Jump to content

Probleme Electrice (Touareg 7L)


rudolf
 Share

Postare recomandată

Am gasit un post 

#4 • May 18, 2017

Battery draws are a pain to track down. Compass Module, Radio Amp, Radio Antenna Booster and Kessy were all problems when the vehicle was still under warranty.

In the last few years, it has usually been the kessy. Usually the keyless stops working and you see many kessy errors with the VCDS scan.

If you have the antenna errors, you will need the mosfets and resisters to fix it.

If you start getting the shift to park error, then the black switch in at least one of the door handles are gone.

Anyway, this is enough to get you started. 

Just looked again and spotted your kessy scan. Yep. New resisters and new mosfets for you. 90% chance that once successfully done, the battery draw will be fixed.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Antenna problems 99.8% of the time point to bad mosfets in the kessy. This is an extremely common problem, but it is an electronic problem on the circuit board, not the antenna.

Antenna problems will drain the battery each and every time. You will rebuild or replace the kessy module to fix this problem.
 

1 Fault Found:
00180 - Access/Start Authorization Antenna; Passenger Side (R135)
009 - Open or Short to Ground

-------

So, hopefully now everyone understands that there are two separate systems here. One system deals with the black push buttons that lock the car. The other system deals with the antennas that unlock the car. Each are separate and each can be disabled while leaving the other one working.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Buna seara. Am o problema care revine. Dupa ce opresc masina si o inchid ramane un ventilator in functiune (il aud in fata, in dreptul soferului) si imi descarca bateria. Am patit-o prima data acum un an si ceva. Am schimbat bateria, problema a disparut. Azi dimineata am gasit-o iar descarcata. Am primit curent de la cineva si am pornit-o. Am facut drumuri prin oras, am revenit acasa. Dupa 5 ore am coborat la masina, ventilatorul inca se auzea mergand. Am pornit-o, am dat o tura de cartier. Am parcat, inchis masina. Ventilatorul inca se auzea. Ce ar putea fi? Cum se rezolva astfel de problema?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@AncaL ala este sirocoul(Webasto) care s-a stricat. Trebuie reparat sau sa ii tragi mufa/siguranta altfel iti va descarca bateria. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Buna ziua, am un Touareg 2.5(R5)TDI manual,de cateva zile mi se aprinde in bord martorul de baterie cand masina stă la relanti si se aude de sub capota un sunet ciudat ca un fluierat..

Masina cat stă la relanti imi arata ca încarcă bateria cu 1.2V si in mers incarca  cu 1.4V.

Sa mai întâlnit cineva cu problema asta? Cum ați rezolvat?

Eu bănuiesc că fluierătul s-ar putea auzi de la cureaua de accesorii dar este cam greu accesul la ea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu ai curea de accesorii, alternatorul este antrenat de o roata dintata prin intermediul unei cuple elastice. Este in partea stanga a motorului (pe partea soferului). Daca s-a aprins martorul de baterie nu cred ca mai incarca, trebuie investigat alternatorul, mecanic sau electric.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Touareg 7L 2007 cu suport exterior roata rezerva ( sau orice model Touareg cu suport roata exterioara)

Datele problemei: am închis prin rabatare pe haion suportul exterior al rotii de rezerva fara ca haionul sa fie complet închis (semnalizat in bord ca neînchis). În acest caz, roata de rezerva s-a blocat în cui (martorul din bord s-a stins) dar nu a mai luat comanda electrica de deschidere/deblocare prin acționarea electrica a micro-ului de pe suport pentru a închide corect haionul. Nu a fost prima dată când am comis-o, așa că vă relatez cum am rezolvat-o atunci:

- am împins cu putere suportul rotii pe haion. Haionul a făcut click, s-a stins martorul din bord, suportul rotii in continuare NU s-a putut deschide prin acționarea micro-ului 

- din interior am deblocat mecanic haionul prin tragerea firului siguranței, haionul a făcut click și s-a deblocat ( martorul haion aprins )

- am deschis obișnuit suportul roata acționand comanda/buton/micro de pe suportul exterior și roata a făcut sunetul specific si s-a deschis

Nota: in acel moment nu știam că există un protocol mecanic de deschidere a suportului rotii exterioare: se introduce cheia în locașul de pe suport, se rotește dreapta, se apasă, fălcile care țin cuiul de la suport roata ar trebui sa se desfacă și să se detașeze suportul roata de haion.

