Jump to content

Flansa Amortizor Seat Toledo


adib1973
 Share

Postare recomandată

Va cer si voua parerea in legatura cu fiabilitatea masinilor fabricate de Seat si implicit VW. Sunt fericitul (?) posesor al unui Seat Toledo din Octombrie 2007 (dupa 3 luni de asteptare-fabrica in concediu 1 luna si 1 luna tarnsportul din Spania la Curtici!). In urma cu o luna (3.200 km)au inceput si problemele, respectiv zgomot la rularea pe drum cu denivelari (nu mai vorbesc de cele cu gropi), zgomot sesizabil si la miscarea volanului in stationare. Din experienta anterioara an asociat zgomotul cu zgomotul produs de flansa de amortizor uzata (mentionez ca nu am participat cu masina la raliul Paris-Dakar). M-am adresat dealer-ului (Porsche) masina fiind evident in garantie, care dupa 2 saptamani de asteptare au binevoit sa remedieze defectiunea respectiv flansa amortizor dreapta si bieleta antirului stanga. Am fost si eu curios sa aflu motivul care a dus la aparitia defectiunii si am primit un raspuns pe care va rog pe voi sa-l comentati: flansa a fost deteriorata de PRAF, cu alte cuvinte stimati posesori de SEAT nu mai circulati pe drumurile din Romania ca sunt pline de praf si riscati sa patiti ca mine. Toate cele bune.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 9 months later...

A cazut in lupta cu praful si flansa de la amortizorul din stanga. (10.600 km deci inca in garantie)

Aceleasi simptome: zgomot la virarea pe loc a rotilor mai ales la virare maxim stanga

"Remediat" problema pe data de 29 Decembrie.

Plecat in concediu pe 30 Dec., toate bune si frumoase pana pe data de 04 Ian. 2009, data intoarcerii din concediu cand au reaparut zgomotele.

Voi face o noua programare astazi si dumnezeu cu mila.

Va spun sincer ca ma superenerveaza problema, care fie vorba nici nu mai sunt sigur ca de la flansa provine, si explicatia cu praful distrugator de flanse mi se pare foarte subtire.

Intr-o discutie avuta cu cineva de la service (Porsche), ceva sef peste mecanici, a reesit ca aceeasi problema au intalnit-o si la O2 (flanse identice), de aceea adresez rugamintea si posesorilor de O2 care au intampinat problema mea sa ma ajute cu ceva sfaturi.

Rog un moderator, daca se poate, sa mute topicul in aria New Toledo, cu scuzele de rigoare.

Va multumesc anticipat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poti, te rog, sa descrii mai pe larg cum se manifesta zgomotul/zgomotele respective?

Si masina mea prezinta un zgomot asemanator cred, de care nu stiu sigur daca e normal sau nu si care se manifesta atunci cand parchez si rotesc de volan cu masina pe loc. Se manifesta la roata stanga-spate ca un scartait mai gros, nu stiu cum sa-l descriu. Zgomotul asta l-am observat in prima saptamana cand am cumparat masina.

Multumesc,

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

rycco4u cu siguranta nu avem aceeasi problema.

In cazul tau cred ca este vorba de scartitul care se aude de la placutele de frana de pe spate, nu cumva se aude numai atunci cand brachezi volanul cu piciorul pe frana sau cu frana de mana trasa?

Toate cele bune.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aceeasi problema o am si eu iar la ultima revizie mi s-a spus ca este de la prea multa mizerie la flanse si ca trebuie sa o spal mai bine.

Nu am vrut sa ii las sa le desfaca pt ca stiu cum lucreaza mecanicul roman.

Masina este oricum iesita din garantie iar zgomotul a aparut pe la 45k. In cazul tau mi se pare mult prea devreme.

In plus fata de cele spuse de tine zgomotul este mai pronuntat cand trec peste acele limitatoare de viteza, dar din discutiile avute si aici pe forum se pare ca e de la bucse.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cristi_fx inclin sa cred ca in prima situatie (flansa amortizor dreapta) au identificat bine cauza zgomotului, in timp ce in a 2-a situatie am mari dubii pt. ca dupa cum spuneam a reaparut problema dupa nici o saptamana.

