Jump to content

POLO sau Concurenta?


DANNY VW
 Share

Care dintre urmatoarele modele v-ati cumpara?  

92 voturi

  1. 1. Care dintre urmatoarele modele v-ati cumpara?

    • VW POLO
      49
    • SKODA FABIA
      13
    • TOYOTA YARIS
      2
    • FORD FIESTA
      4
    • RENAULT CLIO
      5
    • SEAT IBIZA
      15
    • ALTE MODELE
      2


Postare recomandată

Sunt curios daca cei de pe forum sunt fideli concernului VAG si la modelele de clasa mica.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 52
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • DANNY VW

    17

  • horgarban

    6

  • Michael

    6

  • Vlad MHL

    4

Aleg Polo pentru are o gama larga de motorizari din care aleg 1.4 100CP sau 1.9 TDI 130CP, pentru interiorul care este peste concurenta si pentru look care ajutat de jante pe 16 arata foarte bine. Insa trebuie stiut ca tehnologia motoarelor de la Toyota si Ford este mai buna.

Nici un Clio Sport cu 180CP nu ar fi rau. :scratch:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu in lunile urmatoare trebuie sa aleg o masina pentru mama . Cel mai probabil aceasta va fi Polo 1.4 16V 100cp Highline :scratch:

Acum are un 206 SW care cam sucks !

Modificat de gorrocs
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Gorrocs,mai este si varianta noua 1.4 FSI preluata de la GOLF 5.Are 90 CP si un consum mediu de 6.2-6.5 ltr. la 100km.Eu fiind posesor de POLO nu pot decat sa ti-l recomand cu cea mai mare placere.Daca te intereseaza detalii sa-mi spui.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fabia, cu siguranta.

Polo nu imi place la botic. Mult mai frumos era cel cu faruri dreptunghiulare decat rotunjorul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poate o sa-ti placa deja am vazut pozele cu viitorul POLO.Va imprumuta grila de la Noul PASSAT si se banuieste ca si farurile vor fi tot in stil de PASSAT.Incerc sa gasesc poze.A si nu uita POLO e mult mai bine finisat decat FABIA si are un comportament rutier imbunatatit.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

A si nu uita POLO e mult mai bine finisat decat FABIA si are un comportament rutier imbunatatit

Danny VW, asta este o constatare personala sau un adevar probat stiintific?

Desigur, un astfel de poll nu poate avea decat un singur rezultat: castigator exclusiv VW Polo, avand in vedere componenta "jutriului". Poate am fi fost mai aproape de adevar daca s-ar fi facut o comparatie personalizata, de exemplu VW Polo vs. Toyota Yaris, nu generic cu concurenta. Si daca nu s-ar fi "pitit" in subforumul VW, citit in mare parte de detinatori ai acestei masini. Iar subiectivismul va continua sa existe atat timp cat comparatia este gazduita de VWForum. Ar fi putut fi o comparatie obiectiva daca ar fi avut in vedere numai VW Polo, Seat Ibiza si Skoda Fabia si daca ar fi fost postat la discutii generale.

Cat priveste masinile din poll, una o resping de la bun inceput: Renault Clio. Pe celelalte nu le cunosc si nu ma pot pronunta. Am sa incerc doar o comparatie VW Polo Basis 1.2l /64 CP cu Skoda Fabia Classic 1.2 l / 64 CP, pe care o cunosc foarte bine (e vorba de masinile de la baza gamei). Este inutil sa precizez ca motoarele sunt aceleasi. Deci

VW Polo / Skoda Fabia

Pret: 10.985 euro / 9.964 euro

Lungime: 3.897 mm / 3.960 mm

Latime: 1.650 mm / 1.646 mm

Inaltime: 1.465 mm / 1.451 mm

Vol. portbagaj: 270 l / 260 l

Masa in gol: 1.008 kg / 1.060 kg

Masa maxima aut.: 1.550 kg / 1.575 kg

Inaltime de la scaun la plafon

Fata: 986 mm / 977 mm

Spate: 958 mm / 952 mm

Spatiu scaun fata: 688/981 mm / 860/1.100 mm

As spune ca diferentele sunt nesemnificative pana in acest moment. Sa vedem ce ofera insa in plus VW Polo pentru cei 1.000 de euro:

-airbag pasager;

-a treia tetiera spate

-bricheta (Fabia are numai priza de 12 V in consola centrala)

-radio casetofon "Beta"

-bandouri laterale negre.

