Jump to content

Probleme Pornire


supras_clan
 Share

Postare recomandată

Exact cum a spus si lupo_bv, se poate face. La masinile mai vechi nu sunt prea multe care se pot vedea pe VAG COM, doar motorul si eventual airbag-ul. Plus, poti citi oricand erorile stocate si sa-ti dai seama daca vreun senzor a decedat.

 

Bafta!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Azi am fost la service cu documentatia primita de la lupo_bv si only4fun, multumesc mult, baieti. La diagnoza au iesit 2 senzori cu probleme: senzorul Hall si senzorul clapetei de acceleratie. Am lasat masina pt verificari mai amanuntite. Oare e posibil ca numai unul dintre cei 2 senzori sa nu functioneze corect si, in felul asta, sa apara si cel de-al doilea ca ar avea probleme? Ca daca trebuie sa-i schimb pe amandoi e jale. Si inca ceva... Uitandu-ma pe site-urile de piese, am vazut ca pentru masinile cu cutie automata mai exista un senzor de turatie. E acelasi lucru cu senzorul clapetei de acceleratie? Imi prind urechile intre atatia senzori si atatea denumiri diferite de la un site la altul. :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

referitor la senzorul hall, eu am dupa cum vezi un vento de 1.8 90 cp si am aceeasi problema apare pe tester defectiune senzor hall, dar masina functioneaza perfect, am vorbit si cu un electrician si cu un mecanic au zis amandoi ca e o problema comuna si nu afecteaza functionarea masini. eu zic ca senzor hall nu merita schimbat. pacat ca nu ai pe cineva la indemana sa iti dea o injectie intreaga cu tot ce se afla pe acolo sa faci cateva teste.

 

senzor hall se afla in delcou si celalalt langa injector si ii spune unitatea de comanda a clapetei de acceleratie. imi pare rau ca nu am o documentatie exacta a injectiei mono-motronic am numai motronic si nu stiu daca e exact acelasi lucru.

 

da-ne de veste daca afli ceva.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vezi ca e normal sa apara eroare de senzor Hall daca citirea se face cu motorul oprit. Sper ca mecanicul de ti-a citit erorile stie asta ..

Intr-adevar, daca senzorul clapetei de acceleratie e defect, sistemul e facut in asa fel incat motorul sa mearga la relanti cu o turatie mai mare. Am atasat o imagine cu factorii principali care influenteaza injectia.

 

 

post-60834-0-14165900-1385058699_thumb.j

Modificat de chi_luci
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cu motorul pornit si cald, iar turatia sarea de 1.200 la punctul mort. In treapta sta normal pe la 850.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cei 2 senzori de temperatura (lichid de racire + aer aspirat) trimit informatiile la senzorul clapetei de acceleratie sau in alta parte?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La ECU trimit informațiile.

Sent from my S500 using Tapatalk

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mersi! in urma verificarilor de azi, s-a ajuns la concluzia ca motorasul de ralanti nu functioneaza. sper sa fac rost de unul de dacie sa vad daca e chiar asta... si o iau de la capat, ca motorasul pas-cu-pas..:))

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ce sa faci cu cel de dacie?

ai motor de Dacia pe VW? :dry:

 

ia desfa mata clapeta in spate si vezi sa nu patesti ca mine....adica sa ai dintii de plastic tociti?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ma poare ajuta si pe mine ce inseamna toate codurile astea si cum se poate rezolva va rog    ?????

VCDS Version: Release 11.11.0 (x64)

Data version: 20111111

 

Friday,22,November,2013,11:21:05:37412

 

Chassis Type: 1J - VW Golf/Bora IV

Scan: 01 02 03 08 15 16 17 19 22 29 35 36 37 39 46 47 55 56 57 75

          76

 

   Mileage: 192640km/119700miles

-------------------------------------------------------------------------------

Address 01: Engine        Labels: 036-906-014-AHW.lbl

   Part No: 036 906 014 AN

   Component:  MARELLI 4CV       2893 

   Coding: 00031

   Shop #: WSC 01317 

   VCID: 5CBDE5D4CC3098E

 

3 Faults Found:

00525 - Oxygen (Lambda) Sensor (G39)

            07-10 - Signal too Low - Intermittent

01247 - Activated Charcoal Filter (EVAP) System Solenoid Valve 1 (N80)

            26-00 - Output Open

01321 - Control Module for Airbags (J234)

            49-00 - No Communications

Readiness: N/A

 

-------------------------------------------------------------------------------

Address 03: ABS Brakes        Labels: 1J0-907-37x-ABS.lbl

   Part No: 1J0 907 379 P

   Component: ABS     20 IE CAN  0001 

   Coding: 03504

   Shop #: WSC 01317 

   VCID: 3E794F5C3A6CAAE

 

3 Faults Found:

00283 - ABS Wheel Speed Sensor; Front Left  (G47)

