Jump to content

Probleme Pornire


supras_clan
 Share

Postare recomandată

eu am rezolvat,strans bujiile,acum motorul nu mai oscileaza la relanti si raspunde mult mai bine la acceleratie! mersi frumos!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu am schimbat motorasul de relanti si senzorul de temperatura lichid de racire.

acum porneste, in scimb accelereaza singura ca nebuna, sta turata la 2000 de rotatii scoasa din viteza.

nu stiu ce sa-i mai fac... am dus-o inapoi... e al treilea service...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare tuturor,

Vreau sa fac o verificare a instalatiei electrice la motor si nu pot desface mufa rotunda cu 28 de pini. Am incercat manual prin rasucire.

Este cuplata altfel?

Masina este VW vento 1.8 benzina ABS din 94. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cum se face treaba asta? din soft, prin tester?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

-  opresti toti consumatorii
- opresti motorul
- deconectezi bateria (atentie la codul cass)
- astepti cateva minute
- reconectezi bateria
- pui contact fara sa atingi pedala de acceleratie; consumatorii erau opriti de la primul pas
- astepti cateva minute (timp in care clapeta va bazai)
-  pornesti motorul fara sa atingi pedala de acc.
-  mai astepti un minut cu motorul la relanti
- gata!

Se face la 90C

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@ mihai_mihai am incercat manevra de doua ori, dar nu bazaie clapeta cand ii pun contactul.  se face la 90C banuiesc ca inseamna sa incalzesc mototrul pana la 90 de grade si apoi sa urmez procedura, corect?

 

sii sa va mai povestesc... epopeea contimua...

 

miercuri am luat masina din service, mi-au spus ca mi-au reglat avansul si sta la ralanti.

 

joi plec cu ea. pornesc la prima cheie, un pic  mai lunga.

sta la ralanti, dar accelereaza singura pana pe la 1500 rotatii

merg vreo 20 de km. o las cam o ora, ca aveam treaba.

 

ma intorc si pornesc sa plec. porneste la prima cheie si miracol...

ralantiul e stabil la 750-800 rotatii. nu-mi vine sa cred!

ma gandesc ca i s-a urat de cat am dus-o prin "spitale" si s-a reparat singura.

 

ma intorc acasa, inca vreo 10 km,

nici o problema, parca era noua!

 

in weekend a stat, n-am fostt nicaieri cu masina..

astazi dau sa plec. pornesc iar la prima cheie, un pic mai lunga.

si... na belea! in doua minute imi accelereaza pana la 3200 rotatii, fara s-o bag in viteza.

o bag in viteza si plec spre service... mai aveam putin si zburam daca nu tineam frana. haha!

 

acolo fac procedura cu resetarea clapetei. nici un bazait, nici un rezultat. statea la fel de turata.

mecanicul umbla la motorasul de ralanti (schimbat acum o saptamana) si dintr-o data ralantiul isi revine la normal.

imi zice ca l-a dat putin inapoi. oops!, zic... sa vezi c-am rezolvat-o! noooo... nu mai functiona acceleratia bine..

accelera cu zvacuri si daca luam piciorul de pe acceleratie, acul de pe turometru cadea foarte rapid.

mecanicul umbla sa mai regleze si avansul. se mai rezolva un pic cu acceleratia, dar tot nu e cum trebuie .

 

deci, acum imi accelereaza cu zvacuri, nu lent cum ar fi normal, adica pe masura ce apas si eu lent pe pedala.

daca apas tare pe acceleratie ca sa prinda 1800 de rotatii, atunci incepe sa mearga ok.

accelerata sub 1800 de rotatii nu ramane constanta, cade inapoi, ca si cum ar vrea sa se opreasca.

si inca ceva..,  acum, imediat ce pornesc ralantiul sta la 200 de rotatii, apoi incepe sa urce usor pana la normal.

 

maine sau poimaine ma duc inapoi, dar nu stiu ce sa le mai zic sa faca... :)

cred ca e o chestie care tine exclusiv de niste reglaje...

