Jump to content

Probleme Pornire


supras_clan
 Share

Postare recomandată

am observat la mai multe golfuri de 1.4 injectie mono in primele 2-3 secunde dupa pornirea motorului daca il sprituiesti finut scade turatia foarte mult intre sprituri ca si cum ar dea sa moara (nu moare). daca apesi acceleratia sa zicem 1500-1600 rpm si o ti constant imediat dupa pornire in acele 2 3 secunde motorul are un sunet ciudat... un fluierat . e normal ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutare am si eu o problema cu masina am un golf 3 1.6 benzina din 94 problema consta in faptul ca de cateva ori nam mai putut sa o pornesc defel ma lasat intro parcare am lasato un timp si dupa aia a pornit la prima cheie si tot asa de cateva ori la rand, ce ar putea fi ? cineva mi a zis ca sar putea sa fie senzorul din delcou sau bobina de inductie trebuie sa precizez ca mie numai la cald imi facea dimineata nam avut probleme. mersi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

buna am si eu o problema cu pornirea la vento 1.8 nu tot timpul imi porneste la prima cheie dar de invartit invarte bine ma puteti ajuta cu niste pareri?ms

Modificat de vento_tm
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut baieti!

Am si eu o problema cu masinuta: de 1 saptamana masina nu mai porneste..tind sa cred ca e de la umezeala ca asa mi-a facut si asta-vara dupa 2 zile de ploaie torentiala,mentionez ca la momentu respectiv aveam deflectoru de apa de la pasager spart si desi l-am acoperit ,apa a intrat la ECU ( nu stiu daca asta e motivu pentru care nu a mai pornit atunci) oricum am chemat un "specialist" atunci si dupa ce a bagat 2 litri de benzina in rezervor a concluzionat ca am plutitorul defect si ca am ramas fara benzina desi in bord imi arata ca mai am benzina,ciudat e ca atunci chiar a pornit dar acum dupa ce am repetat operatiunea nu am mai avut acelasi noroc :)

Am verificat cam tot ce era de verificat: pompa de benzina si turul arunca benzina, injectorul pulverizeaza,bobina da scanteie,capacul de la delcou nu e umed,nu pare fisurat, bujiile dau si ele scanteie(am scos 2)..ce nu am verificat si nu prea am inteles din manual cum arata este senzorul hall..nu stiu cum arata si cum se foloseste un multimetru..

Am chemat si un mecanic si dupa ce a verificat aceleasi chestii mi-a recomandat sa gasesc o bobina, un capac de delcou (si eventual un senzor hall) de imprumut cu care sa fac proba si sa vad care e cauza..sa nu le cumpar pe toate si sa risc sa nu fie ele cauza..

Scuze pentru "roman" dar am vrut sa ofer toate detaliile ca sa nu primesc indicatii deja postate si pe care le-am urmat..

In concluzie ma poate ajuta cineva din bucuresti cu niste piese "de proba"? Se poate cumva sa fie ECU de vina si daca da, cum imi dau seama ?? :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da, poate fi si ECU. Incerca in prima instanta cu un delcou, il rogi pe cineva sa iti imprumute. Ma gandesc ca iti da scanteie dar nu cand trebuie (desi, tehnic nu prea are cum, doar sa fie sarita de la punct).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am uitat sa mentionez ceva..mecanicul a observat ca bujiile erau uscate desi dupa cat am dat"la automat" ar fi trebuit sa fie inmuiate in benzina..din cate stiu eu (va rog corectati-ma daca aberez:) ) electromotorul invarte arborele cotit de care e legata axa cu came care la randul ei rotindu-se inchide si deschide supapele..deci cum electromotorul merge ar trebui sa ajunga si benzina in cilindrii+scanteie=motorul merge :)

Unde e problema ?? :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Doar daca clapeta este inchisa benzina nu poate trece catre cilindri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da, poate fi si ECU. Incerca in prima instanta cu un delcou, il rogi pe cineva sa iti imprumute. Ma gandesc ca iti da scanteie dar nu cand trebuie (desi, tehnic nu prea are cum, doar sa fie sarita de la punct).

sarita de la punct nu prea cred ca nu am bruscat-o deloc , nu am pus nicio frana de motor mai "dura".. si cu privire la clapeta, se deschide din cate am observat eu..clapeta a verificat-o si mecanicul care a s-a uitat la masina..daca ar fi fost ceva in neregula mi-ar fi spus..zic eu

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am o singura intrebare ?

