Jump to content

Diferente Intre Cupra Si Fr


mayday147
 Share

Postare recomandată

Sper ca nu s-a mai discutat despre asta, caci eu nu am gasit. Acum, ca si nou posesor de FR, ma gandeam care sunt diferentele intre cele doua modele, dar si modificarile aduse fata de modelele de baza.

Din ce am observat eu, comparativ intre FR si Cupra, difera culoarea oglinzilor, ultima parte de jos a barii fata este vopsita tot in negru la Cupra, iar la interior alte scaune si volanul cu perforatii rosii, tot la Cupra fata de FR.

Exceptand motorizarile, mai sunt si alte diferente? Gen frane, bari etc?

Dar fata de modele normale?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mai exista diferente intre FR si Cupra referitor la optionalele ce se pot comanda. Spre exemplu, doar pt. Cupra se pot comanda jantele Orion (18") vopsite in negru. Sau doar pe FR se poate comanda pachetul Limited Edition, cu alte jante (Draco , pe 18", fata de cele pe 17'' standard pt FR), scaune super sport fara reglaj lombar, fara sertar sub scaunul soferului, fara avertizare centura pasager, mufa USB, geamuri fumurii (PFR).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai jante pe 18" am si eu in standard pe FR ( e drept ca masina a fost comandata pentru piata din Germania) ; de asemenea am si geamuri fumurii.

Totusi, lipsa sertarului de sub scaunul soferului este optional? Mi mi se pare f. util acel sertar - pacat ca nu am si sub scaunul pasagerului. Cat despre reglajul lombar, nu ar trebui sa fie un lucru bun?

Iarasi, nu inteleg rostul lipsei avertizarii centurii doar la pasager. Macar de era si la sofer.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mai exista si alte diferente intre cele doua modele si am sa enumar cateva aici: suspensia la Cupra este mai joasa si mai tare decat la FR.Sistemul de frinare este cu totul si cu totul altul, tipsul de la toba finala este oval la Cupra, tapiteria plafonului este neagra la Cupra, etrierii sunt vopsiti in rosu la Cupra.Daca imi mai aduc aminte de ceva, va mai spun.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 13 years later...

Dețin o Cupra 1p și clar există diferențe majore pentru acest model. 

 

- Pistoane și știfturi mai puternice
- Inele de piston noi
- Bielete armate
- Rulmenți modificați
- Bloc armat pe linia principală a lagărului, precum și suportul arborelui cotit
- Chiulasa modificată pentru rezistență la temperatură mai mare
- Setați timpii de control pentru arborele cu came de evacuare
- Secțiune transversală îmbunătățită a injectoarelor de înaltă presiune
- Turbocompresor K04 cu turbină mai mare și roata compresor (S3, Cupra, GTI Edition 30)

IMG_20210405_183406.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumim pentru informatii, totusi cred ca dupa 13 ani, subiectul nu mai e de actualitate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!