Jump to content

Probleme Pornire


supras_clan
 Share

Postare recomandată

Cred ca bobina este de vina,simptomele enumerate de tine le-am avut si eu,am schimbat bobina si gata!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

s-a rezolvat problema, pe jumatate sa zicem.

distributia este ok, nu este sarita de la punct...

aparent problema este electrica, scanteia este slaba. azi au reusit cei de la service sa o porneasca la caldura... astept sa vad maine daca porneste la rece.

va multumesc pentru interesul dat, si sper sa se rezolve de tot...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

I-mi permit sa pun o intrebare ptr cunoscatori .......la motorul de 1.4 benzina cod aex relantiul se regleaza mecanic din cabulu sau cu ajutorul softului ( calculatorului )

eventual si o explicate cum se face acest lucru

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Relantiul se regleaza singur din senzori, daca un senzor nu merge bine se da si relantiul peste cap.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ceva mai schematic , unde se afla acei senzori, rolul lor , evetual o schema poza ceva ?

Multumesc ptr promtitudine , sunt nou in motoarele pe benzina masina este a sotiei eu am diesel, probleme de mecanica cunosc cat de cat dar nu poti sa le stii pe toate !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai asa - senzor temperatura agent de racire situat undeva sub delco ( depinde de codul motorului) in zona termostatului, acesta regleaza relantiul in functie de temperatura agentului de racire, senzorul de temperatura al aerului aspirat, se afla in clapeta de acceleratie la monopunct si sub clapeta de acceleratie la multipunct, si asta influenteaza turatia de relanti, sonda lambda situata intre galeria de evacuare si catalizator, senzorul de relanti situat in clapeta de acceleratie, dar in diverse locatii in functie de motor daca este monopunct sau multipunct, motorasul de relanti care tine relantiul in functie de informatiile primite de la toti acesti senzori prin intermediul ECU si nu in ultimul rand relantiul mai poate fi influentat de etanseitatea tuturor furtunaselor care intra in clapeta si de cat de buna este tulumba de la servofrana ( daca aceasta are scapari influenteaza si relantiul). Turatia de relanti nu poate fi modificata decat schimband hartile din ECU prin resoftare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

acum m-am dumerit un pic , maine o pun cateva fotografii cu tipul motorului , corp clapeta de acceleratie a fost schimbata in septebrie se vede ca este noua baiatul de la care am luat masina mi-a dat si facura de unde a cumparat-o plus factura manopera service unde a schibat-o !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acum am observat ca ai cod motor AEX. Din cate stiu asta e multipunct, si turatia de relanti setata de producator este de 650-750 rpm. Daca ai mai mult sau mai putin atunci incepi sa cauti cauza.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

confirm spusele lui denismoc. in plus, aex e un aee mai mic, exact aceeasi configuratie, pozitionare a senzorilor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

icerc sa caut in buc un coleg care e doctor in asa ceva ( coleg pe forum ) ca de service sunt satul in buc , bani multi si calitate zero, acesta este unul din motivele ptr care eu cu golful 4 ma duc la service doar cand intra la ITP .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

e devina senzorul hall daca nu prneste si daca nu da scanteii la fise

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

de pornit porneste f bine , numai ca atuci cand motorul ajunge la temp de 90 gr incepe si balbaie si turatia este f jos uneori are tendinta de a se opri !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru început verifică senzorul de temperatură al lichidului de răcire.

Dacă ECU primeşte informaţii eronate despre temperatura lichidului poate crea problemele enumerate de tine. Desigur mai pot fi şi alte cauze, dar asta este cel mai uşor de verificat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut am si eu o intrebare si sper sa gasesc rezolvare la tine ...sper sa nu te superi..masina mea un lupo 1.2 tdi motoru de 3l dimineata porneste la cheie chiar si cand e foarte rece afara ...merg cu ea ce merg max 2km sau stau pe loc 10 min sa se incalzeasca si se opreste brusc ca si cum as scoate cheia din contact ..dau la automat si porneste foarte chinuit de parca nu ar avea motorina apoi iar nu merge coerent.si ambalata se opreste din turatie ..iar ma chinui porneste si merge bine motoru am verificat toata instalatia de alimentare toate pompele sunt bune etc filtre etc ..mentionez ca in moment ce se incalzeste numai am treaba ...intrun final porneste ..la tester cu 2 diferite nu a aratat nimic ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am rezolvat problema.

