Jump to content

Probleme Pornire


supras_clan
 Share

Postare recomandată

Transformatorul de aprindere (bobina).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Valva cu un singur sens(intra motorina doar cand trage pompa, la fel si aerul :D ), se leaga de furtunul de tur, intre filtru si pompa de injectie. Asa e pus la mine si nu am mai avut probleme. Inainte tragea aer si se dezamorsa pompa si pornea greu tare.

Da, asa e si la mine, dar sa spun ce-am patit....am luat un filtru cu baterie din ala cu amorsare (de la IVECO) si vreau sa spun ca dupa ce l-a pus imi venea mai mult aer (nu spun ca filtrul nu avea filetele facute pana in capat si curgea pe langa suruburi....) in fine, am luat un alt filtru, din acela simplu (de unica folosinta cum se zice, cu 7 lei) sa vedem daca de acolo e problema cu aerul. Intr-adevar de la filtru era problema cu aerul, pentru ca nu mai vine aer, dar alta belea....daca ai vedea ce a venit in filtru, nu-ti vine sa crezi....o mizerie....

Acum, dam jos rezervorul sa-l curatam si pe urma vreau sa adaug niste aditiv de curatat, pentru ca la ce am vazut ca a venit pana in filtru, tare mi-e frica sa nu fie ceva prin instalatii....

Daca voi stiti ce aditiv este cel mai bun pentru curatat injectoare, pompa de injectie, etc...pt.diesel ?

Sau daca a mai patit cineva asa, ce ati facut ?

Modificat de diana2005
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu e cazul sa cureti instalatia de dupa filtru ca de regula nu ajunge mizeria acolo pt ca daca ar fi ajuns cu siguranta se simtea chiar si dupa ce ai schimbat filtrul. dar pentru linistea ta sufleteasca ai putea sa faci asta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Am o problema cu pornirea. Intr-o zi am luat o groapa destul de mare cu roata stanga fata, iar dupa acest incident cand pornesc masina, nu tot timpul se aude ca un ''bendix'' (nu stiu cum se scrie dar sper sa intelegeti la ce ma refer) de dacie care e pe duca, care da rateu, nu actioneaza coroana, dupa care porneste, sper sa intelegeti sunetul.

Intai invart cheia, se aude cum invarte demaroul (parca asa ii spune), si in momentul cand o ia se aude si sunetul respectiv care e exact ca cel descris mai sus. Porneste de fiecare data nu am probleme sa nu porneasca dar sunetul respectiv nu cred ca e tocmai bun. Locatia sunetului se aude undeva in partea stanga. Masina din profil este. Ma gandeam poate fi cumva vrun senzor avariat sau ceva de genu? are calculator de bord motor 1z. Va rog sa-mi spuneti la ce ar trebui sa ma uit sau la ce sa ma astept. Multumesc anticipat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bucsa de cupru din cutie

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mersi. Este grav daca mai merg asa? Si cam ce impune acea bucsa cam la ce valoare se ridica si cam ce remediu ar fi?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut sunt nou pe forum, am un gr 1.8 55kw nu vroia sa porneasca tot timpul ,am verificat bobina,bujii,fise bujii ,pompa benzina,si in cele din urma contactul care era si problema ,invartea demarorul dar nu pornea, un contact imperfect ,s a rezolvat cu sprei contacte ,la mine, bafta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna ziua,

Am o mare rugaminte la d-voastra, cred ca este :blah_: dar as dori sa aflu cum se curata "carburatorul su injectia" de la un golf 3 1.8i 75CP. Am incercat sa desfac acel capac prins intr0u surub de deasupra carburatorului dar era pur si simplu lipit acolo. Sunt sigura ca al meu nu a mai fost curatat in ultimii 10 ani, dar trebuie sa existe o metoda logica de a desface acele componente care intrunesc "injectia"

Multumesc foarte mult!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

capacul mai are 2 suruburi cu cap hexagonal . sunt acoperite cu niste capacele negre

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut tuturor! Am patit o mare problema azi noapte. Am mers cu golfu mult si bine toata ziua,iar azi noapte dupa ce a fost oprit aprox. 2 h , nu mai vroia sa porneasca.Problema se manifesta astfel: porneste pentru 2-3 secunde,dar nu isi tine relantiul. Am pornit intr-un final cu aceleratia apasata pe la jumate si astazi am mers la un tester. Aici s-a gasit clapeta de aceleratie,care are un unghi de 10 -12 grade cu motorul cald.Probleam este ca motorasul acela incearca sa aduca clapeta la un unghi corespunzator, dar nu reuseste. Ce anume este defect ma exact si ce trebuie facut? Mentionez ca pretul modulului clapetei este cam mare si nu prea am bani de aruncat acum. Va multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Teoretic un reset de clapeta ar rezolva situatia.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Teoretic un reset de clapeta ar rezolva situatia.

