Jump to content

Probleme Pornire


supras_clan
 Share

Postare recomandată

buna colegi,sunt nou pe forum,am si eu o problema cu masina lu fratemiu,are un golf 3 din 92 1.9 75 cp diesel si are probleme cu incarcarea,nu incarca deloc,am intins cureaua dar nu incarca deloc,am observat ca la excitatie ii vine curent cand pui contact dar in rest nu ma pricep,daca se poate cu un sfat cu ceva,orice,o schema sa pot sa rezolv problema ca merge pe baterie si o distruge si pe asta,multumesc mult

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica alternatorul vezi ce-i defect,releul de incarcare,puntea de diode,carbuniii,colectorul de la rotor,eventual schimba-l.

Daca nu te pricepi mergi la un electrician.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mersi,dar poate cineva sa-mi deie o schita ceva,o schema electrica cu alternator si cum sa verific,diodele,etc...doar o schema ceva,si o intrebare,nu functioneaza ca la dacie,are un + general si o iesire(excitatie),aici are o borna + care e alimentat tot timpul si o iesire sau intrare,ma rog,unde sunt 2 fire,pe care pe unul din ele vine curent cand pun contactul,iar pe celalalt nimic,nu pe ala trebuia sa vina ceva curent???...multumesc daca ma ajuta cineva si daca nu ma ajuta:).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut! probleme de genul asta cu golfuletu'{golf 3 Gt , 1995, 74kw, 101cp} am avut si eu si am incontinuare. adica... face figuri la pornire , porneste cand vrea se mai si opreste in timpul mersului, ca restul care au postat aici. intre timp i=am schimbat si pompa de benzina si bobina de inductie care era fisurata . azi am fost cu ea la un electrician si mi-a pus-o pe tester si am gasit 4 probleme. dar mi-a dat decat codurile. ma poate ajuta cineva va rog sa imi zica ce inseamana codurile si la ce anume am probleme ca sa stiu ce sa schimb? si pe unde sa gasesc piesele care trebuie schimbate. codurile sunt urmatoarele: 01257 idling stabilization valve N-71 , 00553 Air mass meter G-70 , 01252 Injector.Cylinder 4 N-30 si 00513 Engine speed sender G-28 .va multumesc anticipat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred ca pornirea greoaie si oprirea in timpul mersului se datoreaza senzorului g28 din erorile tale. El poate avea legatura directa cu aceste probleme.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si unde este pozitionat sezorul asta G-28 Tracto ? sau cum se mai numeste? multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se afla in delco acolo unde intra o mufa neagra. Eroarea asta iti apare daca se face testul cu motorul oprit. Daca s-a facut aceasta testare cu motorul pornit si dupa stergerea ei reapare atunci trebuie schimbat acest senzor. Din ce mai apare pe la tine trebuie readaptata clapeta de acceleratie, iar daca mai apar erorile cred ca s-a umblat destul de adanc prin sistemul tau de admisie aer.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

multumesc mult pt raspunsuri . o sa revin cat mai curand cu informatii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

vento 1.8 abs benzina

am masurat senzorul hall dupa urmatoarea metoda preluata de pe forum

Verificarea cuprinde 2 etape: verificarea alimentarii si verificarea functionarii

In prima etapa:

- conectezi un voltmetru la contactele exterioare ale mufei (1 si 3)

- pui contactul

- la motor de 1,4 si la 1,8 trebuie sa ai minim 9V(aici am 10,72 deci este in regula)

In etapa a doua:

- conecteaza la loc mufa, infige in spatele firelor 2 si 3 doua ace la care conectezi aparatul de masura(aici am 7v , nu stiu daca aceasta valoare este buna) #sa imi spuna cineva va rog daca este buna aceasta valoare#

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am reusit sa ajung la un electrician abia azi si o sa schimb dupa amiaza delcoul ca cica de la ala e ca e stricat senzorul dinauntru . o sa postez cand ma intorc acasa.. toate cele bune

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca nu ai joc in axul delco mai bine schimbi doar senzorul Hall.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut!Ma puteti ajuta si pe mine cu o schema/poza cu panoul de relee la Vento?Vreau sa inlocuiesc un releu care-mi face probleme

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare, a inceput sa faca masina figuri la pornire adica :daca-i dau cheie dintr-o data nu porneste ca si cum nu ar avea benzina, daca tin cateva secunde contactul pus si i dau cheie dupaia porneste perfect .

Chestia asat imi face cam de o saptamana iar acuma o luna am schimbat pompa de benzina.

Chiar stiu de ce sa ma leg.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cristi Sacalul

Salut,

Am o problema la masina care se manifesta in felul urmaor: se intampla cateodata sa nu mai porneasca sau sa porneasca asa "balbait".

Prima data s-a intamplat vara, am oprit masina si dupa 10 minute am vrut s-o pornesc dar nimic, a pornit din a 3-a si cu piciorul pe pedala de acceleratie.

