Jump to content

Probleme Pornire


supras_clan
 Share

Postare recomandată

Daca ai benzina nearsa pe toba, e cam urat. Dauneaza si catalizatorului. Nu cumva ai probleme cu aprinderea? Daca zici ca ai schimbat rotorul si capacul la delcou deja, verifica putin bujiile si fisele. Dar in rest motorul merge ca inainte? Mi se pare tare ciudat sa ai urme de benzina nearsa pe toba si motorul sa mearga perfect. Sigur e vorba de benzina nearsa?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

o fi condens ala, ca nu as crede ca iti ajunge benzina sa o dea afara pe esapament pt ca din cauza caldurii s-ar evapora. porneste motorul cu mufa scoasa de la senzorul de la temperatura al apei si vezi cum porneste. la drumuri lungi apa nu se ridica asa mult in comparatie cu drumul din oras iar motorul se raceste mai repede dupa drumurile lungi, asa gandesc eu si de asta ar trebui sa incerci pornirea cu senzorul de temperatura deconectat. vezi ce se intampla.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

porneste greu dimineata la 6-7 ore dupa ce l-am oprit dupa drumuri lungi

pe la toba nu e benzina ci funingine umeda ,nu stiu daca e neaparat relevant , insa intradevar motorul nu prea are forta, in special sub 2000 rpm (daca la 2000 calc tare acceleratia ,indiferent de treapata de viteza ,balbaie) relantiul e ok

la aprindere m-am gandit si eu de accea am verificat capacul si rotorul ,am vrut sa schimb si bujiile dar sunt bosch cu 3 electrozi iar prin iasi nu am gasit ,cat despre fise ,le-as verifica dar nu stiu exact cum sa face

P.S am facut azi un drum de vreo 200 si de km ,sunt curios cum se comporta dimineata ,fiindca cu consumul am lamurit-o ,kilometrajul nu indica corect , la 38 de km mi-au iesit vreo 6 lipsa (adica indica mai putin) poate fiindca am cauciucuri pe 15

multumesc mult

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

tocmai mi-a adus un prieten o masina su acelasi motor si simtome, dupa ce rezolv postez aici.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am rezolvat problema: cand i-a fost montata distributia, nu a fost pusa bine la punct. diferenta de un dinte, simtome: pornea mai greu dimineata(la a 2-a cheie), mirosea a benzina nearsa, nu tragea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

esteputin probabil sa se fi intamplat treaba asta la mine

multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ceea ce nu inteleg e faptul ca porneste greu doar dupa drumuri inafara orasului

daca merg toata ziua prin oras dimineata porneste normal

am observat ca am un furtun intre baia de ulei si cpacul de la injectie care e mancat de ulei (parca ar fi dizolvat ,sau topit)

am cautat sa iau unul nou dar nu gasesc ( in manual scrie racord pt filtrul de aer)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ala nu afecteaza pornirea, sunt gazele de la ulei care ajung in pistoane impreuna cu combustibilul-ajuta la ardere. ai pornit masina cu senzorul de temperatura conectat? adica sa i scoti mufa-dupa ce ai fost la drum lung.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut.. am si eu o mare problema la pornire, am cautat pe forum sa vad daca gasesc pe cineva cu aceasi problema dar nu am gasit asa ca m-am hotarat sa deschid un topic nou.. SURPRIZA nu am putut, asa ca am ales sa dau un reply acestui topic sperand ca cineva ma poate ajuta.

Golf 3 1.6i an 95/10 tip motor ABE*

inca de cand am cumparat masina de la neamt a avut problema aceasta

dupa 3 4 5 ore de stationare incerc sa pornesc motorul dar nu porneste, metoda care o folosesc pentru a reusi sa il pornesc este urmatoarea.. scot furtunul acela gros care se duce la filtru de aer iar in timp ce cineva da la automat ii pun mana si il las sa traga aer cate putin iar atunci porneste.

Cand motorul este cald nu mai am aceasta problema.