Foarte interesant modulul "clapeta de acceleratie" la masinile noastre!!! As dori, daca se poate sa imi trimiteti un link sau un fisier cu detalii, pentru ca si eu am probleme dar micute: daca merg cu masina pana ajunge apa la 90+ si opresc motorul iar imediat il repornesc, de cele mai multe ori imi invarte demaroul de 3 ori ca si cum ar fi dupa 2 zile nemornit, daca il las 30 minute si il pornesc> "imi fura cheia" porneste "la sfert", mentionez ca in totdeauna la a 3 tura a demaroului porneste, fie iarna sau vara. Am schimbat bujii (am pus Bosh cu 4 elementi), filtrele, bobina da scanteie, electromotorul nu imi fura curent, alimentarea e ok, mai am sa schimb capacul de la delco si eventul fisele. Am inteles ca in corpul injectorului este un senzor, ma puteti ajuta cu detalii despre acel senzor? Multumesc anticipat!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Costi nu are rost sa umbli la ceva ce merge bine.

Asa face motorul la golf 3. Ce scrii tu acolo e normal. Un mecanic spunea ca motorul oprit si pornit imediat in 2-3 minute nu va avea viata lunga. Daca ai oprit asteapta macar 5 minute si dupa aia pornesti din nou. Crezi ca in 30 de minute scade temperatura mult? Am masurat eu, in 30 de minute abia daca a scazut 5-6 grade. Deci diferenta nesimnicativa.

Asa ca o parere... (parca nu ti-asi spune ca te apuci sa umbli pe acolo), oprit si repornit, cu senzatia aia ca invarte demarorul un pic cam mult, ma duce cu gandul la pompa de benzina si filtru. De verificat!!! Nu facut altceva acolo. Verificat, atat.

In corpul injectorului e un "senzor de temperatura aer aspirat". Senzor ce se murdareste si care se poate curata cu spray carburator daca desfaci capacul de plastic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

de acord cu CVA G3.asa face si la mine.nu ii cauta bai.si eu cred ca e ceva normal.am masina de 1 an,si asa face tot timpul. :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Costi nu are rost sa umbli la ceva ce merge bine.

Merci mult baieti, am sa iau in seama sfaturile voastre, oricum nu ma gandeam sa desfac totul de pe acolo doar sa verific ce "nu stiu ce", eu am masina de 9 luni, iar cand am luato imi "fura cheia" de fiecare data cand o porneam, dar nu ma deranjeaza foarte tare, numai sa nu am probleme cand o fi sa o vand, ca eu sincer daca m-as duce sa vad o masina si as vedea ca pornesta asa, as mai negocia cu proprietarul pentru inca 50 euro :D, iam facut un test cu OBD II si mi-a iesit eroare la acel senzor in corpul injectorului, dar o sa iau un spray de curatat si o sa il fac "luna si bec", merci inca odata!

Stima, si ne vedem si pe la alte discutii :beer:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am nevoie de un sfat. Am o problema la masina la pornire, NUMAI atunci cand ploua noaptea, dimineata porneste dupa 10 secunde cel putin de dat la automat. Dupa ce a pornit face figuri primele 10 minute, adica in prima intersectie ( foarte nasoala faza) da sa se opreasca si cateodata si reuseste. Dupa cele 10 minute si in restul zilei, chiar daca ploua si sta cateva ore merge OK. Cand e insorit suntem cei mai buni prieteni. Am fost sfatuit sa verific bobina de inductie (capacul de delcou l-am schimbat) si am verificat azi dupa 6-7 ore de repaus in ploaie si dadea scanteie la fisa centrala. Alte sfaturi ar fi binevenite. Multumesc anticipat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred ca este bobina. Incearca sa gasesti una de imprumut si vezi cum se comporta cu ea. Scanteia la fisa centrala nu dovedeste ca bobina functioneaza ok.