Revenind, am parcurs aceiași pași ca la prima blocare, prin blocarea/deblocarea haionului, suportul rotii nu s-a deblocat electric, se aude cum micro lucrează dar fara a face comanda spre fălcile care țin cuiul, care se deschid cu un sunet specific.

Am făcut atunci protocolul mecanic de deschidere a suportului rotii (pe care nu l-am mai făcut înainte) așa cum este descris în cartea tehnica, nu s-au deschis fălcile ce blochează cuiul, suport roata blocat în continuare pe haion.

Am mers la (o) reprezentanta VW, banuind că se poate deschide din calculatorul cuplat la computerul mașinii. Surpriza!!! Programul vede haionul și îl deschide electric, vede luneta spate și o deschide electric, vedele ușile și le deschid electric, NU vede suportul rotii exterioare, deci nu are cui sa de-a comanda!?!. Am rugat operatorul sa de-a curentul afara de pe suport-roata, poate așa fălcile care țin cuiul s-ar debloca. Probabil nu s-a reușit combinația că micro de la mana făcea în continuare click-click dar protocolul mecanic cu cheia nu a dat nici un rezultat.

Modelul cu roata exterioara este destul de rar. Mașina a fost luată din Romania, reprezentanta Porsche București. Mă adresez tuturor posesorilor de VW Touareg, cu roata exterioara, indiferent de motorizare :

- de ce nu vede calculatorul așa zisul suport exterior? Nu au programul adecvat?

- de ce nu merge deblocarea mecanica? Nu știu dacă acționarea fălcilor este electrica sau electropneumatica( după sunet), dar ele nu se pot dezacționa decât dacă nu se mai afla sub tensiune?

- daca cineva a mai patit-o (sau are vreo părere despre deblocare) unde e hiba?

- posesori ai acestui model din județe limitrofe sau apropiate Neamțului, poate mă ajută cu o vizionare (mă deplasez) a protocolului mecanic de deschidere ( poate eu greșesc cu ceva ).

Cu multumiri

Fiind la prima acțiune de acest fel, cer scuze moderatorului daca nu am postat unde trebuie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

WD40 face minuni de multe ori. Eu zic sa dai. Multe se oxideaza si trebuie lubrifiate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va multumesc de interventie. Din pacate locul unde cuiul cu nuca sferica este imbucat de falcile dispozitivului de blocare este inaccesibil. In momentul rabatarii suportului de roata peste haion, zona se preseaza si pe o garnitura de cauciuc care impiedica apa/praful. Prin partea opusa este incuietoarea mecanica a suportului, cheia se roteste usor, la impingere nu deblocheaza falcile conform protocolului din cartea tehnica ( cineva mi-a sugerat ca nici nu are cum, fiind actionate de un electomotor ?! ). Deci acces "0" si pe aceasta parte: chiar daca ar fi, distanta de la locasul cheii la falci este o latime de geanta de 17" Pana nu am sa vad un desen cu mecanismul, nu ma pot pronunta. Am dat zvon si pe alte canale, pana acum nimic. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 weeks later...
On 13.01.2020 at 16:15, cdf a scris:

Touareg 7L 2007 cu suport exterior roata rezerva ( sau orice model Touareg cu suport roata exterioara)

Datele problemei: am închis prin rabatare pe haion suportul exterior al rotii de rezerva fara ca haionul sa fie complet închis (semnalizat in bord ca neînchis). În acest caz, roata de rezerva s-a blocat în cui (martorul din bord s-a stins) dar nu a mai luat comanda electrica de deschidere/deblocare prin acționarea electrica a micro-ului de pe suport pentru a închide corect haionul. Nu a fost prima dată când am comis-o, așa că vă relatez cum am rezolvat-o atunci:

