Jump to content

Probleme Pornire


supras_clan
 Share

Postare recomandată

omule mergi la un service mai mare si intreaba ca trebuie sa aiba tester sau cauta un baietas de cartier care are un laptop cu un program ceva sa te ajute.eu nu cred ca are treaba cu casetofonul chestia asta dar.....nu se stie niciodata.si inca un sfat daca imi permiti:nu te mai duce la toti ,,desteptii" cu masina ca ti-a zis tie nu stiu cine ca se pricepe.mergi la un service mare ca au ei electricieni si tot ce trebuie si ai si garantie cat poate sa te coste?asa am facut eu si acum nu mai am masina pe care am cumparat-o si nu ii da nimeni de cap aici la mine sa imi zica ce are....si totul de la o distributie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am pus  masina pe tester ,mi-a dat alimentare combustibil blocat , era de la contact, m-am dus la electrician si nu a stiut ce sa faca , ,am luat contact l-am montat , porneste la sfert  sta 3 secunde si se opreste

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ia încearcă următoarea chestie: când porneşti ţine şi vechea cheie cu cipul pe lângă bobina antidemaraj. Dacă rămâne pornită atunci asta este cauza.

În orice caz dacă asta este cauza la o scanare cu vagcom-ul (este un cablu care se conectează între laptop şi maşină, iar pe calc este un program special de diagnoză, dă o căutare pe google şi o să vezi mai bine care-i treaba, în principiu orice service mai răsărit ar trebui să aibă ceva de genul ăsta) ar trebui să rămînă stocat un cod de eroare.

Ce mi se pare ciudat este că stă cam mult pornită (aşa o fi la modelul tău). Eu am păţit o dată să-i rămână biţii în gât imobilizatorului şi s-a oprit după 1, maxim 2 secunde.

Dacă muţi cipul vezi că trebuie să-l dezlipeşti cu grijă (nu am făcut asta niciodată aşa că nu-ţi pot da sfaturi)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ms lupo_bv  , am rezolvat problema era defect contactul(PE TESTAR ITI DA COMBUSTIBIL OPRIT)DEFECT E modulul electronic)am schimbat modulul nou in locul la cel vechi si a  pornit cu cheile vechi (CU CHIP IN CHEIE) apoi am pus contactul nou cu cheile noi dar cu cheia veche in contactul vechi cu modulul chip, l-am lasat ca si cum l-as porni si am dat cheie la contactul nou a pornit la sfert fara  probleme , SI AM  SCHIMBAT CHIPUL INTRE CHEI MERGE PERFECT , MULTUMESC PT SFATURI

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salut la toata lumea in primul rand ! Am tot citit pe aici si m-am lamurit cu multe chestii, dar nu cu problema mea, deci golf 3 1.6 ABU, porneste greut, se opreste din mers, bun !, din cate am citit am zis sa le iau pe rand si am zis sa incep prin a verifica pompa de benzina, sa o scot, eventual sa curat sitele alea de care se tot vorbeste, sa o verific undeva (presiunea), sau eventual sa incerc cu alta pompa din dezmembrari de proba, si am desfacut acolo in portbagaj capacul, am scos mufa, furtunele, am scos prima parte, dar pompa propriu zis cu motorasul n-am reusit sa o scot dupa cateva minute bune in care m-am chinuit, asa ca am pus totul la loc si am zis ca mai incerc dupa ce ma documentez mai exact cum se scoate, asa ca va rog sa-mi spuneti mai detaliat cum anume se scoate pompa din portbagaj de acolo, am mai citit undeva ca trebuie rotita in sens invers al ceasului 1 sfert de tura si apoi ar trebui sa iasa asa e ?, nici nu vreau sa fortez sa stric ceva pe acolo, am schimbat prima data releul de la pompa si la fel face, ah era sa uit, mai ales dupa ce am umblat acolo la pompa sa o scot, am miscat-o probabil, am facut eu ceva ca dupaia a inceput sa-mi porneasca de 3 ori mai greu ca inainte, la a 3,4-a cheie cam, si ma gandesc ca sigur e ceva acolo cu pompa in neregula. Astept un raspuns mai exact cum sa scot pompa sau eventual ce as putea sa mai incerc eu acasa, fara service.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

alex.mtz

da-mi o adresa de e-mail sa iti trimit o carte in limba romana pentru golf,

in ceea ce priveste problema ta, la fel am patit si eu, a trebuit sa caut alta pompa, eu te sfatuiesc sa vezi una second de la cineva doar pentru teste