            35-00 -  -

00290 - ABS Wheel Speed Sensor; Rear Left (G46)

            35-00 -  -

00287 - ABS Wheel Speed Sensor; Rear Right (G44)

            35-00 -  -

 

-------------------------------------------------------------------------------

Address 17: Instruments        Labels: 1J0-920-xx0-17.lbl

   Part No: 1J0 920 801

   Component: KOMBI+WEGFAHRS. BOO V24 

   Coding: 01141

   Shop #: WSC 00000 

   VCID: DFC752D85D26036

 

   Subsystem 1 - Part No: Ident

   Component: Nr. WEGFAHRS.:VWZ6Z0X1360680 

   Ident.-Nr. WEGFAHRS.:VWZ6Z0X1360680

 

2 Faults Found:

00771 - Fuel Level Sensor (G)

            30-10 - Open or Short to Plus - Intermittent

01321 - Control Module for Airbags (J234)

            49-00 - No Communications

 

-------------------------------------------------------------------------------

Address 19: CAN Gateway        Labels: 6N0-909-901-19.lbl

   Part No: 6N0 909 901

   Component: Gateway K<->CAN    0001 

   Coding: 00006

   Shop #: WSC 01317 

   VCID: F0E52164B0B88CE

 

1 Fault Found:

01321 - Control Module for Airbags (J234)

            49-00 - No Communications

 

End   ---------------------------------------------------------------------

 

 


mentionez ca am scanat cu un vagcom 11.11 golf 4 1,4 16 v motor AHW

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

poi ajutatima daca stiti va rog


poi ajutatima varog si pe mine ce ar trebui sa fac si ce inseamna toate codurile alea /

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

00525 - Oxygen (Lambda) Sensor (G39)

            07-10 - Signal too Low - Intermittent

01247 - Activated Charcoal Filter (EVAP) System Solenoid Valve 1 (N80)

            26-00 - Output Open

01321 - Control Module for Airbags (J234)

            49-00 - No Communications

Readiness: N/A

 

cele cu rosu sunt codurile de eroare.le copiezi in casuta de Search de pe pagina de mai sus si cu Google Translate faci o traducere

 

exp :

 

00525 - Oxygen (Lambda) Sensor (G39)

            07-10 - Signal too Low - Intermittent

 

cautare la Ross-Tech:

 

00525 - Oxygen (Lambda) Sensor (G39): Signal too Low Possible Causes
  • Oxygen (Lambda) Sensor (G39) faulty
  • Wiring/Connectors from/to Oxygen (Lambda) Sensor (G39) faulty
Possible Solutions
  • Check/Replace Oxygen (Lambda) Sensor (G39)
  • Check/Repair Wiring/Connectors from/to Oxygen (Lambda) Sensor (G39)

 tradus:

 

00525 - Oxygen (Lambda) Sensor (G39): semnal prea slab
Cauze posibile

     Oxigen (Lambda) Sensor (G39) defect
     Conectica / Conectori de la / la oxigen (Lambda) Sensor (G39) defect

Solutii posibile

     Verificați / înlocuiți de oxigen (Lambda) Sensor (G39)
     Verificați / Reparatii Conectica / Conectori de la / la oxigen (Lambda) Sensor (G39)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In primul rand ar trebui sa postezi in aria corespunzatoare, adica golf 4

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@catalin_911

Mersi, catalin, o sa-l controlez si la dantura.

De la doua service-uri mi-au spus ca se potriveste cel de dacie pe injectie. Macar sa verific ca asta e sigur problema. Dupa aia poate ii pun si motor de dacie. ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca este cu 4 pini se potriveste de dacie,este identic tot bosch.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am sonda lambda un fir intrerupt si lam inodit si tot degeaba nu merge cum trebuie sa fac se potriveste si de dacie la golf 4 1,4 16v???cam la ce pret gasesc si eu una are cineva de vanzare??

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dupa cum am zis si in postul de mai sus, ai gresit aria.Aici este aria golf 3.Posteaza in aria golf4 pentru ca acolo vei primi mai mult ajutor din partea colegilor care s-au mai confruntat cu aceste probleme.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare,

Cu siguranta s-a mai discutat despre asta, dar indraznesc sa mai intreb.

Am un golf 3 1.6 ABU si nu vrea sa porneasca la rece (acum de cand s-a racit vremea)... In dimineata asta am dat la automat pana m-a lasat bateria.

De obicei o lua dupa cateva chei, dar nu mergea rotund si trebuia sa o tin eu vreo 30 secunde din acceleratie.

Am schimbat senzorul Hall si cel de temperatura anul trecut dar la fel facea, am curatat contactele in primavara.

Nu mai stiu ce sa-i fac, acum ma gandesc la motorasul pas cu pas, vreo idee cum pot sa-l verific.

Mentionez ca am scos fisa centrala de la delcou si da curent, deci n-ar tb sa fie de la scanteie.