- am împins cu putere suportul rotii pe haion. Haionul a făcut click, s-a stins martorul din bord, suportul rotii in continuare NU s-a putut deschide prin acționarea micro-ului 

- din interior am deblocat mecanic haionul prin tragerea firului siguranței, haionul a făcut click și s-a deblocat ( martorul haion aprins )

- am deschis obișnuit suportul roata acționand comanda/buton/micro de pe suportul exterior și roata a făcut sunetul specific si s-a deschis

Nota: in acel moment nu știam că există un protocol mecanic de deschidere a suportului rotii exterioare: se introduce cheia în locașul de pe suport, se rotește dreapta, se apasă, fălcile care țin cuiul de la suport roata ar trebui sa se desfacă și să se detașeze suportul roata de haion.

Revenind, am parcurs aceiași pași ca la prima blocare, prin blocarea/deblocarea haionului, suportul rotii nu s-a deblocat electric, se aude cum micro lucrează dar fara a face comanda spre fălcile care țin cuiul, care se deschid cu un sunet specific.

Am făcut atunci protocolul mecanic de deschidere a suportului rotii (pe care nu l-am mai făcut înainte) așa cum este descris în cartea tehnica, nu s-au deschis fălcile ce blochează cuiul, suport roata blocat în continuare pe haion.

Am mers la (o) reprezentanta VW, banuind că se poate deschide din calculatorul cuplat la computerul mașinii. Surpriza!!! Programul vede haionul și îl deschide electric, vede luneta spate și o deschide electric, vedele ușile și le deschid electric, NU vede suportul rotii exterioare, deci nu are cui sa de-a comanda!?!. Am rugat operatorul sa de-a curentul afara de pe suport-roata, poate așa fălcile care țin cuiul s-ar debloca. Probabil nu s-a reușit combinația că micro de la mana făcea în continuare click-click dar protocolul mecanic cu cheia nu a dat nici un rezultat.

Modelul cu roata exterioara este destul de rar. Mașina a fost luată din Romania, reprezentanta Porsche București. Mă adresez tuturor posesorilor de VW Touareg, cu roata exterioara, indiferent de motorizare :

- de ce nu vede calculatorul așa zisul suport exterior? Nu au programul adecvat?

- de ce nu merge deblocarea mecanica? Nu știu dacă acționarea fălcilor este electrica sau electropneumatica( după sunet), dar ele nu se pot dezacționa decât dacă nu se mai afla sub tensiune?

- daca cineva a mai patit-o (sau are vreo părere despre deblocare) unde e hiba?

- posesori ai acestui model din județe limitrofe sau apropiate Neamțului, poate mă ajută cu o vizionare (mă deplasez) a protocolului mecanic de deschidere ( poate eu greșesc cu ceva ).

Cu multumiri

Fiind la prima acțiune de acest fel, cer scuze moderatorului daca nu am postat unde trebuie.

Am incercat la o a doua reprezentanta. Empatici, chiar s-au implicat cu sfaturi, scenarii, pareri. In final pe aceeasi idee, programare, masina in service, etc, ceva este defect electric, trebuie desfacut cumva suportul, verificat, inlocuit ce ar fi defectl. Pentru ca implica dezasamblarea unor elemente interioare ( panou plastic hayon ) plus timpul de imobilizare, am spus sa o las pe cand o fi mai cald.

Am cautat pe net si spre bucuria mea am gasit schite si poze cu mecanismul de blocare de pe brat si cu fixarea cuiului cu cap sferic din hayon. Am crezut in continuare ca totul vine de la calculatorul de confort si neavand casnic cu ce sa-l "atac", am considerat ca daca am sa umblu la subansamblurile care le comanda ( incuietori ) si la senzorii aferenti, poate se va intampla ceva. Cu rabdare si scule ( chei T modificate ) adecvate, mecanismul de blocare de pe brat se poate dezasambla din pozitia inchis!  Nu intru in amanunte ( decat celor interesati ) dar nu e imposibil, chit ca e la limita. De partea cealalta, dupa ce se scoate cu atentie panoul - ornament de pe hayon, accesul la componentele mecanice si electrice ( motor stergator, incuietori, suport cui cu nuca sferica, etc ) este facil. In concluzie, dupa ce am umblat la toate, nesesizand ( vizual ) ceva deosebit, cand am actionat micro-ul de la comanda de mana a dezavorarii suportuilui, aceasta a deschis. Unde a fost defectul? Sigur ceva nu i-a placut calculatorului, probabil stergand si curatand incuietorile, senzorii, i-a revenit mintea la cap!

