Jump to content

Probleme Pornire


supras_clan
 Share

Postare recomandată

ajutati-ma va rog mult unde este montat releul la pompa de benzina si pompa de benzina

Modificat de v@sy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut. Am un VW Polo Classic 1.6 benzina din 1998 si imi face probleme la pornire de fiecare data cand ploua sau este umezeala daca nu il tin in garaj. Ieri am trecut printr-o balta si mi-a murit motorul, a porint dar foarte greu. Care poate fi cauza? Ma poate ajuta si pe mine cineva cu niste sfaturi? Va multumesc. O zi buna.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica bobina de aprindere posibil sa intre apa sau sa faca condens. Cand mai ai probleme de genul incearca sa desfaci bobina si usuco bine si vezi cum porneste.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si la capacul delco fa aceeasi chestie. E posibil sa nu fie etans sau sa aiba microfisuri si cand intra apa sub forma de umiditate sau abur sa iti faca probleme.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mai degraba capacul delcoului. Eu de cand l-am schimbat nu mai am probleme de genul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Releul este la sigurante. Jos, in stanga bordului. Ultimul din dreapta jos de pe placa...parca. Pompa de benzina o ai in rezervor.

http://vwforum.vwfor...a/page__st__280

rasfoieste pe aici...

Modificat de phun
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am desfacut bobina, am curatato si am lasato pe calorifer cam 30 de min. A pornit la prima cheie, va multumesc mult pentru sfaturi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna .... am si eu o problema ... am tot cautat si nu gasesc ...explicati de tot felul dar nimic concret sau o problema asemanatoare.... deci cand motorul e rece adica dimineata porneste la sfert de cheie ,iar dupa ce se incalzeste pot sa dau la automat pana nu mai pot ca nu vrea de nici o culoare ...seara iara porneste din prima ... ce sa fie oare.....? multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din experienta stiu ca bobina face asemenea probleme la cald. Imprumuta o bobina de la un cunoscut cu Golf 3 si fa proba.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Hai sa ma inscriu si eu pe lista celor cu probleme de saptamana trecuta mai bn zis de duminica seara masina refuza sa porneasca la rece,prima data am zis ca am ramas fara benzina dar m-am inselat pt ca luni dupa ce am mai adaugat 10 litri in rezervor tot nu a vrut sa porneasca. De abia dupa a 6 cheie a luato din loc , si de atunci se repeta problema cu pornirea la rece.

Am incercat sa o pornesc fara senzoru de temperatura si fara sonda lambda si tot nu am reusit.am verificat bobina de inductie si era fisurata, am curatato, am uscato si am dato cu poxipol, acum nu mai porneste la a 6 cheie ci la 4.

Intrebarea mea ar fi oare ce ar mai trebui verificat ca imi scoate peri albi? :sly:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Schimba bobina daca zici ca este fisurata,chiar daca iti porneste te poate lasa de tot oricand si oriunde.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

buna baieti am rezolvat problema .... era din partea electrica .... am cumparat bobina noua ... am schimbat bujiile..... faza era alta ..... la contactul de pornire din cauza uzuri facea scurt cand dadeam la cheie bobina rananea fara curent, am dat plus la bobina de la baterie si pornea la sfert de cheie ... am cumparat capul electric de la contact si acum merge perfect......

