Jump to content

Brat Inferior - Surub Rupt


Octi
 Share

Postare recomandată

Cu clestele de teava,folosit de instalatori il desfaci sigur-renunta la surubelnita,incalzeste in zona cu o lampa mica cu gaz.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 51
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • rootyoo

    7

  • mariusache33

    5

  • SethBv

    4

  • chelu1.6

    4

Top Posters In This Topic

Posted Images

Sa vad cum pot sa tai surubul sa scot bratul afara si sa imi mai ramana de ce sa apuc. De scos sigur il scot daca am cum sa il apuc ca am ditamai moxul in dotare :lol:

image_88586.jpg

Modificat de SethBv
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am rezolvat pana la urma, cu moxul n-am rezolvat nimic caci s-a rupt surubul iarasi iar de sudat nu se putea pune problema ptr ca pe acolo trec conductele de benzina. Dupa ce s-a rupt surubul a doua oara am dat gaura in el si am facut alt filet pentru surubul original. 5 ore a durat toata treaba,

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

a incercat cineva sa scoata surubul din bucsa mica cu extractor de suruburi rupte? am si eu problema asta, surubul e rupt si a mai ramas doar 1.5 cm din el si nu vad cum ar putea fi scos de acolo

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

prima data incearca altfel. da o gaura cat de mica in surubul rupt, bate apoi un bit cu cap de stea in gaura aia si incearca cu cheia. Daca nu merge asa bagi extractoru, daca nu merge nici asa ai solutia lui SethBv mai sus. Si lucreaza cat de poate de fin, nu da cu ciocanu ala de 5 kile :P da, si totu asezonat cu mult WD40.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am rezolvat. cu burghiul nu am reusit nimic din cauza ca aceste suruburi sunt foarte dure si imi impingeau burghiul in laterale. pana la urma am batut putin cu un dorn pana a sarit piulita originala din cele 3 puncte de sudura. am inlocuit surubul cu un altul de aceeasi dimensiune si piulita, strans cu responsabilitate si fara a exagera. toata treaba gata in 75 de minute cu tot cu demontatul scutului anti-racheta de 3,5 mm grosime :)))

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai sudat piulita sau doar stransa, si eu mai am de desfacut surubul cu pricina si ma gandesc sa nu se rupa si la mine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am rezolvat. cu burghiul nu am reusit nimic din cauza ca aceste suruburi sunt foarte dure si imi impingeau burghiul in laterale.)

Deaia a durat 5 ore la mine :lol:

Modificat de SethBv
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai sudat piulita sau doar stransa, si eu mai am de desfacut surubul cu pricina si ma gandesc sa nu se rupa si la mine.

doar stransa. eventual poti sa ii pui o saiba grover sau orice alta saiba care blocheaza piulita.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@chelu1,6 stii de nu inteleg? cum ai reusit sa bagi piulita acolo ca nu am reusit sa gasesc un loc pe unde as putea strecura piulita inauntru, practic surubul se infileteaza in punte nu? iar acolo nu am acces, un sfat ceva. Multumesc, Silviu

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fratilor...de ce va chinuiti? Eu am schimbat azi bucsele de la bascule la service. 100 de lei manopera. Eu nu inteleg de ce va chinuiti? Mi-a ridicat-o pe elevator si s-a chinuit omu singur. Asa eu ma chinuiam o zi intreaga in fata blocului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

rootyoo...daca afli un raspuns spune'mi si mie. Eu am probleme cu aceiasi piulita ce spui si tu si pentru ca nu am avut ce sa ii fac am sudat surubul..si tine doar in sudura :-?? sper sa nu imi sara roata pe autostrada :|

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asa este @phun, dar eu am schimbat cam tot la ea acasa in curte, iar cei de la service (Tecuci/Galati) unu nu vrea sa schimbe bucsele de pe bascula, vor doar bascula cu totul si acum sa schimb o bascula pt 2 bucse parca nu merge. Am sa incerc sa gauresc surubul si sa incerc cu un extractor sa vad ce iese, daca nu reusesc am sa tai bascula si asta e.