Cateva concluzii se impun:

- cu toate ca la rece, fara nuca sferica prinsa intre falci, dispozitivul de deblocare al bratului prin protocolul mecanic de dezavorare functioneaza, in clipa cand nuca este prinsa intre falci, acestea nu se mai deschid. Le-am scaldat in WD40, le-am pus vaselina siliconica, probabil frecarea de blocare este foarte mare. As fi putut sa mai maresc cursa la cama de deblocare, dar am renuntat ( pentru cei interesati, pot intra in amanunte). Electric, functioneaza impecabil, deci l-am lasat asa.

- daca prin absurd s-ar fi blocat deschiderea lunetei, nu aveam cum sa intervin decat cu daune majore in capitonaj. Totul incepe cu deschiderea lunetei, scaterea ornamentului de  deasupra stergatorului, apoi scaterea panoului de pe hayon. Am avut surpriza ca am gasit alaturi de comanda de urgenta mecanica a hayonului si un fir de comanda de deschidere de urgenta a lunetei. Era suspendat, fara un acces din exterior. Am cautat in manualul de instructiuni, nicaieri nu este pomenita deschiderea de urgenta a lunetei ( atunci cand electric nu este posibil ). Urmare am prelungit firul cu un cord subtire pe care l-am scos in exteriorul panoului si care l-am ascuns sub capitonaj; in caz de defect electric, orice componenta de la spate ( luneta, hayon, brat ) se pot deschide printr-un protocol mecanic. Aviz amatorilor, pot oricand reveni cu detalii in caz de...

Tin sa multumesc acelora care au facut posibil sa impartasesc aceasta experienta. de asemeni daca aveti acest model de Touareg, cu suport roata exterioara si aveti vreo problema, contactati, acum am invatat unde si cum sa caut pe net, sfaturile sunt cele mai pretioase, nu costa. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 6 months later...

Va salut baieti!

Am si eu nevoie de un pic de ajutor din partea voastra, poate posta cineva un Autoscan cu VCDS al unui Touareg 7L FaceLift? Adica intre anii 2007-2009. Vreau sa compar anumite module cu ce am eu pe non-FL sa stiu ce am de schimbat. Voi incerca un upgrade de CAN BUS cu instrument cluster de 2007. Va multumesc anticipat si berile vor veni de la mine!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La acest model can gateway este integrat pe placa ceasurilor 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salutare,

 

Am si eu o problema sau probleme cu un touareg 3.0 2006.

Bateria se simtea ca dadea semne de oboseala  , dintr.o data la volan nu a mai mers joystickul pt a se ajusta in sus si in jos , pe adancime merge..se aude un click si cam atat, oglinda dreapta cand dau in R se regla in jos spre bordura...acum nu mai stie si se duce in lateral, butonul start stop merge doar sa opresc motorul, senzorii fata spate dau eroare "led rosu". Am schimbat bateria de sub scaun..cu o Varta normala non Agm desi cea de pe masina era Agm..am fost la cineva sa.i faca o scanare ..erau probleme de tensiune intermitenta ..prea slaba sau la unele prea puternica..bineinteles ca bateria nu s.a putut coda fiind una non Agm..Astazi am schimbat.o cu una Agm de 105 Ah tot Varta..maine poate reusesc sa.i fac o adaptare.

Pot fi de la baterie aceste "chestii deranjante" de pe confort ?

Modificat de Iordidan
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In teorie, daca bateria e ok, nu. Posteaza scanarea dupa ce ai sters erorile

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Initial, dupa ce am schimbat bateria cu una non agm , la problema cu reglajul volanului nu aveam erori pe el..nimic.