Nu am mai avut probleme pana acum 4 luni. In ultimele 4 luni am patit de 5-6 ori sa porneasca "balbait", dar la prima cheie. Azi am plecat cu masina si dupa vreo doua ore am vrut s-o pornesc dar nimic, adica prima data a dat semne ca vrea sa porneasca dar pana la urma nu a luat-o. Am verificat siguranta 18 si am incercat si cu pedala de acceleratie. Dupa vreo 4 incercari am inceput sa simt miros de benzina ( nu stiu de unde vine ). Am miscat si firul de la pompa de benzina ( am crezut ca nu face contact pentru ca mie mi s-a parut ca n-o mai aud cand pun contactul, era si galagie mare afara). Am mai incercat si de data asta am dat mai mult la automat si a pornit balbait. Ulterior am mers cu masina la spalatorie si am tot oprit si pornit ( era coada ) , dar nu a mai facut glume.

Am mai observat ceva azi si in alte zile ca parca da in nas la accelerare un pic pana ii motorul rece ( adica dupa ce plec cu ea ).

Ce-ar putea fi? nu vreau sa ma apuc sa schimb pe ghicite ca e pompa, ca e bobina, etc.

Modificat de Cristi Sacalul
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu cred ca mai degraba e senzorul de temperatura al apei defect. Iar mirosul de benzina dupa cateva incercari de pornire e normal, mi s-a intamplat si mie cand mi s-a defectat. La fel si toate simptomele de care povestesti. Cand nu-ti porneste incearca cu mufa de la senzorul de temperatura scoasa. Sau mai bine citeste erorile cu un VAG COM.

PS: se pare ca avem acelasi motor ABU, 1.6L, 75CP.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da. Cel mai bine fa-i o diagnoza. Eu la concluzia asta am ajuns. Dau 50 de lei si stiu exact ce are masina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cristi Sacalul

Ieri am descoperit inca o chestie: am mers cu masina de dimineata si dupa ce vreo 7 ore am pornit-o, nu am avut probleme pana la primul semafor unde a inceput sa se tureze singura pana la 2500-3000-4000, sa imi cupleze si decupleze releele, sa-mi scada intensitatea luminoasa la bord. Pana la urma am tras pe dreapta si am oprit ca nu inceta din "nebuneala". Am incercat s-o pornesc si cu mufa scoasa de la senzor dar nimic, am verificat si scanteia la fiecare fise si este ok. Am reusit s-o pornesc dupa mai multe incercari dar a continuat sa faca asa inca o bucata buna de drum dupa care a intrat in normal. Senzorul de temperatura trebuie schimbat pentru ca se misca corpul si partea de metal statea fixa plus ca daca rasuceam senzorul intr-o parte scadea turatia la motor si daca rasuceam inapoi crestea.

Vreo parere, sfat?

Exclus tester ca am mai fost odata la cineva si cand l-am intrebat de ce arata x a zis ca poate de-aia sau de-aia, oricum nu se vad multe la masini asa vechi.

Modificat de Cristi Sacalul
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,am si eu o problema si va rog s-a m-a ajutati si pe mine.Am cumparat un Golf 3 diesel din 96,1,9 tdi 66kw si nu mai porneste bine,are cumva pompa electrica de motorina, pentru amorsare.Inainte la pornire se auzea ceva ca un bazait, dar acum nu se mai aude ,si porneste mai greu,este modelul cu pompa de injectie electronica, va multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

...

Schimba senzorul de temperatura si vezi daca mai face. Cred ca tot de la senzor se trage. Senzorul da indicatii gresite la ECU si ECU cupleaza aiurea releele ca sa compenseze valorile pe care le primeste.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cristi Sacalul

ok, am sa schimb azi senzorul si o sa observ mai departe ce se intanpla. te/va anunt daca se schimba ceva.

merci de sfaturi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Buna, am o problema cu un golf 3 ,1.6.Cand ii dau cheie sa pornesc nu o ia din loc:)) simt ca tampesc deci face incontinu tatattatatat de zeci de ori,in cele din urma porneste daca am noroc daca nu ..nu.Iar cand porneste sa zic merg cativa km si incepe acul de la kilometraj sa sara sus jos ....si apoi imi moare motoru.SI iar o iau de la capat da-i la automat,mi si groaza sa mai opresc motoru iar cand merg la benzinarie am un morcov:)).Am fost la un electrician cica a rezolvat problema ca era nus ce fir pe la electromotor.....BALOANE nici vb tot asa face,la un mecanic ca e pompa de benzina....BALOANE tot asa face.Daca stiti careva ce ar putea sa aiba va rug HELP!!!!!!!!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

vezi filtru de benzina , si conductele care ies si intra in filtru apoi alimenteaza pompa de benzina !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am o problema ieri am alimentat la peco am facut plinu am mers vro un kilometru si sa oprit motoru am tras pe dreapta am dat la automat nu a vrut sa porneasca an desfacut capacu de la injector am turnat benzina a pornit dar sa oprit imediat mam uitat la bobina da scinteie am curatat senzorul hall am scos mufa de la senzoru de temperatura si nu porneste cum torn benzina in injector o ia la prima kie dar se opreste am scos turu dau la automat dar nu vine benzina cind trag cu gura vine foarte putin am omorit de tot bateria si nu a pornit astept si parerile voastre specific ca este golf 3 an 94 motor abs 1.8 benzina

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Releul pompei de benzina sau pompa insasi. Astea sunt cele ramase. Totusi verifica intai releul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!