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, intradevar, pompa se scoate invartind-o in stanga, trebuie insistat si invartit cu putere. M-am chinuit si eu destul de mult la mine pana am scos-o. Sa ai grija la furtune si la "tevile" de prindere ale furtunelor ca se rup foarte repede.

Modificat de SethBv
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am reusit astazi sa o scot, am curatat sitele alea, am pus totul la loc dar degeaba nici un efect, tot porneste foarte greu si se opreste asa pur si simplu, trebuie sa caut o pompa sa vad de proba macar care-i treaba, multumesc oricum  am sa revin cu detalii daca rezolv ceva, si manual am gasit aseara ceva pe net tot in lb rom. pt golf 3 mersi mult oricum.

Modificat de alex.mtz
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

vezi si furtunasul prin care vine benzina.poate e blocat pe undeva si nu-ti vine destula benzina

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am un golf 1.8 75 cp.benzina+gpl pe gpl masina porneste toate bune.pe benzina nu da niciun semn.toate bune pana aici.cine a montat gpl-ul(mentionez ca asa am luat masina) a intrerupt un fir care merge la injector astfel cand masina e pe gpl firul ce merge la injector e decuplat iar cand o trec pe benzina reface circuitul.masina are toane cand mai porneste pe benzina.am legat pompa de benzina pe direct,injectorul pulverireaza,dar niciun semn de pornire.o pornesc pe gpl,incerc sa o trec pe benzina tot nimic,am mers in frana de motor cu ea trecuta pe benzina tot nu a dat niciun semn.simt ca innebunesc.ceva pareri

Modificat de v@sy
Foloseste functia Search inainte de a deschide un topic nou.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu ai vreun releu care-ti face trecerea benzina-gaz si invers?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

adevarul este ca sunt 2 relee puse in plus acolo..smecheria este ca in unul din ele intra 5 fire si la o cercetare amanuntita din toate alea 5 unu mai iese si se duce undeva celalate 4 se duc in celalat releu iar cele ce ies din ce-l de-al doilea releu,se duc undeva in spatele panoului,eu cand am luat masina mergeam cu ea pe benzina pt ca era conducta de umplere la gpl lipsa,iar masina mi se oprea(se auzea si un releu cupland) ,apoi mai porneste-o daca poti se racea si pornea,acum nici rece nici calda nu mai da niciun semn.mentionez ca am venit cu fir de pe baterie(+) si am pus unde vin bornele cele groase ale releului de la pompa iar in mufa pompei nu ajunge tensiune(am legat pompa pe direct) injectorul pulverizeaza,presiune este,nu il pot tine cu degetul deloc oricat as incerca,app motorasul pas cu pas defect,dar e asa de cand am luat masina(de fapt cand ii bag mufa se intinde maxim dar nu atinge pe clapeta de acceleratie)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am desfactu astazi inca odata,injectorul nu face treaba.dupa ce am desfact cele 4 suruburi cu cap stelat am gasit membrana aceea sparta.sa vad daca o gasesc separat daca nu iau o injectie cu totul pt o proba

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

rezolvat,desfacut toate,puse la loc,pana la urma am renuntat la releul de la pompa de benzina si am pus pe direct

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salut! Am un Golf 3 din 92 cod ABS, 1.8 si am probleme cu pornirea la rece. Cu cat e mai frig afara, cu atat mai multe chei trebuie sa-i dau ca sa porneasca. Apoi trebuie sa tin acceleratia pana se mai incalzeste motorul, altfel se opreste. Am fost la doua service-uri pana acum, am schiimbat bujii, filtru de benzina, am curatat injectorul... pana la urma ramasesera doua variante: ori motorasul de relanti, ori pompa de benzina.

