Jump to content

Tdi 110cv Nu Mai Porneste


ILuzoriu
 Share

Postare recomandată

Azi dimineta, pentru prima data in aproape 100 000 km Margot (un golf tdi 110 motor AHF) m-a dezamagit cumplit...n-a vrut sub nici o forma sa porneasca!Am individuat oarecum problema, pacat ca nu stiu cum s-o rezolv...problema este ca nu se alimenteaza, practic nu ajunge motorina in filtru. I-am schimbat filtrul, nimic! Ce am observat in schimb este ca 2 din furtunele de return dintre injectoare sunt pline de motorina, ca si cand ar fi fisurate. Sa fie de aici problema, sa prinda aer si pompa sa nu mai amorseze? In cazul acesta stie cineva daca se pot schimba doar furtunele si cam cat costa?

Stie cineva daca tdi-urile nonPD au acea pompa de amorsare in rezervor? Ma gandesc ca poate s-a ars, daca sub nici o forma nu mai ajunge motorina la filtru.

Multumesc anticipat pentru orice sfat/sugestie.

Am uitat sa precizez ca pe vag-com nu am nici o eroare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

umple filtru cu motorina si incearca dinou....daca nu te ma tine bateria ia un sprei de pornire motor si porneste asa pana se amorseaza

te-ai uitat la furtunele de la pompa?? sunt pline cu motorina (sa nu fie shutoff valve blocat)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc pentru raspuns, Swat Cat.

Am umplut filtrul cu motorina dar degeaba, nu vrea sa porneasca sub nici o forma. Shutoff valve nu este blocat, am verificat, dar nici motorina pe furtunele de la pompa nu e.

Scuzata-mi fie ignoranta, ce este un spray de pornire motor, pentru ca intr-adevar, bateria nu stiu cat o sa ma mai tina....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

gasesti si la cora si la benzinarii.... este un sprei cu care dai in admisie ca sa pornesti motoru.... asa motoru poate sa porneasca si fara motorina

dar trebuie sa desfaci furtunu din admisie.... poate nu aii dat destul la demaror..in medie cam 1 min dai la demaror pana se reamorseaza :Driver:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sa precizez ca trebuie sa dai cu sprei in timp ce dai la demaror

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Incep sa disper :lol: Am umplut filtrul cu motorina, am turnat chiar si motorina in pompa si nimic! Nu trage deloc motorina. :lol: Sa fie din cauza vreunui furtun de return spart? Sau pur si simplu a cedat pompa? E vreun mod de a verifica daca pompa mai merge sau nu?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu preqa e recomandat sa o pornesti cu spray, daca ii dai prea mult spray poate sa faca un soc hidraulic, au fost cazuri cand s-a fisurat vibrochenu de la spray.

Verifica daca iti vine curent la electro valva de motorina de pe pompa de injectie, la tine e un fenomen, ca si cum nu ti-ar deschide electrovalva

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Electrovalva cred ca deschide. Am turnat motorina direct in pompa (scotand furtunul care duce de la filtru la pompa) si am dat foarte putin la cheie fara sa pun furnul la loc si motorina s-a dus, deci trage dar pare ca nu are putere destula sa traga din rezervorcand pun furtunul la loc.Spun asta pentru ca nu se vede motorina pe furtunul transparent de la filtru la pompa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am patit si eu la fel cu un motor identic. era un fir electric rupt... dar era esential, dadea la computer informatia legata de pozitia pistoanelor. fara aceasta, motorul nu se alimenta. cauta un fir rupt .... daca ii faci un test computerizat o sa iti dea o eroare destul de putin intilnita, ai sa vezi asta dupa privirea mecanicului. sebi, mai tii minte? hahahaha

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ce mai sigur... sa pui testerul pe ea....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@ILuzoriu

Cum s-a rezolvat pana la urma ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deci...problema se pare ca era urmatoarea: filtrul de motorina plin cu apa, drept pentru care nu mai pornea. Eu am insistat ca tatarul pana am dezamorsat complet pompa de motorina. Pana la urma a pornit dupa ce am umplut bine filtrul de motorina si am dat la cheie muuult facand aerisirea pe la injectoare.Of of of, m-a durut sufletul....Margotica meaaaaaaa....

