Jump to content

Probleme Pornire


supras_clan
 Share

Postare recomandată

  Buna la toata lumea. Sunt nou pe forum si vin cred si sper nu cu o problema noua, specialisti sper sa ma ajute.

  De curand am avut o problema cu pompa de benzina, mentionez ca am un vento de 1.8 benzina monopunct cod motor abs, am cumparat opompa noua de benzina, masina nimic nici nu a vrut sa porneasca, am apelat la o cunostinta a adus o pompa second , a pornit la a 3-a cheie, a mers 50 de km si a inceput sa moara motorul pur si simplu in mers. Am dus masina la un electrician, teste, ampermetru, lampa de control zice meseriasu domle modulul de la alarma face figuri, intrerupe curentul cand il taie capul,  si e sistemul original trebuie anulat, a anulat complet alarma a refacut toate conexiunile, a mers masina fara nici un fel de probleme, 76 km, dupa care sa oprit si nu a mai vrut sa porneasca, am adus-o din nou la meserias, el zice ca nu sa atins de nimic doar a scos p[ompa de benzina a verificat daca are debit,a curatat sita si a puso la loc, a pornit masina la sfert de cheie, am luat masina am dat doua ture prin oras cu ea a ajuns apa la 90 si probleme, se opreste la fel, ii dau 3-4 chei porneste dau 1-ia fac 5 metri moare, o las in relanti sta 40 -50 sec si gata se opreste.

  A fost pusa pe tester si a dat o eroare ceva de genu ~ modul central aprindere~ tensiune slaba~, a sters eroarea am mai dat 2 chei a pornit greu s-a oprit, iar tester nu a mai dat nici o eroare.   

 

  Eventualele sugestii le astept aici pe forum sau la tel. 0748920032.

  Apreciez orice sfat bun.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

o verificare la bobina si cablaj ai facut?==macar elimini  o cauza

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dacă face figuri numai după ce ajunge apa la 90 atunci probabil este dus senzorul de temperatură lichid răcire. Încearcă metoda de aici

http://vwforum.ro/topic/52230-probleme-ralanti-motoras-pas-cu-pas-injector/?p=2106664

mă refer la înlocuirea ECT cu o rezistenţă. Dacă merge motorul bine după acea înlocuire (după ce a ajuns apa la 90 ) atunci sigur senzorul este problema.

În rest cum a zis şi colegul mai sus bobina (aia mai face figuri după ce se încălzeşte) şi aprinderea în general.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dragi mei in primul rand va multumesc pentru replay. astazi am avut un pic de vreme si am schimbat fise bujii capac delcou si o bobina, dar aceeasi problema dar acu a ajuns temperatura la apa doar la 70-75 si a murit dar a pornit extrem de greu, adica doar dupa ce am stat 5 minute si vreo 10 chei dupa ce a pornit am auzit o bubuitura puternica si la evacuare in spate pe asfalt o pata mare de benzina. maine imi aduce un delcou nou intreg si cred ca mai cumpar un spray de contacte.   sper sa rezolv ceva . multumesc si pentru apelurile telefonice se pare ca totusi vwforum e o comunitate. cipul de pe cheie e la parametri zic uni meseriasi. daca nu e delcoul atunci cred ca ramane doar calculatorul de motor sau daca mai aveti o alta parere o astept si o voi pune in practica.

 

 nu am reusit inca sper ca maine sa pot face si ce imi zici tu lupo_bv. apropo am o carte a masini in format pdf in limba romana de vreo 300 pagini si acolo sincer doar mau bagat in ceata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cand se opreste incearca sa o pornesti cu mufa de la sonda lambda si cea de la senzorul de temparatura scoas si vezi cum pornesta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 mersi de sfat mihai _mihai am sa incerc maine azi nu mai am nervi, azi am facut ce mi-ai spuso lupo_bv si aceiasi problema, am mai schimbat azi si delcoul, am pus fir direct de pe baterie pe bobina de inductie si la calc de motor sa mai anulez o posibila cauza, partea electrica de la contact, dar din pacate am observat o usoara schimabre adica faptul ca la prima pornire a mers 45 de minute fara sa se opreasca doar in relanti, a pornit termoclupa de 2 ori, dar cum am facut 5 metri sa oprit si foarte greu am reusit sa o mai pornesc.

 

Maine voi schimba motoras pas cu pas si calculatorul de motor, si voi face si acea proba, si cred ca voi schimba din nou filtrul de benzina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

După cele relatate de tine şi în postul precedent ai amestec prea bogat sau scânteia deficitară. Pentru ameste bogat dacă ai eliminat cauza cu senzorul de temperatură lichid răcire, atunci ar mai putea fi de vină pompa de combustibil, regulatorul de presiune combustibil sau cum a zis colegul mai sus sonda lambda. N-aş prea crede să aibă filtrul de benzină vreo contribuţie aici (după cum ai zis a bubuit şi a lăsat pată de benzină pe asfalt, deci benzină în exces). Când nu porneşte dă scânteie pe toate bujiile? (de asta îţi poţi da seama şi numai dacă examinezi aspectul fiecărei bujii).

Motoraşul pas cu pas cred că iarăşi nu are treabă dacă moare motorul când este accelerat.

Când moare motorul scoate fum mai mult, miroase a benzină la eşapament? Mă gândesc că din cauza excesului de benzină se îneacă bujiile şi de asta porneşte greu. De asta am zis să examinezi bujiile, dacă sunt umede este clar.

