Jump to content

Probleme Pornire


supras_clan
 Share

Postare recomandată

omule, da sau nu da scanteie la fisele de la bujie

cand ziceam de carofi sau orice, am zis sa verifici daca iti ies gaze pe esapament

sa nu ti se infundat sau nu stiu

vei ca pe delcou trebuie sa ai masa, de multe ori am vazut problema ca nu era legat bine acolo

fa o poza la motor sau ceva

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

holby_sharan

Seby ... delcoul distribuie curent bujiilor in ordinea aprinderii. Deci la delcou nu ajunge curent, normal ca nu are ce sa distribuie bujiilor. Mai departe .... bujii, benzina, injectoare, catalizator, evacuare sunt departe, ele ies din schema acum, sunt prea departe fata de stadiul in care sunt eu cu problema.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca la delcou nu ajunge curent atunci trebuie de urmarit in sens invers. Logic ar fi bobina, daca nu e ea, atunci ECU nu comunica cu modulul de aprindere. Posibile cauze: ECU nu e alimentat cu curent (de verificat releul din tablul de sigurante si relee ce alimenetaza ECU cu curent !!!) sau ECU "vede" ca motorul nu se invarte (exclus fiindca ai spus ca senzorul de rotatie motor de la arborele motor din vecinatatea volantei l-ai verificat).

Hai ca nu e greu, ia-o logic si ai sa vezi ca e floare la ureche...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

tot nu am inteles.

la delcou nu ajunge curent sau nu ajunge scanteie

pe mufa de la delcou poti sa il alimentezi tu cu plus si minus, prin modulu de aprindere, si iti da scanteie cand vrei tu

daca nu ai plus pe delcou in mufa aia mica cu 3 picoruse nu are cum sa iti dea scanteie

uite un linc sa vezi ceva asemanator

http://vwforum.promo...attach_id=37394

e aproape tot aia

ce cod motor ai, si cati kw

daca vrei sa iti mai pornesti anu asta motoru, completeaza nr de telefon in profil, sau suna pe careva care vrea sa te ajute

ptr ca daca vii cu argumente ca masina nu vrea sa porneasca si nu vrei nici tu ca sa prneasca, Clar nu o sa porneasca

Modificat de seby
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da jos delcoul si da la automat. Se invarte axa cu came sau nu? Daca nu - distributie (curea sau lant rupt). Daca se invarte, cand dai la automat, martorul bateriei din bord ramane aprins sau se stinge? Daca se stinge atunci e partea electrica a contactului defecta. Daca nu se stinge verifica sa ai alimentare la pompa de benzina (releu siguranta - evident pui contactul si trebuie sa auzi pompa ca merge). Fa chestiile astea si imi zici rezultatul.Hai ca ii dam de cap. Daca totul este ok si nu porneste trebuie verificat alimentarea senzorului Hall in special masa senzorului, cautam in Elsa codul de motor si pe baza schemei iti spun exact ce trebuie facut.

Daca mai ai rabdare vin in iulie la mare si ti-o pun pe roti :lol: :emthup:

Modificat de mac23
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,am o problema asemanatoare. Acum ceva timp am vrut sa plec cu masina(un VW passat Variant 2.0 benzina).A pornit si dupa 2-3 minute s`a oprit.N`am avut ce sa`i mai fac sa porneasca.Problema e ca nu da curent din delco,in bobina ajunge,pleaca si din bobina spre delco,dar de acolo nu imparte la fise.Am desfacut delcoul,l`am pus pe pozitie cu o fisa( in fisa avand infiptao bujie,apoi i`am pus capacul la delco) si prin multele metode care le`am incercat,am observat ca, scotand mufa din bobina si introducand`o,dadea scanteie la acea bujie.Va spun asta, poate va dati seama ce poate avea.Tin sa mentionez ca am desfacut ECU si am vazut un tranzistor crapat pe care l`am inlocuit.Am uitat sa va spun,dupa ce s`a oprit masina ,am verificat bobina si era arsa,dar am inlocuit`o si apoi imi dadea scanteie cum am scris mai sus.Va rog sa ma ajutati,masina e pe dreapta de vreo 4-5 luni, si nici un mecanic nu i`a dat de cap.

