Jump to content

Probleme Pornire De Pe Loc


ggaby
 Share

Postare recomandată

Problema mea consta in felul urmator: cand pornesc motorul, il las vreo 2 minute sa mearga si plec de pe loc cu turatie mica vreo 1200 ture, da sa moara, de parca se ineaca, pica in bot ca dacia cand ii rece si nu tragi socul, dupa ce se incalzeste apa ajunge la 90 grade, se mai amelioreaza dar nu de tot, tot mai pica in bot dar nu asa tare. Care o fi problema, zilele astea i-am schimbat toate filtrele posibile, uleiul, bujii, tot. Am schimbat si toba intermediara ca era ruginita. Mai mentionez ca la relanti motorul nu merge foarte rotund, mai vibreaza putin masina, tremura dar foarte fin. Motorul este un 1.4 benzina, 60 cai. Cine poate sa ma ajute si pe mine ca ma cam enerveaza chestia asta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Toate simptomele indica o clapeta de acceleratie murdara. Mergi la service si curat-o.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stii cumva unde este pozitionata clapeta, ca pot sa o curat si eu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut!

Clapeta dupa ce trebuie curatata, trebuie si adaptatarea facuta. Cel mai bine faci asta cu VAG-Com intr-un service. Pretul nu ar trebui sa fie unul exagerat pentru toata operatiunea (curatare+adaptare). Uite aici inca un topic despre claptea de acceleratie: http://vwforum.ro/index.php?showtopic=1456 si cred ca mai sunt. Uite si un articol pe vwvortex despre clapeta de acceleratie http://forums.vwvortex.com/zerothread?id=1116399. La Ibiza mea trebuie sa dau josa capacul motor ca sa ajung la clapeta, nu stiu cum e motorul tau dar cred ca e cam acelasi lucru.

Numai bine! :D safe!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Sal, clapeta presupun ca este cea din poze. Am curat-o si se simte ceva imbunatatire, dar s-ar putea si mai bine. Astept pareri de la voi.

post-18265-1206304136_thumb.jpg

post-18265-1206304149_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai facut cumva si o scanare cu Vag-Com? Poate ai si tu probleme cu catalizatorul sau una din sondele lambda.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu am apucat sa fac o scanare, dar in zilele urmatoare o sa fac o scanare ca am si cablu deci nu va fi o problema. Ultima scanare am facut acuma 3 luni si nu a iesit nici o eroare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dupa ce se curata clapeta trebuie si adaptata. Cand am curatat la mine nu puteam sa o adaptez pt ca senzorul G62 dadea eroare. L-am schimbat si pe ala si pe urma am facut adaptarea cu succes.

Cand deschizi usa soferului trebuie sa auzi un fel de bazait: se amorseaza pompa de benzina (poti consideara ca functioneaza si ca un soc automat). La tine se aude zgomotul asta?

Toate "misterele" de mai sus s-ar rezolva cu o scanare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salut, chiar trebuie facuta adaptarea clapetei dupa ce se curata?, am auzit variante cum ca nu este nevoie deoarece se regleaza singura.

Am curatat-o si eu la Ibiza si sincer nu vad mare diferenta, se mentine turatia neregulata la relanti si propleme la plecatul de pe loc.

Sa fie din cauza ca nu am adaptat-o?!

Off topic: cine m-ar putea ajuta cu o adaptare a clapetei+scanare erori?, poate chiar la intalnirea de joi :))

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La mine nu am facut adaptarea si s-o simtit diferenta dupa curatare, relantiul era mai stabil si nu mai aveam asa probleme la plecare de pe loc. Am schimbat si benzina, am pus de la omv benzina de 100 omv carrera parca si acum chiar nu mai am de ce sa ma plang, relantiul e mult mai ok si plecarea de pe loc e lina, nu pica in bot deloc nici cand e rece motorul, dimineata. Pe zilele urmatoare daca o sa am timp o sa-i fac si o scanare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ok, o sa incerc si eu varianta cu benzina carrera 100 sa vad daca se simte vreo diferenta. Daca nu ma insel este aprox. 4,40 ron/l :P - asta e!

Ce vreau sa mai intreb: pana la urma la cat trebuie sa stea turatia la relanti?, la mine dupa ce se incalzeste motorul sta undeva la 700 rpm, nu este prea putin?! sau asa trebuie sa stea?!

merci

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ok, o sa incerc si eu varianta cu benzina carrera 100 sa vad daca se simte vreo diferenta. Daca nu ma insel este aprox. 4,40 ron/l :rolleyes: - asta e!

Ce vreau sa mai intreb: pana la urma la cat trebuie sa stea turatia la relanti?, la mine dupa ce se incalzeste motorul sta undeva la 700 rpm, nu este prea putin?! sau asa trebuie sa stea?!

merci

Si la mine cam pe acolo sta 700-800 ture dupa ce e cald.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Am facut scanare cu vag-com si nu o dat nici o eroare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Stie cineva cam cat costa operatia de curatare si adaptare a clapetei de acceleratie la o reprezentanta Seat ? Sau se poate face si la un alt service ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la reprezentanta curatarea clapetei e pana in 200 de ron

Modificat de drw99
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca te vei duce la dealer Seat te va costa destul e mult, poate chiar mult!, curatarea clapetei o poti face si tu, nu este greu deloc,

se scoate carcasa motorului si vei vedea clapeta (uita-te la posul #5 la poza!) este prinsa in 4 locuri

cu cheie potrivita se desfac cele 4 suruburi, se scoate si se curata cu solutie. Am pus 1l Decarbusol intr-un lighean si cu o pensulica am curatat-o bine, se lasa sa se scurga dupa care o stergi cu o carpa curata si o montezi la loc :D .

E foarte simplu.!

Adaptarea o poate face un forum-ist ;)

PS:eu dupa curatare nu am facut adaptarea si tot sunt ceva nereguli la relanti+plecarea de pe loc. Motiv pt. care va trebui sa apelez la un forum-ist cu vag. din Buc. :)

Anybody?!??!

Modificat de LaurentiuD
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La demontat si curatat m-as baga pentru ca intr-adevar nu mi pare greu, mie frica doar sa nu am probleme daca nu se face o adaptare dupa curatare, sau daca nu iese adaptarea cum trebuie si o sa apara si alte probleme.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Linistit poti sa-l demontezi si sa-l cureti, nu se intampla nimic, la mine era destul de multa mizerie, l-am curatat l-am pus la loc si imediat s-o vazut diferenta, fara sa-l adaptez. Numai pica in nas, si relantiul era mai rotund. Repet, adaptarea nu am facut-o. Curatarea am facut-o asta iarna, acuma iara incepe sa-mi dea un pic in nas, cred ca intr-o zi o sa ma apuc sa o curat din nou.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La mine relantiul e stabil o data sau de doua ori mi-a facut figuri in sensul ca varia, acum am schimbat benzina si vad ca numai da in nas asa tare dar daca se inrautateste treaba cu datul in nas il dau jos si curat clapeta si poate merge si la mine fara adaptare desi motorul meu este de tip BKY si s-ar putea sa fie nevoie de adaptare fiind generatie mai noua.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Adapterea se face si fara VAG_COM, se pune contactul si nu se apasa acceleratia timp de 2-3 minute, dupa care se scoate cheia din contact , se introduce la loc si se porneste motorul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!