Jump to content

Probleme Pornire


supras_clan
 Share

Postare recomandată

Saraca cred ca se protejeaza la turatiile alea  :study:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

salut, in seara asta am intampinat si eu o problema cu mk3 1.9d, insemnand ca nu mai pornete, in trecut nu am avut deloc probleme cu pornirea, am schimbat doar electromotorul care se stricase, asta acum 3 luni si pana in seara asta nu am avut nici o problema, dupa un drum de 100km fara nici o problema am oprito si cand sa o pornesc nu vrea, motorul invate, nu stiu de la ce sa fie:( ajutati-ma va rog

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ai verificat cureaua de distributie?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da am verificat-o, am si pornito inpinsa de urgenta, sper sa nu mai fac asta:(, si a mers bine, am circulat 10km si nici o problema, dupa care am oprit-o si nu a mai pornit, lafel, motorul invarte, baterie este, dar nu vrea, am inteles ca poate fii pompa de motorina?? nu cred, dar ... :(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu cred că ai pompă în rezervor. Scoate turul din filtru (partea dinspre pompa de injecţii) şi bagă-l într-un borcan cu motorină. Dacă porneşte atunci problema este de alimentare combustibil/filtru/aer fals.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am sa incerc asta cat de curand, multumesc mult, si mai am o mica intrebare, pe unde pot schimba antigelul, pt ca am citit in celelante topic-uri si nu prea am inteles:(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

apropo daca motorul merge bine(pornita impinsa) tot acelasi cauze pot fii adica combustibil/filtru/aer fals???

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu ştiu să-ţi spun exact. Cred că singura diferenţă între pornire electromotor/împinsă ar fi că atunci când o porneşti împinsă este turaţia motorului mai mare şi implicit şi compresia. De obicei când nu ştii unde este problema încerci să elimini cauze posibile pe rând şi începi cu ce este mai ieftin sau fără bani, de asta am zis să verifici mai întâi sistemul de alimentare.

Parcă n-ar fi ok să schimbi juma de motor şi să constaţi că de vină a fost o amărâtă de garnitură de nici 2 lei sau un contact imperfect (sunt destule cazuri pe aici pe forum şi sunt păţit şi eu).

Dacă verificarea asta este ok, o scoatem din ecuaţie şi vedem ce necunoscute au mai rămas. În principiu n-o mai porni împinsă.

Martorul de bujii se aprinde când pui contactul, chiar şi scurt?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

apropo daca motorul merge bine(pornita impinsa) tot acelasi cauze pot fii adica combustibil/filtru/aer fals???

uita-te inainte de pornire la conductele transparente sa vezi daca e motorina pe ele. Bujiile sunt bune? Electromotorul invarte bine cand dai la cheie?

Faza cu bujiile e valabila doar la I pornire dimineata. Dupa ce se incalzeste motorul, daca opresti si incerci sa pornesti iar, ar trebui sa porneasca si fara bujii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

salutare, 

cred ca cel mai indicat este sa postez aici... vw golf 3 2.0 gti NU PORNESTE!

am verificat scantei, fise, bujii noi, jetul de benzina, delcou...

toate sunt in regula.

pareri sau solutii? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna,

am tot cautat prin topic-uri sa vad daca gasesc raspunsuri la intrebarile mele dar nu am reusit sa ma lamuresc foarte bine e aceea m-am hotarat sa deschid acest topic si poate cu ajutorul vostru ma luminez si eu putin.

Problema mea este urmatoarea. Acu 3 zile am incercat sa urc masina pe o rampa pentru a schimba ceva la toba de esapament. Am avut doua incercari esuate si de fiecare data a murit motorul. De atunci nu mai vrea sa porneasca. Pana acum am constat urmatoarele: injectorul primeste benzina si improasca clapeta, pe retur vine benzina, capacul de la delcou nu prezinta fisuri si am curatat putin tijele din capac si pipa . Tinand cont ca pana ieri nu stiam mai nimic despre cum functioneaza motorul masinii mele si dupa ce am citit pe forum am ajuns la concluzia ca urmatorul pas logic este sa verific bujii, bobina, fise. Acum, de bujii am auzit si stiu cae sunt dar nu stiu cum se verifica. Bobina am gasit-o si pe aia dar tot nu stiu cum sa verifica. Nu stiu care sunt fisele si cum le verific daca sunt bune. Mentionez ca pe vremea cand inca pornea dupa ce circulam mai mult de jumatate de ora cu ea si apoi o pream mai mult de cinci minute cand porneam iar se tura undeva la 2000 de ture si ramanea acolo cateva minute bune uneori osciland si apoi revenea la 900. Probabil ca pe undva sunt posate toate raspunsurile la problemele mele dar sincer dupa ore de citit pe forum nu cred ca mai sunt in stare sa-mi dau seama ce si cum ma poate ajuta asa ca apelez la experienta voastra.

Va ultumesc anticipat pentru ajutor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Parerea mea e sa cauti pe cineva profesionist sa-ti poata da un diagnostic rapid si precis !