delcoul era de vina, avea protectia neagra plina cu mizerie si din aceasta cauza fura curent.

initial am scors protectia neagra si l-am curatat si a mers, apoi am cumparat alt delcou. merge ca inainte.

multumesc pt interes !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

acelasi lucru am schimbat si eu (delcoul era innegrit in zonele unde dadea scantea) + pipa. inainte de asta masina nu mai vroia sa porneasca deloc. dupa ce l-am schimbat piesele, a doua zi dimineata am vrut sa o pornesc si nu a pornit decat din a 6 tura. am ridicat capota si am observar ca fisa care venea de la bobila la delcou era pusa invers adica cu mufa in forma de L la delcou. am schimbat si urmatoarea dimineata a pornit bine. oare asta sa fi fost cauza din care nu a pornit dimineata precedenta?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca era bagata mufa bine nu cred ca sa fi fost asta cauza. Poti sa o pui cum vrei doar sa intre bine. :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pana la urma problema vina e de la bobina. am cautat pe autokarma niste preturi si aia de la hella am gasit-o la 350 lei iar astia de la service mi-o dau noua cu 272. hmm, oare cum de asa ieftina?

Modificat de GenuVW
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acum doi ani, am schimbat si eu bobina,initial am zis sa pun una noua,am gasit una la 160 ron la care imi dadeau garantie numai daca o montam intr-un service,am renuntat la garantie-mare greseala-dupa 6 luni,bobina noua a sucombat!Am gasit una,second hand,am dat pe ea 60 ron si merge si acum.Parerea mea este ca mai bine iei una noua, cu garantie.Ideal ar fi sa ai mereu o rezerva calda....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

in afara de metoda cu diagnoza mai este si o alta modalitate de a verifica senzorul de temperatură al lichidului de răcire.

Si o alta intrebare ......poate influenta turatia motorului si servofrana , daca da cum prodem sa verificam acest aspect , putem anula ptr moment acel furtun care duce la tulumba servofranei ? sau macar sa-l strangolam cu ceva pana facem verificarea !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In verificarile de a lupta cu fluctuatia relantiului am descoperit ca furtunul care apare in poza mea ( cel transparent ) era spart in 3sau 4 locuri , nu am avut pe loc modelul respectiv de aceea am pus modelul transparent , ce rol are are acel furtun si daca influenteaza in vre-un fel fluctuatia relantiului ?

post-16436-0-30307800-1360152367_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna seara ! Am o nelamurire : dupa ce ai schimbat furtunul respectiv merge OK...????Stiu ca de obicei  servofrina sau mai bine zis furtunul de legatura (daca e crapat,fisuri etc.) mai face figuri cu relantiul -oscileaza mai bine zis -

Daca te ajuta cu ceva .....asa arata la mine..post-85877-0-01230300-1360264164_thumb.j

Scuze ! E scoasa noaptea !!

Modificat de asterix 68
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

salut,de ceva timp am o problema la pornire..adica la rece porneste bn in schimb cand e cald motoru nu mai vrea sa porneasca,azi a fost mai cald si dupa cateva ore bune lasa.ta in pace tot nu a vrut sa o ia decat dupa vreo 3 incercari.a patit.o careva sau are ideie de la ce poate fi?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Senzorul de temperatura al lichidului de racire verifica prima data

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aceeasi problema ca dodo87 am si eu. Dimineata la ora 7 cand am pornit masina a pornit ok. Cand am plecat de la serviciu la ora 17 dupa amiaza dupa ce a stat in soare nu a mai pornit decat dupa cateva chei. Culmea este ca imi scade acul de la indicatorul combustibilului cand dau la automat (rezervorul fiind 50% umplut cu benzina) si nu inteleg de ce. Nu mi-a trecut prin cap sa scot mufa de pe radiator de la senzorul de antigel. Are careva vreo idee?

Modificat de phun
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!