 

Motorasul l-au desfacut si l-au verificat. Functiioneaza, zic baietii. Ma rog, n-as putea sa spun si daca functioneaza corect. :)

Pompa de benzina n-au scos-o, au desfacut inainte de filtrul de benzina si au verificat la palma presiunea. Tot ok, se pare.

 

Treaba e ca dupa ce porneste si o incalzesc cateva minute, nu mai am probleme. O pot opri, apoi porni din nou, la prima cheie. Ce-am mai observat este ca in momentul in care o scot la punctul 0 creste turatia pe la 10.500. Iar asta vara, desi era foarte cald, imi pornea la prima cheie doar daca o porneam in fiecare zi, daca statea 3-4 zile, iar trebuia sa-i dau doua-trei chei. Dar oricum, tot pornea mai repede decat acum cu vremea rece.

 

Asa ca nu stiu de unde vine problema si ce sa-i mai fac, ca n-as vrea sa mai schimb piese aiurea. Nu ma pricep la mesterit, dar m-ar ajuta sa-mi spuneti daca a mai patit cineva chestia asta, cum si unde a rezolvat-o. Multumesc mult!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Probabil ai probleme cu senzorul de temperatura al lichidului de racire.Verifica-l.Scoate-i mufa inainte sa pornesti masina si vezi cum se comporta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La fel face si la mine si senzorul de temperatura e relativ nou.Nu are nici un an

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

screenternet, si eu cred tot ca e de vina senzorul de temperatura a lichidului de racire. Vezi ca nu e obligatoriu daca in bord arata bine asa sa dea si catre ECU. Poti sa-i citesti erorile cu un VAG COM si te lamuresti rapid.

danutzZeu, nu cred ca are relevanta cat de vechi e, ci doar daca functioneaza bine. Eu am avut unul care de nou imi arata prost.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

va salut sunt nou pe forum asa ca sa ma scuszati daca gresesc cu ceva am un golf 4 1,4 16 am o problema cu el dimineata la prima pornire la rece porneste la a 3 cheie si dupa ce porneste are tendinta de a se ineca timp de 2-3 min o mai turez un pic si pe urma merge bine in restul zilei daca este mai caldut nu am nici o problema trage foarte bine problema este doar la prima cheie cand este frig am schimbat senzir temperatura am curatat clapeta de acceleratie filtre ulei si la fel nici o diferenta daca este cineva care ma poate ajuta va rog motor AHW din 2000 19000 km

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

În primul rând vezi că ai postat în altă arie, postează în topicul pe care tocmai l-ai citit, ai mai multe şanse să primeşti un răspuns bun.

În al doilea rând, dacă ai curăţat clapeta, trebuie adaptată cu vagcom-ul şi făcută o diagnoză.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Probabil ai probleme cu senzorul de temperatura al lichidului de racire.Verifica-l.Scoate-i mufa inainte sa pornesti masina si vezi cum se comporta

porneste la fel de greu si cu mufa scoasa... :(

screenternet, si eu cred tot ca e de vina senzorul de temperatura a lichidului de racire. Vezi ca nu e obligatoriu daca in bord arata bine asa sa dea si catre ECU. Poti sa-i citesti erorile cu un VAG COM si te lamuresti rapid.

se poate face diagnoza cu vag com? e din dec. 92,

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bineînţeles că se poate face, cu adaptor de trecere de la OBD2 la 2X2, mufele sunt sub capacele de sub butoanele de climă.

Problema este ca cine se holbează la valorile arătate de vagcom să şi ştie să le interpreteze.

La tine problema poate fi de la corpul clapetă, nu este suficient să funcţioneze motoraşul, trebuie ca tot ce este în corpul clapetă să fie verificat şi reglat corect. Ţi-am ataşat documentaţia, listeaz-o şi mergi cu ea la mecanic să verifice punct cu punct totul.

Mai poate fi şi de la senzorul temperatură aer, care este tot în corpul clapetă, deasupra injectorului. Temperaturile pot fi citite cu vagcom-ul, vezi pdf.

De asemeni să verifice cu vagcom-ul toate câmpurile din pdf-ul valori vagcom.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!