 

 

.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

screenternet

 

eu am un mecanic aici la targu mures care mi-a zis urmatorul lucru

 

citez ,, nu vei reusi niciodata sa reglezi o injectie monomotronic,,

adica daca ai umblat odata la ea e gata nu pune surubelnita pe ea veci, acu ce sa zic eu imi pare rau ca esti asa departe ca iti faceam rost de o injectie completa sa faci cateva teste sa vezi ce rezultate ai, o injectie nu e un carburator nu stiu ca sa rezolve cineva problema din cateva reglaje. 

 

bafta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca a umblat mecanicul pe la "reglaje" pune o cruce la clapeta aia.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mersi, baieti, pentru sfaturi si pareri. vineri m-am programat la un service reprezentanta vw. e ultima speranta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

azi, o noua diagnoza la reprezentanta. au iesit urnatoarele probleme...

 

- intake air temperature sensor

- throttle valve position sensor

- throttle valve potentiometer (G69)

 

se pare ca e nashpa rau, mi-au spus ca mai intai trebuie verificata instalatia electrica, sa nu fie vreun fir intrerupt, dar cel mai probabil e defect potentiometrul clapetei de acceleratie. iar daca se confirma, trebuie inlocuit "corpul inferior clapeta".

 

mi-au spus sa caut la second hand, pt ca unul nou costa 4.000!

mi-au cazut plombele cand am auzit. cam atat face toata masina.

la second hand am vazut ca e 250 RON, daca aia o fi ce-am gasit eu.

 

acum caut pe site-urile de piese auto, sa vad totusi cat costa unul nou, ca nu-mi vine sa cred, si nu gasesc nicaieri chestia asta cu "corp clapeta'.

 

stie cineva sub ce denumire apare?

Modificat de screenternet
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Trebuia sa schimbi toata clapeta nu doar motorasul.La fel imi facea si mie , nu pornea la rece , trebuia sa o tin accelerata pana se incalzeste...dar s-a rezolvat prin schimbarea clapetei in totalitate nu doar a motorasului pas cu pas.Chiar daca acum porneste fara probleme...mai face figuri turandu-se pana la 3000 dar intep un pic acceleratia si isi revine.Acum mai nou mi se mai opreste pe la semafor motorul , ori la vale daca o scot din viteza scad si cresc turatiile si cand e umed afara porneste greu desi bobina e schimbata si in delcou nu am umiditate.....Trebuie sa mai investighez.

Azi ma duc la prima intalnire a mea cu baietii de pe forum si o sa ii intreb pe ei , cei cu experienta  :blah_:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Era util dacă postai codurile de eroare. Ar fi fost un indiciu mai bun.

Pentru moment ar fi bine să verifici circuitele şi continuitatea componentelor.

Dacă faci rost de un multimetru îţi explic cum că nu este greu deloc. Dacă ai face rost şi de un vagcom ar fi ideal, dar pt moment se poate şi fără.

În cazul în care totul este ok dpdv al circuitelor şi continuităţii componentelor te poţi gândi la un alt corp injector (cred că aşa se numeşte). Dacă este defect senzorul de aer se poate înlocui cu puţină îndemânare. Uite aici cum.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@ lupo_bv

 

nu mai tin minte exact toate codurile, pe G69 l-am retinut si cred ca era static, iar intake air parca era intermitent. luni o duc sa verifice circuitele si sa-i dea verdictul final.

 

@ danutzZeu

 

da, trebuia sa schimb clapeta cu potentiometrul, dar cred ca motorasul era bun si cel vechi.

si clapeta ai inlocuit-o cu una noua, sau sh? cat ai dat pe ea?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

numai in PM-uri vorbiti  spuneti aici sa mai invete  si altii :ceuameni:  :grrrrrr:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