Eventual dacă tot scoţi bujiile (când verifici dacă au bujiile scânteie să scoţi releul de la pompa de combustibil) le laşi scoase un timp să se evapore benzina, le cureţi şi dacă la remontare porneşte uşor este cam clară problema.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

lupo, azi cum am scris si mai inainte a fost o modificare la masina, adica la rece, a pornit la sfert de cheie si am lasat-o asa sa mearga aproximativ 45 de minute nu a dat niciun semn ca ar dori sa faca ceva ce eu nu vreau, am incercat sa o scot din curte si nu am facut 5 metri si a murit, si dupa aceea a pornire extrem de grea, in mers se simte putin miros de benzina in masina dar la evacuare nimic, cu pata de pe asfalt ma gandesc ca de la atatea chei si sprituri sa supra alimentat si cum apornit a si ars tot ce era de ars restul a evacuat, am cumparat buji noi bosch cu 4 pini.

nu stiu ce sa zic incerc maine cu sonda lambda, ma gandesc la filtru pentru ca in relantiu a stat si cum am plecat s-a oprit, dar interesant este ca dupa ce a murit prima data dupa aceea nu mai sta nici in relanti mai mult de 15-20 secunde.



apropo si releul e nou, adica mia dat baiatul de la magazin 4 relee de 4 producatori diferiti, cu toate patru la fel.



incearca cand ai acea problema sa lovesti corpul electromotorului cu un obiect dur, atenti electromotor nu bendix, daca porneste dupa 2 - 3 lovituri e devina electromotorul probabil periile sau bucsele, daca nu, se poate partea electrica de la contact.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

problema rezolvata. pompa de benzina. din pacate a trebuit sa cumpar inca una noua marca MEYLE, a fost 450 lei dar se pare, ca doar asa vrea sa mearga.

va multumesc pentru sfaturi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

buna tuturor colegilor.am o problema cu pornirea la rece daca las masina masina parcata cu fata ridicata,parerea mea e de la pompa tandem dar mecanicul zice ca nu se poate si ca trebuie sa puna un fel de supapa inainte de filtru de motorina sa nu se dezamorseze. Sincer am mai multa incredere in raspunsurile voastre .multumesc anticipat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Posteaza problema in aria Passat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu trbuie presa..numai ca tre sa desfaci tot ansamblu ala de la volan

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu imi lucreaza bujia 1 si 4 . Care ar fi cauza ? 


Nu imi lucreaza bujia 1 si 4 . Care ar fi cauza ? 

 P.S : Vreau raspuns urgent ! 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

verifica fisele si bobina de inductie la fiecare bujie

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am verificat  si am schimbat  bobina de inductie

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

verifica sa nu fure fisele current sau bujiile sa fie bune......

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Schimba capacul de la delcou si bujiile.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

la rece, masina porneste la sfert de cheie, insa la cald porneste foarte greu, baateria e foarte buna...din cate mi-au spus alti colegi ar fi ceva la pompa de motorina, insa am inteles ca e cam scump ( in jur de 400 ron ) sa o repar

 

 

Vw golf3 '96

1.9 sdi

 

Foloseste functia Search inainte de a deschide un topic.

Modificat de taz21
topic mutat
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ca să-ţi dai seama dacă este de la pompă, răceşte bine pompa cu apă şi dacă apoi porneşte uşor probabil este de la capul hidraulic al acesteia, dacă tot greu porneşte atunci este în altă parte problema.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

salutare , am si eu o problema cu pornirea ma poate ajuta cineva???am ajuns in parcare am vrut sa pornesc si nu a mai vrut deloc ,am pus +pe bobina de la pompa si a pornit , mi-sa spus ca e de  la  contact blocheaza pompa nu alimenteaza , am luat contact cu tot cu  chei l-am montat porneste la sfert dar sta 3 secunde si  se  opreste ,ma poate ajuta  cineva ? vw vento 1.9 tdi  /an 97  110cp , va  multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bobina antidemaraj ai pus-o în aceeaşi poziţie?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu trebuie intrat cu vag-com sa "imperechezi" bobina noua cu ECU cumva?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

e un model mai nou de vento?  se poate sa nu recunoasca calculatorul de motor cheia, pe cea veche se poate sa fi avut chip, verifica cheile vechi si vorbeste cu un electrician.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acum am vazut mai bine că sunt alte chei :tomato:

În cazul ăsta trebuie mutat cipul din vechea cheie în noua cheie sau intrat cu vagcom-ul şi făcut imobilizatorul să recunoască noile chei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

CEVA DE GENUL ASTA AM  PATIT SI EU ...... CE E ALA VAGCOM ???

Acum ceva timp am vrut sa imi schimb casetofonul la masina si am apelat la un cunoscut despre care toata lumea spunea ca se pricepe la asa ceva. In fine, a incercat el ceva pe acolo, dar mi-a facut un scurt. A mers cateva secunde dar a inceput sa miroase a fum - miros caracteristic de plastic, cred. Am scos casetofonul si am taiat toate conexiunile pe care le facuse el si am izolat capetele firelor separat. Ideea este ca din acel moment am probleme cu pornirea.... si o sa va dau cateva detalii.Eu unul banuiesc ca problema este la faptul ca, cheile sunt cu cip, iar IMMO isi face de cap - taie alimentarea cu motorina. Nu pot garanta pentru ca nu ma pricep. Ce ar trebui sa fac si cam cat m-ar costa? Daca o tin mult asa, mai mult ca sigur vor ceda si alte kestii pe care le suprasolicit la atatea incercari de pornire. Eventual, daca e cineva din Iasi care imi poate spune un loc in care pot rezolva problema, as fi recunoscator.   


ESTE  UN VENTO DIN 1997 , TDI


UNDE GASESC VAGCOM IN SERVICE ???


am vb cu  electrician nu mi-a dat nici un  raspuns nu cunoaste

 

 

nu as strica cipul daca il scot de  la cheie ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!