Jump to content

Probleme Pornire


supras_clan
 Share

Postare recomandată

Am desfacut releul de la pompa si pe cel de la ecu,le-am dat cu wd si, exact cum ma asteptam, a pornit.

Am incercat de cateva ori,a mers de fiecare data.

Sper ca s-a rezolvat definitiv.Daca nu, stiu de unde sa incep.

Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cristinelsandru

salut si eu am o problema asemanatoare,dimineata porneste foarte greu iam schimbat bujiile am pus beru cu 3 elctrozi am curatat capacul de delcou si asa mai departe ,in schimb la cald porneste foarte bine i cum scrie cartea dar daca o las pina dimineata ,pace nu mai vrea mentionez ca am motor 1,8 benzina daca poate cineva sa imi dea un sfat ,as fi recunoscator ,multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Incearca sa o pornesti cu mufa de la senzorul de temperatura scoasa si vezi cum porneste,daca porneste la fel scoate si mufa de la sonda lambda,daca cu una din ele scoasa porneste bine atunci acolo e problama.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cristinelsandru

multumesc mult. azi de dimineata a pornit cum trebuie sa vedem maine dimineata ! si inca ceva unde se afla mufa de la sonda lamdab?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna ziua sunt detinatorul unui G3 1.4 benzina abd si vreau sa-i scimb bobina de inductie ce produce scanteie bujiilor si am cumparat una ce are impedanta mai mare decat originala ( dar originala este buna ) dar vreau eu sa o schimb deoarece mi-a facut niste prostii mai demult si am vaz ca ea era de vina .

Se poate regla ceva ca motorul sa porneasca la bobina noua ? ca nu porneste , dar cu cea veche porneste .

multumesc anticipat si ast un rasp cu parerile d-voastra .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sal. am si eu o problema...am un golf 3 1.6ABU..in ultimele zile a inceput sa imi faca probleme la pornire...mai ales daca il las 2-3 zile nepornit..porneste greu tare..aseara mam chinuit 5 min pana a pornit...dupa ce porneste merge intrerupt...asta pana se incalzeste motoru..dupa ce se incalzeste merge perfect...ce ar putea avea? astept raspuns..ms anticipat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Incearca sa o pornesti cu mufa de la senzorul de temperatura scoasa si vezi cum porneste,daca porneste bine schimba-l

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cristinelsandru

eu cred ca am rezolvat problema ,am dat capacul de delcou jos si am curatat bine in interior ,si am observat carbunele de la fisa centrala era bagat in inerior am tras de el si acum porneste ca la carte/.oare de acolo sa fi fost problema?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, am si eu VW Jetta 1.4 tsi benzina (28.500 KM), masina porneste la prima cheie dar nu sta la relanti. Trebuie sa turez motorul la 1500 - 2000 sa se incalzeasca (in jur de 700 C) dupa care nu mai am probleme.

Cu motorul incalzit nu se opreset nici la franare si nici cand stau la semafor.

Dupa 2-3 zile s-a aprins si martorul de la motor. Am fost cu ea la mecanic a zis ca nu are nimic, a sters eroarea, a curatat clapeta.

A mers 2 zile.

A trebuit sa merg pana in Otopeni s-a aprins martorul de la motor si acum iar trebuie sa stau pana se incalzeste motorul.

Culmea este ca daca in cursul zilei las masina mai mult timp (cand aproape se raceste), nu am problema aceasta la pornire.

Vreo idee?

Multumesc anticipat..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca vei posta in aria jetta ai mai multe sanse sa primesti un rapuns la problema ta,aici sunt discutii despre golf3 si motaorele sunt total diferite.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare. De cateva zile masina mea a inceput sa se opreasca...in mers. Deocamdata problema apare undeva dupa ce se incalzeste motorul, fiindca la rece porneste ok. De asemenea, am tinut-o vreo jumatate de ora pornita la relanti si a mers ok. Ce recomandati sa testez intai? Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dupa ce se opreste, porneste usor sau trebuie sa o lasi sa se raceasca?