Faza cu spalatul pica pentru ca eu Duminica cand am sesizat reaparitia zgomotului am fost cu masina la spalat si chiar i-am rugat pe baietii sa insiste cu jetul de apa prin zona amortizorului si implicit a flansei cu probleme fara nici un rezultat, asa ca o sa vad se va intampla Sambata, cand am iarasi programare in service.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare,

Eu la cupra mea a trebuit sa schimb flansele pe la 20000 km tot din cauza mizeriei care se aduna in acea zona si nu a prafului. Dupa ce au fost demontate vechile flanse de pe masina am aruncat un ochi peste ele si am observat ca nu era vorba de praf fin ci de mizerie ... namol... pamant .... romania ... Mie mi-a aparut zgomotul la flanse imediat dupa ce au fost acele ploi minunate din primavara-vara lui 2008 si nu prea am acordat o mare atentie la balti in concuzie a intrat apa si a adus si ceva mizerie cu ea in acele flanse.

Flansele sunt realizate 70% plastic iar in momentul in care intra mijerie/apa la bile aceasta se amesteca cu vaselina iar dupa un timp apare o vibratie/zgomot in momentul in care virezi rotile pe loc. La mine acest zgomot nu se auzea in zilele cu umiditate ridicata in atmosfera, (de ex: cand ploua sau era ud pe jos) ci doar in zilele cu temparaturi ridicate.

Ideea e ca se rezolva repede cu bani putini si mai multa grija la spalatorie (eu nu ii mai las sa insiste cu jetul de apa in zona din interiorul rotii, ii pun sa insiste mai mult pe etrierele de la roti pentru a indeparta mizeria de pe langa placutele de frana.) si in momentul cand treceti peste balti.

Reparatia la mine a fost pe garantie dar pe desfasurator am vazut ca pisele au costat aproximativ 300 lei iar flansele noi aveau o protectie de cauciuc care acoperea zona care era expusa la mizerie. Presupun ca cei de la VW stiu de aceasta problema si mai mult sunt convins ca aceste defecte apar numai in anumite tari cu infrastructura slab dezvoltata. :)

In schimb am observat ca am si eu o bataie la directie in momentul in care bruschez volanul cand masina stationeaza cu motorul pornit. O sa ii pun sa imi faca o verificare la revizia de 30000 km care se cam apropie.

Cu stima,

Undo

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Undo nu au nici un fel de scuza, in toate tarile din lume exista praf, noroi, mizerie, balti ........., poate in cantitati mai nici, dar e clar ca este un viciu de fabricatie pe care din pacate nu se deranjeaza sa-l remedieze.

Spun asta pentru ca dupa cum am scris mai sus in urma discutiei cu cei de la Porsche problema este stiuta de ceva vreme (piesele schimbate in garantie sunt trimise la firma producatoare) cu atat mai mult cu cat aceeasi problema se intalneste se pare si la O2.

Cum ar fi ca in instructiunile de utilizare al autoturismului sa se specifice evitarea exploatarii acestuia in conditii de ploaie, drumuri acoperite de noroi, praf, de ce nu zapada?!

Am cumparat masina noua, printre altele, in ideea de a fi scutit de atatea drumuri la service, nervi si tot ce implica defectiunile ce pot aparea la o masina second si din pacate ma gandesc foarte serios sa renunt la masina.

In fine, sa vedem ce mari probleme mai descopera la ea Sambata.

Va multumesc pentru timpul acordat problemei mele si va tin la curent cu noile aventuri.

Toate cele bune.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce sa spun si eu acum, fiecare cu norocul lui, eu de exemplu am fost cu masinuta in decurs de 1 an de mai bine de 10 ori in service. Tin sa precizez ca am schimbat si un rulment stanga spate pe la 10000 km, totul pe garantie.

Eu sunt mai norocos de felul meu :icon_thumright:) Loganul alor mei dupa ce l-am cumparat a stat putin pe mana mea iar dupa nici 400 km a inceput sa piarda ulei pe la distribuitie si abia dupa 5 luni si nenumarate plimbari pe la service am reusit sa remediez defectiunea (defect de fabricatie a unei piese care nu etansa bine), de atunci loganul a mai dat prin service doar la revizii si are si el aproximativ 36000 km. Cat despre leonul meu ce sa spun decat ca sunt mai mult decat multumit. In stilul in care o calc nici nu ma astept sa nu schimb piese inainte de vreme.

