Jump to content

Catalizator spart


d_andrei
 Share

Postare recomandată

Salut!

Povestea mea incepe asa: duminica primesc un telefon de la un prieten ca a ramas inzapezit pe la Bucium(niste dealuri din Iasi) si ma roaga sa vin sa-l scot de acolo...Ma duc frumos pan la locul cu pricina, il gasesc pe om(care intre timp a avut noroc si a trecut un aro pe acolo si l-a tras afara...) si dau sa intorc, numai ca m-am dus in sant(zapada din sant era la nivel cu soseaua si mi-a dat un fals sentiment de planeitate a zonei), cu rotile fata suspendate(stateam pe praguri). Pan la urma m-a tras prietenul meu pe mine, insa in urma acestor fapte mi-am spart catalizatorul !!!! unul nou costa cik 18 mil...asa ca vreau sa renunt la el si sa pun teava simpla si sa o adaptez in locul lui. Acum mi se opreste motorul in mers si imi consuma iar mult!!! mi s-a zis ca se opreste motorul ptr ca nu are evacuare buna...si probabil ca si consumul e legat de aceasta problema....ce ziceti ? e buna treaba cu o teava in locul catalizatorului ? o sa fie probleme la rar ?oricum tre sa ii fac ceva ca nu merge bine deloc !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 75
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • d_andrei

    16

  • s_c

    10

  • crash

    7

  • blueyed

    4

Top Posters In This Topic

O teava directa din motor, o toba mica intermediara si o toba finala la fel de mica si masina va merge brici. Sunetul va fi frumusel.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Vlad, un pret pur orientativ pentru asa ceva ? ca idee macar ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cu manopera, la Borla Pitesti, aprox. 150euro. Depinde de diametrul tevii, marimea tobitzelor si daca e necesara toba intermediara.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

merci frumos, ma mai gandesc daca o fac acum sau mai peste vreo luna. Pana una alta cik o solutie radicala e desfacerea tevii si spargerea cu un levier a intregului catalizator si la accelerari mai puternice ar trebui sa scuipe afara ramasitele ... n-am ce pierde, poate rezolv ceva asa :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mai, dar in tara asta nimeni nu mai stie sa improvizeze???

Du-te la un service de cartier, o urci pe elevator, tai jos catalizatorul cu flexul, si sudezi o bucata de teava de esapament obosit, debitat la lungimea necesara. O sudezi cu argon, daca are meseriasu, daca nu, merge si cu autogen. Te scoti cu 150.000 lei.

Cand aveti ceva de improvizat, intrebati-ma pe mine intai cum se face

:) si nu aruncati milioanele cand nu este necesar. De banii aia mai bine iti pui cauciucuri noi, sau un mp3 player calumea, sau iti pui un ulei mai bun, sau iti schimb discurile de frana, ca sunt uzate si nu mai merg mult, sau ...........

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai si improvizatia mea cu "curatirea completa a catalizatorului" nu e buna ? :) ce-i drept nu as da acum 6 mil pe evacuare...plus ca la mine cel putin chiar e necesara o tura de anvelope noi...asa ca pun in coada de asteptare evacuarea .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut ascultal pe saranel iesi ieftin (aprox 20 min de lucru) sau de tii neaparat la formatul actual e buna si metoda cu (scuipatul). daca e aranjat bine nu prea au de ce se lega la rar.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

"Scuipatul" cu pricina nu infunda intermediara si/sau finala?

Ma indoiesc sincer ca fara catalizator mai ies bine noxele, deci cred ca au de ce se lega la RAR. Oricum, cata vreme am mers cu teava in loc de kat aveam un relanti putin mai "aspru" si am pierdut cuplu la turatii mici (in afara de asta insa functionand fara mari probleme). N-ai CASCO?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai ar fi foarte logic sa infunde finala sau intermediara, dar operatia se face defacand evacuarea pana la intermediara, capatul catalizatorului sa scuipe in aer. Deja ma gandesc ca niste bucatele au ajuns sigur in intermediara....

CASCO nu am din pacate... asta e...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cum am mai spus intr-un post, noxele mele au iesit perfect fara nici o interventie si fara nici o spaga, cu toata ca in loc de catalizator am o teava.

DAR e adevarat ca atunci cand am luat rovigneta mi-a spus tipa de la Petrom ca masina mea e noneuro, si sa ma duc la RAR sa imi treaca in certificat ca e Euro2. Am platit rovigneta noneuro. Poate tot dupa acelasi cod s-au ghidat si baietii de la statia ITP, cert e ca noxele au fost OK. La urma urmei pe mine ma intereseaza sa trec ITP fara probleme, si nu altceva.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut!

Am efectuat operatiunea "CATATLIZATORUL" :icon_cry:

A fost scos dintr-o imbinare si taiat din partea cealalta, scos la lumina pentru o manevrare mai buna cu "ranga" si a fost data afara tot ce era in camera catalizatorului, apoi pus la loc, prins in imbinare si sudat in partea opusa la autogen plus inca o sudura mai mica la intermediara ca era putin gaurita spre iesire.. Nu se aude nici un zgomot in plus fata de cum era...deocamdata e in regula, dar inca nu ceva in regula cu masina ca tot mai moare motorul si nu inteleg de ce.... o sa verific si consumul sa vad daca scade in urma acestei operatii sau nu.

