Jump to content

Probleme Pornire


supras_clan
 Share

Postare recomandată

la punctul 1.

- Am gasit in spate in portbagaj in dreapta fix sub stop o substanta uleioasa cursa de nu stiu exact unde, ca m-am uitat la furtunuri si era la locul lor, oricum am sa verific dinou zona respectiva.

la punctul 2.

Plafoniera e ok se aprinde dar o sa verific toate sigurantele.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca sigurantele sunt ok tind sa cred ca e bateria de vina odata ce se reseteaza si km.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu sunt cam de aceiasi parere ca bateria e cam dusa. Incearca o incarcare de 12 ore si vezi dupa daca iti mai face figura asta. Plus verifica sa nu ai vre-un scurt sau un consumator care iti papa bateria. O data pornita masina normal ca mai incarca bateria si de aceia iti porneste usor dupa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sal am si eu o problema g 3 nu porneste la rece la prima cheie. la a 2-a da dar oscileaza turometru dupa care isi revine la turatia de 1200. poate cineva sa ma ajute?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E posibil sa ai pierderi de benzina si la prima cheie sa ai presiunea scazuta pe conducta chiar si aer. Verifica toate tevile care vin de la pompa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare! Am si eu o problema daca ma poate ajuta cineva.Detin de curand un vw passat 1.8 20valve Turbo 150cp din 2000 si de cand a inceput sa vina frigul am observat ca nu porneste cum trebuie dimineata.Dau la automat,porneste la sfert..iar apoi o secunda da sa se opreasca,adca scade turatia cat de cat si isi revine la 900t/min.Nu ar trebui sa fie mai turata dimineata cand este frig,oare sa fie din socul electronic ?? Astept informatii,poate vi s-a mai intmplat voua sau stiti despre ce este vorba. Multumesc frumos

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Noi nu prea avem norocul de a avea un 1.8 turbo de 150 CP, noi mai mult cu 75-90 CP, fara turbo.

Nu spun ca nu mi-as dori unul pe G3........

Incearca pe G4, Audi ......

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vad ca nu sunt singurul care s-a confruntat cu aceasta problema dimineata la prima pornire.

@y0nu7z: Eu am avut pana saptamana trecuta aceeasi problema.La inceput am schimbat bujiile dar si asa tot la fel facea.Ce e ciudat ca de cand am terminat benzina veche si am pus alta nu a mai facut figuri.Tind sa cred ca era benzina de vina pentru ca simptomele aparuse a doua zi dimineata dupa ce alimentasem.Acum astept un frig mai periculos ca sa vad daca am iar belele.

La mine pornea din a doua cheie si atunci balbait pentru cateva secunde dupa care urca la 1200 de ture,ceea ce ma face sa cred ca senzorul de temperatura e bun pe cand la tine daca ramane la 900 nu stiu daca e normal.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Incerc sa detectez si eu o problema ... care se intampla dupa pornire...sper sa nu fac off-topic aici.

Cand pornesc dimineata ... daca las motorul in relanti se aude un sunet ciudat sub capota... un tac..tac..tac..tac ... pauza... tac..tac..tac...tac si se aude incontinuu asa ... nu stiu de la ce e. Parca e o curea care ar avea zimti pe 70% din ea si pe restu s-ar invarti normal.

Cand incep sa merg ... cu treapta intai, dupa 3-5 m parcursi se aude un zgomot tot de sub capota ... parca un harait scurt, o eliberare de frana care nu e unsa zic eu... si apoi merge normal.

Daca opresc pe loc, fara sa opresc motorul nu se aude haraitul dupa 3-5 m parcursi. Daca opresc motorul si pornesc din nou ... se aude.

Dupa 10 minute de mers pana la servici... ajuns acolo las la relanti si am observat ca nu se mai aude sunetul ciudat cu tac ... tac.

Sa fie legate intre ele? Care ar fi problema?

P.S. Sper sa nu radeti prea tare la poveste ... dar nu stiu cum sa o descriu altfel. Cred ca ma duc la un mecanic sa isi dea o parere. :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nightrayder la tine acel zgomot provine de la tacheti,care dureaza dureaza putin pana se amorseaza si ei deoarece sunt hidraulici.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si e normal acest lucru? la care zgomot te referi ... cel care e la relanti sau cand pornesc de pe loc?

Ma deranjeaza acest lucru ... nu vreau sa se strice ceva si sa o patesc rau de tot :icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ma refeream la zgmotul cand pornesti masina la rece,acela este un zgomot specific tachetilor care amorseaza.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

innebunesc cu zgomotul produs dupa primi 5-10 m parcursi de la pornire. De la ce poate sa fie? Se aude scurt, indiferent de ora la care am pornit masina si nu se repeta decat daca opresc motorul si repornesc.

