Jump to content

Probleme Pornire


supras_clan
 Share

Postare recomandată

zine si noua ce tip de motor ai (uite te pe certificatul de inmatriculare)

tipul motorului e AFT ..Accept orice sfat ..deja face din ce in ce mai des .. :beer:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut baieti!imi cer scuze ca postez peste tot dar n-am de ales.cine ma ajuta si pe mine in legatura cu problema din topicul"am un prezon rupt"? eu sunt instructor auto si saptamana viitoare un elev de-al meu are examen asa ca va rog ajutati-ma! merci.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

atata va stresez pana se indura unul dintre voi sa-mi dea o solutie!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

atata va stresez pana se indura unul dintre voi sa-mi dea o solutie!

poate-ti iei BAn ..ce faci tu se cheama SPAm !,succes

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cum naiba se face reglajul la senzorul clapetei de acceleratie (acela de tine relantiul )

pana acum ceva timp cand acceleram se simtea ceva in pedala iar acum nimic

am inteles ca e pr la acel senzor ,zicetimi si mie in mare cum se regleaza

am citit toate topicurile iar parerile sunt impartite ,unii zic intr-un fel ,altii in altul

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:D ardei, Sunt interzise, de asemenea, posturile gen "bump" ("nu mai stie nimeni nimic?", "Anybody?", "Hai baieti, ajutati-ma si pe mine") pe alte arii in afara de aria de vanzari/cumparari. Acestea vor fi sanctionate cu warning.

Plus ca esti offtopic aici! Ai primit warning verbal deocamdata. Data viitoare warn + suspendare! Citeste regulamentul!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

pun si eu o intrebare aici si daca nu o sa mai caut si in alt forum(ceea ce nu prea am gasit cu functia search sau poate nu am stiut exact cum i se spune la ceea ce caut eu)...

Exista asa-numitul cip(imobilizator motor) in cheie care dupa cum am observat eu nu mi'l recunoate computerul de bord cand se face foarte cald in masina de la soare si masina porneste timp de 2-3 secunde si se opreste....

Mi se intampla asta doar cand este foarte cald...ce'mi recomandati sa fac...???

Deci cand este cald...pot sa stau si sa ma uit la ea ca nu mai porneste...o perioada buna...ma gandesc ca are legatura cu chestia aceia care vine langa contact care citeste cipul din cheie...pentru ca are legatura cu caldura mare care se face in masina...sub capota nu se incalzeste asa de tare...

Se poate ca eroarea odata salvata in computerul de bord sa imi afecteze si mai tare citirea cipului din cheie???(anul trecut in vara am patit de mai multe ori, anul acesta acu 2-3 zile mi s-a intamplat iar)Ar trebui sa'i fac un test cu vag'com'ul???

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Exista la golf 3 cip in cheie?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

LauAmericanu

La modelele din 94 nu exista chip in cheie. Probabil la cele din 95 96 97...sa fie dar nu cred...

Modificat de LauAmericanu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@ Lau & CVA G3: al meu este din 1996 si are chip in cheie. am pus si o poza sa vedeti exact despre ce este vorba. imi cer scuze pentru calitatea imaginii. este facuta in graba cu telefonul mobil.

@ sochaux_s: incearca o scanare cu vag-comul si vezi exact despre ce este vorba. s-ar putea sa nu fie de la imobilizator. daca totusi pornirea motorului a fost blocata de acesta atunci o sa iti apara eroarea pe computerul de bord (o sa fie ceva de genul - car start blocked by immobilizer). aparitia ei nu iti afecteaza pornirile ulterioare.

la mine daca incerc sa pornesc masina cu o copie de cheie fara chip, pot sa pun contactu si sa dau la automat, masina incearca sa porneasca dar "nu da scanteie" :blah_:. este acelasi simptom ca la o masina vehce iarna cand nu porneste iar in momentul in care las cheia se opreste. practic motorul nu porneste propriu-zis ci doar se chinuie.

succes.

post-1938-1242365521_thumb.jpg

Modificat de floss
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si AFT-ul meu din 97 are cip de pornire.Am o singura cheie si daca o pierd...am pus-o.Mi-am facut o cheie de rezerva,dar se poate folosi doar la usi,daca dau la automat,motorul se tureaza 2-3 secunde si se opreste.Am auzit o varianta ca se poate scoate cipul si se lipeste pe langa contact,in zona unde porneste masina,astfel incat sa poti porni cu orice cheie.A facut cineva asa cea?Eu nu m-as baga,prefer sa am grija mare de unica cheie...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

floss: eu tot cred ca e de la imobilizator...cand era foarte cald si mi se intampla sa nu pot porni motorul, luam "inelul" acela care e in jurul contactului(cred ca acela citeste cipul din cheie si face conexiunea cip-computer de bord) si il tineam in mana...incercam sa'l fac sa se raceasca...il puneam la loc si pornea...sau intram in masina si deschideam usa si geamurile celelalte pentru a racori un pic in masina...si tot asa, dupa pornea...