Intradevar este frustrant sa ti se defecteze masina in primii 5000 km. Dar eu mi-am invatat lectia cu service-urile "cu multa rabdare si foarte multa atentie la detalii se rezolva orice problema". Tins a precizez ca am avut nenorocul sa merg cu un volvo la o revizie in Belgia si m-am intristat foarte mult cand am vazut modalitatea de tratare a clientului si preturile pe care le practica service-urile. Ei sunt cu mult inaintea noastra cand vine vorba de client.

Asa ca draga domnule adib1973 multa rabdare si foarte multa atentie cand duci masina in service. Iar daca ai si ceva cunostinte de mecanica incearca sa iti pastrezi calmul cand esti langa mecanic si sa il ghidezi usor cum sa isi faca treaba. Eu cel putin asa fac, poate ca mecanicii de la Alto nu ma iubesc, dar cand plec cu masina de acolo stiu ca s-a facut o treaba buna, sunt multumit si plec cu siguranta ca masina nu mi se va dezmembra pe drum.

Multa bafta.

[scuze de off topic, dar trebuie sa ne aruncam si noi frustrarile undeva!!! :D ]

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Chiar nu inteleg cum reusesti sa fi asa de calm tinand cont ca ai dat o gramada de bani pe masina iar asteptarile nu sunt pe masura.

Referitor la "cunostinta" din service, pot spune ca dispun de asa ceva, evident a fost "cumpartata" si "intretinuta" cu mici atentii la fiecare eveniment neplacut.

Cat despre prezenta mea langa masina in timpul unei interventii, dupa cate probabil ai aflat si tu, la Porsche este un vis care nu va devenii realitate prea curand.

Multumesc pentru incurajari.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De aceeea nu am mers pana acum decat la service-uri care accepta sa stau langa masina. Sincer nu am auzit de la nimeni cuvinte de lauda despre Porche.

Iti recomand Alto sau Metrotehnica. Cu precizarea ca la Metrotehnica am avut doua tentative de reparatie pe garantie si am fost refuzat prima data nepoliticos a doua oara politicos. Asa ca am ramas cu cei de la Alto care au ajuns sa ma cunoasca si stiu ca am pretentii mai stranii fata de alti clienti. Daca nu o sa mai fiu multumit de cei de la Alto o sa incerc un service din alt oras.

:D

Cat despre banii pe care i-am dat pe masina.... sunt multi pentru drumurile pe care mergem... dar traim in Romania si asta ne mananca toti banii.

Eu am schimbat pana acum 1 set complet de jante si busele anterioare fata din pricina gropilor de pe soselele nationale si autostrazi, iar cu calmul stau bine imi place sa ma gandesc ca nu sunt platit sa imi cresc singur tensiunea.

Multa bafta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Astept sa iasa din garantie masina si in secunda doi la revedere Porsche.

Pana atunci nu vreau sa patesc, cum spuneai si tu, sa fiu refuzat politicos sau mai putin politicos de mai stiu eu ce service.

Inca ceva: crezi ca este normal ca o masina cu o oarecare pretentie sa fie afectata in asa masura de starea drumurilor, de ce le mai vand pe pietele unde infrastructura rutiera nu este suficient de dezvoltata?

Eu cred ca adevarata problema o constituie calitatea masinilor indiferent ca vorbim de VW sau oricare alta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

11.200 km. A treia flansa schimbata, a doua pe stanga. Cred ca in ritmul asta le epuizez stocul de flanse.

Deja m-am resemnat, probabil ca pana la vanzarea masinii o sa schimb la greu flanse.

Ce am scris mai sus nu mai reprezinta ceva nou, altceva vreau sa va comunic in legatura cu ultima aventura de la Porsche.

Nesimtirea, tupeul nici nu mai stiu sa definesc atitudinea asa zisilor consilieri tehnici atunci cand te duci si le expui nemultumirile legate de o masina care se afla inca in garantie.