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

salut ! Am si eu o problema la masina mea golf 3 din 1995 , model Pink Floyd . Cand incerc sa pornesc masina dimineata sau cand e motorul rece , porneste abia la a 2 a sau a 3 a cheie , dar motorul nu merge in parametri normali , parca tremura , turometrul indica cam 850 - 900 turatii , cateodata pare sa fie mai lenesa , nu prea are forta , cateodata merge binisor, am pus mana la teava de esapament si cam impinge aer cu putere . Am schimbat bujii , filtru aer , polen. Va rog sa imi spuneti cam la ce m-as putea uita , sau daca stiti de unde ar putea fi aceasta problema. \Referitor la consum este putin peste cel normal, sa zic maxim 1.5 litri fata de cel normal. Sau este cineva din Iasi care mi-ar spune exact problema daca se uita la ea ..? Platesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am un VW Golf 3 1.8, 90 cai din 1992, benzina. In seara asta am luat o groapa, am oprit sa ma uit dedesubt sa vad ce s-a intamplat dar nu am observat nimic. am mai mers 500 de m si am tras intr-o parcare unde am oprit motorul. Cand am vrut sa plec, i-am dat cheie si a luat-o cam greu. Acul de la benzina nu s-a ridicat deloc iar inainte sa se intample faza cu groapa era undeva intre rosu si prima linie. Motorul avea un tremur la relanti iar in 10 secunde s-a oprit. Am dat cheie din nou si abia dupa 6 secunde a luat-o dar imediat s-a oprit. Am sesizat apoi ca iese fum de sub capota. Am deschis si iesea fum de undeva din stanga atasez si o poza pentru a fi cat mai clar.

Ma gandesc sa se fi spart rezervorul de la groapa aia. Tin sa precizez ca ploua si n-am putut sa-mi dau seama.

Ce pareri aveti?

Multumesc anticipaticon_smile.gif

POza: http://i46.tinypic.com/2ey9sth.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ciprian, scoate mufa de la senzorul de temperatura antigel. Daca o sa porneasca mai repede in 1100-1200 rpm atunci trebuie sa il schimbi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Unde se afla pozitionat?? (daca zici de ala de langa delcou mai jos putin am incercat dar fara rezultat) si inca ceva .. cand pornesc la a2 a cheie , da sa moara nu se tureaza, cateodata chiar moare daca nu accelerez, in schimb se incalzeste repede motorul .. daca merg mai mult timp ori am eu impresia , ori se simnte un miros slab de incins..

Modificat de cipel
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acelasi raspuns vroiam sa ti-l dau si eu. Imi cer scuze....nu am dat back sa vad explicatia anterioara.

Modificat de phun
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fa aceeasi chestie cu mufa de la sonda lambda si vezi daca porneste mai bine. Pentru supraincalzirea motorului verifica daca sonda de temperatura care comanda electroventilatorul este buna, si daca termostatul deschide, sa nu fii ramas blocat pe inchis.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ok mersi mult .. maine o sa scot sonda lambda sa vad daca porneste mai bine .. cred ca declaseaza bine senzorul .. cand opresc motorul ventilatorul inca ramane deschis cateva zeci de secunde. Ar putea fi una din cauze pompa de benzina ?? S-a uitat cineva la ea si a zis ca pompa ar da semne ca e pe duca si ca asta ar putea fi cauza ca nu ii baga destula benzina , si porneste mai greu din cauza ca benzina nu ajunge cum trebuie si ajunge doar prin presiune exercitata prin pornirea motorului din 2 sau 3 chei .. iar in momentul in care porneste da sa moara daca nu o accelerez putin .. apoi balbaie.. trepideaza la relanti , in mers cateodata trage bine . cateodata parca are motor de 800 cm, cand dau talpa isi ia greu viteza , mai ales din treapa a 3 a in sus

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mihai_mihai

Prima data schimba filtrul de benzina si apoi masoara presiunea care o baga pompa de benzina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am scos sonda lamnda dar nici o schimbare..O sa schimb filtrul de benzina , uleiul , filtru ulei , apoi daca tot mai face figuri o sa ii schimb pompa si o sa curat clapeta de acceleratie. Daca nu merge nici dupa , nu mai stiu :) Oricum va multumesc pentru raspunsuri, iar daca mai aveti ceva de zis astept parerile voastre , orice e bine venit . Azi am intrat prin apa cu ea a plouat tare si era foarte mare apa pe strada ,, si am observat ca in decurs de vreo 4 5 kilometri daca treceam de 2300 turatii tremura tare ,, intr-un fel ..neobisnuit , dupa 2 3 accelerari in gol a mers bine. Ar mai fi o mica problema unde sa verific sa vad cauza de ce impinge asa tare aerul pe teava de esapament parca sufla cineva cu o pompa asa tare vine !!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

holby_sharan

Scuze pentru ca postez la Golf, dar sunt multe motoare cu aprindere identica celei de la Sharan aici la Golf si Vento, sper sa gasesc o rezolvare la problema mea.