Daca ii fac o diagnoza ar tb sa descopar problema?

 

Merci mult si o zi faina.

 

P.S. Poate imi puteti recomanda vreun service/mecanic in Iasi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Incearca sa o pornesti cu mufa de la senzorul de temperatura scoasa si vezi cum porneste.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Merci Mihai,

N-am mai incercat sa scot mufa de la senzorul de temperatura astazi, dar inainte sa-l schimb o mai scoateam si degeaba, tot nu pornea nici cu ea scoasa :|

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare! astazi am avut o problema cu pornirea,si la o verificare rapida am observat ca 2 bujii se misca cu mana si tremura cand merge motorul,e de rau? sau sunt doar slabite ? cum scot fisele de pe bujii sa verific? nu vreau sa fac o magarie

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cu motorul oprit se scot fisele.Cu ajutorul unei chei de bujii strange fiecare bujie in parte dupa care introduci fiecare fise exact de unde ai scos-o pentru a nu incurca ordinea de aprindere. Avand una sau mai multe bujii slabite, motorul merge neregulat  sau si mai rau nu-ti porneste deoarece pe langa o bujie nestransa corespunzator se pierde compresie. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

intrebarea mea e urmatoarea? 

bujiile cand au fost schimbate ultima data?

pipa din delcou sau mai elaborat ROTORUL DISTRIBUITORULUI DE APRINDERE, verifica starea lui!!!

fisele?

 

sunt doar cateva idei sau uite cateva din carte

 

1. Motorul   nu  porne~te.  1.  Siguranta    nr.  18 defecta.                            .                               Schimbati siguranta. 
                                               2.   Pompa     electrica   de  combustibil    nu  func-      .               Verificati  daca  exista  tensiune  la  pompa. 
                                                     tioneaza    la actionarea   demarorului     (nu  se                    Verificati  contactele electrice. 
                                                      aude   nici  un zgomot   de functionare). 
                                              3.   Senzorul    de   temperatura     a  lichidului  de                         Verificati  senzorul de temperatura. 
                                                    racire  este  defect. 
 
                                              4.   Releul   pompei   de combustibil     este  defect.       .          Verificati  releul. 
                                             5.   Releul    de   alimentare    cu   tensiune    este      .              Verificati  releul. 
                                                    defect  (Motronic). 
                                             6.   Sistemul    de  aspiratie  nu  este   etan~,   mo-       .                     Verificati  sistemul  de           aspiratie de 
                                                     torul trage  aer  fals.                                                                            neetan~eita!i    (aer  tars). 
                                              7.   Conductele    de depresiune    nu sunt  etan~e.         .                 Verificati  toate  conductele     de   depresiune 
                                                                                                                                                                    de  porozitati  sau  deteriorari. 
                                              8.   Regulatorul    de  presiune   este  defect.             .                               Verificati    regulatorul  de        presiune  ~i 
                                                                                                                                                                            presiunea. 
                                               9.   Injectoarele sunt defecte, infundate.                   .              Verificatiinjectoarele. 
                                             10. Injedorul    de  pornire  la  rece este  defect          .            Verificati injectorul de pornire la rece. 
                                                                                                                                                        (motorul 2E pana la 7/93). 
                                              11. Motorul  clapetei  de      acceleratie/potentio-         .              Verificati   motorul  clapetei  de  acceleratie/ 
                                                     metrul este defect.                                                                                   potentiometrul. 
                                               12. Modulul de comanda nu este alimental  cu                  .  Verificati  alimentarea cu tensiune. 
                                                     tensiune.                                           
                                                 13. Nici  un  semnal de       la senzorul  de  deto-         .           Verificati  senzorul  Hall,  respediv  sistemul 
                                                     natie, respectiv defectiune la sistemul  de                             de aprindere. 
                                                     aprindere. 
2.  Motorul  rece   porne~te        1. Senzorii de temperatura a lichidului de  ra-              .  Verificati  senzorii de temperatura. 
   greu,      nu     functio-                 cire si a aerului sunt defecti. 
   neaza    regulat.                        2.  Preincalzirea colectorului  de aspiratie  este            .    Verificati    preincalzirea colectorului de 
                                                            defecta (Mono-Motronic).                                                       aspiratie. 
                                                         3.  Preincalzirea  aerului  aspirat  este      defecta       .       Verificatipreincalzireaaeruluiaspirat. 
                                                          (Mono-Motronic). 
                                                             4.Cala1.5~i1.8.                                              .  Ca la  1.5 ~i 1.8. 
 
eventual iti pot pune la dispozitie pe e-mail o carte in limba romana.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

iulian_gheorghiu

@only4fun

Merci mult pentru info... Sunt multe chestii acolo pe care habar n-am cum sa le verific. Am vb azi cu un mecanic si a ramas sa ne auzim pe vineri.. pana atunci nu pot decat sa astept. :|

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!