O intrebare tot ma mistuie..faptul ca furtunasele de retur de la injectoare sunt fisurate are influenta asupra prestatiilor sau doar se pierde un pic de motorina si-atat?

Multumesc inca o data tuturor pentru raspunsuri/sfaturi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare !

Cam are, in sensul ca o sa-ti porneasca ceva mai greu dimineata mai ales daca este racoare afara. Sistemul dupa ce sta cateva ore nepornit se dezamorseaza din cauza ca trage ceva aer pe la fisurile furtunaselor ceea ce face ca demarorul sa invarta de cateva ori bune pana se creeaza din nou presiune optima si o sa ai parte si de ceva nor de fum negru cand porneste. Se schimba relativ usor - eu am avut beleaua asta la un megane 1 dti caruia i-am cumparat futun special de retur injectoare si parca era alta masina. Bafta !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Hmmm, m-ai convins..le schimb si eu. Se gasesc la magazinele de piese?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 7 months later...

O problema asemanatoare am avut si eu cu masina din semnatura. Numai ca la mine s-a intamplat in mers, pe la 160 km/h, cand...surpriza!...s-a oprit motorul. Nu a mai pornit nici moarta. Am dus-o tractata pana la un service unde si-au dat toti cu parerea, insa solutia mi-a dat-o tot unul patit. In urma cu o saptamana schimbasem filtrul de motorina, cam a treia oara de cand am masina si tot de atatea ori eu nu am stiut ca in kit-ul filtrului de motorina intra si cele 2 o-ring-uri. Se pare ca se depresurizase filtrul de aer si dupa ce am schimbat garniturile respective am dat la automat in timp ce un mecanic imi slabise piulita de la injectorul 3 (de la stanga la dreapta). A pornit imediat ! Curios era faptul ca mi-au scanat-o 2 persoane in prealabil si nu era nicio problema pe vag-com.

Ma gandesc ca poate mai sunt necunoscatori ca mine care sa cumpere filtre de motorina si cei de la magazin sa le sustraga intentionat din kit-ul filtrului, pentru a le pune intr-o punguta si sa mai obtina 5 lei amarati. Asa ca aveti grija ca eu era s-o patesc serios cand mi s-a oprit motorul in mers pentru ca eram in depasire.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 years later...

Buna ziua,am un golf an 2001,diesel 110 cp,azi am vrut sa-l pornesc,si nimic,invarte dar nu ajunge curent la electrovalva,i-am dat curent la electrovalva,dar tot nu porneste,am schimbat releul 109,dar tot nimic,mentionez ca cineva din ludus mi-a anulat imobilizatorul(cipul din cheie,poate avea legatura ?),erori cu VAG com nu are,oare poate cineva sa-mi dea un sfat ?Poate fi calculatorul ?,daca da ,cumpar unul second si il pun fara sa mai fac modificari ?MS

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 years later...

Salutare forumisti,

Am patit saptamana trecuta sa nu mai porneasca Octavia mea 1.9 tdi ahf. Invartit la nesfarsit cu electromotorul, verificat filtru de motorina sa nu fie gol, scanat cu vcds motorul, dar nici o eroare, pe la piulita de la injector se baga zeama ... nu mai stiam unde sa mai caut.

Pana la urma m-am hotarat, in lipsa de idei, sa scot furtunul de retur, care intra in filtru mai exact in supapa aia neagra ce traverseaza filtrul spre rezervor, si masina a pornit la sfert.

Am suflat simplu, cu gura, in supapa aia si nimic - infundata. Am bagat-o la un compresor, s-a curatat si gata merge motorul ca inainte. Se pare ca surplusul de motorina din pompa de injectie nu mai putea ajunge in filtru si in inapoi in rezervor.

Urmeaza sa schimb acea supapa cu una noua, ca sa nu mai dau de aceeasi problema pe viitor.

Numai bine!

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...
marius1982.11

Sau sa schimbi filtrul mai des :).

cam nasol daca din returul pompei vine mizerie, ciudat ca nu ai probleme mai mari, cum ar fi injectoarele. Poate s-a blocat ea pur si simplu. Pune noua.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!