Dupa ce reuseam sa'l pornesc cu toate metodele mele...daca il opream si incercam sa'l pornesc iar...fara sa treaca prea mult timp..pornea...

Ar mai putea fi si cipul din cheie deteriorat sau ceva, pentru ca nici eu nu am decat o cheie cu cip...

EL-GABRY:Pot sa'ti spun din ce m'am interesat eu...o cheie cu cip costa aprox 300ron aftermarket(nu stiu daca si aceia de la reprezentanta e tot atat)...si mai important se poate face cipul si dupa contact(saum mai bine zis dupa computer de bord, cred), in cazul in care o sa ai probleme cu cheia actuala...,dar te costa mai mult...si iti dai seama ca nu mai poti pleca cu masina...

Salut!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 weeks later...

Na ca am intrat si eu in lumea problemelor cu pornitul.

Cum cade un pic temperatura afara cum nu mai vrea.

Abea abea porneste. Azi am pornit-o am mers la job si dupa aia am fost in pauza si a pornit din prima.

Inainte de asta am verificat sa fie motorul rece si era.

Doar in habitaclu era un pic mai cald ca afara ceaa ce ma face sa cred ca e vreo siguranta care nu e cum trebuie mai ales ca a mai patit cineva asta.

Intrebare: cum exact ajung la siguranta aia?

Mersi

PS:odata pornit motorul sta stabil la relanti trage nu 'isi da in nas'.

in timp ce dadeam la automat palpaia becu la ulei dar odata pornita nu era nimic aprins in bord.

Si dupa fiecare tura de automat se auzea ca un fel de incercare de autoaprindere. Am si cip din ala in cheie tot pe aici am aflat de el.

Modificat de dade
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu mai pot edita mai sus (sorry)

O alta intrebare: cheia de rezerva are cipul in ea

deoarece aia pare a fi din plastic turnat.

Mersi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Odata ce porneste si cu cheia de rezerva si masina e din 95 sau mai noua e clar ca ai chip si in aia...

Modificat de ByZ
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut !

Am o problema.De 3 zile nu mai porneste masina,am verificat benzina ii vine dar nu are scanteie la fisa principala.Am masurat bobina si senzorul hall cum scrie in manual si primesc aproximativ valorile indicate in carte,chiar putin mai mari la bobina.Am inlocuit fisa centrala cu alta si tot la fel nu are scanteie.Am vazut ca un coleg a gasit bobina dusa chiar daca dupa multimetru functiona normal..Ambele mufe de la bobina respectiv senzorul hall sunt intregi,fara fire rupte sau altceva.Credeti ca ar putea fi altceva in afara de bobina?

Modificat de ByZ
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

masinuta:Golf 3 din '92, 1,9 GTD si vin si eu cu o problema: imi porneste greu dupa ce se incalzeste, cateodata chiar dupa ce sta in soare. Dimineata porneste la sfert de cheie. In plus, am foarte mult aer pe instalatie, aer care apare mai ales cand o accelerez. Mecanicul mi-a spus ca trebuie schimbat filtrul de motorina si cel mai bun ar fi unul cu baterie.

Stie cineva cum se poate rezolva problema? Mai ales ca de ieri imi scoate si fum alb-albastrui chiar si cand sta la relantiu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am avut o problema asemanatoare, aveam aer pe instalatia de motorina, am mai cerut pareri si mi s-a spus ca e filtru de motorina, l-am schimbat si pe ala si aceiasi problema, am reparat si pompa de injectie si aceiasi problema. Ca ultima solutie am pus o valva cu sens unic pe tur, si de atunci nu mai am problema. Mecanicul mi-a spus ca e ceva de la rezervor, nu mai stiu exact ce. Incearca si cu asta e vro 200 de mii o valva de aia :)

P.S. Fum alb-albastru scoate doar cand mananca ulei, din cate stiu eu. Sper sa nu ma insel. :)