zici ca bujiile nu sunt ude , pune pe cineva sa dea la automat si tu uitate sa vezi daca vine benzina de la injector pe clapeta si apropo benzina tot intra in motor chiar daca clapeta e inchisa

injectorul trebuie sa faca si un tzacanit pe care trebuie sa al auzi daca esti aproape de el

mai poate sa fie si regulatorul de presiune a instalatiei de alimentare

pomba baga 2 atm si injectorul cred ca foloseste 1 atm (ceva de genu)

astept raspuns

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am o singura intrebare ?

zici ca bujiile nu sunt ude , pune pe cineva sa dea la automat si tu uitate sa vezi daca vine benzina de la injector pe clapeta si apropo benzina tot intra in motor chiar daca clapeta e inchisa

injectorul trebuie sa faca si un tzacanit pe care trebuie sa al auzi daca esti aproape de el

mai poate sa fie si regulatorul de presiune a instalatiei de alimentare

pomba baga 2 atm si injectorul cred ca foloseste 1 atm (ceva de genu)

astept raspuns

Pompa si injectorul sunt ok..astazi surprinzator masina a pornit si incep sa cred din ce in ce mai mult ca apa care ajunge la firele de la ECU e problema..(de 2 zile nu a mai plouat,ba chiar a fost destul de cald)

O sa caut un electrician sa arunce o privire si o sa incerc sa izolez cu silicon deflectorul de apa..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutare! ma ajuta cineva si pe mine cu un sfat in legatura cu problema mea am mai postato dar nici un raspuns pana acum :icon_redface: problema consta in faptul ca nu mai porneste motorul numai la rece ,de exemplu daca plec undeva cu ia daca ma opresc nu mai porneste invarte dar nimica si bateria e nua ,iar daca stau un timp aproximativ 30 minute o ia la prima cheie . oare ce sa fie ? Mersi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dupa ce o opresti cand este calda, si dai sa o pornesti, ti se aprind becurile in bord? Cam aceeasi problema aveam si eu. Deci, cand puneam contactul, se aprindeau becurile in bord, dar cand dadeam la automat, se stingeau. am incercat o gramada de variante, si pana la urma, era de la mufa de la contact. Poate te ajuta cu ceva. Multa bafta, asteptam raspuns

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutare! ma ajuta cineva si pe mine cu un sfat in legatura cu problema mea am mai postato dar nici un raspuns pana acum :( problema consta in faptul ca nu mai porneste motorul numai la rece ,de exemplu daca plec undeva cu ia daca ma opresc nu mai porneste invarte dar nimica si bateria e nua ,iar daca stau un timp aproximativ 30 minute o ia la prima cheie . oare ce sa fie ? Mersi

o cunostinta cu o bora avea simptome similare

la el a fost ECU de vina

ca sa porneasca baga ecu in frigider doua min si apoi masina pornea

de vina ar fi fost un cip tuning ratat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Trageti un ochi si la bobina de inductie, degeaba ii vine benzina si toate celelalte functioneaza daca nu are scanteie nu o sa porneasca in veci.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da mi-a zis cineva ca sar putea sa fie ECU dar cum pot sa-mi dau seama pot sa verific singur sau trebuie sa merg la un electrician auto ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pune-o si tu pe tester vezi ce zice , daca e ECU tre sa dea un cod de eroare ceva , apoi daca gasesti un ECU sa faci o proba ca sa te convingi

poti sa incerci pe la dezmembrari

si a mea avea o boala , mai la inceput ,pornea foarte greu dupa un drum lung (40-50 km min)

dupa schimbarea capacului de delcou , a bujiilor (si aici nu m-am zgarcit am luat ngk) problema a disparut

apoi la putin timp a crapat bobina , (am descris mai sus intamplarea cu pricina ), despre care cred ca era pe duca inca de cand am luat masina

Modificat de mihai8888
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Azi dimineata am incercat sa pornesc golful din semnatura, si nimic. Masina a stat doua zile nepornita, cand am dat la cheie se inevrtea motorul dar rateuri poc - poc .

EU cand pornesc apas ambreiajul si cheie, doar atat.

Ii povestesc tatei isprava, incearca si el (stilul Dacia, 4 pedale inainte si apoi tinuita din acceleratie) si vrum... no problem a ponit.