Acum, in oferta Fabia mai figurau si alte dotari (care nu se gaseau in oferta VWPolo), dar care banuiesc ca se gasesc in dotarea standard a acestuia (numai un detinator de VW Polo Basis imi poate confirma): capace roti, a 5-a usa si portbagaj capitonate integral, doua sisteme de ancorare IZOFIX pentru scaun copil, a treia lampă stop, luneta incalzita, temporizare de stingere a luminii in habitaclu, semnal sonor pentru faruri aprinse, compartiment depozitare sofer.

VW Polo mai acorda in plus o garantie impotriva coroziunii de 12 ani, fata de 10 la Skoda Fabia.

Acum, mai ramane problema design-ului. Respect foarte mult masinile VW pentru fiabilitate si soliditate, dar la capitolul design nu mi se par ca exceleaza (daca ne comparam, spre exemplu, cu stilul latin de design). Asa ca d.p.d.v. al design-ului, voi alege intotdeauna Skoda Fabia in detrimentul VW Polo.

P.S.: Nu am votat in poll pentru ca nu sunt convins ca votul meu ar fi fost unul obiectiv.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se pare ca va fi prezentat in martie la Geneva ! Deci mai asteptam pana vine in .ro ..

Despre 1.4 FSI stiu ca pe Polo are 86 cai . In comparatie cu 1.4 100cp iese destul de bine

- 86 cp la 5000 rpm fata de 100 cp la 6000 rpm

- +4nm la cuplu

- consum mediu cu 1l/100km mai mic

- pret in echipare echivalenta cu 300 EUR mai mare

Dar nu stiu de ce pentru mama l-as alege pe cel de-al doilea , il consider un motor mai putin pretentios si poate mai silentios . Dar deocamdata vorbesc din auzite :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Michael eu tot ce am afirmat mai sus sunt niste constatari personale,pentru ca sunt posesor de POLO.Am mers si cu FABIA sa stii intr-adevar la rulare diferentele aproape ca nu se observa,dar diferentele mari sunt la capitolul calitate a fabricatiei si cel mai important la valoarea la revanzare,care la POLO este net superioara.A si sa stii la capitolul design dintre toate cele 3 modele care au platforma lui POLO,doar SEAT IBIZA sta bine la capitolul design.Si uite ai poza mai sus cu noul POLO,tot nereusit ti se pare???

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vlad MHL imi poti spune unde ai gasit poza cu noul POLO,sau daca poti sa mai pui si alte poze.Multumiri anticipate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mi-a trimis-o don' Voinea mai de mult, de pe autoshow forum parca. Este o poza diferita in revista Auto Motor si Sport din 21 februarie unde se mai precizeaza ca apare in martie si vine echipat in varianta GTI cu motoarele 2.0 FSI 150 CP si 2.0 TDI 140 CP.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu ma pot pronunta asupra design-ului unei masini doar privind o poza. Sa ne aducem aminte primele poze facute de cei de la Pitesti cu Dacia LGN: ziceai ca-i BMW sau VW Passat. Dupa ce am vazut-o in realitate, mi-am schimbat total parerea. Iar comparatia dintre Skoda Fabia (un model care implineste deja 6 ani) si viitorul VW Polo nu mi se pare tocmai corecta, avand in vedere ca se incearca o comparatie intre un prototip si un model care a trecut de jumatatea vietii.

Dintre toate argumentele aduse (calitatea finisajelor, valoarea de revanzare, modul de rulare), doar primul are un grad ceva mai mare de obiectivitate. Dar si pretul de cumparare la VW Polo este ceva mai mare.