Modificat de refuz
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am avut o problema asemanatoare, aveam aer pe instalatia de motorina, am mai cerut pareri si mi s-a spus ca e filtru de motorina, l-am schimbat si pe ala si aceiasi problema, am reparat si pompa de injectie si aceiasi problema. Ca ultima solutie am pus o valva cu sens unic pe tur, si de atunci nu mai am problema. Mecanicul mi-a spus ca e ceva de la rezervor, nu mai stiu exact ce. Incearca si cu asta e vro 200 de mii o valva de aia :(

P.S. Fum alb-albastru scoate doar cand mananca ulei, din cate stiu eu. Sper sa nu ma insel. :)

Mersi de raspuns ! Valva sau supapa (nu stiu exact cum ii spune), am pus deja si degeaba. Maine cumpar filtrul....sa vedem ce-o fi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut !

Am o problema.De 3 zile nu mai porneste masina,am verificat benzina ii vine dar nu are scanteie la fisa principala.Am masurat bobina si senzorul hall cum scrie in manual si primesc aproximativ valorile indicate in carte,chiar putin mai mari la bobina.Am inlocuit fisa centrala cu alta si tot la fel nu are scanteie.Am vazut ca un coleg a gasit bobina dusa chiar daca dupa multimetru functiona normal..Ambele mufe de la bobina respectiv senzorul hall sunt intregi,fara fire rupte sau altceva.Credeti ca ar putea fi altceva in afara de bobina?

Era bobina de vina.

245 RON noua.

Numai bine !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mersi de raspuns ! Valva sau supapa (nu stiu exact cum ii spune), am pus deja si degeaba. Maine cumpar filtrul....sa vedem ce-o fi

Valva cu un singur sens(intra motorina doar cand trage pompa, la fel si aerul :wub: ), se leaga de furtunul de tur, intre filtru si pompa de injectie. Asa e pus la mine si nu am mai avut probleme. Inainte tragea aer si se dezamorsa pompa si pornea greu tare.

Modificat de refuz
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cu privire la faptul ca motorul se tureaza aiurea la relanti. Am un prieten mecanic care lucreaza in olanda si a avut si el un golf 3 gt 1.8. i-am spus de problema cu turatul cand a venit in tara si mi-a spus sa mergem la masina sa-i dam o cheie. Dupa ce am pornit-o mi-a aratat un furtun care iese din servofrana si se duce spre motor sau in orice caz in directia motorului care este fisurat si rasufla. Acolo dupa cate am inteles de la el ar trebui sa fie vid care ajuta motorul la nu stiu ce.... Daca rasufla se intampla exact faza cu turatul aiurea in gol. Verificati acel furtun care iese din servofrana strangandu-l cu mana si o sa auziti clar cum se opreste rasuflatul acela si porneste iar dupa ce luati mana de pe furtun. o sa revin si cu cateva poze si cu rezolvarea in fapt a problemei. Am luat distributia si vreau sa schimb acel furtun odata cu ea sa nu ma plimb aiurea pe la service. O zi buna tuturor.

revin si cu o intrebare. La masina mea golf 3 din 94 1.8 benzina 90 CP cod motor ABS in afara de o rola de ghidaj cureaua de distributie mai trebuie sa schimb si altceva (parca stiam ceva de inca o rola cu ghidaj...). Pompa de apa o inlocuiesc din proprie initiativa si bineinteles placutele, ghidajele de la etrieri, filtru de polen etc (consumabile) dar vreau sa stiu daca mai am vreo rola de cumparat ca sa nu las masina in service cat timp astept comanda pt ea. Ms mult.

Modificat de dev2108
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pentru 1.8 ABS,doar cureaua si rola .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

As dori si eu un sfat pentru problema urmatoare. Dupa un drum mai lung am dus masina la spalatorie si am cerut sa insiste la radiator pt. ca era plin de muste. Dupa spalat nu a mai pornit, am impins-o afara in soare. Dupa 30 minute a pornit la prima cheie. De atunci insa de fiecare data cand ploua mai mult refuza sa porneasca la rece. trebuie sa dau la automat cate 10 secunde, in 2-3 reprize cate odata. Am schimbat capac delcou insa nimic. Dupa ce plec de pe loc daca o turez in primii 1-2 km moare motorul. Dupa aia merge perfect. Daca e insorit porneste normal. Motorul este 1.6 74kW cod AEK.

Daca ma duc la service (si fac mai mult de 1 km pana la service) merge ceas. Help pls.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!