      Nu stiu cat am dat ca nu am dat eu , a dat taicamiu si a dat 6.5 milioane pe mai multe odata , clapeta , cutie de viteze , un pivot si inca niste chestii minore.Dar dupa ce a stat 2 zile masina in service a pornit din prima pe motorul rece , fara sa tin piciorul pe acceleratie....era o senzatie ciudata pentru mine ca de aproape 1 an faceam asta tot timpul  :tuktuk:  :tuktuk: 
      Mai face si acum niste probleme dar m-am intalnit cu Moog sambata (ieri) si mi-a mai dat el niste sfaturi si niste pasi care trebuie sa ii fac sa mearga bine.Unul din ei a fost scoaterea aerului din antigel si vad ca sunt urmari.Azi nu mi-a mai trepidat relantiul la semafor.Vom vedea ce va fi maine.  :D  :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu chiar din antigel...m-am exprimat eu gresit.Am scos aerul din instalatia pe unde circula antigelul.Am scos capacul si am turat-o un pic mai tare vreo 20-30 de secunde , apoi l-am pus inapoi.Nu prea le am cu termenii din mecanica auto.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

azi, o noua diagnoza la reprezentanta. au iesit urnatoarele probleme...

 

- intake air temperature sensor

- throttle valve position sensor

- throttle valve potentiometer (G69)

 

se pare ca e nashpa rau, mi-au spus ca mai intai trebuie verificata instalatia electrica, sa nu fie vreun fir intrerupt, dar cel mai probabil e defect potentiometrul clapetei de acceleratie. iar daca se confirma, trebuie inlocuit "corpul inferior clapeta".

 

mi-au spus sa caut la second hand, pt ca unul nou costa 4.000!

mi-au cazut plombele cand am auzit. cam atat face toata masina.

la second hand am vazut ca e 250 RON, daca aia o fi ce-am gasit eu.

 

acum caut pe site-urile de piese auto, sa vad totusi cat costa unul nou, ca nu-mi vine sa cred, si nu gasesc nicaieri chestia asta cu "corp clapeta'.

 

stie cineva sub ce denumire apare?

salut, acel corp inferior clapeta nu o sa-l mai gasesti de vanzare in magazine pe baza talonului (nu stiu de unde au scoso cei de la reprezentanta cu acel pret de 4000 ron), in schimb daca mergi la un magazine cu piese Dacia o sa o vezi pe raft cu vreo 700-800 ron pe Bosch! La fel si motorasu de relanti cu vreo 100 ron doar ca asta e chinezesc.

Modificat de mac23
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 

Buna tuturor! Am aceleasi probleme ca si Cici /pornirea grea la cald(nu intotdeauna) mai ales dupa 10/15 minute de stationare.Am golf 3 motor 1,6 ABU (1994).

Sautare...sa mi zici si mie daca e sa rezolvi ceva,ink mai astept o parere.Multzam rolleyes.gif

 

salut. acelasi motor aceeasi problema  am schimbat filtrul de benzina si si-a revenit porneste la sfert. sper ca e numai atat. bafta si sa ne tii la curent

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Problema mea legata de opririle aleatoare in mers se pare ca s-a datorat epuratorului de gaze care nu era conectat, dupa ce l-am pus inapoi n-am mai avut probleme. Simptome: miros de gaze/benzina in masina. Sper sa ajute si pe altcineva.

ms. aceeasi problema si sa rezolvat dar la mine era infundat cu spuma si un fel de crema+ filtru benzina schimbat  tot infundat

Modificat de denys112
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu tot nu am gasit rezolvarea porneste dimineata se opreste iar pornesc si incepe sa se inece cavm 3 minute si pe urma nu mai am nici o problema cu asta ma chinui fupa fiecare stationare mai mare de 5 ore golf 4 1.416 v

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@ Stancalia - Ti-am spus sa postezi in aria dedicata si anume golf4.Degeaba tot postezi la golf 3, topicurile nu sunt comune  plus ca nu te vor putea ajuta colegii deoarece este alta tehnologie.

    Posteaza in aria golf4 un test cu vag-com si iti vor raspunde colegii din acea arie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

o intrebare.. de ce  la aprox. 6000 turatii stand  pe loc nu in mers  ami da rateuri motorul  nu in sensul ca se aude explozie pe evacuare ,se intrerupe scanteia alimentarea???  golf 3     1,6 benzina

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 intrebarea mea e . Vrei sa faci praf motorul pentru ce sa turezi in relanti asa masina, nu inteleg cum da rateuri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!