Jump to content

Audi S3 Vs Bmw 135i Coupe


Vizitator
 Share

Postare recomandată

Bmw a lansat BMW seria 1 coupe (nu cu 3 usi) - in special varianta 135i biturbo 306 cp la un pret de 38 889 euro DDP.

Haideti sa vedem daca aceasta masina cu tractiune spate poate pune vreo problema consacratului S3. Totodata trebuie luat invedere posibilitatile de Tuning ale celor 2 motoare. Le putem considera prin prisma pretului aceeasi clasa.

Consumul la cele 2 modele desi irelevant la un astfel de versus este declarat de producatori aproape identic BMW-9,2 , Audi-9,1.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cu totul alta liga 135i ul. 3.0ul biturbo a fost motorul anului, atat la clasa lui cat, la best new entry si la "general" . O adevarata minune a tehnicii iar ca posibilitati de tuning nici nu mai pomenesc.

Modificat de spb
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu stiu daca e chiar asa in ceea ce priveste pretul care le pune in aceeasi clasa. Adica S3 este 31.700 CIP iar 135i este cam 34000 CIP parca. Insa daca e sa iei ce dotari are S3-ul in banii astia daca ar fi sa le pui pe 135i atunci pretul lui ar urca destul de mult.

Eu tocmai am dat comanda pentru S3 dupa ce am studiat foarte atent destule masini. Si la GTI am facut la fel si am facut cea mai buna alegere zic eu la vremea aceea. Deci nu e chiar asa cum spui tu in legatura cu pretul pentru ca si eu am stat foarte mult in cumpana dar pana la urma am preferat o masina mai "all-rounded" ca sa zic asa.

Iar in legatura cu posibilitatile de tuning ramane de discutat. Inca nu am vazut multe 335i-uri modificate doar din soft care sa ofere puteri extraordinare. Adica am vazut cifre de genul 325, 330 cai din soft. Motorul e identic cu cel de pe 135i deci rezultatul va fi identic. Pe cand si la S3 am vazut cifre de genul 305, 310 poate chiar 315 din soft. Deci nu vad un mare avantaj al celor 2 cilindrii in plus si al diferentei la cm3. Poate doar sunetul superb emis de un 335i ( am facut drive test cu unul ) insa nici S3 nu sta rau deloc la capitolul asta producand un sunet mai gros ca un G5 GTI.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu stiu daca e chiar asa in ceea ce priveste pretul care le pune in aceeasi clasa. Adica S3 este 31.700 CIP iar 135i este cam 34000 CIP parca. Insa daca e sa iei ce dotari are S3-ul in banii astia daca ar fi sa le pui pe 135i atunci pretul lui ar urca destul de mult.

Preturi oficiale Romania la baza:

Audi S3 - 37 780 Euro DDP

Bmw 135i Coupe - 38 889 Euro DDP

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asa e cu preturile puse de tine insa dotarile de baza nu sunt deloc egale ca sa ma exprim asa. Xenon , climatronic , tapiterie mixta piele textil , jante 18". Si aici le-am enumerat pe cele care sunt destul de scumpe la Bmw iar S3 le are standard.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cum e posibil sa crezi ca un biturbo de 3 litrii scoate doar 20-25cp dintr-un soft? ;)

ontopic : a vazut cineva live seria 1 coupe? este printre cele mai urate masini care le-am vazut la viata mea :P