Detaliere: i-am explicat problema cu scartaitul, am mers la masina sa constate, ca un facut zgomotul nu se mai auzea foarte tare, mi-a explicat ca ce se aude sunt anvelopele de iarna care scartaie pe asfalt si deci la revedere, drum bun. Am crezut ca o iau razna, a lipsit foarte putin si il nenoroceam, pur si simplu ma sfida. M-am calmat, am cazut la consens sa mergem in probe macar cativa metri, evident ca nici nu am iesit din parcare si a inceput sa se manifeste problema si in final a binevoit si am remediat problema.

Nu am crezut ca pot fi atat de superficiali in a investiga problemele cu care se confrunta un client, nici nu stau de vorba cu tine daca nu sti sa te impui, sa ridici putin tonul, pur si simplu te sfideaza.

Am asistat, in lungul timp in care au remediat problema mea, la o discutie cu un alt client, nu stiu daca era posesor de Seat sau de Skoda, caruia ii explicau ca nu au cum sa remedieze problema cu care se prezentase in service pt. ca la ei masina functioneaza perfect si deci nu au ce sa-i faca. Omu nu a zis nimic, a platit factura, a luat cheile si a plecat.

Parerea mea este ca ei ne iau de prosti iar daca noi nu le raspundem pe masura comportamentului lor, ne vor calca in picioare de cate ori le vom da ocazia.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cu siguranta asa se va intampla (vezi post#12) dar astept sa iasa masina din garantie pentru ca imi este greu sa cred ca voi fi tratat altfel la un alt service (nu stiu cum isi recupereaza ei cheltuielile la reparatiile efectuate in garantie:manopera + piese de schimb).

De accea insist sa merg la Porsche pentru ca ei macar au beneficiat de pe urma vanzarii masinii mele si ar trebui sa se comporte altfel cu un client vechi.

Am mai discutat si cu alti posesori de Seat si am inteles ca practicile sunt asemanatoare celor prezentate anterior in majoritatea service-urilor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asa cum a spus CristiN, service-urile enumerate de el sunt autorizate si prin urmare nu e nici o problema sa mergi acolo ... macar sa incerci. Eu pot sa fac comparatie intre Porsche Aviatiei si Metrotehnica: clar cei de laMetrotehnica sunt mult mai cooperanti si parca altfel esti tratat acolo (e o parere personala, impartasita insa si de alti cunoscuti posesori de Seat si nu numai) ... singura problema e ca sunt cam departe ca locatie.

Deci daca mai ai probleme in garantie (sper sa nu), incearca si la Alto sau Metrotehnica.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

Am si eu problema cu flansele de la amortizoare la Ibiza. Le-am schimbat pe garantie pe la 30.000 km, acum la 70.000 iar se aude zgomotul acela la virarea volanului pe loc (si chiar si in mers, la curbe mai stranse). Intrebarea mea este: cat de grav este daca nu le schimb? Din cate am inteles eu se aduna mizerie si nu mai merge "rotund" rulmentul (sau ce piesa e acolo). Ce riscuri sunt?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aceeasi problema o am si eu, flansa de pe dreapta fata isi face de cap de cateva luni. Probabil o s-o schimb cand voi schimba distributia, in cateva luni.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

Salut,

Luna trecuta am schimbat capetele de bara si pivotii... dupa treaba asta nu mai batea roata respectiva, in schimb, se aud flansele de la amortizor(oare?)fata, cred ca sunt terminate. Ma intereseaza cat m-ar costa o inlocuire, asa orientativ pana ajung la service,ca acolo au aia grija sa-mi ia pielea! In plus, dc e cineva din Iasi, poate imi recomanda un service... multumesc!!!

P.S. detin un Seat New Toledo 2005 o suta si vreo opt mii km, 1.6 benz. Anticipat!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

flansa cu tot cu rulment pe sachs este in jur de 130 lei x2= 260 setul pt ambele parti,pe kayaba 280x2=560 setul :( si manopera in jur de 1 milion..depinde de service.Se potrivesc si la toledo 2 si toledo 3 amandoua au motoare de 1600/102 cp si sa mers in fabricatie cu ele paralel din 2004

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

multumesc... you make my day:)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!