Jump to content

Probleme Pornire


supras_clan
 Share

Postare recomandată

salutare..a avut careva probleme cu pornirea cand e motoru cald sau cand e cald afara?de la ce poate sa fie?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mi-a spus un coleg de serviciu ca luni imi baga masina pe rampa si se uita la cititorul de pe volant. Il da jos si il curata. Te anunt cum se comporta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu stiu daca ai cititor pe volant. Cel care vede daca motorul se invarte este senorul Hall din delco.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu cred că este pe volant nimic. În Autodat în mod eronat, Camshaft position sensor (Hall sensor) este denumit Crankshaft position sensor (care dacă ar exista ar fi tot un Hall sensor). Chestia asta cu pornitul greu la cald din cauza senzorului de pe volantă este caracteristică maşinilor Renault care au acest senzor şi care adună pilitură, iar în timp dă rateuri în citirea poziţiei volantei.

 

Nu zice nimeni nimic dacă a verificat senzorul de temperatură al lichidului de răcire :scratch: .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cand spun LA CALD , nu ma refer ca daca e cald motorul si o pornesc din nou nu o mai ia. Ma refeream ca daca bate soarele in caroserie nu porneste din prima. Atunci cand nu este soare puternic nu are nici o treaba.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mai poate fi si bobina de inductie sau fisele , una din aceste piese sa nu scape curent pe undeva. La caldura se dilata materialul si fisurile din ele devin mai mari.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asta banuiam si eu. Am niste fise noi dar sunt scurte din pacate. Am sa le schimb luni. Am si o bobina data de un unchi care a avut un POLO din '92. La marime ar fi cam ca a mea dar au alte coduri. Daca e buna credeti ca se potriveste sa o pun pe cea de POLO?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca ai aceeasi mufa pentru cuplare nu vad de ce nu ar merge. Mai departe iesirea pentru fisa este aceeasi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In afara de pornirea grea la cald in mers se manifesta cumva? cu pierderi de putere sau punere in bot?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ce poate fi la masina daca punand contactul nu se aprinde nici un martor in bord?am incercat cu amandoua chei si am reusit sa o pornesc doar dupa vreo 10 minute.pe tester nu imi da nici o eroare.merci

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In afara de pornirea grea la cald in mers se manifesta cumva? cu pierderi de putere sau punere in bot?

 

Nu. Merge ca si pana acum. Dar daca ar fi vreo schimbare ce ar putea avea? Asta asa...pt viitor ca e bine de stiut.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai e posibil sa fie bobina, eu simptomele astea le aveam

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

bobina??

 

Scz. Eu am raspuns lu phun

Modificat de ovidiu89
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ovi, pai uite azinoapte a plouat si in dimineata asta a pornit ok numai ca mi.a dat un pic in nas in timp ca am plecat de la o trecere de pietoni. Am sa o pun pe cealalta si va spun. Dar asta diseara. Bafta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutare,

 

sa va descriu problema:

Este vorba despre un golf 3, 1.6 benzina. Ma duc la masina, bag cheia in contact, pun contactul, dau sa pornesc si nimic. Nu vad aprins nici un bec martor aprins in bord, nu merg nici geamurile electrice, nu merg nici semnalizarile. Daca pun avaria, aceasta merge, stergatoarele merg, ventilatorul merge. Am fost in service si mi-a schimbat un releu de pe la contact, releul 18 mai exact. A mers masina o saptamana si apoi problema se repeta. Am cumparat inca un releu nou, l-am mai schimbat o data dar problema tot persista. O chestie interesanta dar si ciudata: daca las pus contactul 15-20 minute se aprind toate becurile in bord si masina porneste.

 

Ma gandesc ca poate a mai patit cineva asa ceva si ar putea sa ma ajute cu o parere despre ce ar putea fi stricat sau ce ar trebui sa schimb..

 

Merci anticipat.

Modificat de v@sy
Foloseste functia Search inainte de a deschide un topic nou
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Laurentiu Utiu

partea electronica a contactului a fost verificata?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

de cateva zile mi se intampla ca dupa ce opresc motorul sa porneasca foarte greu. am curatat bujiile, fisele, pipa si capacul delcoului, am verificat masa la bobina, contactele, fisa si nu am gasit nimic in neregula. dimineata, cu motorul rece o ia la prima cheie. apoi, cateodata o ia din prima, cateodata dau cateva chei pana porneste. aveti vreo idee de ce face asa?

Modificat de v@sy
Foloseste functia Search inainte de a deschide un topic nou
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

partea electronica a contactului a fost verificata?

 

da, a fost verificata si inlocuita cu una de la o alta masina cu un contact functional 100%

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

salut.am si eu niste probleme la vento meu,1.8 ABS benzina.imi porneste sta la 900 de turatii ca si cum totul ar fi normal,daca o las sa stea la relanti dupa 30 sec motorul imi moare da nu dintr-odata scade si se ridica turatie da nu mai mult de 900 de turarii,daca o turez se tureaza da la fel dupa o perioada scurta de timp nu mai vrea sa se tureze si imi da rateuri in carburator.sincer sa fiu nu stiu ce sa ii fac.am verificat tot delcou,capac,fise bobina si chiar i-am schimbat carburatorul.poate altcineva a mai avut o asemenea problema si ma poate ajuta.multumesc mult

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

poi stie careva cum se verifica senzoru ala de temperatura(sau sonda ce e ..)?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut !!!

 

Sunt posesorul unui Golf VI 1.4 16V 80 CP din 2009


Am avut urmatoarele probleme cu masina:


Dimineata in garaj pornea normal...

Ziua daca statea in soare 6 -7 ore si era foarte cald peste 20 de grade pornea foarte greu la a 2-3 cheie cu ambreiajul si acceleratia calcate la maxim, pornea parca motorul era inecat si de multe ori scadea turatia brusc si se oprea motorul, Daca statea cateva zile la umbra pornea normal fara probleme.Am fost la reprezentanta si cei de acolo mi-au zis ca trebuie curatata clapeta de acceleratie si schimbata Valva N80.

Valva N80 este in corpul acelei CANISTREi DE CARBON ACTIV (absorbant vapori benzina)

Valva N80 nu se poate curata deoarece CANISTRA DE CARBON ACTIV este capsulata, trebuie inlocuita cu totul.
 

Pe tester nu dadea nicio eroare, in bord nu se aprindea niciun
senzor, am inlocuit bujiile, am curatat clapeta de acceleratie si toti
senzori de pe motor dar degeaba avea aceeas problema.

 

Am schimbat SENZORUL DE TEMPERATURA al motorului si am rezolvat problema ma costat 80 lei.

 

Acest senzor are rolul de a transmite informatii importante in
calculatorul masini (senzorul dadea informatii eronate in calculatorul
masini de exemplu: ca si cand motorul ar fi supraincalzit sau suprasolicitat ceea ce nu permitea pornirea masini in mod normal.

 

Rezolvarea problemei este inlocuirea SENZORULUI DE TEMPERATURA AL MOTORULUI.

 

Bafta !!!

Modificat de v@sy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai postat rezolvarea problemei in aria de golf3. Posteaza in aria cu golf6 pentru a le folosi si altor colegi informatiile.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!