Vad dupa adaptarea bateriei daca mai face..

Modificat de Iordidan
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Va salut

Detin un Touareg 2.5 bac 2007,la deschiderea pe jumatate a haionului merge stergatorul spate,cand il inchid se opreste.

Rezolvare. demontat imbracamintea int scos firele de la trecerea spre haion si gasit un fir gros de plus oxidat-rupt,facea contact la miscarea haionului,am inlocuit firul si gata.

Foarte interesant a fost ca firul era gros,cu izolatia in regula,dar oxidat transversal parca era taiat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Bună seara! Dețin un vw touareg 3.0 v6 an 2006, acum câteva zile am avut o pb cu blocarea unui injector (injectorul 5) și scotea foarte mult fum alb, am fost în service și am schimbat acel injector și face la fel, mi sa recomandat sa schimb sau sa repar ecu la injecție, am desfăcut acel calculator care se afla în dreapta lângă ștergătoare și l am suflat puțin și i am dat cu spray de contact, imediat după ce am pus calculatorul la loc a început electroventilator ul sa meargă pe viteza maxima și când am dat sa o pornesc, în momentul cand am pus contactul mi a apărut PRNDS și masina numai face absolut nimic(nu îmi mai recunoaște frână apăsată și nu se mai aude nimic când pun contactul) ,am încercat sa ii pun un tester și numai comunica absolut niciun calculator de pe mașina, ce sfaturi îmi puteți da sau ajutați-mă  în privința asta. Va mulțumesc! 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In primul rand, verifica ecu motor (cel la care ai intervenit tu), sa vedem daca mai este functional sau nu....posibil sa nu.

Verifica cablajul la mufe, daca nu ai prins si facut vreun scurt, cand ai montat. In teorie nu trebuie....dar verifica

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut. Probleme la lumina de pozitie fata, nu functioneaza.
Am schimbat becul si tot nu functioneaza. am verificar cablajul care intra in far si nu primesc + pe firul de la pozitie.
Sigurantele sunt bune!
Pareri?

 

Modificat de Test1234
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica cablaj si centrala electrica 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...
On 20.02.2020 at 8:52, cdf a scris:

Am incercat la o a doua reprezentanta. Empatici, chiar s-au implicat cu sfaturi, scenarii, pareri. In final pe aceeasi idee, programare, masina in service, etc, ceva este defect electric, trebuie desfacut cumva suportul, verificat, inlocuit ce ar fi defectl. Pentru ca implica dezasamblarea unor elemente interioare ( panou plastic hayon ) plus timpul de imobilizare, am spus sa o las pe cand o fi mai cald.

Am cautat pe net si spre bucuria mea am gasit schite si poze cu mecanismul de blocare de pe brat si cu fixarea cuiului cu cap sferic din hayon. Am crezut in continuare ca totul vine de la calculatorul de confort si neavand casnic cu ce sa-l "atac", am considerat ca daca am sa umblu la subansamblurile care le comanda ( incuietori ) si la senzorii aferenti, poate se va intampla ceva. Cu rabdare si scule ( chei T modificate ) adecvate, mecanismul de blocare de pe brat se poate dezasambla din pozitia inchis!  Nu intru in amanunte ( decat celor interesati ) dar nu e imposibil, chit ca e la limita. De partea cealalta, dupa ce se scoate cu atentie panoul - ornament de pe hayon, accesul la componentele mecanice si electrice ( motor stergator, incuietori, suport cui cu nuca sferica, etc ) este facil. In concluzie, dupa ce am umblat la toate, nesesizand ( vizual ) ceva deosebit, cand am actionat micro-ul de la comanda de mana a dezavorarii suportuilui, aceasta a deschis. Unde a fost defectul? Sigur ceva nu i-a placut calculatorului, probabil stergand si curatand incuietorile, senzorii, i-a revenit mintea la cap!

