnelu
Te rog sa nu mai dai QUOTE/REPLY la mesajul anterior. Foloseste Add Reply.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

La 114 000 km amortizoarele ok (valori peste 60), tocmai am facut un test... tin suficient :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Am patit-o si eu .... Pe partea stanga spate, mi-a curs telescopul... dupa o perioada, in care am circulat asa cu el, aprox. o luna, mi s-a dus bieleta antiruliu' si cauciucul pe partea interioara s-o ros(lubenita). Am cautat telescoape! 300ron/buc marca Sachs... intre timp, un prieten si-a schimbat amortizorele (masina avea 60k) cu altele noi sport. Le-am cumparat eu pe cele da-te jos si le-am montat doar cele de pe spate. N-a trecut 3 saptamani, si azi, s-a intamplat, din nou... telescopul spate, de data asta, dreapta l-am gasit curs! Sub masina, sub telescop, am gasit o pata de ulei. Prima data m-am gandit sa nu fie de la vreo conducta de frana sau ceva. Am dat roata jos si asa am vazut bratu' era plin de ulei... Vreau sa intreb : Daca e vreo diferenta intre cele 2a telescoape (?!), si anume, cele care le-am avut eu pe masina au avut seria 1KO513029HD, iar cele pe care le-am pus au seria 1KO513029EQ. Ca lungime, sunt identice, ca forma nu prea! Cele puse, 1KO513029EQ, au partea de jos bombata, iar cele da-te jos sunt uniform-drept/normal. Acum am un fel de ''floomark'' pe spate! Un telescop e ''...HD'' si altu' ''... EQ''! E de rau?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

...la trecerea peste gropi se aude un zgomot. Si la franare ( de la viteza mai mare) face zgomot tot pe partea stanga. Au fost schimbate niste bucse ( la Avia) acum cateva luni, dar nu si cele de la bara stabilizatoare.

Posibil ca troncanelile sa fie cauzate de bieletele antiruliu. Uzate, dau o senzatie de....moleseala a suspensiei, pe langa pocnituri. In fine, pana nu faci vizita unui service/mecanic astea nu-s decat pareri.

Si daca bucsele de bara stabilizatoare sunt ieftine (la Fabia sunt) ar fi bine sa le schimbi odata cu cele de bascula. Eviti nervii si drumul inapoi la service.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

La ultima revizie (aprox 72000km) am schimbat si placutele pe fata si un tehnician a mers cu masina in probe. Mi-a zis ca i se pare ca se lasa masina in curbe si i-a facut un test la suspensie (mi-a aratat niste grafice pe care nu le intelegeam) in urma caruia mi-a zis ca amortizoarele sunt uzate si ca se recomanda schimbarea lor (toate 4).

Mi se pare cam devreme dar nu stiu ce sa zic, drumurile patriei sunt cum sunt. Eu nu simt nimic sa troncane la denivelari si nu as vrea sa ma arunc la cheltuiala fara sa fie nevoie. Pana imi gasesc timp sa fac o alta verificare in service, cum as putea sa-mi dau seama eu daca trebuie schimbate amortizoarele?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Pentru sasiu sport sunt cumva alte amortizoare? Sau difera doar arcurile?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, difera si amortizoarele; practic amortizorul si arcul se imperecheaza si se aleg functie de clasa de greutate a masinii (pe fiecare punte in parte).

Si eu sunt in aceeasi situatie - as vrea arcuri normale (in loc de PDG) dar nu pot sa le schimb decat daca schimb si amortizoarele...

La sport nu sunt sigur (nu m-am uitat) insa se poate ca si alte elemente sa difere - bieleta, brat inferior...

P.S. Ca sa clarific: Amortizoarele "merg" si cu alte arcuri, dar coeficientul de amortizare nu se apropie de 1. Altfel spus, stabilitatea dinamica are de suferit - atat la curbe cat si la franari puternice.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 years later...

salut,

 

vreau sa schimb si eu amortizoarele pe spate. ce marci/marca imi recomandati.

 

mutumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai fost multumit de astea pana in momentul cand si-au ,,dat duhul"?

Daca raspunsul tau este afirmativ...sa nu tot scriem toate marcile de amortizoare: #14....1.

Cu aceste amortizoare vine masina echipata din fabrica. Ma gandesc ca constructorul nu le-a ales numai asa sa nu ramana masina fara amortizoare... :winter:

Nu sunt nici cele mai ,,slabe" dar nici cele mai bune...dar sunt in top 10! :lol:

Succes.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut tuturor.Am schimbat placutele de frana pe spate si am observat cat era masina suspendata ca burduful acela de protectie al amortizorului s-a crapat e uscat asa sa-i spun. e vreo problema ? Tebuie schimbat? Daca da cat ar costa?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca este deteriorat merita schimba...  altfel praful se va depunde pe tija amortizorului si astfel se va deteriora semeringul.

 

http://www.autokarma.ro/Produse.aspx?TipautoId=21662&GrupaId=9&ProducatorId=91&Subgrupanume=Chit%20protectii%20amortizor&afisProdPeGrupe=1&

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Putin..vreo 80 RON, daca nu ma insel, insa manopera este undeva la 150 RON ~ la reprezentanta.

Trebuie dat jos telescopul pentru a le putea pune.

 

Si da, sunt importante deoarece protejeaza telescopul.

Eu le-am schimbat la vreo 120.000 KM si acum am 200.000 si sunt in stare perfecta.

 

LE: vad ca deja ti-a raspuns si Andrei...

Mentiune: eu le-am schimbat in reprezentanta este posibil sa iasa mai ieftin la un alt service!

Modificat de claudiusnc
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

As vrea si eu sa schimb amortizoarele si arcurile fata la octavia 2 a mea  .Vreau sa cumpar amortizoare si arcuri PDG dar as vrea un cod sau sfat ca si marca!Multumesc anticipat!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred ca ar arata ciudat sa pui doar pe fata suspensie PDG.  Ar sta masina ridicata de fata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu cred ca pe spate este oricum destul de ridicata si caca as ridica-o si de fata ar fi ok!Dar m-ar interesa codul amortizoarelor si arcurilor daca il stie cineva!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si daca e ridicata acum, gandeste-te ca atunci cand vei pune greutate pe spate, se va lasa foarte mult , iar fata va ramane mai sus...

Sunt mai multe variante .... Cel mai usor ar fi sa gasesti o masina similara , care sa aiba PDG si sa cauti la reprezentanta codurile respective, pe seria de sasiu

Modificat de andrei_221
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 years later...

La schimbarea amortizoarelor fata sau fata/spate este necesara geometrie dupa?! Monroe sau KYB usr ar fi intentia.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!