La masina i s-au schimbat : filtru de aer, ulei+filtru, filtru benzina, distributie, curea alternator,

Am fost cu masina la tester si mi-au gasit defecta sonda Lamba.. am schimbato si pe aceea..

Momentan testerul nu mai gaseste nici o eroare la masina :|

Baietii de la service cand mi-au schimbat sonda au spus ca nu voi mai avea nici probleme cu acceleratia, daca accelerez putin mai brusc motorul se ingatuie.. surpriza problema exista in continuare.. la fel ca si cea cu pornirea :))

Va rog frumos daca aveti idei de la ce ar putea sa fie sa nu ezitati sa-mi spuneti !!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Buna am si eu de cateva luni un glf 3, benzina 1,6 din 94 si porneste foarte greu dupa ce sta mai multe ore. Prima data mi-a facut figura cand a stat nepornit mai multe zile (nu era frig afara), dar ulterior a inceput sa porneasca foarte greu si dupa 8 ore. Totusi dupa ce am reusit sa pornesc si ma opresc prin oras, masina porneste imediat fara probleme.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut, problema enervantala 1.6i AEK: nu-mi porneste motorul cum trebuie de ceva timp. se intampla urmatoarele:

1. dau cheie, o ia mai greu, se subtureaza, se opreste imediat (sau)

2. dau cheie, tin pedala de acceleratie putin apasata, dau volanul jos la maxim(e reglabil), porneste, iau piciorul de pe pedala, se subtureaza, apoi se supratureaza si dupa cateva minute revine la turatia normala

mentionez ca in timp ce dau cheie imi apara din nou in01 lucru ce nu mie se intampla inainte

consum ridicat de benzina

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna am si eu de cateva luni un glf 3, benzina 1,6 din 94 si porneste foarte greu dupa ce sta mai multe ore. Prima data mi-a facut figura cand a stat nepornit mai multe zile (nu era frig afara), dar ulterior a inceput sa porneasca foarte greu si dupa 8 ore. Totusi dupa ce am reusit sa pornesc si ma opresc prin oras, masina porneste imediat fara probleme.

Ar mai fi de mentionat ca dupa ce dau la cheie si nu porneste, cand iau contactul tuseste putin de parca ar vrea sa porneasca.

Am scos furtunul de tur si am pus contactul si scuipa benzina. M-am mai uitat si la capacul de la delcou si nu e fisurat si nici condens nu avea inauntru. Cred ca urmeaza sa schimb bujiile si pe urma sa ma iau de bobina de inductie.

Ceva pareri ????

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

semzorul de tempertura. e posibil sa sie defec, porneste masina cu el deconectat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ala nu afecteaza pornirea, sunt gazele de la ulei care ajung in pistoane impreuna cu combustibilul-ajuta la ardere. ai pornit masina cu senzorul de temperatura conectat? adica sa i scoti mufa-dupa ce ai fost la drum lung.

Am si eu o problema similara. Nu-mi porneste dimineata decat dupa 6-7 chei la automat. As dori sa stiu unde se afla acel senzor de temperatura la un Golf III '95 motor AEE.

Multumesc :cheers:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ceea ce nu inteleg e faptul ca porneste greu doar dupa drumuri inafara orasului

daca merg toata ziua prin oras dimineata porneste normal

am observat ca am un furtun intre baia de ulei si cpacul de la injectie care e mancat de ulei (parca ar fi dizolvat ,sau topit)

am cautat sa iau unul nou dar nu gasesc ( in manual scrie racord pt filtrul de aer)

la mine s-a rezolvat cu ceva spray de contacte

cat despre senzorul de temperatura nu sunt foarte lamurit pt ca motorul meu cu injectie bosch are doi

-unul de temperatura a lichidului de racire

-si unul de temperatura a aerului care intra in motor (este montat pe injector)

cum as putea sa il deconectez pe cel din urama ? ca mufa e aceiasi cu alimentarea injectorului

cred ca motorasul de relanti avea o problema (contacte in mufa ,ceva ) banuiesc ca si @doubl3gi si @atenttat au aceiasi problema judecand dupa simptome

cu stima...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am localizat problema si sper ca am si rezolvat-o.

