Jump to content

Caseta De Directie Defecta


Cosminescu
 Share

Postare recomandată

Salutare, ma confrunt cu urmatoarea problema, scartait la viraj pe loc stanga dreapta cand ma apropii de maxim de tura si simt o bataie in podea in mers dar fara scartait, de la ce sa fie ca nu mai rezist cu mecanicii p..li, am schimbat bielete directie, pivoti si cap de bara si urmeaza sa schimb bucse bara stabilizatoare, bilete antiruliu si bucse brat+ flanse si rulmenti amortizor

Modificat de viktor25
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bataia in podea mai poate fi si de la capul de planetara. E mai mult un tacanit care se poate resimti un pic si in podea, atunci cand, in mers, virezi si accelerezi, in special in treptele inferioare. Altceva nu-mi trece prin cap...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica si suruburile de la trapez sa fie stranse.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da, chestia e ca masina am avut-o in service si au fost date planetarele jos, de atunci se manifesta asa si a inceput sa faca din ce in ce mai rau, barem sa se rupa frate ceva odata ca sa imi dau seama de unde e

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da se aude si in mers la accelarari si la franari mai bruste, ma sacaie, sa dea Duniezau sa se rupa, asa sigur o sa vad de unde provine 

Modificat de viktor25
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

ma poate ajuta cineva cu un sfat acum doua zile mi s-a intamplat un fenomen ciudat ;intr-o curba usoara la deapta masina a intrat in ruliu,mentionez ca nu am bruscat volanul si nici viteza nu aveam ,s-a intamplat pur si simplu abia am stbilizat-o.mentionez ca inainte cu o zi de cele intamplate am schimbat toata bucsaria fata plus amortizoare cu flanse si rulmenti,bielete directie capete bara bielete antiruliu si pivoti iar pe spate am schimbat bucsele bratelor longitudinale. Dupa schimbarea pieselor am facut si geometria .Intrebarea este daca acest fenomen se poate intampla din cauza casetei de directie (nu am nici o eroare )Daca a mai patit cineva la fel sau are vreo idee astept un sfat mi-e frica sa nu se strice caseta de directie( masina este passat b6 2.0 tdi 4motion)

Modificat de gabi fcc
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In mod normal, cand au schimbat atatea bucse se vedea daca erau problem la caseta.

Daca ai dat jos puntea fata, in mod normal trebuiau puse suruburi noi, poate acum sunt slabite la reinsurubare a 10-a oara...

Eu unul m-am ars cu service de cartier, dupa aia am fost in reprezentanta sa refac geometria.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu cred ca ar fi din suruburi personal am verificat. Mai iau in considerarie uzura anvelopelor(ambele din fata find uzate pe partea exterioara)nu le-am mai schimbat ca urmeaza sa le pun pe cele de iarna.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Salutare. Am o problema ciudata si cred ca este caseta de directie. Pornesc masina ramane martorul volan rosu aprins trei beep-uri nici un mesaj de eroare dar volanul ramane blocat. Mentionez ca nu se opreste motorul deci nu cred ca e imobilizatorul de coloana. Cum pot face sa deblochez volanul sa ajung la servis macar. Merg fata spate dar nu pot misca volamul. Ceva sfaturi pana la o scanare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asta este eroarea in urma scanarii Address 44: Steering Assist Labels: 5N1-909-144.clb

Control Module Part Number: 5N1 909 144 K HW: 5N1 909 148 G

Component and/or Version: J500__APA-BS KL.147 0703

Software Coding: 0000258

Work Shop Code: WSC 05311 000 00000

VCID: 3A7BD46A75FF94CE9A7-806F

1 Fault Found:

00566 - Steering Assistance Operation

003 - Mechanical Failure - MIL ON

Freeze Frame:

Fault Status: 11100011

Fault Priority: 1

Fault Frequency: 1

Reset counter: 105

Mileage: 152861 km

Time Indication: 0

Date: 2000.14.01

Time: 02:14:25

Freeze Frame:

(no units): 7.0

Steering Angle: 0.00°

OK

Steering Angle: 0.00°

(no units): 2

Scuze de asezarea in pagina

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Probabil cureaua de antrenare a motorului e rupta sau e blocată partea mecanica a casetei.

Pe b6 este ultima generație de caseta și modelul ăsta nu se poate recondiționa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Caseta era dusa, am rezolvat cu alta caseta acum totul este ok

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut!De curand a aparut volanul colorat in galben,iar dupa scanare am eroarea 00573,adica senzorul G269 defect.Mi s-a spus ca pentru a schimba senzorul trebuie sa schimb toata caseta de directie si motorasul,e adevarat?Masina e un passat B6 de 2.0 tdi,140,Bkp.......exista cumva riscul ca in mers sa pierd servo,cand se aprinde acel martor(volan de culoare rosie....,acum este galben)?Multumesc!Exista vreo rezolvare?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da este posibil sa se aprindă din mers rosu si sa ramai cu directie mecanica.Senzorul G269 se poate schimba de pe o caseta cu motorul defect.Exemplu caseta colegului de mai sus lucky.La el era motorul dus.

Poți sa mai încerci o recalibrare a senzorului și implicit o giometrie la roti.

Modificat de papi_grasu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

Am si eu o intrebare.