Incercand sa o repari tu nu faci alceva decat sa cheltui bani si sa-ti pierzi timpul....dar daca ai timp si nervi tari incepe cu masurarea presiunii in rampa benzina !!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Merci mult de sfat. Sunt sigur ca o sa ajung la un profesionist care o sa poata sau nu sa-mi dea un diagnostic rapid si precis. Nu am zis ca vreau sa o repar eu cu toate ca e solutia ideala tinand cont ca sunt in Germania unde numai ora de lucru in service costa cat china. Ceea ce vreau eu sa fac este sa verific cat mai multe componente ce pot sa fie defecte sau nu pentru a le elimina de pe lista imensa a cauzelor problemei mele. Ideea este sa imi dau seama daca e ceva ce tine de mine si pot face singur (bujii, delcou etc) sau trebuie sa ajung cu ea la acel specialist (navcom si mai stiu eu ce). Iar daca ajung acolo sa ma asigur ca nu-mi schimba jumatate de motor. Sunt sigur ca esti bine intentionat dar raspunsul tau nu cred ca a ce cauta pe un forum unde dupa parerea mea tocmai de astra intra lumea. Sa impartseasca probleme si solutii, sa invte unii de la altii.

Si sa arunci un raspuns de genul `incepe cu masurarea presiunii in rampa benzina !!!´ chestie de care nu am citi absolut nimic pe zecile de topic-uri care le-am citit in ultimele zile....... merci oricum

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da ai dreptate  :wacko: . Am dat si eu cu parerea.... in rest nu vreau sa te bag in ceata !

Modificat de gioni2006
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Merci V@sy,

probabil ca motorasul de ralant imi provoaca acele fluctuatii si turatia crescuta. O sa ma ocup si de ala imediat ce o pornesc :D . Daca poate cineva sa-mi explice mai detaliat cum verific bujiile, bobina si fisele ar fi super.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu prea ai cum,decat cu alta masina care merge,luand dupa a ta si punand pe cealalta.

ai incercat sa o pornesti trasa?

poate problema ta este alta!

decat sa o repari acolo,mai bine o aduci in tara pe platforma,

eu am dat 100 euro pt inlocuire curea accesorii la un bmw in Berlin LA UN SERVIS DE CARTIER.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Problema e ca eu sunt stabilit aici de curand deci sa o duc in tara pe platforma nu e optiune. Mai repede o duc aici la fier vechi in cazul asta si cumpar alta ..... Trasa nu am incercat sa o pornesc pana acum ca nu aveam toba intreaga dar asta e primul lucru care il fac maine. Din cate am citit pe forum am vazut ca se mentioneaza ceva de scanteie (are/nu are) la bobina sau fisa centrala la delcou. Cum pot sa vad asta? Tot citind am vazut ca multi mentioneaza de VAGCOM. Asa ca am cautat si am luat si eu soful dar trebuie sa astept pana luni-marti sa iau interfata sa vad ce erori da acolo.... Daca mai are idee cineva ce pot sa mai verific vizual sau cu ceva aparate la ea in caz ca nu porneste nici trasa, va rog sa le impartasiti aici  :).

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare tuturor! Aceeasi problema o am si eu, Paul. Nu mai vrea sa porneasca, De vreo doua saptamani o am pe dreapta in curte. Stau departe de oras,asa ca nu o pot duce la mecanic sau la tester. Totul a inceput de luna trecuta cand pornea, dar scotea un fum alb la pornire si mergea in 3 pistoane, isi revenea, in mers iar o apuca, dadea in nas, cateodata, s-a oprit in mers cand incercam sa urc o panta, nu a vrut sa mai porneasca. Am pornit-o doar dupa ce i-am dat drumu la vale, si atunci de abia a luat-o. in fine, am mai mers vreo 100km, in care mi-a consumat 15 l de benzina, si mers ba rotund, ba in 2-3 pistoane. Am ajuns acasa am lasat-o in curte, am pornit-o dupa ce i-am schimbat senzorul de temperatura apa, a mers in jur de 30 sec- 1 min , s-a oprit singura, si de atunci nu a mai pornit. Am omorat bateria cu automatu, nu mai vrea. Dupa ce am citit toate topicurile posibile de pe forum, m-am decis sa postez. Benzina venea doar pe furtunul de tur, dar injectorul nu pulveriza pe clapeta, am dat jos injectorul, l-am curatat cu spray de carburator, acum pulverizeaza, dar tot nu porneste, bujiile sunt negre, le-am curatat, scanteie da la fisa de la bobina. Nu stiu ce sa-i mai fac. Daca e cineva din Zona Bals, Slatina, Craiova, cu o masina asemanatoare, il rog sa ma ajute cu piese de proba sa-i dau de cap pana la urma. Va multumesc anticipat!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut  OT-07-YSA,

a mea nu cred ca a mers in 3 pistoane pana acum (probabil ca remarcam asa ceva). Dupa ce ai curatat injectorul ai verificat si returul? Vine benzina? Din cae am citit eu, fumul alb nu este o problema ci doa cel albastru/negru. Ce intelegi prin `bujiile sunt negre`? Sunt in totalitate negre? Eu nu am desfacut bujiile da asa cum sunt montate pe motor sunt negre la baza. Mentionez ca nu le-am schimbat de cativa ani. Acum sa revin la problema mea. Azi am incerca sa o pornesc trasa dar nu am reusit. Sunt tot mai sigur ca e o problema de aprindere. Mi-a explica cineva ca daca scot fisele de la bujii si aproprii de o tabla trebuie sa scoata scantei. E corect asa? Daca da, tot asa pot sa verific si fisa de la bobina? Daca da cum scot fisa respeciva? Am incercat sa scot din capacul de la delcou dar nu a iesit si imi este frica sa trag mai  mai tare sa nu rup ceva.... Va rog sa-mi dati un sfat daca se poate. Maine vreau sa verific bujii, bobina si revin la rugaminte mea din postarea anterioara, cine are un sfat sa-l posteze (cu toate ca forumul sau cel putin topicul asta pae a fi mort). Orice idee e binevenita. Multumesc si revin cu detalii/intrebari maine :).

O seara buna tuturor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!