Multumesc pentru intelegere.

Sharan 2.0i ADY nu porneste, un fenomen SF sau o banalitate ?

Va Salut, am o problema destul de delicata cu masina din semnatura. Nu porneste si pace.

Am circulat cu masina, a mers ok, am venit cu ea dintr-o cursa si nu am mai circulat cu masina 3 saptamani.

Intr-o buna zi mi-am adus aminte ca nu am mai pornit masina de cateva saptamani si merg sa-i dau o cheie. Pauza ... nu a vrut sa porneasca.

Dadeam la automat, bateria invartea motorul dar nu pornea. Mi-am spus .... bateria, am pus alta baterie de pe un BMW pe care il folosesc aproape zilnic, bateria de 85 Ah. Nu a vrut sa porneasca.

Simptom : nu porneste

Simptom caracteristic ( luat babeste ) : cand pun contactul da o singura scanteie la fisa cetrala, doar o singura scanteie, ceea ce e anormal !!!

Exclus:

- nu porneste ca nu am benzina

- nu porneste ca nu are presiune benzina, nu baga pompa de benzina presiune, injectoarele etc etc

- nu porneste ptr ca e sarita de la punct, se balbaia, pornea in 2-3 pistoane, bubuia, scanteia etc

- nu porneste pentru ca e blocata din alarma, exclus, masina nu are alarma

- nu porneste pentru ca e imobilizatorul blocat sau cheia ( o sa va povestesc mai jos )

- exclus sa fie tractata sau impinsa pentru ca la fisa centrala da doar o singura scanteie

* PS - nu vreau sa va obosesc cu codurile pieselor si de unde le-am cumparat sau cat au costat, daca erau originale sau nu !!!

A inceput nebunia, am sunat mecanicul si am inceput:

- BOBINA = e ok, am pus bobina mea pe un Golf 1.8, Golf-ul porneste la sfert, invers ... bobina de pe Golf la masina mea = nu porneste

- SENZORUL HALL, am luat senzor nou, nu porneste, am facut schimbul cu Golf-ul, identic = cu cel nou + cu cel al meu merge // invers nu, deci a mea nu porneste nici cu senzorul de pe Golf, nici cu cel nou, nici cu cel vechi al masinii.

- AM SCHIMBAT DELCOUL COMPLET = golful porneste cu delcoul meu, a mea nu porneste cu delcoul meu nici cu cel al Golf-ului

- SENZOR volant = acelasi simptom ca si cu SENZORUL HALL

Am adus un "doctor" in VW, cu 3 laptop-uri computere si 3 programe de testare diferite si a inceput sa le ia pe rand:

- verificare senzori, sunt ok = nu sunt erori in ECU

- verificare cheie, verificare contact, verificare imobolizator = sunt ok, nu sunt erori in ECU

- verificare ECU, scos un senzor = ECU dadea eroarea, scos un bec de la torpedou = ECU dadea eroarea

( am demontat ceasurile, am ajuns la ECU, la imobilizator si la modulul de confort )

- verificare babeste legatura la senzori cu ECU, a pus un aparat de masura pe bornele de la senzor, fiecare in parte, si a facut legatura cu nu stiu ce pin de la ECU = concluzia ECU primeste semnal de la senzori = HALL si volant

- a anulat imobilizatorul masinii

Concluzia = o parte din ECU defect

* "doctorul" in VW e renumit in Constanta, porneste masini fara cheie, anuleaza catalizatoare la camioane si la masinile care necesita , modificari de soft etc etc

Caut pe ebay ECU, caut prin Ro ECU si gasesc la un parc de dezmembrari din Stefanesti un Sharan identic, 2.0i, motor ADY, am luat de la Dansii urmatoarele piese: ECU, imobilizator + contact + cele doua chei + inel.

