Jump to content

Probleme Pornire


supras_clan
 Share

Postare recomandată

Asa face si a mea,stai linistit.Am citit in manual ca e normal asa ceva.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca va palpaie becul de la ulei o data sau de doua ori dupa pornire incercati sa schimbati filtrul de ulei. eu am folosit unul no name si l-am schimbat cu unul MANN si nu mai am aceasta problema :Driver:

Modificat de tracto
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

acum nu imi face nici mie.Odata mi-a facut cand a fost mai frig, in rest este ok.Astept sa vad cum o sa fie la temp de -10, -15 grade

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Chiar nu stiu exact de cate ori palpaie becul respectiv,stiu doar ca asa face de cand ma stiu.Am impresia ca palpaie odata la pornire normala si de doua ori cand ii dau prima cheie dupa ce schimb uleiul.Am sa ma uit maine...

Modificat de ByZ
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca va palpaie becul de la ulei o data sau de doua ori dupa pornire incercati sa schimbati filtrul de ulei. eu am folosit unul no name si l-am schimbat cu unul MANN si nu mai am aceasta problema :Driver:

Ar putea fi fitrul pt ca pana nu demult am folosit MAN dar ultima data am pus Champion

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Un raspuns si la postul meu se poate? Am vrut sa postez aici pt. a nu mai deschide un topic nou dar se pare ca nu prea este observat aici mai ales ca am vazut ca s-a discutat despre problema altei persoane imediat dupa postul meu si sansele de a fi vazut au scazut si mai mult

Post #196

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nykey... lumea se gandeste mai mult inainte sa raspunda (nu de alta dar sa raspundem "pe genuchi" nu vrem).

Acum... la "problema" ta caci ma gandesc ca inca nu este o problema.

Pentru a fi o problema trebuie sa se intample la fel de cel putin 2-3 ori consecutiv. Citez: "am mers aproape zilnic sau chiar zilnic cu masina si astazi a comis-o...." deci o sperietura, sa speram.

Cauze: Combustibil de calitate proasta (vezi cand ai alimentat), ceva scame in injector, temperatura scazuta favorizeaza acumularea de condens in rezervor si pe traseu, samd.

Alte cauze: contacte imperfecte. Verifica releele si sigurantele sa stea bine in locasurile lor. La fel si diversele mufe pe la motor (umezeala la contacte). Verifica ca diversele furtunase/furtune sa fie intregi fara crapaturi (temp rece le face rigide si casante, a.i. trag aer fals "vacuum").

In mare cam asta asi verifica atunci cand ma sperii.

Oricum nu demonta prea multe si nu incerca sa gasesti defecte. Toata lumea mai tuseste/stranuta cateodata.

Daca se repeta fenomenul atunci il declaram problema si il studiem/rezolvam.

De studiat link 1, link 2, link 3 si mai sunt destule pe forum.

Modificat de CVA G3
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut.

De cand a dat frigul a inceput si masina mea sa faca figuri la pornire,da sa se balbaie,2-300 de ture parca merge in trei dupa care moare.Dupa cateva chei bune,da sa porneasca,ramane la 2-300 de ture ,in acest timp o accelerez, si revine la turatie normala,respectiv 1200 cu socul automat.Mentionez ca face figuri doar la prima pornire dimineata,in rest merge perfect toata ziua,la sfert de cheie.Consumul este unul normal,de infipt se infinge...chiar nu stiu ce ar putea fi.Am schimbat azi bujiile,voi vedea maine dimineata cum se prezinta.Ceva sugesti?Poate din experiente proprii... :huh:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Erau bujiile.Senzorul functiona odata ce se tragea socul automat cand pornea :P

Modificat de ByZ
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se pare ca iar au aparut problemele.Azi dimineata a pornit din a doua cheie si tot la fel balbaita,ca si cum ar merge in trei timp de cateva secunde dupa care a urcat la turatia normala 1200 cu socul tras automat.De la ce ar putea fi?Am citit posturile anterioare si am vazut ca cineva zicea ca capacul de la delcou poate fi de vina in dimineatile friguroase.Mentionez ca face figuri doar la prima pornire atat,in rest toata ziua nu mai am treaba cu ea .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pana acum vreo 3 luni (aproximativ) si mie imi facea la fel (nu pornea fara acceleratie, cand porneam clima murea la ralanti....), am schimbat senzor temperatura=> nici o schimbare, am fost la o scanare => unghiul clapetei de acceleratie in afara parametrilor normali. Asa ca am recurs la curatarea clapetei de acceleratie si la o "resetare clasica" a ei, si se pare ca nu mai am probleme de atunci.