Eu insa vreau sa aduc un argument concret. Costurile de intretinere, care pot fi cuantificate si care sunt mai mici la Skoda Fabia.

Si as concluziona in felul urmator diferentele dintre VW Polo si Skoda Fabia: un plus de calitate nesemnificativ la un pret mai mare, tot nesemnificativ, pentru VW Polo. In privinta design-ului, pana la urma este o chestiune de gust a celui care alege un anumit model. Iar din grupul VW, intradevar - iar eu mi-am mai exprimat aceasta parere pe forum - cele mai reusite modele din acest punct de vedere sunt Seat-urile (se simte spiritul latin). Dar eu faceam comparatia dintre Fabia si Polo. Si, ca ultim aspect, poate cineva vrea sa cumpere si un anumit "brand" si, desigur, VW este de o marca de o mai mare notorietate decat Skoda, dar si cu consecinta de rigoare: costuri de intretinere mai mari.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai sa nu uitam ca in 1991 Skoda a fost preluata de VAG.Plus ca nu vad de ce sa compari FABIA cu POLO,atunci cand SKODA ca si marca este "cenusareasa" grupului.Asta pentru ca este un VW mai ieftin din toate punctele de vedere.Iar ca pret la revanzare sa stii ca este f. important,nu cred ca tu ai fi multumit daca nu ti-ai recupera aproape jumatate din suma de achizitie.Si in concluzie cine are bani in plus isi ia POLO nu FABIA.Pentru ca FABIA nu este totusi la fel de eleganta ca POLO.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@DANNY VW: Constat ca tu ai ceva cu Skoda in general si cu Fabia in particular!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Danny VW, cate VW Polo sau Skoda Fabia folosite ai vandut tu pana acum ca sa iti faci o idee in legatura cu pretul de revanzare? Mai ales ca impresia mea este ca aceasta este prima ta masina. Si ce intelegi tu prin faptul ca Polo este mai eleganta decat Fabia?

Pe de alta parte, banuiesc ca ai vazut masinile trecute in poll. Skoda Fabia era intre ele si de aceea am facut comparatia.

Si sa iti mai spun ceva: la un pret nu cu mult mai mic decat VW Polo, Skoda Fabia a ocupat locul patru anul trecut ca numar de bucati vandute intre autoturismele importate in Romania, dupa Renault Clio Symbol, Renault Megane si Skoda Octavia. Iar in luna ianuarie 2005 Skoda s-a aflat pe primul loc ca numar de vanzari, iar Fabia a avut cea mai mare crestere fata de ianuarie 2005: 145%. Este si asta un factor care spune ceva.

In clasamentul pe anul trecut intre primele noua modele mai figureaza VW Golf si VW Passat (masini mai scumpe), care sunt intradevar emblematice pentru marca VW, nicidecum VW Polo (care este, ca sa te parafrazez, o "cenusareasa" intre modelele VW). Daca tot vrei o masina calumea, de ce nu iti iei un VW Phaeton la 100.000 euro?

Modificat de Michael
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca esti un iubitor de Polo, nu da in iubitorii de Fabia. Au si ei motivele lor. Daca ti-as spune ca in Germania am vazut pe strazi (Munchen si Frankfurt am Main) mai multe fabii decat Polo, ce ai zice? Ca nemtii nu vor Polo? Hai sa fim seriosi. Iar dupa afirmatia ta Skoda este cenusareasa VAG, inteleg ca ai ceva cu Skoda. Nu cred ca vre-un oficial al VAG a spus asa ceva sau va spune. Astea sunt afirmatii gratuite, lansate de cate un iubitor (a se intelege si platit) de seama al Renault-ului, dupa cum am mai vazut pe la TV/presa pe ici pe colo.

Daca vrei sa facem comparatii, hai sa facem, dar nu te ambala prea tare. Accepta si parerea celorlalti. Si mai stii vorba aia din batrani "Daca unul iti spune ca esti beat nu il crezi, daca 2 iti spun la fel, nu crezi, dar daca trei iti spun ca esti beat, du-te si te culca (adica mai stai un pic si gandeste-te la ceea ce spui)".