Am adus din nou "doctorul" si a inceput nebunia:

- am schimbat ECU vechi cu cel nou = nu dadea eroare = acelasi simptom ca si la cel vechi

- am inlocuit imobilizatorul nou cu cel vechi, ECU nou cu cel vechi, contactul nou cu cel vechi + cheia = surpriza nu porneste

- nici unul dintre ECU nu da vreo eroare, daca scot un senzor = ambele ECU dau aceeasi eroare, deci sunt bune amandoua ECU sau defecte amandoua.

- probabilitatea ca amandoua ECU sa fie defecte sau sa aiba aceeasi defectiune interna este de 1/1000 !!!! Oare sa fie posibil asa ceva ?

Masina NU PORNESTE.

- printre altele am verificat legaturile la masa, firele de la computer la motor, am verificat printre componentele de la motor fire si cablaje intrerupte, nu am gasit nimic ( la mana sau la ochi, altfel nu stiu cum le-as putea verifica pe toate )

- acum am aproape cate doua seturi din majoritatea pieselor de mai sus, unele noi noute, am cheltuit o punga de bani pe ele si masina nu porneste !!!

Va rog dati-mi o solutie.

Ms.

Ionut

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mihai_mihai

Incearca ECU pe o alta masina identica cu a ta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

rectific o chestie

cand pui contactul da doar o scanteie pe fisa centrala (anormal?) ceea ce e foarte normal

tu cate scantei vrei sa dea?

scoatei bujiile, vezi cum arata, eventual fale o poza sa le vad si eu, sau scoti fisele, si bagi bujiile in fise, le pui sa faca contact(bujiile cu masa) si cineva da la automat sa vezi daca da scanteie la toate bujiile, si daca da scanteie, atuncea, cumperi un spray ptr pornire, sau preferatu meu Break cleaner si sufli cu el in admisie, evident cu toate la locul lor, adica cu fise, bujii etc(adica metoda clasica)

daca nu vezi sa nu ai un cartof un teava de esapament si sa nu poata porni

daca nu porneste si ai verificat toate de mai sus, da jos un injector, verifica daca deschide, si daca motorul primeste scanteie

daca tot nu porneste, verifica contactul electric de la cheie, am mai patit sa fie dus contactul atunci cand dai la automat sa taie alimentarea ptr scanteie, si altele(doar pe circuitul cand dai la demaror) astra e varianta ieftina.

poti linistit sa tragi masina, ca nu are nici o gara

tocmai ca iti da scanteie cand pui contactu, e un semn bun

daca imi mai aduc aminte de ceva te anunt

parerea mea e ca nu ai probleme din ECU sau altceva

la toba de esapament sa verifici cand dai la cheie, daca ies gaze pe toba, sa sa nu iti fi infundat niste chiopii toba cu ceva

daca mai ai nelamuriri, poti sa ma suni,a m nr trecut in profil

spor

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

holby_sharan

Seby multumesc pentr stradanie, dar cred ca glumesti cand spui de cartofi sau alte povesti tipice telenovelelor.

Contact - baterie - imobilizator - ECU - bobina - stop // aici se opreste firul logicii, nu ajunge curent la delcou care ar trebui sa il distribuie bujiilor, mai departe sa controlez daca vine scanteie la bujie sau alta prostie e pierdere de timp.

Repet chestiunea cu dublurile la piese, care la mine la masina nu merg si la alta masina merg ambele seturi !!! ( senzori, computer, contact + cheie + imobilizator + delcou )

*Ma intorc la cabluri, relee, sigurante sau chiar un fenomen SF ....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!