Prin urmare, ByZ, iti recomand o scanare cu VAG-Com, si in proportie de 90-95% o sa afli ce probleme ai....

Bafta!!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O mica intreabare : clapeta de acceleratie este deschisa un unghi foarte mic la ralanti nu ? cam care ar trebui sa fie acest unghi ?

clapeta de acceleratie este doar mecanica ? poate fi actionata si de altceva decat pedala de acceleratie ? spre exemplu la pornirile la rece cand ralantiul sta mai sus toata afacerea asta se realizaeaza doar dintr-un amestec mai bogat in benzina indus de ECU ?

Modificat de tracto
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

clapeta de acceleratie mai este comandata si de motorasul acela de mers in gol (ala tine loc de soc), iar daca pe clapeta s-a depus calamina, nu se mai inchide/deschide cat trebuie si automat apar probleme.

Modificat de f@ne_tm
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu nu inteleg o treaba.De ce face doar dimineata?Acu doua zile am schimbat bujiile cu niste rebuturi bosch la 10 lei bucata,iar a doua zi nu a mai facut probleme,a pornit la prima cheie.Azi dimineata iar a luat-o dracii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

clapeta de acceleratie mai este comandata si de motorasul acela de mers in gol (ala tine loc de soc), iar daca pe clapeta s-a depus calamina, nu se mai inchide/deschide cat trebuie si automat apar probleme.

acela mai este zis si motorasul de ralanti cumva ?

Modificat de tracto
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da ala e motorasul de ralanti, iar daca clapeta nu inchide destul se poate sa iti innece bujiile, parerea mea. Ai verificat daca iti umezeste bujiile?

Mers in gol= ralanti, pt tracto!

Modificat de f@ne_tm
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ByZ e posibil si de la benzina sa ai pe undeva putin un colier desfacut si sa ti se scurga benzina si iti intre aer cat sta nepornita (vezi sa nu iti umezeasca pe undeva este cam greu de gasit ca se evapora relativ rapid). Iar dupa o perioada cand e pornita sa ai suficienta presiune sa nu iti faca nici o figura iar cand sta mai mult sa ti se scurga putina benzina si e suficient sa faca figuri la pornire dupa o stationare mai indelungata.(eu am patit-o si am gasit un colier slabit)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pune-o si tu pe tester vezi ce zice , daca e ECU tre sa dea un cod de eroare ceva , apoi daca gasesti un ECU sa faci o proba ca sa te convingi

poti sa incerci pe la dezmembrari

si a mea avea o boala , mai la inceput ,pornea foarte greu dupa un drum lung (40-50 km min)

dupa schimbarea capacului de delcou , a bujiilor (si aici nu m-am zgarcit am luat ngk) problema a disparut

apoi la putin timp a crapat bobina , (am descris mai sus intamplarea cu pricina ), despre care cred ca era pe duca inca de cand am luat masina

dupa cum vezi e o problema clasica

daca dupa schimbarea bujiilor ai obtinut o imbunatatire insista pe linia asta

schimba si capacul de delcou ,impreuna cu rotorul distribuitorului (pipa) ,care, fie vorba intre noi sunt mult mai ieftine decat bujiile aprox. 30-40 ron ambele , asta in cazul in care bujiile sunt de calitate si modelul recomandat de producator

mai verifica si fisele

ps . daca imi spui codul motorului pot sa iti spun exact ce bujii ai nevoie

Modificat de mihai8888
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

iar nu mi-a pornit.

