Jump to content

R50 (Touareg 7L)


mircea dudu
 Share

Postare recomandată

astazi mergeam in parc sa ma plimb cu prietena mea si deodata in spatele meu un R50 cu numere de Bucuresti. Masina a fost lansata la vanzare oficial cu 4 zile inainte de fotografiile facute de mine !post-4416-1205181410_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aflasem si eu ca s-a lansat.

Ar fi interesanta o lista cu preturi/dotari, in Romania.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Beton...din cite stiu eu este cotat cel mai puternic SUV diesel?

Pina sa apara era Q7 4,2TDI.Dar pentru mine cuplul enorm face tot, practic acolo unde folosesti masina cel mai mult in depasiri, serpentine beneficiezi la maxim de performantele motorului, masina fiind net superioara uneia pe benzina de peste 400de cai in conditiile de mai sus.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

indiscutabil cel mai puternic suv din lume. Am mai vazut posturi pe alte forumuri de gen Touareg R50 Vs Ml Amg , Jeep SRT si altele .. insa lumea nu pricepe ca R50 este diesel. Fara sa fiu rautacios vreau sa vad un Suv diesel care sa se apropie macar de performantele lui R50 !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Q7 4.2TDI este un motor potent...dar o sa apara cit de curind W12TDI tot Q7 serie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

frumos ;) pacat ca nu ai apucat sa faci mai multe poze :offtopic:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

ce ma distreaza pe mine la touareg is oglinzile retrovizoare zici ca is niste urechi de elefant :icon_cool:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 years later...

eu sunt nou pe acest site si nu pot crea un nou topic..si chiar as avea nevoie de ajutorul cuiva..am un touareg din 2008 cu 50.000 de km..si acum cateva saptamani am fost avertizat de catre masina ca trebuie efectuat schimbul de ulei si filtre..dar din cauza timpului acestea au fost amanate cam o luna si ceva...si incet incet masina pornea tot mai greu..adica pornea si se oprea dupa o secunda maxim 2....sau uneori mai dadea singura la automat dar fara sa porneasca..si aceaste probleme au inceput tot mai des sa apare in acest timp..schimbul de ulei a fost facut, filtrele schimbate dar a doua zi masina tot la fel facea..nici acum nu porneste decat foarte greu..mecanicul a vorbit cu cineva de la vw si a spus k s-ar putea sa fie garniturile de la injectoare..chiar daca aceste probleme ar trebuii sa apare dupa multi mai multi km..dar eu am vrut sa ma asigur ca este 100% asta ca sa nu dau banii aiurea si sa faca la fel..asa k azi de dimineata am inceput sa ma gandesk..si tot punand contactul se auzea cum porneste pompa de inalta presiune si atunci mi-am dat seama ca de cate ori pompa se aude pornind masina porneste..dar cand nu porneste nici pompa nu se aude..asa k ma gandesc ca este aceasta pompa..ma gandeam la un contact imperfect sau ceva de genul acesta...nu stiu..va rog foarte mult sa ma ajutati daca puteti..va multumesc

motorul este de 2.5 diesel..si daca conteaza spun ca acesta a avut de suferit si o marire de putere de la 174 la 215 cp

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!