Am mai incercat azi si uitasem ca si daca bag o bujie in fisa care pleaca din bobina face scanteie doar daca scot si introduc mufa.:|

Modificat de tigrutzul10
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

schimba-i senzorul hall, sau verifica cablajul pana la el

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tu crezi ca tranzistorul care l-ai gasit pocnit in ECU a pocnit asa degeaba si ca inlocuindul ai rezolvat problema cu ECU-ul,sigur mai ai ceva ars pe acolo,eu in locul tau prima data as schimba ECU apoi as merge mai departe,bobina si senzor hall,degeaba schimbi tu senzori daca ECU e defect,eventual imprumuta unul de pe o masina cu motor ca a ta.

Pe tester ai pus-o?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Back, am revenit cu o veste buna, am pornit masina .... . Am reinitializat noul ECU si a pornit masina. Multumesc tuturor pentru sfaturi.

Modificat de taz21
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,am o problema asemanatoare. Acum ceva timp am vrut sa plec cu masina(un VW passat Variant 2.0 benzina).A pornit si dupa 2-3 minute s`a oprit.N`am avut ce sa`i mai fac sa porneasca.Problema e ca nu da curent din delco,in bobina ajunge,pleaca si din bobina spre delco,dar de acolo nu imparte la fise.Am desfacut delcoul,l`am pus pe pozitie cu o fisa( in fisa avand infiptao bujie,apoi i`am pus capacul la delco) si prin multele metode care le`am incercat,am observat ca, scotand mufa din bobina si introducand`o,dadea scanteie la acea bujie.Va spun asta, poate va dati seama ce poate avea.Tin sa mentionez ca am desfacut ECU si am vazut un tranzistor crapat pe care l`am inlocuit.Am uitat sa va spun,dupa ce s`a oprit masina ,am verificat bobina si era arsa,dar am inlocuit`o si apoi imi dadea scanteie cum am scris mai sus.Va rog sa ma ajutati,masina e pe dreapta de vreo 4-5 luni, si nici un mecanic nu i`a dat de cap.

Am mai incercat azi si uitasem ca si daca bag o bujie in fisa care pleaca din bobina face scanteie doar daca scot si introduc mufa.:|

de curiozitate, ai dat capacul delco jos sa vezi daca atunci cand dai la cheie axul delco(senzor hall) se invarte?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

Probleme cand treci prin apa ,cauzele sunt fisele , bobina sau capac delco crapat.Am patit acelasi lucru, masina se oprea cand dadeam printr-o balta, si nu mai pornea decat atunci cand se uscau fisele ,la mine fisele erau imbatranite(dadea rateuri cand incercam sa o pornesc).

Daca masina se opreste imediat dupa pornire ,poate sa fie clapeta de acceleratie murdara,sau senzorul de temperatura(cu motorul pornit,am scos mufa de pe senzor si turatia a urcat, semn ca lucreaza).

Pornirea grea poate sa fie din mai multe cauze,siguranta arsa,releu pompa benzina defect, pompa de benzina defecta sau infundata , se blocheaza valva non-retur a pompei, iar benzina curge inapoi in rezervor, trebuie sa pui contactul de mai multe ori pana se amorseaza circuitul, se poate verifica dupa ce masina stationeaza 2-3 ore, se scoate furtunul de tur din corpul injectie, se pune contactul, trebuie sa vina benzina imediat, asta in cazul in care pompa sau releul functioneaza( se aude un clic si un bazait la punere contact),am patit acelasi lucru cu dezamorsarea pompei desi o schimbasem, am desfacut pompa si am curatat-o, am suflat pe turul si returul pompei,si nu a mai facut probleme(era ceva mizerie).

Mai pot fi probleme la pornire din cauza contactului electric de la cheie, invarte demarorul dar nu porneste, se schimba destul de greu, contactele se oxidasera, la mine cam astea au fost rezolvarile la probleme.