Am schimbat caseta de directie, am dat badic settings la G85,insa volanul statea cam 30 de grade spre dreapta cand mergea drept.Am facut geometria(de 2 ori) la roti,volanul sta drept,insa trage putin dreapta.

Am verificat cu VCDS-ul si pozitia de 0 grade a volanului este tot cu el virat putin spre dreapta.

Intrebarea mea este daca mai trebuie sa ii dau basic settings la G85 si acuma dupa ce am facut geometria,astfel ca el sa reinvete directia de inainte?

Mersi mult

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da, rotile sa fie pe drept... si ii faci iar pozitia de 0, ca sa nu iti mai traga.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...
On 15.01.2016 at 4:19 PM, luckystress said:

Caseta era dusa, am rezolvat cu alta caseta acum totul este ok

Am citit problema ta.... si eu sunt  la faza in care trebuie sa schimb caseta de directie. Toti mecanicii |...... imi recomanda din shrot... ceea ce nu prea sunt de acord din simplul fapt ca pot pati la fel. tu cum ai procedat? ce marca ai pus?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salut, am un passat b6 din 2008 1.9 tdi iar la mine problema e ca dupa ce fac un drum mai lung 100 km ,cand opresc masina simt ca volanul se blocheaza iar daca incerc sa o pornesc din nou se aude ca o bataie undeva sub volan ,apare in bord martorul galben ,care se face rosu se aud 3 bipuri,motorul porneste.Precizez ca mi sa intimplat de mai multe ori chestia asta, iar dupa aproximativ 1 ora de pauza totul e normal porneste fara probleme si fara nici un martor aprins.La diagnoza nu apare nici o eroare.Nici nu stiu ce sa fac ca am fost cu ea la mai multi mecanici dar nici ei nu m-au sfatuit nimic ca nu stiau de unde e problema.Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 10 months later...

Salut baieti,

Am o problema tot asa, am reconditionat caseta de directie la masina mea VW Passat B6 (3C) 2007, am facut geometria la roti si volanul sta spre dreapta, daca am inteles bine trebuie resetat senzorul G85, dar intrebarea ar fi, inainte de reglarea geometriei sau dupa? Si la fiecare reglare a geometriei trebuie efectuat aceasta resetare a senzorului? La mine nu apare aprins martorul de volan GALBEN pe bord. Puteti sa imi scrieti toata procedura cu pasii de urmat la resetarea senzorului G85? Si cu asta oare se rezolva, volanul va sta drept?

Mersi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Respecte tuturor...In urma unei probleme la baterie(am ramas fara baterie), aceasta fiind inlocuita in cursul acestei saptamani, am ramas cu eroare frumoasa in bord(servo).Aceasta nu mai functioneaza, eroarea nu poate fi stearsa, servo nu functioneaza, de 2 zile circul cu ea asa obligat fortat, pentru ca trebuie sa ajung la munca.La Reprezentanta aici in Germania mi-au spus ca trebuie inlocuita, costul acestuia fiind undeva la 1400E+costurile de montaj.Bineinteles ca nu am acceptat aceasta reparatie, masina nu mai are atata valoare ca sa pot investii in ea aceasta suma.bateria este noua, mi-au spus ca si cablul este oxidat, trebuie sa schimb toata coloana de directie, care include si acest servo.

 

Am incercat sa caut acest cablu, poate de la acesta e problema, dar nu am gasit codul acestuia.Ma poate ajuta careva dintre voi cu un cod/link la acest cablu care alimenteaza acest servo sa il cumpar si sa incerc sa il schimb?

 

In caz ca nu acest cablu este vinovatul, pot achizitiona doar acel servo electric si sa incerc sa il schimb la un service local? Ce trebuie sa fac, sau sa am grija sau macar pot sa fac acest lucru?

 

Nu am vcds sa pot face o diagnoza, iar la reprezentanta am platit o suma frumoasa de 300E doar pentru o diagnoza si inlocuire baterie :(

 

Este un VW Passat Variant B6 din 2006, cod motor BMP, 103kw.

 

Va multumesc frumos anticipat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 months later...

Salut. Revin si eu cu o problema. Am pus cauciucuri noi de iarna Nokian wrd4 ,am schimbat rulment spate dreapta, bucse fata si bieleta dreapta.Am facut geometria ,problema este ca acuma simt volanul mai dur ,nu are stabilitate .Nu trage stanga /dreapta,nu bate,directia nu face zgomot,dar raspunde agresiv la comanda,daca sunt in curba si nu tin bine de volan ,atunci da sa se indrepte foarte agresiv si pe stanga si pe dreapta. Numai are stabilitatea dinainte si pare foarte stresant de condus. Volan tare si pe loc si in mers.

S-a mai confruntat vreun coleg cu aceasta problema ?Am parcurs 1500 km cu cauciucurile noi si 400 km decand am facut aceste lucrari si geometria.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca nu are stabilitate poate fi de la geometrie cred. Ai pus cauciucuri mai late deoarece la cauciucurile mai late se ingreuneaza putin servo.

Modificat de IonutVal17
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am pus cauciucuri mai inguste de la 235 la 205

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sensibilitatea la servo se da din tester din cate am inteles dar poate fi si de la geometrie rotile se mearga aiurea /\ \/

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In curba daca nu tin mana pe volan ,ma arunca de pe banda ...o sa ma.duc sa vad dinou geometria.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!