Jump to content

Probleme Pornire


supras_clan
 Share

Postare recomandată

daca ai amestecul prea bogat nu arde normal si evident, ajunge pe evacuare unde de obicei se autoaprinde. auzi rateuri pe evacuare?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

exclus.Daca amestecul este bogat,cu motorul rece benzina poate ajunge in baia de ulei,iar cand se incalzeste motorul se inneaca(merge innecat,infundat sau se opreste, scotand fum negru pe esapament).Daca ajunge benzina nearsa pe esapament inseamna ca exista intrerupere pe un cilindru(un cilindru sau chiar mai multi nu lucreaza sau lucreaza cu intermitenta din diferite cauze:electrice,mecanice)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se pare ca la mine s-a rezolvat prin schimbarea filtrului de benzina. Chiar dupa ce l-am schimbat s-a oprit de vreo 2 ori...ma gandesc ca nu trecuse inca benzina prin el...apoi a mers impecabil. Sper ca doar de la asta a fost :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare ! Am si eu o problema cu un golf 3 (1998) benzina ,1600 cc . Mai exact , nu porneste dimineata la rece, dar daca a apucat sa porneasca , e ok, porneste la cheie si merge rotund . Problema e ca masina e a parintilor mei care sint din Suceava , iar eu locuiesc in Iasi . Din cate am inteles au cum,parat o baterie noua , deci nu sint probleme de demaror/baterie . Saptamana viitoare ma duc la ei sa-i ajut ca nu se pricep deloc , dar as vrea sa stiu cu ce sa plec de aici sa rezolv problema daca tot ajung acolo. Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

vezi senzorul de temperatura a lichidului de racire.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutare la toata lumea!am si eu o problema la masina din semnatura:acum de cand a dat frigul afara daca o las nepornita 2-3 zile cand vreau sa o pornesc invarte mai greu electromotorul parca nu are forta,dar porneste imi fac treaba si cand o pornesc urmatoarea zi nu mai am probleme.numai daca trec 2-3 zile si vreau sa pornesc se intampla asta si numai acum cand a dat frigul.va rog sa ma ajutati cu un sfat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Probabil bateria a cam îmbatranit.

Măsoară tensiunea bateriei înainte să pui contactul şi apoi pe timpul cât învârte electromotorul, la cât scade? (bineînţeles faci verificările astea după ce stă 2-3 zile nepornită).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ok.multumesc de raspuns!o sa fac investigatiile necesare si va tin la curent!bateria nu stiu cat de veche e ca am masina de 1 an si cateva luni dar iarna trecuta a stat 5 zile nepornita si a pornit perfect.am auzit pe cineva ca e posibil sa fie din electromotor dar nu trebuia sa faca si la cald sau ceva de genul?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Posibil si electromotorul, dar verifica intai bateria, de multe ori se duce dintr-o data

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ok.dar ma gandesc ca daca ar fi de la electromotor ar face probleme si dupa 1 zi de stat nepornita sau dupa cateva ore!la mine se intampla daca sta 2-3 zile si acum de cand a dat frigul.o sa verific si bateria.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am o problema in legatura cu golf 3 motor 1.4 abd numai porneste .Mi-a pornit si sa oprit pe drum .Stie cineva care e beleaua/? va rog

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sper ca pot posta aici nefiind rost sa deschid un nou topic.

Masina: golf 3 TDI 1Z 66kw/90cp an '95

Problema: Acum cateva zile, datorita frigului ma gandesc nu am mai putut pornii. Bateria e asa si asa adica invarte bine la inceput dar dupa 3-4 incercari da sa moara... O pornesc intr-un final impinsa si dupa ce o las vreo 12 ore in frig iar nu porneste. Un prieten a venit sa imid ea curent de la bateria lui si tot nimic...invarte bine dar nu porneste. Am dus-o la un mecanic si mi-a zis ca precis bujiile incandescente. Dupa ce le-a verificat a zis ca sunt bune toate 4! Si ca e releul de bujii incandescente si anume http://s11.postimage...jhm3n/releu.jpg si mi l-a dat sa merg la un magazin de piese auto sa mi-l comand (la shroturi nu am gasit asa ceva) dupa ce mi-a venit am avut mirarea sa vad ca mi-au adus asta http://s14.postimage...zk4h/releu2.jpg. Mecanicul insista sa fac rost de releul acela de sub capota... Acum intrebarile mele sunt: de ce se denumesc amandoua "relee bujii incandescente"? care e diferenta dintre ele?

Si mai o chestie, pana imi rezolva mecanicul problema mi-a facut o improvizatie ciudata cu fir gros tras de undeva de la fisele bujiilor si inainte sa pornesc sa tin cateva secunde pe + de la baterie.... a mers asa cam 2-3 zile... Azi nu o vrut... chiar daca bateria pana sa isi dea duhul la a 3-4 cheie a invartit f bine... :question:

Toate astea la pornit dupa cel putin 8 ore.... pe frig -6 grade .... Iar pana in 2 ore pornea fara nici o problema...

Modificat de Lucassy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dacă este ca la polo, primul releu este pentru bujiile incandescente care încălzesc lichidul de răcire, iar al doilea releu este pentru bujiile incandescente care încălzesc motorina. Primul nu prea are treabă cu pornirea, poţi vedea şi în schema ataşată.

Şi cum a ajuns la concluzia asta? A făcut vreo măsurare, ceva, sau aşa i-a trăznit lui prin cap?