Mai pot fi de vina senzorul Hall sau bobina sa nu dea scanteie, dar nu am avut inca probleme cu acestea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Buna seara dragi colegi!!! Azi dimineata ma lasat si pe mine golful meu din 93` motor 1.8 aam 55 kw...:(. Deci dau la cheie da sa porneasca dar nu vrea si dupa ce am citit jumate din topic m-am intors acasa sa verific una alta. socrumeo zice sa iau si 5 litri de benzina ca ce sti poate nu mai am benzina! lol! In fine bag si benzina ce am cumparat-o si dau din nou la cheie nimic, scot senzorul de apa din soclu si dau din nou la cheie tot nimic.(mentionez ca pompa se aude ca face zgomot) si cred ca se auzea si releul si decid sa ma duc direct la pompa in portbagaj sa vad ce face pompa mea, desfac capacul desfac colierul de pe tur dau furtunul la o parte si o pun pe nevastamea sa dea la cheie si nimik da nimik nici un strop de benzina nu dadea!!! Deci ce e de facut? Imi trebuie o pompa? stie cineva la ce pret se gasesc din dezmembrari si una noua?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da se pare ca a fost pompa! Am desfacut pompa am pus-o la 12 v am bagat-o intr-o galeata si nimic paleta se invartea dar nu reusea sa creeze destula presiune. Am cumparat una noua (mentionez ca doar pompa nu tot ansamblul) la 180 de lei si sa rezolvat in 45 de min am pus- o la loc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

buna ziua

detin un golf 3 1800 cm3 an 1992

am o problema de ceva timp

am instalatie gaz si masina porneste si merge perfect

pe benzina nu mai vrea sa mearga porneste un pic dar nu sta la relanti si daca o accelerez la maxim da cateva semne

va rog ajutor

Stima

PS.va rog sa ma contactati daca se poate pe mess:mircea_carcotasu

sau mail: mirceamrr@gmail.com

multumesc

Modificat de mirceavip
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Am si eu o problema cu un golf 3 1.8 benzina. cand e rece motorul porneste foarte greu si scoate foarte mult fum negru, merge balbait (ajutat din acceleratie) si nu tine relantiul deloc. moare instantaneu.i-am schimbat filtrul de benzina si injectorul si tot asa face.dupa ce se incalzeste merge ceva mai bine dar tot nu cum ar trebui.aaa....si consuma exagerat de mult. ce ar putea avea?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bujiile si fisele le-ai verificat? Poti verifica si bateria (poate avea si ea o parte din vina). Poate fi si sonda lambda.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

fisele si bujiile le-am verificat, bateria e aproape noua. o sa incerc sa vad cu sonda lambda. multumesc pentru raspuns.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

bujii cum ai verificat, cu altele ? poate sa iti faca si daca bujia nu da suficienta scanteie - fumu ala ti-l scoate ca iese combustibil nears

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In primul rand trebuie suspectati senzorii de temperatura: cel de la lichidul de racire si cel de la aerul din admisie.

Daca astia sunt in regula te poti gandi la canistra de vapori sau senzorul de pozitie al clapetei de acceleratie.

Mai pot fi si altele dar o diagnoza ti-ar prinde bine, dar nu asa ceva gen "nu are dom'le nici o eroare" sa se uite atent la parametri cu motorul in functiune.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cu placere!

Fumul negru vine de la amestecul prea bogat (benzina multa putin aer), daca nu e nici din sonda lambda, nici din clapeta de acceleratie sau senzori (cum a zis colegu') in cel mai rau caz poate fi calculatorul masinii (ECU). Dar pana la ecu sa verifici si tubulatura pe unde primeste aer motorul, filtrul de aer.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

multumesc de raspunsuri. voi incerca sa verific ce mi-ati zis voi.totusi mai astept si alte pareri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Oare un catalizator infundat ar putea avea si el o parte din vina?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica prima data senzorul de temperatura.De obicei el este cauza

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!