In ce situatie se opreste? Cand motorul este la ralanti, cand accelerezi sau nu conteaza?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se opreste cand incep sa accelerez la plecarea de pe loc. Cum se verifica bobina? Voi incerca maine dimineata ca la noapte sigur ploua iar...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu am spus sa verifici bobina, ci s-o schimbi cu una de test. Bobina se poate verifica, insa in cazul tau nu cred ca iti va iesi defecta.

Daca totusi vrei sa incerci:

- verifica tensiunea intre contactele 1 si 3 ale mufei care intra in bobina (mufa scoasa din bobina). Trebuie sa ai minim 11 V (cu contactul pus, evident)

- masoara rezistenta intre cele doua contacte de sub mufa. Trebuie sa ai intre 0,5-1,2 ω

- masoara rezistenta intre contactul din dreapta si cel care merge catre fisa centrala. Trebuie sa fie intre 3-4 kω

Mai bine schimba bobina si vezi cum merge ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Postez aici pt ca nu am voie sa deschid un topic nou ...

Azi dimineata nu mi-a mai pornit masina :icon_thumright:

Dupa ce am deschis capota, am observat cu stupoare ca , capacul distribuitorului de aprindere era cazut :D

In timp ce il curatam, am observat ca, carbunele din mijloc e rupt in doua (acum e numai jumatate din lungimea initiala).

L-am pus inapoi asa, iar masina a pornit la "sfert de cheie".

Pot sa-l las asa, sau trebuie sa il schimb cu altul nou?

Cam ce pret are unul nou?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Schimbat cu unul nou. Eventual pereche cu luleaua. 30-50 ron. Ai grija ce model cumperi, daca nu se potriveste din prima sa nu fortezi si sa nu pornesti masina (adica nu apesi pe el sa intre).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutare !!

astazi in timp ce mergeam cu masina , s-a oprit motorul si nu a mai vrut sa porneasca

din verificarile facute imediat a rezultat:

-cand pun contactul vine benzina pe retur , insa un jet scurt pt max o secunda

- daca ii pun benzina in cap motorul porneste pret de cateva secunde

- nu aud pompa , insa ce e cu jetul scurt ce a aparut , si cu benzina de pe clapeta?

de ce nu mai porneste?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dupa verificari mai amanuntite am exclus sistemul de alimenatare

de fapt am legat un fir de la pinul 4 al releului pana la + si masina a pornit ,destul de greu ce-i drept

am lasat-o sa mearga 5 min apoi am oprit spre a cauta defecte dar inainte de asta am incercat cu releul si a pornit pret de zece sec apoi s-a oprit si nu avrut swa porneasca sub nici o forma

am verificat am scanteie la fisa centrala

am scos apoi bujiile care se cam afumasera de la incercarile repetate de a porni

dupa aprox o ora montez bujiile si dau cheie si porneste foarte usor

nici de data asta nu am avut noroc pt ca dupa un minut a inceput sa balbaie si apoi s-a oprit

de atunci nu a mai pornit

am demontat bobina pt verificare si intre bornele 1 si 15 valarea nominala exista insa intre borna 15 si 4 imi da peste 20 kohmi

daca recunoaste cineva simptomele sau ma poate ajuta cu o bobina in iasi (sa fac o proba ) i-as ramane profund recunoscator

multumesc anticipat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred ca este bobina. Incearca sa gasesti una de imprumut si vezi cum se comporta cu ea. Scanteia la fisa centrala nu dovedeste ca bobina functioneaza ok.

intradevar si la mine tot bobina era ,cu toate ca aveam scanteie la fisa centrala

am luat o bobina meyle (nemteasca) 130 lei

multumesc pt ajutor

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cine ma poate ajuta si pe mine cu manualul va rog frumos?????

boond2222@yahoo.com daca va rog sa mi-l trimiteti pe mail.multumesc anticipat

Salutare ! L-ai gasit ? manualul de utilizare vreau sa zic ? pe cel de reperatie il am eu in format electronic ! Ti-l pot trimite oricand pala ..dar ma intereseaza cel de utilizare sau cum io mai spune !

Bafta ! si Multumesc anticipat :Driver:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!