Modificat de rootyoo
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@chelu1,6 stii de nu inteleg? cum ai reusit sa bagi piulita acolo ca nu am reusit sa gasesc un loc pe unde as putea strecura piulita inauntru, practic surubul se infileteaza in punte nu? iar acolo nu am acces, un sfat ceva. Multumesc, Silviu

am facut o fereastra pe de desubt sa pot incalzi piulita veche si tot pe acolo am puso si pe cea noua

Fratilor...de ce va chinuiti? Eu am schimbat azi bucsele de la bascule la service. 100 de lei manopera. Eu nu inteleg de ce va chinuiti? Mi-a ridicat-o pe elevator si s-a chinuit omu singur. Asa eu ma chinuiam o zi intreaga in fata blocului.

eu am fostla service si mi-au schimbat bucsele iar surubul l-am gasit rupt la vreo saptamana dupa aceea.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am incercat azi sa gauresc surubul rupt in punte, dar tare greu merge, pana la urma am sa tai bascula si am sa incalzesc bucatica de surub ramasa in punte. Parca nu as vrea sa tai din punte ma gandesc ca ii slabesc din rezistenta. Ma poate ajuta cineva cu un cod la surubul care se infileteza in bucsa mica., multumesc Silviu

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

suruburile dure se rup in general din cauza lenei mecanicilor de a da pe filet la montare cu putina vaselina si apoi strang ca ciobanii cu chei pneumatice tot din lene ca sa nu munceasca ei ci scula si apoi cand crapa surubul da vina pe cei ce au umblat pe acolo odinioara.si uite asa noi platim ce strica altii datorita lenei de aceea eu m-am invatat sa stau langa cel care-mi repara si cand monteaza la loc insist sa ii cer sa puna ceva vaselina pe suruburi iar treaba va merge de minune si data viitoare fara surprize neplacute,timp pierdut si nervi zapaciti aiurea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu am fostla service si mi-au schimbat bucsele iar surubul l-am gasit rupt la vreo saptamana dupa aceea.

Am asistat la desfacerea lor. Sunt sigur ca nu s-a rupt nici unul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare, azi am luat bascula si maine diminiata ma apuc de taiat la cea vece (daca nu ninge :icon_cheesygrin: ), am sa incerc sa fac niste poze cu operatiunea poate mai e cineva interesat, am gasit sa cumpar surubul ala de se rupe pe original 7 lei (de la bucsa mica) si 10 lei e cel de la bucsa mare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Gata am reusit sa schimb basculele, suruburile rupte nu am reusit sa le scot, am procedat la fel ca @chelu 16 adica am taiat din punte cam 2 cm pe 2 centrimetri cat sa incapa o piulita M12 exact sub surubul cu pricina. Dedesuptul surubului rupt este o intaritura pe punte, acolo am taiat cu flexul iar in punte am dat cateva gauri cu un burghiu de 8 (gaura langa gaura) iar apoi am rupt cu un patent bucatica de metal. Am batut cu un dorn surubul rupt si a sarit din sudura. Am pus un surub original cu o piulita la fel ca cea de la amortizor si cam asta e tot.

post-98075-0-59287700-1350066512_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Inca o dovada ca pentru roman, in general vorbind, nu exista imposibilul :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ptr surub rupt exista tarozi speciali cu filet invers. Polizezi surubul la fata cu un bi-ax sau flex daca poti, dai un semn de gaurire cu un "chelner" si gaura cu un spiral mai mic decat surubul astfel incat sa ramana macar 2 mm din surub de jur imprejurul gaurii. Pulverizezi din belsug wd40 sau prevent cu grafit pentru curatat rugina si infiletezi tarodul cu bormasina invers, ca si cum l-ai desface. Cand s-a infiletat complet se i-a o cheie reglabila si il desfaci. Nu are cum sa nu iasa. Mereu facem asa la munca si de fiecare data a mers.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La mine cu extractorul nu a mers am gaurit dar nu se miscea neam surubul cu tot cu wd 40 si de aceea am recurs la varianta "Brute force",

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

M-am apucat sa schimb bucsele si pivotii (Golf 3 1996) deoarece trebuie sa fac ITPul.

Pe partea dreapta a mers struna.

Pe stanga nu pot desface surubul de la bucsa bratului.

E vorba de bucsa din fata (cea orizontala)

Am rupt doua chei inelare si am stricat si capul surubului.

Am pus o a treia cheie inelara si am sudat-o pe surub.

Am taiat cheia scurt ca sa o pot roti pe langa cutia de viteze.

Am reusit sa misc surubul, dar se roteste numai vreo 45-50 de grade cu tot cu bucsa.

Banuiesc ca se roteste cu tot cu piulita din cap (asta banuiesc ca ar trebui sa fie sudata de suportul motor. La ea nu este acces)

Am improvizat dintr-o teava cu cot un maner lung sa pot avea cuplu, dar refuza sa se roteasca mai mult.

A mai trait cineva drama asta?

Daca nu pot desface surubul trebuie sa schimb suportul care tine tot ce e pe acolo pe fata?

Stima.

Era asa de greu sa dai un Search inainte?

Modificat de taz21
topic mutat
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!