Modificat de zGb
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am vazut-o ieri pe Magheru. Nu era 135i ci 120d. Era rosul acela grena. Si mie mi s-a parut foarte urata si imi pare bine ca am ales S3. In alta ordine de idei m-am inselat eu in legatura cu soft-ul la 135i. Dar nici la 400 de cai nu ajunge doar din soft asta e clar.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Motorul de pe 135i este intr-adevar o bijuterie si fiind biturbo, numai cu soft ajunge departe. Vor aparea curand si kituri de turbo iar atunci fara probleme se va ajunge lsa 5-600CP ! Din pacate, sunt de acord cu ZGB si PH-11-WRC asupra faptului ca 135i e o masina aproape hidoasa si ca S3 are mult mai multe dotari in banii aia decat 135i. Singura masina pe care as lua-o de la BMW azi ar fi 335i care e intr-adevar o frumusete !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mie nu mi-ar fi rusine cu 135i, sincer... Gusturile nu se discuta! Asa am fost reticent si cu TypeR-ul vechi cat si cel nou - nu imi placea sub nici o forma dar, pana la urma, a inceput sa imi placa nespus de mult... Sau cu Golful V... la fel... pana a aparut GTI-ul si parca era altceva (cum era si normal). Un lucru e cert - si e doar parerea mea: in afara de spoilere, praguri, si jante, altceva nu vezi diferit fata de un A3 cu sportline, de exemplu, pe cand, daca ai vazut un seria 1 coupe... e clar ca nu e a buna, adica - ori e cel mai puternic 4 cilindri diesel din lume ori un 3.o biturbo, care e ceva... cam smecher!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De acord cu Zyx, nici mie nu mi se pare deloc hidoasa, "It grows on you". Eu am vazut-o la SIAB si chiar pot sa zic ca mi-a placut. S3 mi se pare mai frumos ce-i drept, dar pentru motorul de BMW biturbo as lua 135i fara sa stau pe ginduri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am vazut-o ieri pe Magheru. Nu era 135i ci 120d. Era rosul acela grena.

e 123d :icon_thumright: 2.0d biturbo 204cp si 410 sau 450nm (initial era vorba de 450nm dar pana la urma nu stiu cu cat au scos-o)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ZGB stii masina respctiva ? Pentru ca exista si 120 si 123 D pe seria 1 coupe. Unul cu 177 altul cu 204 caluti.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

135i coupe se pare ca bate Porshe Cayman din toate punctele de vedere

Binenteles la pret nu.

Sunt curios cum ar sta cu S3-ul pe circuit

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si S3-ul bate Porche Cayman. Exista si un filmulet pe youtube cu o comparatie intre ele. Insa Cayman simplu deoarece Cayman S e cu totul alta masina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

135i este o masina rapida, cum au spus unii un M3 killer. S3 este o masina mai bine echilibrata, din toate punctele de vedere. Nu cred ca e cazul sa insir (stabilitate, fiabilitate, consum, etc). Ca fapt divers, si 2.0 TFSI a primit MULTE premii, cu siguranta la fel de multe ca si 3.0 bi-Turbo de la BMW. In plus, spatiul in habitaclu e mult mai bun. Si nu ma refer la cei din spate, ci la sofer, care e inghesuit fata de cel din S3.

@zyx Ce zici de S3? Ca nu are decat spoilere, praguri si jante fata de un A3 Sportline? Mai are si niste aluminiu si o maciulie de schimbator si un pedalier diferit fata de A3 Sportline. In schimb, 135i nu le are nici pe astea. Nici M3 nu are alt tip de maciulie de schimbator :blink: :lol:

In alta ordine de idei, am condus 123d si am fost dezamagit. Diferentele fata de un 120d de 177 Cp sunt mici, iar pretul este mult mai mare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cred ca 135i ia ochii cu multi cai si motor misto. nu stiu cat de utilizabila e puterea. uite niste date interesante aici (stiu ca nu e 135i acolo, dar ca idee. si ca elasticitate bmw pare mai slab un pic. ca poti scoate 500 de cai din el, e irelevant daca nu-i poti pune jos cum trebuie. vezi cazurile mercedes mai toate de ex.

foresterul meu are 40-60mph 3.2s, 60-80mph 4s stock, nu am in km/h.

Modificat de c6t9
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

c6t9 Cred ca daca ar fi fost 135i -ul in acele comparatii ar fi fost pe primul loc.

130i este aspirat normal si logic ca performantele 80-120 sunt mai slabe ca la A3 de exemplu.

135i cred ca ar cam canibaliza restul masinilor de acolo (la aceeleratie 80-120)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

e, sunt constient ca BIturbo face diferenta si ca e o mare diferenta de putere, dar e mai corect sa punem masini apropiate ca putere. pur performanta, 135i pare mai bun, dar ca masina nu stiu. pt mine in ecuatie intra foarte serios si STI-MY08 si EVO-X, cam la aceeasi bani, insa cea mai prietenoasa pt uzul zilnic e S3. eu am preferat utilitate maxima si am mers pe forester XT.

a, tu ai vazut ce timpi are masina ta? impresionant.