Cateva concluzii se impun:

- cu toate ca la rece, fara nuca sferica prinsa intre falci, dispozitivul de deblocare al bratului prin protocolul mecanic de dezavorare functioneaza, in clipa cand nuca este prinsa intre falci, acestea nu se mai deschid. Le-am scaldat in WD40, le-am pus vaselina siliconica, probabil frecarea de blocare este foarte mare. As fi putut sa mai maresc cursa la cama de deblocare, dar am renuntat ( pentru cei interesati, pot intra in amanunte). Electric, functioneaza impecabil, deci l-am lasat asa.

- daca prin absurd s-ar fi blocat deschiderea lunetei, nu aveam cum sa intervin decat cu daune majore in capitonaj. Totul incepe cu deschiderea lunetei, scaterea ornamentului de  deasupra stergatorului, apoi scaterea panoului de pe hayon. Am avut surpriza ca am gasit alaturi de comanda de urgenta mecanica a hayonului si un fir de comanda de deschidere de urgenta a lunetei. Era suspendat, fara un acces din exterior. Am cautat in manualul de instructiuni, nicaieri nu este pomenita deschiderea de urgenta a lunetei ( atunci cand electric nu este posibil ). Urmare am prelungit firul cu un cord subtire pe care l-am scos in exteriorul panoului si care l-am ascuns sub capitonaj; in caz de defect electric, orice componenta de la spate ( luneta, hayon, brat ) se pot deschide printr-un protocol mecanic. Aviz amatorilor, pot oricand reveni cu detalii in caz de...

Tin sa multumesc acelora care au facut posibil sa impartasesc aceasta experienta. de asemeni daca aveti acest model de Touareg, cu suport roata exterioara si aveti vreo problema, contactati, acum am invatat unde si cum sa caut pe net, sfaturile sunt cele mai pretioase, nu costa. 

A trecut un an si problema a recidivat, ba mai grav, acum ramane blocat si hayonul, adica nu se mai deschide electric prin actionarea clapetei. Diferenta este ca acum am posibilitatea sa deschid mecanic atat bratul cu roata ( improvizatie de-a mea ) cat si hayonul ( prevazut cu deschidere mecanica din constructie ). 

Raman la parerea ca este un "defect" electric sau o interconectare din unitatea centrala, care nu da voie rotii sa "plece" cu tot cu suport cand nu este inchisa corect; putin probabil sa se defecteze deodata doua circuite electrice distincte: brat si haion. Pentru a nu bajbai, caut o schema electrica.

 

MAREA INTREBARE, are cineva schema electrica de la

- bratul port-roata rezerva ( cuprinde un micro de comanda si blocul actionat electric al falcilor de pe cuiul sferic + circuitul de semnalizare in bord Inchis/deschis)

- hayon ( cuprinde un micro de comanda si blocul actionare incuiere + circuitul de semnalizare in bord inchis/deschis )

- luneta ( cuprinde un micro de comanda si blocul actionare incuiere + circuitul de semnalizarein  bord inchis/deschis )

Dupa cum am mai precizat si in prima postare, in service-ul autorizat, programul nu a " vazut " bratul ranbatabil ( deci nici instalatia electrica ).

De o mie de ori multumesc!!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...
Nicu Romaniuc

Verifica cablurile care urca din haion pe langa balamaua din dreapta pama sub plafon. De obicei acolo cedeaza cablajul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Problema era ( cred ) la cupla electrica dintre bratul port-roata si caroserie. Nu am facut mare lucru, am decuplat/scos/suflat/sters/cuplat la loc si a  reaparut curentul. Probabil pinii au fost oxidati. Multumesc celor care au fost alaturi de mine cu un sfat. Raman in  cautarea unei scheme electrice la modelul cu roata de rezerva pe brat exterior.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Salut!  Poate mă ajută cineva care s-a întâlnit cu o problemă identică :  

Am achiziționat un Touareg 2007  autoutilitară din fabrică și am geamurile pe spate blocate. Când acționez butonul de pe consola din față sau din spate, geamul are tendința de a coborâ, dar merge 2-3 mm și se oprește. În computerul de bord nu am nicio comandă legată de geamuri. Am încercat și cu un VAG, fără succes însă. 

Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!