Nu cred ca principalul criteriu pentru care iei un Polo este ca obtii la revanzare 500 eur mai mult dupa 3-4 ani de folosinta, dar bagi la revizii si consumabile (aceleasi, de altfel) cu 1500 in plus fata de Fabia (poate exagerez un pic, dar daca iei piesele de la reprezentante o sa vezi ca asa este). Daca te duci sa schimbi placutele de frana vei constata ca la Fabia sunt 3 milioane, iar la Polo sunt 5 milioane (nu pun si manopera).

Si pe de alta parte lasa domnule pe fiecare sa aleaga ce vrea el, nu impune tu din start ceva, ca daca ai avut tu polo numai asta sa luam toti.

Si daca comparam, hai sa comparam modelele existente, nu cele care vor apare. Asa de nu compari noul Passat 2005 cu Skoda Octavia 1 (am exagerat un pic, dar asa este).

Modificat de horgarban
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am si eu Fabia. Ma bag si eu sa-i dam in cap lui DANNY ;) :)

Acum serios, textul asta cu Fabia e cenusareasa VAG si Skoda nu e o masina cu prestanta miroase a posesor de Renault (cum bine observa horatiu) si nu iti face cinste. Mai ramane sa spui ca Skoda este pentru VW ce e Dacia pentru Renault ;) .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Domnilor, aici fiecare isi expune punctul de vedere in ceea ce priveste alegerea unui Polo sau a unei masini din concurenta. Va rog sa argumentati de ce alegeti varianta in cauza si sa incercati sa eliminati orice tenta inspre discriminare si subevaluare/supraevaluare a uneia sau altei marci.

Silence please! Cu respect.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In primul rand nu am fost,nu sunt si nu voi fi posesor de Renault,urasc la propriu acea marca.In al doilea rand nu am ceva cu FABIA in particular eu doar am spus niste pareri personale.Nu trebuie sa se ia nimeni dupa ce spun eu pentru ca nu asta am vrut.Si referitor la cate FABIA sunt achizitionate in afara daca a uitati in auto catalogul de la AMS din 2004 in Germania in top ten la clasa mica conduce POLO,urmat de IBIZA si FORD FIESTA.FABIA nu a prins pe atunci primele 10 locuri.Acum poate ca s-o fi schimbat situatia.Si in ultimul rand imi place SKODA ca marca,ba mai mult familia mea doreste sa-si cumpere o OCTAVIA II in curand,si m-am bucurat din tot sufletul cand SKODA a depasit la vanzari RENAULT.Asa ca in concluzie nu-mi sariti in cap pentru nu am nimic in nume de rau,ci doar mi-am exprimat niste pareri personale fie ele si subiective.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

OK. Ca o parere subiectiva mie nu imi plac farurile de la acest Polo. E chestie de gusturi, nu inseamna ca nu imi place Polo.

Daca te uiti atent in Polo si in Fabia o sa constati ca diferentele nu sunt decat de design al anumitor elemente exterioare/interioare. Pe sub "haine" totul este la fel.

Imi placea mai mult acest Polo (ca aspect exterior)

Modificat de horgarban
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sincer si eu ma asteptam la mai mult de la VW cand au scos POLO 9N,dar daca asa au considerat ei ca vor atrage publicul asta e.A si facelift-ul de la FABIA de acum e chiar reusit.E mai rotunjoara. :banghead:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cand mi-am cautat masina asta am vrut, dar erau prea rulate cele pe motorina (eh, damblaua mea) si in al doi-lea rand nu au caroserie combi pt acest model (de fapt nici pt cel nou).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eee ce bine suna un diesel.As fi vrut si eu,dar cineva m-a indrumat spre un motor pe benzina,pentru ca spunea el ca motoarele mici diesel de pe POLO sunt nefiabile si pornesc greu iarna ( ma refer la 1.4TDI-75cp;1.4SDI-65cp ).Acum de abia constat ca a fost un mare bluf. :banghead:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!