Intrebarea mea: Cand o pornesc dimineata (de acu vine si frigu) ii dau vreo pedala inainte? o tin din acceleratie?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare imi cer scuze ca postez aici dar nu pot creea un nou topic ! Deci am un golf 3 1.6 MPI Bon Jovi 1997 55kw si masina merge impecabil numai ca am o problema , cateodata in timpul mersului mi se opreste motorul brusc , dau la cheie si nu vrea sa o mai ia... se invarte electromotoru nu face figuri numai ca nu vrea sa pornesca ceva de genu ca si cum nu ar mai avea benzina sau numai da scanteie... dupa vreo 10-20 de incercari de at la cheie si umblat la toate mufele de sub capota crezand ca e vreun fir oxidat o ia instant ! dar nu stiu cum care e cauza cine ma poate ajuta plz ! sunt sofer si am mare nevoie de masina !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Scorp in timpul tau liber verifica urmatoarele:

-daca se alimenteaza cu benzina si poti sa vezi si daca pompa de benzina functioneaza normal: scoti furtunul de benzina pe tur si il pui intr-o sticla si dai la automat sa vezi daca baga benzina.

-verifici fisele de la bujii(din propria experienta iti spun asta) sa nu fie vreuna rupta si sa faca un contact imperfect mai ales in zilele umede(la mine una dintre fise abia se mai tinea intr-o singura lita)

-verifici bobina de inductie sa dea scanteie si anume: pui mana pe ea sa nu fie calda sau mai rau de atat sa nu friga sau sa aiba crapaturi

Cam astea ar fi in mare la ce sa te uiti.

Bafta!

Modificat de robert28
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

man... mersi pt sfaturi ... am dat bujile jos erau nin stare buna rosii adica fisele sunt bune aproape noi bobina nus daca e calda o sa vad maine ... pompa de benzina tot maine o sa vad daca baga deci mie masina imi merge impecabil nu gatuie nu rteuri nu nimic doar ca brusc cateodata moare motoru si numai porneste 10 20 minute cat timp dau ca disperatu al cheie si misc de fire si apoi o ia ... e foarte deranjant ! deci ramane sa vad maine bobina daca e incnsa si pompa de benzina daca arunca benzina pe tur ... mersi inca o data !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut. Nu am mai patit chestia asta de anul trecut si atunci am patit-o doar de vreo 2-3 ori si pana acum a fost totul ok. Ce s-a intamplat a fost ca am lasat masina in parcare de ieri seara iar astazi (acum 1 ora mai exact, pe la ora 16:30) am vrut sa plec, am dat la automat a pornit normal nu a trebuit sa tin mai mult decat de obicei, cand a pornit a urcat turometrul in 1400-1600rpm ca de obicei si normal trebuia sa se opresca pe la 1100-1200rpm sa tina socul automat apoi scadea la 1000rpm dupa circa 1min si in timp ce se incalzea scadea pana la 800rpm dar surpriza a fost cand acul de la turometru nu s-a mai oprit la turatia la care o facea de obicei si a scazut destul de repede si cu o viteaza constanta pana la 0 si motorul a murit. Am incercat din nou si a facut exact la fel, iar a treia oara cand am pornit si acul a urcat pana la 1400-1600rpm am apasat aceleratia pentru o secunda am urcat-o in turatia de 2000-2200rpm si atunci a ramas motorul pornit normal (cred..). Daca se poate ceva pareri de la cunoscatori sau de la cineva care a patit la fel ca mine.... Mentionez ca am fost plecat din tara din data de 17.10 si pana in data de 23.10 masina a stat nepornita in parcare (cu bornele de la baterie scoase) iar cand am revenit a pornit perfect si de atunci am mers aproape zilnic sau chiar zilnic cu masina si astazi a comis-o....

Scuze pentru postul lung si neformatat dar ma grabesc si nu am timp sa aranjez textul. Merci anticipat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

am si eu o mica problema la 1.6 AEA, mai nou, la prima cheie dimineata, se aude un tacanit (de tachetzi cred) cam 2-3 secunde dupa care tac, timp in care becul de ulei se stinge se mai aprinde o data si apoi se stinge definitiv.

Mentionez ca folosesc ulei 15W 40 MOTUL. Masina are 180000 km.

Poate fi uzata pompa de ulei?

Ar trebui sa folosesc un ulei 10w 40?

Tachetzi uzati?

Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu este nicio problema, se amorseaza tachetii

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

este vreo problema daca se aude tacanitul 1-2 sec, iarna?pana se amorseaza?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

probabil ca nu, asa mi-a spus si un mecanic, dar asta inseamna ca sunt uzati.

Prietena mea are un golf identic cu al meu si nu face asa.

Dar de ce se aprinde becul la ulei a doua oara?

Poate bulbul face figuri???

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!