Cand se opreste? cand este in turatii sau cand schimbi vitezele si motorul ajunge la ralanti?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dupa ce se opreste, de obicei porneste mai greu, nu din prima - ca atunci cand motorul este rece. Se opreste cand este in turatie, nu la relanti.

Modificat de best_x_treme
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cam ce zice colegul mai sus cred ca este problema. Daca mai da si rateuri din cand in cand cu atat mai mult.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am fost azi cu ea la un electrician si pe diagnoza mi-au iesit doua erori: imobilizatorul si senzorul hall din delcou. Dar am mai descoperit ceva, ECU citea temperatura lichidului de racire de 30 grade, desi in bord aveam 90 grade. Acum vreo luna am avut o reparatie la circuitul de racire si probabil s-a montat un senzor gresit, respectiv e cu inel galben, iar cel original presupun ca era cu inel albastru (motor AEE) - poate confirma cineva ca e corect ? O sa incerc sa schimb senzorul cu cel corect sa vedem cum merge. Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eroarea cu imobilizatorul s-ar putea sa fie din cauza că la un moment nu a recunoscut cheia si a ramas eroarea stocată, dacă după ştergere nu mai apare nu-i bai, contacte imperfecte pot cauza oprirea motorului, dar având în vedere condiţiile în care se opreşte la tine nu cred că este de vină.

Eroarea de la senzorul hall dacă a apărut cu motorul oprit este normală, ar fi o problemă dacă apare şi cu motorul pornit.

Senzorul de temperatura este dus şi probabil ăla cauzeaza şi oprirea atunci când se încălzeşte lichidul de racire. Indiferent de culoarea inelului, temperatura arătată în bord trebuie sa fie aproximativ aceeaşi cu cea aratata în vagcom. Cele cu inel galben sunt echivalente cu cele cu inel albastru, vezi ataşamentul unde ai şi codurile originale vw după care poţi căuta.

Schimbă întâi senzorul (cel mai bine daca ai avea unul de probă).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si totusi culoarea trebuie sa simbolizeze ceva. De exemplu am incercat mai de mult sa schimb senzorul de la ulei, care e tot albastru, cu unul de culoare alba si nu a mers, ECU nu-l vedea. PS: Am mers azi vreo 25 de km cu masina, fara sa schimb nimic la ea si... nimic, nu s-a oprit deloc, a mers perfect.

Modificat de best_x_treme
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

din experienta mea cu 1.6 aee iti spun urmatoarele.: la acest motor nu apare eroare la senzor Hall cu motorul oprit, deci daca la tine ai avut o eroare stocata la acest senzor ai o problema. Culoarea inelului la senzorul de temperatura este ales de producator dar senzorii sunt aceiasi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la senzorii de temperatura culoare inelului nu e relevanta insa la sondele de ulei fiecare culoare semnifica presiunea pentru care e facut senzorul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Revin cu informatii, astazi am observat ca atunci cand pun contactul si incarca benzina, se aude ciudat ca si cum ar avea si aer pe conducta, ba chiar incarca in rate... sa inteleg ca pompa e pe duca?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tot ce se poate. Sau releul nu mai functioneaza normal si doar cand face contact "baga" si pompa. Verifica-l pe el intai, eventual da-i cu niste spray WD40 ca sa elimini coroziunea ca poate cine stie...de la umezeala s-a strans acolo ceva si nu mai face contact releul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cata benzina ai in rezervor? daca esti pe rosu si masina e un pic in rampa e normal sa sune ciudat pompa pentru ca nu are destul benzol in jurul ei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am jumatate de rezervor de benzina, iar culmea masina accelereaza normal chiar si in rampa. Se opreste total aleatoriu, deocamdata o sa mai merg cu ea asa, sa vad ce simptome mai are. O sa postez daca am noutati. Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

adrianviperdodge2012

Se poate ca un 1.8 ABS sa scape benzina la presiune mare direct pe evacuare?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!