Jump to content

Electrica Golf I


vios70
 Share

Postare recomandată

Are cineva cumva o schema electrica de Golf I - model 77, motor 1,6 cmc 75 CP.

Fosta mea masina dupa ce am maritat-o la noul proprietar nu mai vrea sa porneasca deloc, la mine a mers cca. 10 ani, pot spune beton.

Deoarece noul prorpietar chiar are grija de ea as vrea sa-l ajut cu schema electrica.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

diesel sau benzina? si ce se intampla exact ? daca e pe benz este delcou electronic sau cu platina ?. dami mai multe detalii si o sati spun exact unde sa cauti :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

BENZINA, CU PLATINA, are incalzitor electric sub carburator , unde se leaga, multam

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ala sub carburator noi ii mai zicem "pata calda" dar sa stii ca ar trebui sa porneasca si fara acea chestie eu as zice sa scoti fisa centrala si sa o pui la distanta de 1 mm fata de metalul motorului si dai la automat trebuie sa vina scanteie mare albastra daca nu vine se poate sa fie condensator sau platina dereglata daca astea sunt ok atunci faci urm pas pui contact si verifici cu un bec de control daca vine curent pe 15 bobina inductie(fir negru) in momentul in care dai la automat daca nu vine e parte electrica contact ,daca vine pui becul intre masa si 1 bobina trebuie sa se aprinda incet si cu mari fluctuatii in momentul actionarii demarorului daca nu se intampla asa atunci ai fir inrerupt de la delco la 1 bobina (fir verde) dar eu cred ca totul e in jurul platinii sau cond .de ai fi aici in 5 min ai pleca cu masina... :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 years later...

eu de ex nici nu cuplez pata calda toata vara ... doar la temperaturi mici de tot e buna , tzine motorul la relanti pana se incalzeshte putzin , altfel cam sughite . Apropo ... eu l-am legat printr0un releu la contact cheie ( fara contact electromotor ) doar ca e cam mare consumator si e pacat pe timpul verii . parerile sunt imparztite : cu pata calca pornita motorul primeshte in porztii egale vaporii de benzina la totzi cilindri in loc de picaturi de benzina care ajung mai repde la cilindrul 2 si 3 , in acest caz apare uzaj mai mare la cilindri mentzionatzi etc ....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!