Dacă vrei să măsori tu spune şi îţi explic cum, nu este greu îţi trebuie un instrument de măsură şi ceva fire.

Orientativ am explicat aici

http://vwforum.ro/topic/29251-nu-porneste-probleme-la-pornire/page__st__660#entry1749982

cam cum se face, chiar dacă este pentru altă maşină se procedează la fel, numai trebuie să identifici pinii ECU şi ai releului după schema ataşată

Modificat de lupo_bv
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Salut!

Help va rog.

Ieri am venit la lucru, dimineata a pornit masina, am venit la lucru, seara nu mai porneste. :( La vag-com da sensorul de temperatura apei intrerupt la B+ ii posibil sa nu porneasca nici-cum din cauza asta? Daca-i scot mufa nu ar trebui sa porneasca?

Cineva poate sa-mi dea pin-out la ECT sensor? Sa verific daca-i sensorul, sau cablurile.

Multumesc anticipat!

Golf 3 AAM 1.8 '93

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am reusit sa depistez, intre contactele 1-3 ii in scurt senzorul. Am luat jos mufa, si porneste masina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se pare ca la mine nu era de la filtru, astazi a inceput din nou sa se opreasca in mers. Cand am pus contactul, releul incarca, se oprea, apoi iar incarca, iar se oprea, parca o luase razna, iar culmea si acul de la turometru se misca intre 0-500 de turatii! (n-am mai vazut asa ceva doar cu contactul pus). Sa fie de la releul de la pompa de benzina, 167?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dacă tensiunea bateriei este normală cred că ai un contact imperfect şi nu neapărat la releul de la pompă. verifică bornele la baterie şi legăturile la caroserie (sunt 2 mai importante una lângă baterie şi una pe blocul motor).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am un golf III, benzina , motor 1,4. In sezon umed porneste foarte greu. Am schimbat bateria, bujiile, capac delcou, filtru benzina, dar degeaba. In sezon umed porneste foarte greu. Dupa prima pornire porneste normal.

Modificat de v@sy
Foloseste functia Search inainte de a deschide un topic nou!
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

salut. cam de 2-3saptamani stau cu masina pe dreapta, un golf 3, 1.6ABU, si nu ii dau de cap(nici eu nici altii - mecanici - care s-au uitat la ea)

problema : nu porneste.

Ea a aparut intr-o dimineata, as zice din senin pentru ca nu s-a intamplat nimic special. Seara dupa ce am alimentat am parcat masina ea mergand perfect toata ziua. A doua zi dimineata cand ma trezesc sa o pornesc, mai porneste-o. Invartea dar degeaba...

Am luat sistematic: am verificat bateria - buna; turul la benzina - baga benzina, ajunge la piston ca se ineaca de ficare data; in rezervor am doar benzina - am luat in calcul sa fi gresit si sa fi pus motorina - am doar benzina in rezevor; delcoul si fisele sunt bune, bujiile la fel - am scanteie la toate 4, le-am verificat si pe un aparat; apoi am zis ca poate e electromotorul, parea ca n-ar invarti klumea, l-am dat jos era in perfecta stare, l-am curatat doar.

deci, cand dau la automat invarte dar nici macar un rateu ceva, nimic.

cureaua de distributie este intacta, am zis ca poate a sarit de la punct insa nu prezinta niciun semn ca ar fi sarit - ce-i adevarat nu am pus-o la punct sa verific(am dus-o azi la service sa o verifice)

a desfacut cineva capacul la carburator(daca asa se cheama) si mi-a zis ca acolo s-ar intampla ceva ciudat - benzina in loc sa se duca la pistoane ea este suflata inapoi. daca tin 1-2min la automat incepe sa de-a cate un rateu doua dar atat.

am verificat compresia, aici ar fi o problema - la un singur piston am 6atmosfere in rest ~5atm. dar nu ar trebui sa fie asta problema... - oricum am decis sa segmentez motorul.

ati mai patit careva asa?

exista cumva vreun releu, care sa aiba vreo legatura?

Modificat de LordGhost
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc pentru sugestie, mi-am luat un multimetru si am inceput sa verific...deocamdata tensiunea la baterie, 12,6V, se pare ca e OK. O sa verific si releul de la pompa de benzina, am gasit procedura in Autodata.

Dacă tensiunea bateriei este normală cred că ai un contact imperfect şi nu neapărat la releul de la pompă. verifică bornele la baterie şi legăturile la caroserie (sunt 2 mai importante una lângă baterie şi una pe blocul motor).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu am vazut sa scrii daca da scanteie efectiv....(doar ca ai verificat bujiile pe un aparat)

Ai verificat senzorul hall din delcou? Daca e mort poti sa dai la automat pana la batranesti ca nu da scantaie.

Si inca o chestie poate fi si de la partea electrica de la contact....

Si nu nu se spune carburator. Nu exista golf 3 cu carburator. Este corpul clapetei de acceleratie.

Modificat de Tracto
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

A zis că îi dă scânteie

... bujiile la fel - am scanteie la toate 4, le-am verificat si pe un aparat...

Mă gândesc să nu fie ceva pe la corpul clapetă şi să nu ajungă benzină la injectoare cum i-a mai spus de altfel cineva.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai in corpul clapetei acolo ajunge benzina, benzina ajunge si in cap la piston... dar nu in mod normal dupa cum zicea mecanicul ala.

si da, am verificat bujiile, pe masina, toate 4 sunt ok.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da capacul la distributie jos, trage distributia la punc si vezi daca se aliniaza corect.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!