Incerc sa desfac capacul de delocu, dar ma jur ca e super tampit pozitonat delcoul ala, ma chinui de 20 de min sa desfac clema dinspre motor si nu reusesc. Care e tehnica? Va rog sa imi raspundeti repede pana nu stric ceva pe acolo.

Later: am reusit cu un patent ingust pe care l-am introdus dinspre partea cu filtrul de aer.

Rotorul ala sau cum se cheama, era la capat plin de un fel de zgura, capacul la delcou avea putin condens, am curatit cu carpa tot, si am dat cu smilgehr fin si am curatat rotorul, am sters si plasitcul ala de sub rotor, si am ansamblat totul la loc.... Dau la cheie si incerdibil aproape instantaneu a luat-o, la mai putin de un sfert de cheie, de cand o am nu a pornit asa frumos si repe3de. Am luat-o la o tura in jurul blocului si parca am alta masina :) (am trezit vr6-ul din aam), au inceput sa imi patineze rotile cand dau blana in a I a.

Is foarte fericit si multumit acum :icon_bounce:.

Cine mai are probeleme cu pornirea recomand primul lucru sa desfaca delocul si sa curete pe acolo.

Modificat de golf_bacau
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu am spus sa verifici bobina, ci s-o schimbi cu una de test. Bobina se poate verifica, insa in cazul tau nu cred ca iti va iesi defecta.

Daca totusi vrei sa incerci:

- verifica tensiunea intre contactele 1 si 3 ale mufei care intra in bobina (mufa scoasa din bobina). Trebuie sa ai minim 11 V (cu contactul pus, evident)

- masoara rezistenta intre cele doua contacte de sub mufa. Trebuie sa ai intre 0,5-1,2 ω

- masoara rezistenta intre contactul din dreapta si cel care merge catre fisa centrala. Trebuie sa fie intre 3-4 kω

Mai bine schimba bobina si vezi cum merge :))

Ai avut dreptate, multumesc. Era bobina de vina, are o fisura ca un fir de par nu se vede decat dupa demontare. Probabil prin fisura se acumula condens in interior si nu mai dadea scanteie bine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am si eu o problema la pornire cu masina.

Am un Golf 3 din 93` motor 1.8. Problema mea este ca daca masina o las peste noapte, dimineata porneste cum sa zic...mai greu dar din prima ideea e ca motorul se chinuie putin o sa ia din loc dar porneste (becurile din bord - ulei baterie frana de mana trasa cand motorul sta sa porneasca parca isi pierd din luminozitate pana porneste). Cand ma uit in bord vad km parcursi pe 0.

Ma gandesc ca o fi vreo problema de la baterie, dar m-am uitat la ea si e verde acolo pe "gemulet". Am inteles ca bateria e dusa cand apare negru.

Ideea e ca daca merg 5 minute si apoi sting motorul si il aprind dinou totul e ok.

Aveti vreo idee?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

se pare ca ai un consumator.Cat timp sta masina si nu mai este incarcata bateria consumatorul papa din puterea ei.Dupa ce motorul a pornit si incarca bateria,atunci ii normal ca sa nu mai fie probleme la pornire

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ar putea a fie motorasul de la centralizare. acuma 2 zile cand m-am urcat in masina auzeam ceva ca merge in continu...suna a el exact ca atunci cand inchid masina din interior.....hmmm am sa verific...sunetul a durat vreo 20 secunde iar eu ma tot uitam de unde se aude....dar a incetat brusc. ciudat ca imi reseteaza km parcusi iar eu tot pot sa pornesc masina....? nu ar trebui sa fie descarcata bateria?

Modificat de v@sy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1.Ai probleme la inchidere ai un furtun iesit pe undeva si din cauza asta motorasul se chinuie sa inchida.Acesta are un sistem de protectie sa se dezactiveze dupa 30 sec daca nu ma insel.

2.Daca ti se reseteaza km si nu iti mai merge inchiderea e posibil sa fie siguranta 21 daca tin eu bine minte.Verifica plafoniera,daca nu se aprinde e clar ca e dusa siguranta.

Modificat de ByZ
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!