Toata aceasta operatiune m-a costat 600.000 lei. DA, stiu ca e mult prea mult insa am interes sa pastrez relatii bune cu acel service fiind singura alternativa fata de reprezentanta si am fost tot timpul multumit de lucrari.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mai moare din cauza ca nu mai ai aceeasi contrapresiune pe evacuare. Cam trist.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

incerci sa spui de fapt ca mai bine bag catalizator nou ?? nu prea imi permit...dar murea si cand camera catalizatorului era plina cu gogoloaia aia de catalizator...chiar daca el zdranganea acolo inauntru...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Incerc sa-ti spun ca ar fi bine sa ai catalizator intreg acolo, sau macar o toba mica. Catalizator de Dacie nu poti pune?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Un prieten de-al meu se ocupa numai cu sisteme de evacuare. Stiu ca are catalizatoare universale Bosal iar pretul unuia nu depaseste 5 milioane cu montaj cu tot si garantie 18 luni! (daca vrei il intreb maine...). Eu l-as pune inapoi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu l-as pune inapoi pe al meu, cica scade consumul cu ceva, castig cuplu, masina mai silentioasa. Si in ultimul rand, poluez mai butin :P

Merge catalizatorul-minune universal la 2.0 benzina? Adica e universal de-adevaratelea? Nu are nici un fel de limite???

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si eu as vrea sa imi pun inapoi catalizator,dar sa fie original, numai ca la cat costa ma las pagubas deocamdata...

ziceam ca imi mai moare motorul...acu nu spun neg faptul ca si contrapresiunea de la evacuarea isi are rolul ei, dar am urmarit cu mare atentie si am incercat sa "simt" motorul atunci cand e gata sa moara si imi face impresia unei proaste alimentari. este cam acelasi sentiment ca la o dacie care a prins mizerie pe la carburator...

E drept faptul ca aceste opriri ale motorului s-au cam produs in timpul cand aveam rezervorul gol,dar am mai avut si inainte si nu am patit niciodata .... zicea un mester ca daca am putina benzina in rezervor se "indoaie" pompa de benzina si e pe duca dupa aia...nu am inteles de ce...

Deci, e posibil ca totusi sa fie o problema de alimentare a motorului ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Merge catalizatorul-minune universal la 2.0 benzina? Adica e universal de-adevaratelea? Nu are nici un fel de limite???

<{POST_SNAPBACK}>

Bineinteles ca se potriveste. E produs de firme de prestigiu nu e ceva manufacturat. http://www.bosal.com/international/?open=a...=english&style=

In plus ai garantie.

d_andrei "ziceam ca imi mai moare motorul"

Am avut si eu Golf 4 1.4 16V. Exact dupa ce l-am cumparat, am constatat ca-mi murea si mie motorul, in general dupa ce il scoteam din viteza, vara cu AC pornit... :P Am schimbat filtrul de benzina (e linga rezervor) si nu s-a mai repetat. S-ar putea sa ai aceeasi problema, mai ales daca circuli pina cind se goleste rezervorul. Asa ai toate sansele sa se infunde filtrul, cu depunerile de pe fundul rezervorului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ei, dar culmea e ca am schimbat filtrul de benzina acu cateva zile...joi mai exact...cel vechi era destul de plin cu "chestii"...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

M-am interesat de pret pt catalizatoare...

Pt motoarele pe benzina 5.5 milioane cu montaj inclus + 2 ani garantie !+ factura.

La diesel treaba sta mai altfel... 8.5 milioane + aceleasi conditii.

Faza faina e ca omul ofera o reducere de 10% pt membrii forumului :P

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Apropo de opririle acelea ale motorului, pana cand nu pui masina pe un tester discutam discutii (iar daca te apuci sa schimbi piese pe baza a ce "discutii" discutam aici s-ar putea sa fii dezamagit).

Mai pe scurt: pune-o pe un tester, pt. ca altfel nu prea iti putem indica unde e "buba"

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

singura eroare raportata inca e doar cea care zice ca e moarta supapa de suprapresiune( valva N80) ceea ce este 100% adevarat...partea proasta e ca facusem comanda de una noua,platisem integral piesa si am tot asteptat vreo 3 sapt si nu a mai venit si mi-am restras comanda....acu la urmatorul salariu sa incerc la augsburg ptr ca mie mi-au parut f seriosi si cu termene de livrare rezonabile pentru comenzile din .DE...parerea mea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

N80 n-are nici o treaba cu "suprapresiunea", insa posibil sa dea problema cu care te confrunti. As zice sa astepti pana o schimbi.

Esti sigur ca e defecta si nu doar mufa murdara?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu incerc sa contrazic pe nimeni, dar la mesterii care au facut comanda de N80 la Bosch, au folosit termenul de "supapa de suprapresiune" , de asemenea aveau ei un program cu coduri Boch in care apare exact aceeasi denumire ptr N80.

...defineste murdara ;) indiferent daca e murdara sau nu, ea nu mai bazaie nimic. a fost testata cu VAG(ca si toti ceilalti "actuatori") si asta era moarta complet.

Cu prima ocazie o sa fac ( IAR ) o comanda ferma de N80 si poate se rezolva problema mea.

In schimb am observat ca si filtrul nou de benzina are efect benefic ! ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!