Eram chitit sa schimb bujiile dar cand m-am uitat mai atent la bobina de inductie am observat o fisura in carcasa de plastic a bobinei si mi-am amintit ca am citit pe forum despre aceasta problema. Asa ca am demontat bobina, am luat-o in casa am uscato cu feonul, am mai lasat-o si pe calorifer vreo 2 ore dupa care m-am intors cu ea la masina, am montat-o si ... cu ultimul strop de viata din baterie .... hic, hic, prr si a luat-o :lol:). Ulterior am lipit fisura cu poxipol si vad ca in prezent masina porneste normal. Nu stiu daca o sa tina dar macar stiu ce trebuie sa schimb daca mai face figuri. Acum mai trebuie sa schim doar contactul care nu mai merge decat intr-un anumit punct inainte de capat...... Asa ca daca nu porneste NU faceti ca mine !!! mai bine cautati defectul decat sa dati la demaror pana se strica contactul :P)))

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut! am citit tot ce s-a scris aici despre prbl la pornire si nu am regasit-o si pe a mea .Asa am am o mare rugaminte la cei ce pot sa ma ajute si pe mine le-as fi foarte recunoscator.

Problema mea o am la un golf3'94 1.6l;de 3 sapt porneste numai cand vrea,mai adica nu se pune contactul,am verificat toate sigurantele OK,am luat alt contact la fel daca ai noroc se pune contactul porneste la sfert ,merge fara prblm nu se opreste,o opresti si o pornesti imediat porneste-daca o lasi o juma de ora nu se mai pune contactul cu zilele.

Multumesc si astept orice sugestie la tester nu am dus-o ca nu mai mi-a pornit,am adus tot felul de electricieni nimik....unii zic ca este de la alarma alti de la cheie.....nu cred nimic..apropo am pornit-o si la fire fara cheie a mers o perioada acum nu se pune contactul nici cu fire .ultima oara a pornit acum o sapt de atunci nu se mai pune contactul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salutare! Am si eu o problema cu Golfutzu meu. Aseara eram in depasirea unui TIR, si eram atent sa ma incadrez ca imi veneau si masini din fatza. In loc sa-i dau a 5-a dintr-a 4-a i-am dat a 3-a. A intrat in frana de motor, si mi-am dat seama imediat ce-am facut. Am schimbat a 5-a si in momentu ala mi-a murit motoru. I-am dat porneala din mers, a pornit si a murit din nou. Am tras pe dreapta, si am incercat sa il pornesc din nou la cheie, da n-a mai vrut s-o ia deloc. I-am dat la automate d mi-au iesit pe oki si tot n-a vrut. A trebuit s-o tractez. e din 95, cu motor de 1,4 abd. Ce are?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

e posibil sa fi sarit de la punct distributia in momentul in care ai pornit o din mers

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa stii ca m-am gandit si la asta! Oricum maine chem un mecanic sa se uite. Cand am deschis capota aseara imediat dupa ce am vazut ca nu mai vrea sa porneasca, am simtit un usor miros de sulf, sau ceva de genu asta. Habar n-am ce draq e.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am descoperit care era baiu cu masina mea! Din cauza pornirii din mers, mi-a pushcat pur si simplu bobina si aprinderea electronica. Azi am rezolvat-o! Sfert de cheie, cu motoru rece:p

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 weeks later...

salut ..! Am o problema cu pornirea uneori cand e masina inclinata (sau cel putin asta am constatat eu ) ...adica dau la automat porneste cu pedala la fund cam in 5-6 sec ..si apoi motorul sta turat in 3000 RPm cam 2-3 sec ..scade imediat cum merg ..si-si revine cam in 5 min la turatie normala ...Vreo idee de la ce ar putea fi ? In rest masina merge bine trage , doar face schema cu pornirea cateodata . Acel senzor de temperatura unde se afla? O poza cu locatia lui se poate ? ..Multumesc !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

zine si noua ce tip de motor ai (uite te pe certificatul de inmatriculare)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!