Se aude in partea de mijloc ... parca din pedala de acceleratie sau ceva ... nush ce sa fac. M-as duce la un mecanic dar ... aia spun toti diagnoze diferite si ma apuc sa schimb aiurea pe la masina ;)

Any ideasss?:lol: pls ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

tacaneala am si eu dimineata la prima cheie daca e ceva mai frig,se aude aprox un minut,eu zic ca cel mai bine e ca la cei care se aude zgomotul asta sa nu accelereze ceva timp

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dar nu tacaneala ma deranjeaza .... face zgomot in mijlocul masinii, din zona motorului dupa primii 5-10 m parcursi. un huit ... hhaaahhhhh...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am si eu o problema la pornire la masina din semnatura...dar numai dimineata la rece. Cand ii dau cheie o ia un pic mai greu...tre' sa tin un pic pe contact...si cand porneste sta la relanti...nu merge mai turata la inceput...si nu stiu daca asa trebuie. In rest daca e motorul cald porneste instant. Masina nu scoate fum, nu papa ulei, trage de rupe si poate consuma un pic cam mult...in jur de 6,5-7. Care ar putea fi cauza pornirii mai grele la rece...in cond n care tin contactu pus si ii dau cheie numa cand se stinge becul ala de la bujie?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

PMG la TDI-uri pornirea la rece si nu numai chiar si la unele benzinare se face cu ajutorul unui debitmetru masic de aer,de fapt si sper sa nu ma insel este o rezistenta care incalzeste aerul aspirat si masoara cantitatea de aer catre admisie,probabil la tine acel debitmetru nu mai functioneaza in parametrii normali.Ca si amplasare il gasesti langa cutia filtrului de aer pe furtunul de admisie aer. Este doar o parere din pacate nu stiu sigur cum se si verifica acel debitmetru. Alte situatii posibile ar fi bateria,bujiile incandescente....i-ai facut vreo verificare pana acum?Bafta!

Modificat de robert28
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bateria e aproape noua si bujia incandescenta ma gadesc ca daca mi se stinge destul de repede martorul din bord deci ii ia putin timp sa se incalzeasca n-are nimic...presupun. Debitmetrul nu l-am verificat...dar daca ar avea ala probleme nu ar trebui sa porneasca tot timpul greu?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La dieselul tau e problema de avans. O poti verifica cu vag-com-ul atunci cand apa atinge temperatura de 80-90 grade.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cojocariu.marian

ieri dimineata nu mi-a pornit masina, am dat la automat pana s-a descarcat bateria. convins fiind ca de vina pentru aceasta problema ar fi bateria, am pornit sa caut magazinul cu cele mai bune preturi la acumulatori auto. m-am hotarat asupra unei anume marci, urmand sa ma intorc cu banii la magazin sa cumpar acel produs. ajuns acasa, am zis sa ma uit un pic pe forum vw. dupa ce am citit problema cu bulele pe conducte, m-am dus sa vad la mine cum e........si am vazut...............nu bule erau la mine ci buloaie de 5-6 cm. am ntrat un pic in panica si am inceput sa sun pe la diferiti mecanici sa le spun problema si sa le cer un sfat. toti m-au bagat si mai tare in ceata. am sunat apoi un coleg care mi-a dat curent pana am pornit, dupa care am plecat la peco sa alimentez ( vreo 15 litri) pt ca acul de la motorina era cam demult pe rosu, fara a se aprinde insa becul. azi dimineata la prima ora am iesit afara sa vad care e treaba cu bulele, si spre surprinderea si bucuria mea, nu mai aveam nicio bula pe conducta si masia a pornit din nou ,,la sfert,,. concluzia mea este ca rezervotul fiind aproape gol, pompa a tras aer pe care l-a bagat pe furtun. alta explicatie nu vad. este posibil na fie ars fecul de la combustibil?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut mie mi se opreste in mers,am un vento din 94 1.4 ABD i-am schimbat vro 3 calculatoare si bobine.Dupa ce mi-se opreste nu mai are scanteie

a venit un electrician si a masurat si mi-a spus ca din cauza km-lor sa ars bobina si calculatorul,ultima oara am scimbat calc.si bobona acum 4 zile,am mers in jur de 130km si mi-sa oprit in mers.nu imi dadea scanteie dar a doua zi dimineata a pornit

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut.

Se pare ca s-a racit afara si masina mea are alte simptome la pornire dimineata.

Porneste normal,dupa 20 - 30 sec ii vine cate un hop ca si cum ar sughita iar la al doilea deja da sa se opreasca.Daca moare motorul o pornesc fara nici o problema si nu mai "sughita" :icon_thumright:.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

PMG si eu am un golf exact ca al tau. Probleme cu pornirea am avut si eu, am schimbat toate bujile cand am cumparat masina si acum 2saptamani si bateria care avea un compartiment intrerupt. Masina porneste la sfert acum, eu i-am mai facut un tratament la motor cu un aditiv recomandat de un mecanic. Nu stiu sigur daca debitmetrul are influenta asupra pornirii, cum a precizat dorur mai degraba e o problema de avans la pompa de injectie. Nu lasa pe oricine sa umble la ea, eu asa am patit si acum sunt nevoit sa schimb capacul.

[PS] Aditivul folosit e de la Metabond. Din forumurile consultate pe net tot mai multa lume foloseste la masinile vechi cat si la cele noi. Eu am folosit tratamentul pt motor cat si cel de combustibil. Rezultatele sunt simtitoare.

Modificat de eleet
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sal. dim am dat sa pornesc masina si nu mai vroia. am chemat pe cineva sa imi de-a curent, am conectat firele la bornele bateriei, am lasat sa se incarce cam 5 min dupa care am mai incercat o pornire dar nimic. am fortat-o putin, dupa care a pornit; am lasat-o tot vreo 5 min motorul pornit dupa care l-am oprit si am incercat sa pornesc din nou dar iar nu mai pornea. ce sa fie; bujiile??

Modificat de GenuVW
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!