Modificat de c6t9
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:) Da, am vazut ce poate masina mea si chiar e impresionant pt 122 cp, dar e normal (zic eu) pt ca face foarte mult turbina.

La fel cred ca cele 2 turbine de pe 135i fac diferenta :huh:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca tot se discuta de preturi.

Discounturile in reteaua BMW sunt minim duble, mai ales daca vrei "chestii" de banii aia. Asa ca diferenta de pret reala e mica, chiar la dotari similare.

Pe de alta parte seria 1 coupe e urata cu draci iar S3 e chiar frumos.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sincer nu cred ca 135i are vreo lagatura cu S3. si ce daca e mai rapid. oare cat de mult poate conta asta ca sa te chinui cu masina in viata de zi cu zi, mai ales daca esti si mai corpolent.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa nu exageram totusi. Eu sunt "mai corpolent" si am "cunoscut" masina la SIAB, va asigur ca este ok din punctul asta de vedere. Sunt de parere ca atunci cind iti iei o masina de peste 250 de cai putere, conteaza foarte mult cit de rapida este masina si atunci eu cred ca BMW-ul cistiga, chiar daca S3 arata mai bine si beneficiaza si de tractiune integrala, la o masina cu valente sport, cea mai importanta este totusi partea sportiva.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De acord cu Devastator.

Mie mi se pare 135i o super masina (sincer imi place mai mult seria 1 hatchback dar din pacate aceasta nu are 135i).

Daca se doreste o masina pt viata de zi cu zi atunci poate A4 sau Seria 3 sunt mai potrivite!

Sanatate!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa nu exageram totusi. Eu sunt "mai corpolent" si am "cunoscut" masina la SIAB, va asigur ca este ok din punctul asta de vedere. Sunt de parere ca atunci cind iti iei o masina de peste 250 de cai putere, conteaza foarte mult cit de rapida este masina si atunci eu cred ca BMW-ul cistiga, chiar daca S3 arata mai bine si beneficiaza si de tractiune integrala, la o masina cu valente sport, cea mai importanta este totusi partea sportiva.

bine, eu stiu oameni dulap care conduc matiz, tico si nu li se par mici. conteaza si omul.

BMW face masini bune. asta e clar. care e mai bun, bmw, audi, mercedes, e doar o chestiune de preferinte si de ce valori apreciezi mai mult. discutia e oarecum puerila, sa-ti iei cea mai tare masina. iar ca masina poate sau nu sa fie tunata, chiar sunt curios cum pune la roata un 135i 500 de cai si daca e semnificativ mai rapid pe un circuit decat varianta de serie, doar cu mai multi cai, fara alte modificari seriose la racire, frane, suspensie etc.

nu gasesc 80-120 in a 3-a, dar 80–120 km/h in 4./5. --- s 5,0/6,0

50-70mph in 4th gear BMW 135i - 5.0s, pacat ca nu e 60-80 ca foresterul, doar de curiozitate.

e lider, dar e si putere in plus destul de multa. oare un S3 cu aceeasi putere ce timpi scoate? deci departe de vreun "canibalism" si diferente foarte mari.

http://www.bmw.co.za/products/automobiles/.../facts_135i.asp da alti timpi, dar par mai realisti aia dati de mine si in plus nu stiu in ce trepte, dar nu se pupa deloc cu ce am dat eu.

135i nici nu are LSD hard, insa sa zicem ca asta poate fi o problema rezolvabila.

si cum spunea cineva pe un forum, decat 135i nou, mai bine un 335i SH.

uite niste timpi pe Hockenheimring

Cayman S: 1:15,8

135i: 1:17,4

335i: 1:18,0

Evo 9: 1:17,6

desigur toate cifrele astea au o doza de relativitate in ele. dar sa ne facem niste idei. ba mai mult, in "lupta" asta nici nu trebuie sa fie un invingator.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!